الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   QueenSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=258)
-   -   مطالب من سيرفر Queen Sro Rotana (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=557960)

Mr.Android 02-06-2014 09:58 PM

مطالب من سيرفر Queen Sro Rotana

ياريت الAdmin أو اى حد يبص على الموضوع طبعا احنا ك Donators نعتبر دخل اللعبة و سبب استمرارها ! و انا لوحدى كل شهر بشحن بما لا يقل عن 100 جنية فا ياريت اى حد يعبرنا ! دلوقتى فى مشكلة فى سيرفر Rotana و كمان Fun و هى فى ال Ftw دلوقتى الFtw ملهاش Reward ! Oo و دا طبعا عامل غير محفز للاعبين يعنى الواحد يطلع عينه و يعمل جيلد و يستحمل القرف دة كله فى ال Ftw علشان ولا حاجة o.O فياريت اى مراعاه من جانب فريق العمل بتاع الجيم و يخلو فى اى Reward ؟ arena Coins ولا Gold و لو الموضوع دة هيعمل مشاكل مش لازم كل Ftw ممكن مره واحدة بس فى Reward فى الاسبوع او الجيلد اللى يحافظ على الFTW اسبوع بحاله ياخد Reward ! و ياريت يتم فتح FTW Costantinoble ! علشان يبقى فى منافسة اكتر وو بكدة Fun اكتر !:rockon:

Shix- 02-06-2014 11:01 PM

انا معاك فى الموضوع ده و فين و فين لما الجى ام بيعمل reward على ال FW و اعتقد انو محفز جامد بس فى نفس الوقت بيخلى ناس كتير طماعه تخوش جيلد واخد ال FTW عشان يخدوا ارينا و بالنسبه ان الجى ام يفتح FTW هو المبرر بتاعوا ان مفيش جيلدات كفايه لل FTW

ahmedkaraman 03-06-2014 11:55 PM

و انا معاكو ف الموضوع المش فاهم منه حاجه ده هي الناس البتشحن دي بتشحن ليه هو الشوب في حاجه عدله اصلا و بعدين بيكون معانا10000سلك تشحنو ليه ولا في شوب انا معرفهوش:grrr: :grrr::protest: :protest: :protest: :protest:

! - WarCrew - ! 04-06-2014 11:36 PM

Title Name Special

الجيلد الي بتحافظ علي الفورترس لمدة شهر كامل من

غير متخسر ولا مرة

بيختارة
Special title name للجيلد كلها

مثال ..

+

يتم تسليم جوائز كل للفائزين Fw

( يوم الجمعة فقط )

250 Arena Coin

الـ [GM]بيكلم كل ماستر جيلد و الماستر بيبعتلة List بأسماء اللاعبيين الي حضروا الفورترس وار

يعني 250 Arena Coin لكل لاعب في الجيلد

Mr.Android 08-06-2014 03:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ! - WarCrew - ! (المشاركة 5059123)
Title Name Special

الجيلد الي بتحافظ علي الفورترس لمدة شهر كامل من

غير متخسر ولا مرة

بيختارة
Special title name للجيلد كلها

مثال ..

+

يتم تسليم جوائز كل للفائزين Fw

( يوم الجمعة فقط )

250 Arena Coin

الـ [GM]بيكلم كل ماستر جيلد و الماستر بيبعتلة List بأسماء اللاعبيين الي حضروا الفورترس وار

يعني 250 Arena Coin لكل لاعب في الجيلد

معلش بس حوار يوم الجمعة ده فى انهى سيرفر ؟ O.o انا هنا فى روتانا و ماستر جيلد و الFtw فضلت معاية 2 Weeks ورا بعض ولا جى ام ولا اى حد كلمنى على حوال ال 250 ارينا دة ال 250 ارينا اللى خدناهم كان ساعت لما كسبنا ال Guild War !

Mr.Android 08-06-2014 03:31 AM

جيلدات كافية ؟ طب اقولك على حاجة انا هقولك فى كام جيلد و بالأسم و كلهم دوناتورس فقط .........

AbouveTheLaw + WarCrew + Epic_Emprior + Famous + Heavens + EliteTeam + EliteTurks + Th3RedDevils + H2oTeam
9 جيلدات كل جيلد متقلش عن 45 Member كلهم دوناتورس بس !

Zg_ 08-06-2014 11:58 AM

يا معلم الناس بتخد اRwerd متقلفش كلام و خلاص

Mr.Android 08-06-2014 11:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zg_ (المشاركة 5060469)
يا معلم الناس بتخد اRwerd متقلفش كلام و خلاص

Reward على الFtw ؟ طب أقولك على حاجة انا لسة مكلم اتنين GA و سئلتهم و قالولى مفيش Reward لل Ftw و الكلام دة على سيرفر روتانا و ال Reward الوحيدة هى عند فوز الG.W

DealerDrug 20-02-2022 03:15 AM

رد: مطالب من سيرفر Queen Sro Rotana

يا جماعة الخير انا الان كل ما انول سيرفر روتانا مش راضى ينزل ويقولى خطا الرجاء الرد لانى عمال احاول بقالى كتير جدااااااااااااااا

الساعة الآن 10:00 PM.