![]() |
قرار إعتزال لأحبائى فى الموقع Crazy_man مظلوم
السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته
Crazy_man إتضح إنه مظلوم وانا صدقت حلفان الراجل اللى جه يثبت برائته وكدبت نفسى والصور وعنيا واللى حصل معايا على الميل ما علينا أنا سف ياسيدى حلآل عليك القسم والمصالح اللى هتطلع بيها من هنا ورايح على حساب الناس الطيبه وكان وعد منى للأداره إنه لو إنتا محصلكش حاجه أنا هاعتزل وانا بوفى بوعدى بس :) السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته:) http://www.silkroad4arab.com/vb/show...=1#post3166513 |
وأنا أسف إنى مكملتش 3أسابيع معاكم فى الأداره بس بجد كان نفسى أستمر
http://www.silkroad4arab.com/vb/show...=1#post3166539 تحياتى للجميع:) |
:"~ ايه يا ابني الكلام ده تعتزل ايه يعني عشان موضوع وكلام تقول هعتزل امال لو كنت انتا مثلا المتهم بالسرقه هتعمل ايه
واعتزالك يعتمد علي قول شخص اخر ان الشخص التاني ده مظلوم ازاي يعني ~": :"~ وبتقوله يجي 5 مرات في الرد بتاعك لو حلفت انا هقدم اعتزالي !!!!! ~": |
اقتباس:
وأهوه القرار الأخير للأداره Crazy_man إتطرد GhosTHome قعد وفى الخدمه ويفدي بعيونه ويخدم بكل طاقته |
اقتباس:
:"~ ايوه كده يا صاحبي بلا اعتزال بلا بتاع اجري ياض علي قسمك ونوره :) ~": |
اقتباس:
لو مشرف قدم طلب إعتزال وعمل موضوع بيتم قبوله وخلآص عادى أنا روحت فى 10000غيرى هيجو والموقع مش هيوقف على حد وربنا يكرمك يأستاذ/خالد ويحفظك من كل عدو وبإذن الله ديماً إلى الأمام وعايز أقول خلو بالكم من Stuner ده مراقب عام فى موقع منافس واللى ريمار وباتو أخدو طرد علشانه ده اللى كنت ناوى أجيبه ليكم علشان تحرصو أظن كلآمى مفهوم علشان مش عايز أجيب طبعاً ولآ أكتب اسم الموقع |
انتا كده بتضيع القسم و بتظلم الاعضاء
لانك مشرف القسم يعنى كل الناس دى امانة فى رقبتك و لما تسيبهم لواحد زى ده يبقى انتا كده بتخون الامانة لان افرض ان هو حرامى ( مع احترامى ليه ) و بعد ما انتا مشيت بقه هو الكل فى الكل يبقى حينصب على الناس و انتا كده خسرت الاشراف و خسرت الاعضاء ياريت ترجع عن قرارك لانو مش منطقى خالص |
اقتباس:
الأمانه |
ممكن بعد اذنك تهدي شوية
انا امبارح قولتلك استنة لما الحكاية تبان قولت لا ماهي بانت و و و و ودلوقتي بتقول عكس الكلام تسرع تسرع تسرع ولو طلع بعد كدة حرامي هترجع تعمل موضوع تاني دية قلة خبرة من المشرفين وبارضوا مشرف عام سيرفر خاص كان مفروض هو شاف الموضوع كلة وشاف راي دة ودة وهو كان حدد مين غلطان بس لحد دلوقتي محدش فاهم اي بتنجان في ام الحوار دة |
بالتوفيق
|
اقتباس:
والله معاك حق يافادي الموضوع اتاخد بشكل عصبي جدا من المشرف واتحاملت علي الكل وكاننا هنحمي واحد حرامي مهما كان ... حضرتك بس لانكط جديد شويه ما شفتش ان الموضوع ده اتعمل منه نسخه قديمه كان مشرف سيرفر وتم طرده وغيره مشرف المناقشه القيدم حضرتك تحاملت علي الاداره وبتقول انا همشي لو معملتش حاجه؟؟ اتكل علي الله ^^ |
هيتم عزلك لا لطلب العزل ولكن لتشويه صورت المشرف ( أرجو مراجعة الدستور )
يغلق |
| الساعة الآن 08:43 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.