![]() |
باركولى ياجماعة جمعت الافاتر وفاضلى المقشة (صور)
باركولى ياجماعة جمعت الافاتر وفاضلى المقشة:D
الافاتر ده كان نفسلى فيه من زماااااااان ولو كان نزل بسيلك كنت اول واحد حشتريه بس دلوقتى جبتو ببلاش :D http://img133.imageshack.us/img133/6...8404611he5.jpg وادى البلوز http://img372.imageshack.us/img372/2...8494559hb7.jpg http://img227.imageshack.us/img227/6...8495201nm9.jpg ايه رأيكم فى البلوز دى .....اختياراتى صح بالنسبة للبيلد بتاعى ويزارد/كليرك ؟ على فكرة الافاتر اكنك شاريه بسيلك بزبط مينفعش ستول ولا تبادل وبيتحطالو بلو يلا ربنا يعينا واجيب المقشة :D |
Gz
|
اقتباس:
|
انا جبت المقشة ونقاصلي الباقي .......:) بس مفتكرش اني هجيبهم :)
|
اقتباس:
وشكرا على المرور وعايزين الاراء فى البلوز دى يااخوانا |
هو بيتحطلو بلوهات كمان
:d أشطااااااااااااا اوي |
اقتباس:
|
Mbrokkk
|
الف مبروك يابوب :) وعقبالنة ياسيدى :d |
وبالنسبة للبلوز البلو بتاعتها حلوة بس انت نسيت تحط اهم حاجة فى البلوز االى هى بتزود الضربة بتاعتك للضعف :rolleyes: ......... بس على العموم البلو اللى انت حاطة حلو والله يباركلك فيها ;) |
مبروك يا جميل وان شاء الله تكمل الطقم كلوا |
يا جامد
|
مبروك يا مان انا جبت المقشة وناقص الباقى
بس عندى سؤال انا طلعلى حاجه برده بس female وانا male اعمل ايه بقى بالحاجه ديه؟ |
مبروووووووووك يا باشا
ده انا اعدت فيه 4 سعات مع الواد حمادة و مجااااااااااااااااااااااااااااااااااااش ولا مقشة و لا طقم ههههههههههه عقبالنا بقى انشاء الله |
اقتباس:
|
اقتباس:
بالنسبة للبتاعة بتاعت المونستر دى محتطهاش لانى لقيت حاجات اهم بكتير وهى اصلا ملهاش لازمة فى نظرى واحتمالها 1 % وممكن تجيبها بسيلك رخيصة |
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
وبالنسبة للحاجة اللى طلعتلك الfemale مينفعش تتصرف فيها خالص الا لما تغير شخصيتك ل female او تعمل شخصية على نفس الاكونت female وتلبسهولها :D |
اقتباس:
كلامنا فى الجيم ياواد |
مبروووووووووووووووووووووك و عقبال المقشة
|
اقتباس:
|
أولا مبر وك عليك ومبروك كمان البلو وهو حلو مش وحش بس انا عندى راى تانى فى حكاية الـ ignor monster defence 1 % probility
دى مهمة ليك بدا انت ستاف اولا فى اليونيكات هاتكون ليك اولوية اضعاف الاضعاف ثانيا ممكن الاجنور دا ينقذ حياتك من بارتى ولا حاجه تخيل وانت ضارب زيرك وطلع وراك وحش بارتى وضربت ضربة جه معاها تلاشى لدفاع الوحش وجابت 300 لاف ولا حاجه طبعا راح ومتهيئلى برده انها مش بتشترى بسيلك تحيتى وعقبالى اخر ملحوظة للناس كلها ياجماعه مش بكتر الـ Jowel box بالعكس ممكن تروح باتنين بس او تلاته ويطلعلك الطقم كامل |
Mabroooooooooooooook:D:D:D
|
hi ea man ana asme ahmed my play srver Eldorado
|
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وانا بس الطاقية و المقشه والانجل
|
my acc ahmedxXx
|
يا رجالة هوة لما el event يخلس ال AVATAR هايتشال كمان
|
مبروك يا مان انا حظى وحش
انا لقيت المقشة بس مال و ماى فيمال |
عقبالى يارب فاضلى البلوز بس :d:d:d:d
|
gameel o3kbal 3ndy b3d ma t3ml updating(3ndy btol kteer obdlooh ytl3ly erorr code04/erorr code05)d
|
grtzzzz
|
انا يا جماعة بدلت يجي 100 ومطلعلي ولا هدوم ليييييية افاترز
|
congratulations
|
مبروووووووووووووووووك
|
مبروووووووووك
|
لا حلوة يا مان والله
|
الف مبرووووك
|
مبروك
|
Gz
|
| الساعة الآن 04:43 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.