الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Ex.Silkroad R (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=233)
-   -   انهيار Ex.Silkroad R (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=540419)

OneSoul 06-12-2013 04:31 AM

انهيار Ex.Silkroad R

اولا عاوز تعليق على الصورة دى :

ثانيا

طبعا كلنا شايفين الناس الى بتسيب الجيم وسابت الجيم وبتيع الايتم بتاعها

وطبعا كلنا شايفين الاهمال الى موجود فى السيرفر من الالف للياء

وكمان الناس الى بتيجى جديدة فى الجيم تلفل وتوصل لفل 120 وفى الاخر تسيب الجيم عشان مفيش جولد ولا ايتم

طيب والنهاية للكلام دة اية

وهرجع واقول مش كل حاجة سيلك ومش كل حاجة ايفنتات ولو عليهم مفيش اكتر من سيلك رود واحسن من السيرفر دة بس لية منواجهش عيوبنا ونتناقش فيها بصراحة ونطور من نفسينا ونكون احسن سيرفر ولذلك

عاوزين نتناقش ونشوف الى وصل السيرفر للكلام دة واية الحلول الى ممكن تتعمل واية الى نقدر نقدمة للجيم عشان يكون احسن سيرفر

DonakinG0 06-12-2013 06:31 AM

احب اقول لك ان اللعبة دى خلاص بح.
و لو عايز نصيحتى سيب السيرفر انت كمان.

انا لما عرفت ان اللعبة دى خلاص ملهاش امل انها ترجع زى الاول سبتها انا كمان زى القبلى ما عمل.
انتا لو تعرف انا كنت بحب اللعبة دى اد اية... اكبر اثبات الفيديوهات العملتها علشان اللعبة دى.

بس للاسف صاحبها هو العايز كدا.

Nice picture by the way, congrats

far_cry 06-12-2013 08:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DonakinG0 (المشاركة 4961329)

انا لما عرفت ان اللعبة دى خلاص ملهاش امل انها ترجع زى الاول سبتها انا كمان زى القبلى ما عمل.
انتا لو تعرف انا كنت بحب اللعبة دى اد اية... اكبر اثبات الفيديوهات العملتها علشان اللعبة دى.

انا سبت الجيم ورحت Silkroad Online
بقت جامده جدا وفيه شغل كويس الومين دول :laser:

_CallMeQueen_™ 06-12-2013 03:29 PM

CallMeQueen ™

صح انا معاك فل حوار ده انا اسمى فل جيم CallMeQueen ابقى كلمنى و نشوف الحوار ده :astroboy_h4h:

™_Crazy_Neru_™ 06-12-2013 03:55 PM

الصورة ديه يا سيدي كان فيه مشاكل مع اللي واخد الفورترس ديه راح الناس اللي عامل معاهم مشاكل كل واحد ساب الجيلد بتاع و عملو جيلد و عملو عليه اتتاك و بعد كدة كل و احد راح الجيلد بتاعه تاني و تقريبا الواد ده عامل مشاكل مع الجيم كلها اللي هو Th3PhanToM

™MetaLHead™ 06-12-2013 05:33 PM

انا من غير ما اكونـ فى السيرفر فى الوقت الحالى
الصورة ديه معناها الجيلد اخد الجيمـ و بعد فترة الـناس اللى فى الجيلد سابوها ..

بالنسبة لكلامـ مفيش سيرفر فيه كل حاجة وحشة و فيه كل حاجة حلوة

اكتر حاجة بتميز السيرفر ده عن غيره ان انت متأكد ان السيرفر مش هيقفل بسهولة و الدليل ان السيرفر بقاله اكتر من سنتين شغال

OneSoul 06-12-2013 05:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™MetaLHead™ (المشاركة 4961755)
انا من غير ما اكونـ فى السيرفر فى الوقت الحالى
الصورة ديه معناها الجيلد اخد الجيمـ و بعد فترة الـناس اللى فى الجيلد سابوها ..

بالنسبة لكلامـ مفيش سيرفر فيه كل حاجة وحشة و فيه كل حاجة حلوة

اكتر حاجة بتميز السيرفر ده عن غيره ان انت متأكد ان السيرفر مش هيقفل بسهولة و الدليل ان السيرفر بقاله اكتر من سنتين شغال

حضرتك الى اعرفة ان دة سيرفر خاص الحاجة التانية لو فى تعادل على الاقل بين الحلو والوحش مكنتش الناس تمشى منة او تيجى وبعد فترة تمشى منة
اما نقطة السيرفر مش هيقفل دة ميزة جميلة بس انا بلعب عاوز متعة وعاوز مكنش بلعب فى صحراء انا عاوز ناس وحركة وتنافس عاوز اعمل جيلد يكون فية ناس معايا مش اكون فية لوحدى والسيرفر بقالة سنتين بس كن ماشى بسياسة غلط وفكر غلط ودة الى وصلنا للى انا بقولة

انا هفت فى دماغى احمل سيرفر كدا مش فاكر اسمة دخلت فية مش عاوز اقولك على كمية الناس الى فية الناس الى بيتبيع حاجات واقفة فى جانجان من اول المدينة لبرة المدينة غير الى بيلعب لو دة سيرفر فاشل اكيد مش هنشوف المنظر دة لو دة سيرفر مش متوفر فية كل حاجة الناس مش هتكون فية

انما انا يفرحتى انة مش هيقفل او بقالة سنتين او اكتر

دة كمان فى ناس مش بتقفل عشان تاخد كل ساعة فرى سيلك يعنى لو دول مش موجودين السيرفر شوف عدد الناس الى فية هتكون كام وناس تايهة مبوتة تلم فى جولد فى ال 119 ومش بتعرف تعمل حاجة بردة وناس بتلعب بى فى بى انا بقة متعتى اية فى الكلام دة ؟

اتمنى تكون فهمت كلامى وانا اقصد اية

OneSoul 06-12-2013 05:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DonakinG0 (المشاركة 4961329)

ومتفق معاك فى كلامك واحب اضيف على كلامك قلة المسؤلية والمصالح الى كانت فى اللعبة

OldStelios 06-12-2013 06:01 PM

:lolabove:
Fortress ده بقالها اسبوع !!! من عينى :cocktail:

You_Cant 06-12-2013 11:59 PM

hahaha

ده انا ال مسك ال جليد XDDDDDDDD انا ويوسف :] HAHAHAHA xDDDDDDDDDDDD
DonaKing :111 (27)::mf_boobies::mf_boobies::mf_boobies::mf_boobi es::mf_boobies::mf_boobies::mf_boobies:

Hoka 07-12-2013 01:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة far_cry (المشاركة 4961351)
انا سبت الجيم ورحت Silkroad Online
بقت جامده جدا وفيه شغل كويس الومين دول :laser:

+1 انا روحت Silkroad-R ( Isro )

MRkoryy 15-12-2013 02:39 PM

يا عم انت لسا فاكر انا كنت بلعب فى السرفر من اول ما اتفتح ايام CError

ما كان بيلعب ومكنش اى حد يمسك legend بس انا سبتها من 6 اشهر كده

علشان مبقتش حلوه

الساعة الآن 12:01 AM.