![]() |
مش بكلم نفسى ( هو طلب بس )
هو استفسار نونو قد كداQ هنا بقى السؤال بيفرض نفسوا ازاى احط صور فى الملف الشخصى ؟! تعرف يا كابتن ؟ الكابتن: لا و الله تعرف يا معلم ؟ المعلم: لا و الله تعرفو يا اعضاء المنتدى ؟ اعضاء المنتدى : اكيد نعرف ! نزل موضوع و شوف الردود! متأكدين يا رجالة ؟ الاعضاء: جرب و مش هتندم يا مسهل ادينى مستنى! لا شكلك كدا بايت معانا:roftl: |
قصدك على التنسيق ؟
|
1 - خــش المــلف 2 - دوس على تنسيـق المـلف الشخــصى 3 - عـلى اليمــين فى العــمود اختــار تعـديل صـورة المـلف الشخــصى ( الاختيـار الرابـع ) 4 - نــزل الصــورة من عــلى الجهـــاز و فـى المــوضـوع ده معــمول عــشان كـدة المــوضوع الرســمى للاستــفســـارات حــول المنتــدى ينقــل الــترحيب حــاجة تــانية ؟ :) |
اقتباس:
|
فاجر و ربنا تسلم
|
العـــفو :smokeing: # |
| الساعة الآن 01:59 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.