الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Devias Online (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=274)
-   -   مشكلة غريبة من نوعها ارجو الحل (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=485346)

King_OF_ReMo 26-02-2013 05:36 PM

مشكلة غريبة من نوعها ارجو الحل
 
كل لما افتح البوت يجيلى كدا
http://silkroad4arab.com/vb/picture....ictureid=14502

ღ♥Franky♥ღ 26-02-2013 05:43 PM

نزلتـ البرامجـ الأول ! ،،

..

King_OF_ReMo 26-02-2013 11:40 PM

ايوة نزلتهم

shreifagha 26-02-2013 11:50 PM

انا برضو بيجيلى نفس النظام

ღ♥Franky♥ღ 26-02-2013 11:53 PM

طيبـ كده اكيد فيـ برنامجـ ناقصـ اكيد ،،

King_OF_ReMo 27-02-2013 12:02 AM

انا منزلهم كلهم .
طب دى نقص قى برنامج اية ؟

King_OF_ReMo 27-02-2013 12:26 AM

هااااااا فين الناااااااااااااااااس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ღ♥Franky♥ღ 27-02-2013 01:23 AM

هو كانـ شغالـ عندكـ منـ الأول !!

King_OF_ReMo 27-02-2013 01:24 AM

لا خالص

King_OF_ReMo 27-02-2013 01:28 AM

مترودووووووووووووووووووووووو عليااااااااااااااااااااا

GoldMonkey 27-02-2013 01:31 AM

حل المشكلة انك تعمل Windoss جديد بس اعملو Win 7

King_OF_ReMo 27-02-2013 01:34 AM

على فكرة انا لسه منزل windos 7

King_OF_ReMo 27-02-2013 01:44 AM

اعمل ايةةةةةةةةةةةةةة انااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ღ♥Franky♥ღ 27-02-2013 01:48 AM

مـنـا مـشـ عارفـ ايه حـلـهـا ،،

الـي فكره انـ البـوتـ مـشـ بـيـشـتـغـلـ ع ويندوز 7 ،،

بـسـ اتقـلـ هـحـاولـ اجـبـلـكـ حل ..

ღ♥Franky♥ღ 27-02-2013 01:57 AM

طيبـ افتحـ كدة منـ Run as Admin ،،

DarkDemon 27-02-2013 03:28 AM

لا مش حكايت ويندوز نزل برنامج net.framwork4

King_OF_ReMo 27-02-2013 09:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥Franky♥ღ (المشاركة 4574705)
طيبـ افتحـ كدة منـ Run as Admin ،،

هى هى برضو

King_OF_ReMo 27-02-2013 09:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkdemon (المشاركة 4574862)
لا مش حكايت ويندوز نزل برنامج net.framwork4

لاما بنزلو بيقولى انو موجود

King_OF_ReMo 27-02-2013 06:26 PM

ونزلت ويندوز جديد ولسة نفس المشكلة

master 28-02-2013 05:30 AM

جرب تفك البوت من الاول ولو wind 7 افتحو من Run وقبل كده اتأكد انك مصطب كل البرامج وبقيت الرامج
4netfromwork
ولو حصل كده تاني يبقا حمل البوت من جديد
ولو حصل جده تاني يبقا بلها بوت


الساعة الآن 05:49 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.