الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   صـور سـيـلك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   باركولى ياجماعة جمعت الافاتر وفاضلى المقشة (صور) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=53876)

Empres 29-10-2008 07:56 PM

باركولى ياجماعة جمعت الافاتر وفاضلى المقشة (صور)
 
باركولى ياجماعة جمعت الافاتر وفاضلى المقشة:D


الافاتر ده كان نفسلى فيه من زماااااااان ولو كان نزل بسيلك كنت اول واحد حشتريه بس دلوقتى جبتو ببلاش :D

http://img133.imageshack.us/img133/6...8404611he5.jpg

وادى البلوز

http://img372.imageshack.us/img372/2...8494559hb7.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/6...8495201nm9.jpg



ايه رأيكم فى البلوز دى .....اختياراتى صح بالنسبة للبيلد بتاعى ويزارد/كليرك ؟



على فكرة الافاتر اكنك شاريه بسيلك بزبط مينفعش ستول ولا تبادل وبيتحطالو بلو

يلا ربنا يعينا واجيب المقشة :D

ramez010 29-10-2008 08:00 PM

Gz

Empres 29-10-2008 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramez010 (المشاركة 539571)
Gz

thx:)

conjuror 29-10-2008 08:03 PM

انا جبت المقشة ونقاصلي الباقي .......:) بس مفتكرش اني هجيبهم :)

Empres 29-10-2008 08:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conjuror (المشاركة 539579)
انا جبت المقشة ونقاصلي الباقي .......:) بس مفتكرش اني هجيبهم :)

isa حاتجيبهوم

وشكرا على المرور

وعايزين الاراء فى البلوز دى يااخوانا

Dragon_Alex 29-10-2008 08:06 PM

هو بيتحطلو بلوهات كمان
:d أشطااااااااااااا اوي

Empres 29-10-2008 08:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dragon_Alex (المشاركة 539583)
هو بيتحطلو بلوهات كمان
:d أشطااااااااااااا اوي

اكنك شاريه بسيلك بزبط :cool:

ooO_LeGenD_Ooo 29-10-2008 09:08 PM

Mbrokkk

oOoMANDoOo 29-10-2008 10:44 PM

الف مبروك يابوب :)


وعقبالنة ياسيدى :d

oOoMANDoOo 29-10-2008 10:48 PM

وبالنسبة للبلوز البلو بتاعتها حلوة بس انت نسيت تحط اهم حاجة فى البلوز االى هى بتزود الضربة بتاعتك للضعف :rolleyes: ......... بس على العموم البلو اللى انت حاطة حلو والله يباركلك فيها ;)

Adham SabrY 29-10-2008 11:00 PM

مبروك يا جميل وان شاء الله تكمل الطقم كلوا

kimoman12 29-10-2008 11:18 PM

يا جامد

gablawy 29-10-2008 11:25 PM

مبروك يا مان انا جبت المقشة وناقص الباقى
بس عندى سؤال انا طلعلى حاجه برده بس female وانا male
اعمل ايه بقى بالحاجه ديه؟

kofta 30-10-2008 12:01 AM

مبروووووووووك يا باشا

ده انا اعدت فيه 4 سعات مع الواد حمادة و مجااااااااااااااااااااااااااااااااااااش ولا مقشة و لا طقم ههههههههههه

عقبالنا بقى انشاء الله

Empres 30-10-2008 01:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ooomandooo (المشاركة 539849)
الف مبروك يابوب :)


وعقبالنة ياسيدى :d

شكرا ياجميل :d

Empres 30-10-2008 01:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ooomandooo (المشاركة 539862)
وبالنسبة للبلوز البلو بتاعتها حلوة بس انت نسيت تحط اهم حاجة فى البلوز االى هى بتزود الضربة بتاعتك للضعف :rolleyes: ......... بس على العموم البلو اللى انت حاطة حلو والله يباركلك فيها ;)

انت اول واحد تقول رايك فى البلو

بالنسبة للبتاعة بتاعت المونستر دى محتطهاش لانى لقيت حاجات اهم بكتير

وهى اصلا ملهاش لازمة فى نظرى واحتمالها 1 % وممكن تجيبها بسيلك رخيصة

Empres 30-10-2008 01:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة arabian4host (المشاركة 539898)
مبروك يا جميل وان شاء الله تكمل الطقم كلوا

