الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قـسـم الـتـرحـيـب و الـتـعـارف (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   قرار إعتزال لأحبائى فى الموقع Crazy_man مظلوم (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=318083)

Dev.Myth 10-03-2011 04:58 AM

قرار إعتزال لأحبائى فى الموقع Crazy_man مظلوم
 
السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته
Crazy_man إتضح إنه مظلوم وانا صدقت حلفان الراجل اللى جه يثبت برائته وكدبت نفسى والصور وعنيا واللى حصل معايا على الميل ما علينا
أنا سف ياسيدى حلآل عليك القسم والمصالح اللى هتطلع بيها من هنا ورايح على حساب الناس الطيبه
وكان وعد منى للأداره إنه لو إنتا محصلكش حاجه أنا هاعتزل وانا بوفى بوعدى بس :)
السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته:)

http://www.silkroad4arab.com/vb/show...=1#post3166513

Dev.Myth 10-03-2011 05:10 AM

وأنا أسف إنى مكملتش 3أسابيع معاكم فى الأداره بس بجد كان نفسى أستمر
http://www.silkroad4arab.com/vb/show...=1#post3166539
تحياتى للجميع:)

™:. Eslam .:™ 10-03-2011 05:35 AM

:"~ ايه يا ابني الكلام ده تعتزل ايه يعني عشان موضوع وكلام تقول هعتزل امال لو كنت انتا مثلا المتهم بالسرقه هتعمل ايه
واعتزالك يعتمد علي قول شخص اخر ان الشخص التاني
ده مظلوم ازاي يعني ~":


:"~ وبتقوله يجي 5 مرات في الرد بتاعك لو حلفت انا هقدم اعتزالي !!!!! ~":

Dev.Myth 10-03-2011 05:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™:. Eslam .:™ (المشاركة 3166566)
:"~ ايه يا ابني الكلام ده تعتزل ايه يعني عشان موضوع وكلام تقول هعتزل امال لو كنت انتا مثلا المتهم بالسرقه هتعمل ايه
واعتزالك يعتمد علي قول شخص اخر ان الشخص التاني
ده مظلوم ازاي يعني ~":


:"~ وبتقوله يجي 5 مرات في الرد بتاعك لو حلفت انا هقدم اعتزالي !!!!! ~":

لأ الحمد لله انا مش متهم بالسرقه ولو أتهمت بالسرقه هعرف أبرئ نفسى وكفايه حتى لو معرفتش إن انا عارف إنى برئ وربنا عارف
وأهوه القرار الأخير للأداره
Crazy_man إتطرد
GhosTHome قعد وفى الخدمه ويفدي بعيونه ويخدم بكل طاقته

™:. Eslam .:™ 10-03-2011 05:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™ghosthome™ (المشاركة 3166593)
لأ الحمد لله انا مش متهم بالسرقه ولو أتهمت بالسرقه هعرف أبرئ نفسى وكفايه حتى لو معرفتش إن انا عارف إنى برئ وربنا عارف
وأهوه القرار الأخير للأداره
crazy_man إتطرد
ghosthome قعد وفى الخدمه ويفدي بعيونه ويخدم بكل طاقته

:"~ ايوه كده يا صاحبي بلا اعتزال بلا بتاع اجري ياض علي قسمك ونوره :) ~":

Dev.Myth 10-03-2011 06:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™:. Eslam .:™ (المشاركة 3166601)
:"~ ايوه كده يا صاحبي بلا اعتزال بلا بتاع اجري ياض علي قسمك ونوره :) ~":

لآ والله أزاى يعنى وهوا اللى إحنا نعمله يجى واحد زى ده ويهده بالله عليك خلآص سيبهم أهوه على حسب الدستور
لو مشرف قدم طلب إعتزال وعمل موضوع بيتم قبوله وخلآص عادى أنا روحت فى 10000غيرى هيجو والموقع مش هيوقف على حد

