الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Agbot (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=104)
-   -   البوت وقف مش بيهجم (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=597363)

mohommad 21-01-2016 08:47 AM

البوت وقف مش بيهجم

و انا MONSTER SELECT عملتة و الاسكلات و الهانت سجلت بس بردة واقف ارجو سرعة الرد

abrahem222 21-01-2016 07:23 PM

رد: البوت وقف مش بيهجم

منين جبت ملف سكيل والهانت انا عندي مش بيضهر سكيل ولا الهانت ولا الشنطة ومعيش ولا حاجه في الشنطة

mohommad 23-01-2016 08:19 AM

افتح الاسكلات هتظهر عندك و المشكلة دلوقتي في الخريطة و البوت واقف مش بيهجم

abrahem222 23-01-2016 04:43 PM

انا فاتح سكلات بس مش بيجو علا صفحة سكيل اعمل ايه ارجوكم ساعدوني

mohommad 25-01-2016 12:58 AM

اعمل ايميل جديد وافتح سيلك رود بالبوت و لفل لحد لفل 7 و افتح الاسكلات بالبوت ظهرت تمام و لو مظهرتش افتح من جديد وقولي ياريت المشرف يرفع لينك خريطة البوت اتا مش عارف انزلة

╣• Ali •╠ 25-01-2016 01:23 AM

طب معلشى هتعبك معايا

اولا امسح البوت نهائياً واعمل الكلام دة
حمل البوت من الموضوع دة

تــحــمــيــل الــ AgBoT و كــل مــا تـحـتاجة map and agbot tools and new data

ولو مش عارف طريقة التحميل شوف الموضوع دة

شرح تحميل وتشغيل برنامج AgBot

mohommad 25-01-2016 02:09 AM

ماش همسح البوت و هنزلة هجرب و اقولك

╣• Ali •╠ 25-01-2016 10:26 AM

تمام

mohommad 25-01-2016 11:33 AM

انا عملت زي مقولتي فتح عملت زي الشرح بس الاسكلات مش ظهرة في البوت مع انة قرات اسم الشخصية و اللفل كل حاجة في بوت تمام و لم روحت للوحوش قرا الوحوش و ضربت البفات و الضربات يمكن تظهر بس مظهرت وانا ضبط البوشن عشان الهلث و روحت اضرب البوشن مشتغل ضرب من جو اللغبة علي فكرة انا غند سيلك رود احتياطي تسخت واحدة منها و نزلت البوت و الابديت من جديد كل حاجة كانت جديدة

╣• Ali •╠ 25-01-2016 03:14 PM

طب فضى الشنطة الى معاك وسافر الى اى مدينة تانية وشوف الاسكلات كدة هتظهر ولا اية النظام

دة حل والحل التانى

مافيش اى اسكلات نهائيا ولا فى بس حاجات صغيرة

mohommad 25-01-2016 05:40 PM

مافيش اى اسكلات نهائيا بالنسبة للحاجات الاساسية اللي في الشنطة هعمل اية فية انا بجد عايز اشكرك علي المجهود اللي انت بتعملة و كمان عن الناس اللي بتشكرك علي مجهودك اللي انت بتعملة

╣• Ali •╠ 25-01-2016 06:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohommad (المشاركة 5248898)
مافيش اى اسكلات نهائيا بالنسبة للحاجات الاساسية اللي في الشنطة هعمل اية فية انا بجد عايز اشكرك علي المجهود اللي انت بتعملة و كمان عن الناس اللي بتشكرك علي مجهودك اللي انت بتعملة

ربنا يخليك دة من ذوقك بس

انا والله النت لسة شغال امبارح ومفتحتش اللعبة من زمان

هفتح واشوف الموضوع دة وارد عليك تانى

mohommad 25-01-2016 11:06 PM

بس بقي حصل معايا حاجة غريبة و هي كل الشنطة فضي معادة حجاة كسبتة من التردة مش بتاع او بتترومي او اي حاجة المهم مظهرتش الاسكلات بس في حاجة غريبة انا مكنتس فاتح الاسكلات كلة لم فتحتها الاسكلات ظهرت في البوت بس الاسكلات اللي فتحت بس مش القديمة و بردة رغم الاسكلات اللي ظهرت مش بيهجم انت شكل كنت حاسس ان الاسكلات كلة مش هتظهر

╣• Ali •╠ 26-01-2016 12:50 AM

طب تمام شوف الصورة دى
خلى رقم 6 الى فى الصورة دة 125 وهو كان كام الاول

mohommad 26-01-2016 02:15 AM

اول انا صيني ثاني الاتاك الاساس عاملة فرم بس النوب اللي بشتغل بية بالبوت صيني لان مش بحب الاروبية بسبب دمة اللي زي البرغوت انت اية رايك في حوار اني الاتاك مش بيهجم

فتحت الاميل بعد nuconntor 1.3 قفل لوحد و خت دي سي الاسكلات اللي فتحة لم دوست علية عشان الغي علامة الصح و ارجعة تاني ليقت الاسكلات لم ادوس علية كل اسكلة ادوس علية تختفي

انا بعد ما ال NUCONNETOR 1.3 قفل لوحدة خت دي سي فتحت تاني بس الاسكلات اللي فتحتة كنت موجودة بس لم حاولت الغي علامة الصح و ارجعة لقيت اتلغت كل اسكلة احاول الغي علامة الصح او ادوس علية تختفي بس مع ان اول ما الاسكلات ظهرت قبل دي سي كانت اقدر اعلمة علي الاسكلة و اشلية >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> دلوقتي الشنطة فضية خا لص و سفرت و الاسكلات مظهرتش ارجوك قول علي الحل التاني نفسي اشغل البوت

الساعة الآن 08:44 AM.