الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Flora (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   اخر اخبار الفورتريس (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=50755)

estimation 08-10-2008 03:32 PM

اخر اخبار الفورتريس

هذا الموضوع سوف يتم فيه متابعه اخر اخبار الفورتريس وخططها وذلك لانى لا العب سلك رود ولكن بروح العب الفورتريس وبعرف الخطط مش اكتر والموضوع ده مفهوش تعصب ولا حقد على يونيون ان شاء الله

الفورتريس اللى فاتت ////////////////////////

الفريق الاول /// arken stone union
الجيلد صاحب الفورتريس //// XxX

اليونينات الاخرى
immortality & lord Of war and other guild

طبعا الكل عارف ان يونيون lord of war ده تبع يونيون اركن ولكن المره دى قام ماستر اليونيون ideal88 بالهجوم وده كان معروف يعنى مش جديده
كان عدد يونيون لورد اكبر من امورتالتى المره دى وبدا الهجوم

اللى معروف من خطه اركن المعروفه على طول ان ليونيون كله بيبقى جوه ما عدا جيلد arken stone يبقى بره كله تم د*** الفورتريس بعد لبا مباشره قام يونيون لورد بتعطيل يونيون اركن ولكن استطاع يونيون اركن التصدى بسهوله لهم
وبدا الهجوم
من قبل اليونيات على البوابه الرئيسيه وده غلط طبعا
انا من راى ان اليونيات كانت قسمت بعضهم واحد يضرب واحده والتانى يضرب التانيه وبكده ميعرفش يونيون اركن يروح فين ويجى منين ولكن كان اللى كان
بذا ضرب البوابه ولكن اركن عرف يصدهم برضه بسهوله

استطاع اللاعب omar بان ياخ the commander of FTw وحصل على هديه كميه حلوة من ال behemoth وباعهم والحمد لله :D
تانى حاجه الفورتريس كان فيها 8 commander المره دى منهم 5 فى جيلد arkenstone >وده سببه ان اركن ستون تحت
وانتهت الفورتريس لصالح
arken stone
وتم توزيع الغنائم والواحد مش عايز يقول خد كام علشان الحسد :P
وها هى دراما الفورتريس ى حد شايف انه حصل غير كده يكتب الموضوع قابل للنقد والمناقشه
ولكن باحترام :D
يلالالالالالالالا سلامووووووووووووووووووووووووووز بالقشطه

goncina 08-10-2008 06:30 PM

ههههههههههههه شديد يا كوبر تسلم والله

estimation 09-10-2008 02:36 PM

كوبر ايه الله يخرب بيتك افضحنا ههههههههههه :p

goncina 10-10-2008 03:27 AM

ههههههههههه هو انت محتاج فضايح

mafia200 10-10-2008 12:58 PM

فطرة حلوة يا كوبر

mafia200 10-10-2008 01:01 PM

فكرة*

estimation 13-10-2008 11:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة last_talk (المشاركة 509535)
Nice
bs kda kda fe new unoin hyzhr el2yam elgya de whyb2a agmd mn arken we immo unoin :D

اكيد طبعا مفيش حد بيبقى قوى طول عمره بس يا ترى يونيون مين يا last قول يا ندل :P

estimation 16-10-2008 08:12 PM

طبعا زى ما انا عودتكم بالجديد هحكيلكم النهارده ايه اللى حصل

كان ضد يونيون ْarken 10 جيلدات وبدات الليله وبدا الهجوم بكثره وطبعا كالعاده اخد المصرى عمر the commander واخد الهديه البيهموس ومعلش يا مصريين خيرها فى غيرها
انا بس زعلان من حاجه لحسن يكون زعل nuker XX لانه كلمنى من اكونت صغير انا فى الاول افتكر واحد بيشتغلنى لكن لما كلمنى هوه انا زعلت ومعلش يا ريس انا هجيلك فى البى فى بى تمةتنى علشان متزعلش اوك يا NukerXX يا باشا انت صاحبنا يا معلم
وانتهت الليله بفوز البشوات XxX وتم قتل المدعو بلو زفت لغايه ما كره نفسه
وتم قتل egyptiana علشان حب يشوف نفسه عليا والسلام ختام
هم ليه المصريين بيحقدوا معلش يا جدعان انا فى السيرفر ده ليا ناس قليله مصريين
بحبهم زى nukerxx last donjwan conjuroro vemtoo ومعلش لاكون نسيت حد احنا بنخبط فى بعض يا رجاله احنا بنقول الاترالك نوب والله احنا بعمايلنا دى اللى نوب اللى شايف كلامى غلط يقول