وربنا يكرمك يأستاذ/خالد ويحفظك من كل عدو
وبإذن الله ديماً إلى الأمام
وعايز أقول خلو بالكم من Stuner
ده مراقب عام فى موقع منافس واللى ريمار وباتو أخدو طرد علشانه
ده اللى كنت ناوى أجيبه ليكم علشان تحرصو
أظن كلآمى مفهوم علشان مش عايز أجيب طبعاً ولآ أكتب اسم الموقع

ironhulk38 10-03-2011 12:00 PM

انتا كده بتضيع القسم و بتظلم الاعضاء
لانك مشرف القسم يعنى كل الناس دى امانة فى رقبتك
و لما تسيبهم لواحد زى ده
يبقى انتا كده بتخون الامانة
لان افرض ان هو حرامى ( مع احترامى ليه )
و بعد ما انتا مشيت بقه هو الكل فى الكل
يبقى حينصب على الناس و انتا كده خسرت الاشراف و خسرت الاعضاء
ياريت ترجع عن قرارك لانو مش منطقى خالص

Dev.Myth 10-03-2011 01:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ironhulk38 (المشاركة 3167115)
انتا كده بتضيع القسم و بتظلم الاعضاء
لانك مشرف القسم يعنى كل الناس دى امانة فى رقبتك
و لما تسيبهم لواحد زى ده
يبقى انتا كده بتخون الامانة
لان افرض ان هو حرامى ( مع احترامى ليه )
و بعد ما انتا مشيت بقه هو الكل فى الكل
يبقى حينصب على الناس و انتا كده خسرت الاشراف و خسرت الاعضاء
ياريت ترجع عن قرارك لانو مش منطقى خالص

انا مقولتش أنا معتزل أنا موقف نشاطى لحد ماشوف قرار الأداره ليه ولو هوا هيعد مينفعش أنا أعد معاه وديه علشان
الأمانه

mazagangy 10-03-2011 01:51 PM

ممكن بعد اذنك تهدي شوية

انا امبارح قولتلك استنة لما الحكاية تبان قولت لا ماهي بانت و و و و

ودلوقتي بتقول عكس الكلام

تسرع تسرع تسرع

ولو طلع بعد كدة حرامي هترجع تعمل موضوع تاني

دية قلة خبرة من المشرفين

وبارضوا مشرف عام سيرفر خاص كان مفروض

هو شاف الموضوع كلة وشاف راي دة ودة وهو كان حدد مين غلطان

بس لحد دلوقتي محدش فاهم اي بتنجان في ام الحوار دة

Wally 10-03-2011 02:25 PM

بالتوفيق

WadCool 10-03-2011 03:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazagangy (المشاركة 3167316)
ممكن بعد اذنك تهدي شوية

انا امبارح قولتلك استنة لما الحكاية تبان قولت لا ماهي بانت و و و و

ودلوقتي بتقول عكس الكلام

تسرع تسرع تسرع

ولو طلع بعد كدة حرامي هترجع تعمل موضوع تاني

دية قلة خبرة من المشرفين

وبارضوا مشرف عام سيرفر خاص كان مفروض

هو شاف الموضوع كلة وشاف راي دة ودة وهو كان حدد مين غلطان

بس لحد دلوقتي محدش فاهم اي بتنجان في ام الحوار دة


والله معاك حق يافادي الموضوع اتاخد بشكل عصبي جدا من المشرف

واتحاملت علي الكل وكاننا هنحمي واحد حرامي مهما كان ...

حضرتك بس لانكط جديد شويه ما شفتش ان الموضوع ده اتعمل منه نسخه قديمه

كان مشرف سيرفر وتم طرده وغيره مشرف المناقشه القيدم

حضرتك تحاملت علي الاداره وبتقول انا همشي لو معملتش حاجه؟؟

اتكل علي الله ^^

ToxiCity 10-03-2011 04:34 PM

هيتم عزلك لا لطلب العزل ولكن لتشويه صورت المشرف ( أرجو مراجعة الدستور )

يغلق


الساعة الآن 08:43 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.