الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   SJSRO (new) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=161)
-   -   اسباب ملل الناس من سلكرود وتركها (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=408579)

!_Omar Mohamed_! 08-01-2012 10:53 PM

اسباب ملل الناس من سلكرود وتركها

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اسباب خلو القسم وعدم نشاطه

الاسباب كتيره وواضحه قدامنا كلنا دلوقتى الجيم الناس كتير بقوا يسبوها ودلوقتى تلاقى واحد فى اكونت جديد فيكون مش متعود على الاكونت الجديد ويبقى تواجده قليل فى الاكونت الجديد

سبب تانى ان دلوقتى الناس القديمه سابت اللعبه اللى كانت بتدى طعم للعبه دلوقتى معلش تلاقى عيال صغيره على اكونتات شهيره جدا زمان دول كانو ناس كبار زمان سننا ولفل وفاهمين بيعملو ايه دلوقتى الاكونت من دول تلاقيه واحد صغير ومخه اصغر منه فدلوقتى مش فيه حماس ولا متعه

اللعبه بقت فيها عدوات كتيره فمبقتش لعبه ترفيه زى زمان ان الواحد فرحان انه لابس لبس كويس وسلاح نضيف ولفل عالى ويحس انه مفيش زيه دلوقتى كله بقى لابس زي بعضه هتقولى دلوقتى الايتمز فيها منها المميز وصعب تجيبه ماهو لو فكرت عشان تجيب الحاجات يتدفع فلوس او مجهود غير قانونى سواء الارينا او التيمبل وده مش موضوعنا

اللعبه بقت كلها مصالح وكله بقى بيعمل شغل منها فبقت لعبه مربحه على انها اسمها لعبه واللعب يعنى ترفيه فكترت المصالح فيها

انا بقيت متردد كتير اوى اسيبها تانى - انا رجعت بس عشان صحابى كتير طلبو منى كده بعد ماسبتها سنه او اقل بكام شهر رجعتها عشان صحابى والمشكله الناس ده مبقتش موجوده

اتمنى ا شوف ارائكم ايه اللى شايفه ان اللعبه مبقتش زى زمان

The_Dalar 08-01-2012 11:05 PM

صح والله كل الى بتقول عليه صح بس ضيف عليه
الاسبام
البرامج الى بتسهل اللعبه لدرجة التفاهة ( البوت)
الاسكامرز
و حاجات كتير
يا ريت اللعبه ترجع زى زمان

firstblood 08-01-2012 11:27 PM

wlahy el msh 3agbo ysbha:sleep:

zizo egyption 09-01-2012 01:00 AM

مجرد رأى محدش بيشتكى
:strongsad:

Nytros 09-01-2012 01:27 AM

أكيد أغلبية الناس عارفاني في الجيم
لما كنت مع iR0N في THhelp و بعدها TH مع oODarKnessOo و Vampire
أنا سيبت الجيم للابد حتي لو هرجع لفل 110 و معايا حاجات قيمة
عشان ديلوقتي انا لقيت الجيم الصح و صحبة مصري و الناس متعاونة
و كمان انا هناك سيلك سيللير
و الي عايز يكلمني علي
[email protected]

elkenawy 09-01-2012 02:07 AM

كلامك صح والله اكبر مشكلة دلؤت الاطفال الموجدة فى الجيم
وفى لحظة تلاقى واحد عمال يشتم فيك كدة وخلاص
تقبل مرورى

police_2010 09-01-2012 02:55 AM

:director::gun2:

Feleb 09-01-2012 04:44 AM

والله فعلا موضوع الشتيمة والاطفال بقى حاجة مملة جدآ

واحد يلاقى معاك حاجة ويقولك ورينى ولما يشوفها يعرض عليك انه يشتريها

ولما تقوله مش للبيع يشتمك باهلك من غير سبب

وواحد تلاعبه بى فى بى اول ما تكسبه يقعد يشتم فيك ويقولك انت نوب وواحد تانى ضربنى مع ان ممكن تكون انت وهو بس اللى فى البى فى بى

حاجة شلل وملل وقرف بجد

police_2010 09-01-2012 04:49 AM

ولا يوم من ايامك يا ايسرو و بعديكى sjscro new و لا كان فيهم شغل الاطفال دة بجد اللة يخربيت الفرى سيلك اللى خلا الاطفال معاهم جلوبلات و كلة افتكر نفسة حاجة و نسى مين همة الرجالة القديمة الى كانوا بيعملوا كل حاجة من غير ولا سيلك فرى و لا حتى 1 جولد :blowup:

royal1 09-01-2012 05:08 AM

انا واحد من الناس دول وعلى ما اعقد كنت مشهور بدرجة كفايه فى SjSro New
champion99

™Assassin™ 09-01-2012 10:01 AM

I Hope GM Make Good Game And Stop Close Game 24 Hours

!_Omar Mohamed_! 10-01-2012 02:28 PM

يا جدعان محدش يزعل من الكلام ؟لما تبقي أعد و عيل يفضل يشتم ويسرق منك و في الاخر تقول محدش بيشتكي ؟

tetamedo 11-01-2012 01:45 AM

elashwal

هههههه بصراحه موضوعك دايقنى ياباشا بسبسبب gm بواظ الجيم خالص قلاب شكلو خلا اللفلات الى كانت معروفا 4 او 5 شخصيات لفل 120 وانا كونت واحد منهوم وكان معايا كول الاتمز sun dg 9 وكان لينا شان اصبح دلواقتى كولنا مثل بعض ولشا هناتك من الاول وكل لما ناتك ونلفل ونصل لى لفل عالى يمسح الاكونتات وهكدا غلا كدا بقالنا شنه وكول يوم يغيار ويعدل ويقفلها شةيا ونام علة الومبيوتر بنجراب وبعد كدا تلاقى اصحابك اصحاب الاكونتات المعروفا مش هوما ومحدش بقى عارف حاد ةبامانا انا اتخنقت من ده جيم ليرجعلى اللى كان معايا لبااااى مش هلعبها تانى :111 (19): :lock: :wub2:

medo787858 14-01-2012 01:11 AM

صح والله كلامك مظبوط اوى

ahmedbazoka92 14-01-2012 01:27 AM

شكرا جدا علي الموضوع

و يا استاذ i bad هو ايه الجيم الصح بقي ؟؟ يمكن ندخل فيه لو اقدر احمله من موقع ياريت تقوله

الساعة الآن 06:14 AM.