مشكور يامان وبتمنالك تجمعوا برضوا

Empres 30-10-2008 01:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimoman12 (المشاركة 539936)
يا جامد

دنتا اللى جامد :d

Empres 30-10-2008 01:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gablawy (المشاركة 539954)
مبروك يا مان انا جبت المقشة وناقص الباقى
بس عندى سؤال انا طلعلى حاجه برده بس female وانا male
اعمل ايه بقى بالحاجه ديه؟

مشكور على ردك والله يبارك فيك

وبالنسبة للحاجة اللى طلعتلك الfemale

مينفعش تتصرف فيها خالص الا لما تغير شخصيتك ل female

او تعمل شخصية على نفس الاكونت female وتلبسهولها :D

Empres 30-10-2008 01:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kofta (المشاركة 540020)
مبروووووووووك يا باشا

ده انا اعدت فيه 4 سعات مع الواد حمادة و مجااااااااااااااااااااااااااااااااااااش ولا مقشة و لا طقم ههههههههههه

عقبالنا بقى انشاء الله

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كلامنا فى الجيم ياواد

ahmed hanafy77 30-10-2008 03:17 AM

مبروووووووووووووووووووووك و عقبال المقشة

Empres 30-10-2008 05:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hanafy77 (المشاركة 540201)
مبروووووووووووووووووووووك و عقبال المقشة

الله يبارك فيك

sup7 30-10-2008 06:48 AM

أولا مبر وك عليك ومبروك كمان البلو وهو حلو مش وحش بس انا عندى راى تانى فى حكاية الـ ignor monster defence 1 % probility

دى مهمة ليك بدا انت ستاف

اولا فى اليونيكات هاتكون ليك اولوية اضعاف الاضعاف
ثانيا
ممكن الاجنور دا ينقذ حياتك من بارتى ولا حاجه تخيل وانت ضارب زيرك وطلع وراك وحش بارتى وضربت ضربة جه معاها تلاشى لدفاع الوحش وجابت 300 لاف ولا حاجه طبعا راح

ومتهيئلى برده انها مش بتشترى بسيلك



تحيتى وعقبالى



اخر ملحوظة للناس كلها ياجماعه مش بكتر الـ Jowel box
بالعكس ممكن تروح باتنين بس او تلاته ويطلعلك الطقم كامل

shreifegy 30-10-2008 08:59 AM

Mabroooooooooooooook:D:D:D

ahmedxXx 30-10-2008 02:04 PM

hi ea man ana asme ahmed my play srver Eldorado

mady2010 30-10-2008 02:06 PM

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وانا بس الطاقية و المقشه والانجل

ahmedxXx 30-10-2008 02:06 PM

my acc ahmedxXx

Y_Nazgul_Y 30-10-2008 02:57 PM

يا رجالة هوة لما el event يخلس ال AVATAR هايتشال كمان

glal_12 30-10-2008 03:09 PM

مبروك يا مان انا حظى وحش
انا لقيت المقشة بس مال و ماى فيمال

_ TeaM4KiLL_ 30-10-2008 05:58 PM

عقبالى يارب فاضلى البلوز بس :d:d:d:d

ZZwantedZZ 30-10-2008 06:38 PM

gameel o3kbal 3ndy b3d ma t3ml updating(3ndy btol kteer obdlooh ytl3ly erorr code04/erorr code05)d

ReD_DeviL 31-10-2008 05:36 PM

grtzzzz

eleraky 31-10-2008 05:37 PM

انا يا جماعة بدلت يجي 100 ومطلعلي ولا هدوم ليييييية افاترز

ToOoTY 19-07-2009 08:02 PM

congratulations

memo20001 19-07-2009 09:52 PM

مبروووووووووووووووووك

Regrets 19-07-2009 09:55 PM

مبروووووووووك

asfora99 20-07-2009 01:46 PM

لا حلوة يا مان والله

stars 20-07-2009 01:50 PM

الف مبرووووك

MohamedFathey 20-07-2009 05:52 PM

مبروك

Blue_Devil 20-07-2009 06:52 PM

Gz


الساعة الآن 04:43 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.