thelastlegnd 20-10-2008 02:17 AM

هااااااى يا جماعة انا ELSALH el gliver el 85 انا الاكونت بتاعى اتعملوا هاك ومش عارف ارجعوا ازاى
لو فى حد يقدر يساعدنى لية عاندى الحلاوة انا رقمى 0167184482

PERVIEW 23-10-2008 09:34 AM

علي فكره يا شباباجمد واحد في جيلد XxXاسمه Sun_RangerX ده بيلعب S/Sو FULL sunعلي فكره ده كان جليفر full sun برده

شكرا علي الموضوع

™VuaPhaHoai™ 23-10-2008 09:52 PM

.........

ان شاء الله نبارك كلنا ل ArkenStone المرة الجاية عشان الفوريس .....يارب يكسبوها

mafia200 24-10-2008 05:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PERVIEW (المشاركة 524966)
علي فكره يا شباباجمد واحد في جيلد XxXاسمه Sun_RangerX ده بيلعب S/Sو FULL sunعلي فكره ده كان جليفر full sun برده

شكرا علي الموضوع

قديمة معروف ان Sun_rangerX هة Keybearer

mafia200 24-10-2008 05:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة estimation (المشاركة 518365)
طبعا زى ما انا عودتكم بالجديد هحكيلكم النهارده ايه اللى حصل

كان ضد يونيون ْarken 10 جيلدات وبدات الليله وبدا الهجوم بكثره وطبعا كالعاده اخد المصرى عمر the commander واخد الهديه البيهموس ومعلش يا مصريين خيرها فى غيرها
انا بس زعلان من حاجه لحسن يكون زعل nuker XX لانه كلمنى من اكونت صغير انا فى الاول افتكر واحد بيشتغلنى لكن لما كلمنى هوه انا زعلت ومعلش يا ريس انا هجيلك فى البى فى بى تمةتنى علشان متزعلش اوك يا NukerXX يا باشا انت صاحبنا يا معلم
وانتهت الليله بفوز البشوات XxX وتم قتل المدعو بلو زفت لغايه ما كره نفسه
وتم قتل egyptiana علشان حب يشوف نفسه عليا والسلام ختام
هم ليه المصريين بيحقدوا معلش يا جدعان انا فى السيرفر ده ليا ناس قليله مصريين
بحبهم زى nukerxx last donjwan conjuroro vemtoo ومعلش لاكون نسيت حد احنا بنخبط فى بعض يا رجاله احنا بنقول الاترالك نوب والله احنا بعمايلنا دى اللى نوب اللى شايف كلامى غلط يقول

np بس انا كنت هشتغلك لييه و انت كان المفروض تصدق على طول لان انا وقف ادامك و مردضتش اضرب فيك np again ولا يهمك :D

estimation 25-10-2008 02:36 PM

شكرا نيوكر على الروح الجميله بصوا يا جماعه يا ريت بس لان فيه ناس زعلت اى حد يلاقينى فى الفورتريس او CTF

يضربنى عادى مفيش مشاكل لان دى لعبه ولو انت مموتنيش غيرك هيموتنى عادى مفيش مشاكل وشكرا nukerXX

على الروح الرياضيه دى :D

last_talk 25-10-2008 04:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة estimation (المشاركة 528788)
بصوا يا جماعه يا ريت بس لان فيه ناس زعلت اى حد يلاقينى فى الفورتريس او CTF

يضربنى عادى مفيش مشاكل لان دى لعبه ولو انت مموتنيش غيرك هيموتنى عادى مفيش مشاكل

:D

k don worry i will attak

الساعة الآن 03:04 AM.