الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   بخصوص هاك الاميلات (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=435801)

noor3yny55 21-06-2012 10:10 PM

بخصوص هاك الاميلات

ياريت يا جماعه يتعمل موضوع بجد نتشارك كلنا فيه بالرأى
عيزين نكلم شركه joymax كلنا ونقولها تزيد عمليه الامان شويه مش كل شويه يجى علينا هاك
انا كل اكونتاتى عندى 3 بارتى اتسرقوا وكلهم واقفين فى هوتان
بيسرق بس الجولد والايتم الليجند بس وكمان اى حاجه بسيلك
ياريت كلنا نرفع حمله شعارها ممنوع سرقه الاكونتات
بس دا اكيد شخص تبع شركه جوى ماكس

GeneralPu 22-06-2012 12:26 AM

شكلها مفيش غير كده

alikamal2009 22-06-2012 12:33 AM

لا فی غير كدة
فی انی واحد زيی عندو ستين الف اكونت مفيش اكونت منهم اتسرق
ودة لية
1-انتی ( كل حاجة )
2-باسوردی ملكی و بس مش لحد تانی
3-ايميل ضامن و سكرت انسر مش مع حد غيری
4-اشمعنی انا بقی؟؟
5-لما يقولولك غير باسورد و يترجوك كمان
please change your password
وانت تطنش او تكسل
يبقی العيب من عندك

mostafa25558 22-06-2012 12:50 AM

العيب مننا عايز الايميل ما يتسرقش تعمل ايميل ضامن جديد و مضيفش حد فيه علشان الهكر حلو اوى على الياهو و باسورد صعب انتا ما تقدرش تحفظوا و يكون كبير علشان لو حد معاك انتا و بتكتبوا ما يعرفش يسرقوا و متصقش فى الدبانة اللى بتلف جمبك انتا و بتكتبو لحسن تكون جسوسه و بتصورك .:tongue2:

ShehaB 22-06-2012 12:56 AM

انا كلوا تمام مجليش هاك و لاحاجه و مفيش حد بيلعب معايا انا بس البلعب و كلوا تمام

ahmadNET 22-06-2012 01:34 AM

دلوقتي انا بقالي من سعت ما طلعت حكاية الهاك

ومحصليش حاجة الحمد الله

ومعاي ليجند والاكونت كويس مش وحش

اول بأول بغير الباسورد

مش بدي الباسورد لحد نهائي

مأن الجهاز تامين شامل

بستعمل الاس بوت وبشحنه بصفه مستمره

معنى ايه ده بقى

youssef13 22-06-2012 01:52 AM

يا جماعة النهاردة بزات كل اللي في السيرفر اللي ادمج Taurus اتسرقوا !!!
السيرفر دة بس

mjjud_ 22-06-2012 12:59 PM

السلام عليكم اول شي
يا حبيبي انت و هواا اكثر كلامكم غلط
انا من السعودية و العب من البيت و ما اعرف و لا احد عمري ما اعطيت احد الباسورد او الايدي اوكي
و امس اول ما السيرفرات اندمجت انا العب في مارس دخلت الساعة 8 الصباح سيرفري سار نورما المهم كان فاضي لسة و فكيت ستال و كتبت welcome all in norma و مشيت على شغلي رجعت الساعة 6 المغرب لقيت الاكونت مسكر قلت اكيد دي سي ولا اي حاجة سارت المهم فكيت لقيت الاكونت ابيييييض و ماخوذة منو 500 سيلك و 4.7 مليار و 2 افاتار بس العريب انو ما مسك شي من الاستورج مع انو فيه بلاوي\ غير الايتم الباس تبعي حرف سمول و حرف كابيتل و رمز و ارقام اوك و تاني شي انا عمري ما اعطيت لاحد الايدي و الباسورد و ثالث حاجة لو حتقوني اكيد جهازي مخترق ولا شي انا لو جهازي مخترق كانو لطشو ال 8 اكاونتات الباقية انا عندي 8 و كنت ناوي بس اني ازبط 2 منهم محتاجين سكيل بوينت و ابيعهم كولهم كل الاكونتات ليجيند و + 2ميليون سكيل بوينت اله 2 منهم لسة محتاجين سكيل بوينت
انا راسلت جوي ماكس امس و مستني دهم يا ليت الكول يوقف معانة ترا انا كنت زيكم اقول لا اكيد هوا اعطى الباس لي احد من اصحابو و سرقو بس بجد انصدمت و تحطمت امس
اتمنى مساعدتكم و نراسل جوي ماكس

N0 L0VE 22-06-2012 01:09 PM

الداتا بيز بتاعت جوى ماكس اتسرقت علشان كده طلبو من الناس تغير الباس واللى مغيرش الباس فى وقتها هو اللى اتسرق

xDD 22-06-2012 02:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alikamal2009 (المشاركة 4201445)
لا فی غير كدة
فی انی واحد زيی عندو ستين الف اكونت مفيش اكونت منهم اتسرق
ودة لية
1-انتی ( كل حاجة )
2-باسوردی ملكی و بس مش لحد تانی
3-ايميل ضامن و سكرت انسر مش مع حد غيری
4-اشمعنی انا بقی؟؟
5-لما يقولولك غير باسورد و يترجوك كمان
please change your password
وانت تطنش او تكسل
يبقی العيب من عندك

الكلام دة مش صح على فكرة

عندك انا محدش كان يعرف ID:- الاكونت مش هاقولك ال PW لا محدش كان يعرف ال ID

و عمرى ما نزلت حاجة مش مضونة من النت

مع كذلك من اسبوعين بفتح الاكونت لقيتو Hacked

و ال PW كان صعب

كدة العيب منى :mfr_omg: :mfr_omg:

:badmood::badmood:

saso2010 22-06-2012 02:33 PM

انا وقت مقلو لو سمحت غير الباسورد غيرت كل الاكونتات والحمد لله مفيش حاجة اتسرقت يمكن ديت المشكلة

xD4RKH3R0x 22-06-2012 03:10 PM

على فكرة انا لسا فاتح الايميل و عادى جداااا مفيش اى حاجة و مفيش حد اشتكى من هاكر او اى حاجة يبقى اكيد المشكلة مش من الشركة :ghostrider_h4h: :ghostrider_h4h: :ghostrider_h4h:

noor3yny55 22-06-2012 03:26 PM

انا اساسا مش بفتح غير موقع silkroad4arab وموقع ph bot بس عندى اكونتات كتير ما اتسرقش الا كام اكونت بس يبقى ده عيب من ايه
وكمان الشركه لو عايزه تخدم الناس او هيا اللى مش عملت كدا
يبقى ترجع تاريخ اللعبه ليوم الدمج
وبعدين انا من سيرفر turuse واحد اتسرق منه 7000 سيلك وكمان كان لبس فول ليجند d13 +12 وفيه ناس من الكويت اتسرقوا كلهم هيسيبو اللعبه

ツ SmSm_Smile ツ 22-06-2012 07:00 PM

أنا عمر متثبت مني الأكونت معني مديه الناس اصحابي عمري مشفتهم في الجيم بس يعني محسلوش حاجة معرفش ازاي وعمر مغيرتلو ال-pw سبحان الله

ahmedhhz2 22-06-2012 07:14 PM

الحل انك تعمل في pssword رموز عشان يصعب فك الاميل او سرقته مثل ! @ # $ % ^ & * ) (

اي رمز منهم
:mf_type:

الساعة الآن 09:01 AM.