![]() |
الـ Centerbot وقف ؟ .. و لا يهمك .. :) تعالى بص بصه كدا :)
بإختصار .. طبعا البوت واقف و مفيش قدامنا الا Agbot و مش حلو خالص .. و IBot و دا نظام الويندوز الوهمى رخم فيه .. دى طريقه حلوه لاستخدام الـ IBot من غير ويندوز وهمى ^^ اذكر الله |
ياريت كل الكلام يبقي في الموضوع المثبت
# |
| الساعة الآن 12:57 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.