الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=73)
-   -   اذا كنت حساس , لا تقرا هذه القصة المحزنة لكي لا تبكي (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=127137)

MeZo.Sadly 31-07-2009 01:01 PM

اذا كنت حساس , لا تقرا هذه القصة المحزنة لكي لا تبكي
 
اثنين شباب راحوا على البحر جلسوا على الشاطئ ومعاهم عشاهم. وهم جالسين يتعشوا اجتهم عجوز كبيرة في السن وقعدت تلقط الأكل المنثور على الأرض وتأكل.
ولما شافوها قالولها :" أنتي جوعانة " قالت :" أنا هنا من الصبح وما أكلت شيء جابني ابني من الصبح وراح , وخلاني وقالي راح أجي آخذك بعد شوي.المهم جابوا لها عشاء وتعشت. وبعد ما تأخر الوقت شالوا أغراضهم وحسوا الشباب إن الوقت متأخر والجو بدا يبرد وما بصير يتركوا العجوز على الشاطئ لحالها في الليل واجا واحد من الشباب وقال لها عندك رقم ابنك نتصل عليه نخليه يجي يوخذك .



قالت العجوز إيه معي الرقم في ورقة . ولما طلعت الورقه . شو بتتوقعوا مكتوب فيها ؟؟؟؟؟ مكتوب ( من يجد هذه المرأه يآخذها لدار العجزة ) انصعقوا الشباب من المكتوب في الورقة وجلسوا ساعة يترجون العجوز تمشي معاهم. ويحاولون فيها إنهم يوصلوها أي مكان هي تريده .



أكيد العجوز رفضت أنها تروح معاهم لأن ولدها وعدها إنه يجي يأخذها وبدها تستناه لما يجي. وكانت تقول ابني راح يجي يآخذني وأنا راح استناه .



ما بتعرف المسكينة إن ابنها نكرها ورماها في الوقت الي هي فيه محتاجه له. المهم راحوا الشباب من عندها وتركوها على أمل إنو ابنها راح يجي يآخذها حسب وعده لها. فيه واحد من الشباب قعد يتقلب في الفراش وما قدر ينام وهو يفكر في مصير العجوز المسكينة وقام من فراشه وغير ملابسه وركب سيارته وراح للشاطيء . ولما وصل. شاف الاسعاف والشرطة والناس مجتمعين ودخل بينهم شاف العجوز قد فارقت الحياة ولما سألهم عن سبب وفاة العجوز قالوا له أرتفع معها الضغط وماتت. ماتت من خوفها على ولدها يمكن يكون صار له شيء . ماتت وهي تستنى ابنها يجي يآخذها. ماتت وهي بعيدة عن أهلها . الله يرحمها برحمته ويدخلها من أوسع ابواب جنته. وهذه القصة واقعية وحدثت في احدى

http://www.majdah.com/vb/uploaded2/7196_1156088172.jpg

Z00M 31-07-2009 01:05 PM

يسعدني ان اكون اول واحد رد عليك والله يرحمها

MR_XP_neptune 31-07-2009 01:05 PM

موضوع جميل

ويشرفني اني اكون اول من يرد عليك في واحد قبلي:rolleyes:

MR_XP_neptune 31-07-2009 01:07 PM

انا ريح اصلي باي

ZeRo-CoOl 31-07-2009 01:07 PM

فعلا قصه محزنة جدا جدا جدا
انا هاعيط ياعم

ZeRo-CoOl 31-07-2009 01:08 PM

يلا ياجدعان الادان ادن انا رايح اصلى باااااااااااااااى
راجع تانى ماتقلقوش

MeZo.Sadly 31-07-2009 01:09 PM

متشكر على الردود ويلا نصلى بقا

kimo_5500 31-07-2009 01:18 PM

قصة محزنة جدا و الواحد بقي بيشوف حاجات زي كدة من غير قصص و الله و حصل قدامي الموقف ده و مش بس كدة ده أبنها ضربها و كسرها و رماها في الشارع و أنا شوفت واحدة عجوزة من بعيد كلها دم و مش قادرة تمشي و الله الواحد بجد مش عارف يعمل ايه في الناس دي ربنا يرحمنا برحمته

FRONTY 31-07-2009 02:23 PM

شكرا

Pink 31-07-2009 02:28 PM

قــــــــــصه محزنه اوي


شكرا يا ميزو

تقبا مروري

ibrahemmohamed 31-07-2009 02:29 PM

ابنها ده حيوان من الحيوانات الضالة ناكرة الجميل
حسبى الله ونعم الوكيل
ووالله اقولها فى وشه

!_ToGoO_MorY_! 31-07-2009 02:33 PM

ده ايه الناس الى بقوا معندهمش دم ده ايه ده دى ناس استغفر الله العظيم ربنا يجعل مسوها الجنه ويدخل ابنها النار

im_the_enemy 31-07-2009 03:11 PM

مشكور

midosamy 31-07-2009 03:15 PM

:( thanks man http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._5088095_n.jpg

HaMaDaOnLiNe 31-07-2009 03:59 PM

موضوع جميل و فعلا الام دة مدرسه^^


الساعة الآن 06:20 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.