![]() |
مشكلة غريبة من نوعها ارجو الحل
كل لما افتح البوت يجيلى كدا
http://silkroad4arab.com/vb/picture....ictureid=14502 |
نزلتـ البرامجـ الأول ! ،،
.. |
ايوة نزلتهم
|
انا برضو بيجيلى نفس النظام
|
طيبـ كده اكيد فيـ برنامجـ ناقصـ اكيد ،،
|
انا منزلهم كلهم .
طب دى نقص قى برنامج اية ؟ |
هااااااا فين الناااااااااااااااااس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
هو كانـ شغالـ عندكـ منـ الأول !!
|
لا خالص
|
مترودووووووووووووووووووووووو عليااااااااااااااااااااا
|
حل المشكلة انك تعمل Windoss جديد بس اعملو Win 7
|
على فكرة انا لسه منزل windos 7
|
اعمل ايةةةةةةةةةةةةةة انااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
مـنـا مـشـ عارفـ ايه حـلـهـا ،،
الـي فكره انـ البـوتـ مـشـ بـيـشـتـغـلـ ع ويندوز 7 ،، بـسـ اتقـلـ هـحـاولـ اجـبـلـكـ حل .. |
طيبـ افتحـ كدة منـ Run as Admin ،،
|
لا مش حكايت ويندوز نزل برنامج net.framwork4
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
ونزلت ويندوز جديد ولسة نفس المشكلة
|
جرب تفك البوت من الاول ولو wind 7 افتحو من Run وقبل كده اتأكد انك مصطب كل البرامج وبقيت الرامج
4netfromwork ولو حصل كده تاني يبقا حمل البوت من جديد ولو حصل جده تاني يبقا بلها بوت |
| الساعة الآن 05:49 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.