![]() |
حل مشكلة Elite نهائى
http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/254993210.gif
النهاردة جايب ازاى تحل مشكلة Elite بالصور http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/709519240.gif فى الأيام الأخيرة حصل مشكلة فى Elite Sro و ده حلها http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/709519240.gif 1 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/777374940.gif هتفتح C:/ Windos 2 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/488325453.gif هتختار System 32 3 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/684939309.gif هتختار Drivers 4 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/917327687.gif هتختار Etc 5 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/420263473.gif هتختار Hosts http://www6.0zz0.com/2012/10/25/22/274411875.gif هتعملها open with وهتختار Notepad 6 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/23/481538315.gif هتتطلع كدة بالظبط 7 http://www6.0zz0.com/2012/10/25/23/587676118.gif هتكتب كود:
199.83.49.115 login.sro.vnتم :trumpet: |
الله ينور يا عم هوا دا الموضوع الي يتثبت يومين تلاته لحد ما الناس كلها تشوفه وربنا برنس
|
مش فتحت وعملت الخطوات وبالظبط بس ظهرلي فولدر كتابه جمب الملفات الي عندك دي باسم Holt برضو في التعديل الي انا اعمله ممكن متابعه لحد ما تتحل من فضلك
|
اتحلت جربت اني اعمل الخطوات مرا تاني واتحلت شكررررررررررا يا برنس
|
ويريت زي ما حليت المشكله دي يريت بجد بنفس الاسلوب تشرحلنا ازاي نشغل Esro Autoselect And Autograb Range Changer انا بشغله بيديني كراش مش عارف ليه معا العلم اني نسخه 7 ودا ليه علاقه بالموضوع ولا لا
|
اقتباس:
اقتباس:
|
Evan3scence
شكرا
وجارى ابلاغ الناس فى اللعبة |
هو ده الكلام شكرا |
تمام يا حوده يثبت لفتره عشان الناس تستفاد :play_ball: |
انا عملت كده وبرضو نفس المشكلة !!!
|
اقتباس:
|
السلام عليكم
طب انا حملت الميديا الجديده من الموقع الرسمى ودخلت الاي بي ده و برده بيقولى السيرفر تشيك !! اى حل للحكايه دي ؟ شكرا |
ورينى صورة للبيظهر لو سمحت
|
ده لينك الميديا اللى نزلتها http://www.mediafire.com/?t3wn3ucuqykybax ودي صورة ملف الhosts وديه الرساله شكرا ليك |
|
عملتها ولسه برده نفس المشكله !
|
بيجيلك ايه ولا بيظهرلك ايه
امشي مع الخطوات واحده واحده كده تانى وجرب |
والله يا جماعه انا اصلا الكلينت عندى من زمان وعلى فكره الميديا القديمه بتعمل كونكشن عادى بس طبعا مبتدخلش عالسيرفرات ..
انا نزلت الميديا الجديده وزودت الاى بي فى ملف الهوست وكله تمام بس برضه لسه بيقولى ان السيرفر تشيك ! الرساله اللى بتظهرلى اهى هو الكلينت بتاع اللعبه اتغير ولا حاجه عن زمان؟؟ |
اقتباس:
|
كده تمام بارك الله فيك .. اشتغلت اخيرا :-)
|
بيجيب ليا العنوان error
وتحت pack file open faile بضغط اوك اللعبة مش تشتغل |
كلة
اقتباس:
|
اول اما اشغل اللعبة تطلع كده
http://im27.gulfup.com/luTH1.jpg اما اضغط على اوك يظهر كده http://im27.gulfup.com/wxou2.jpg واما اضغط اوك مش بيظهر حاجة تانى ومهما اطفي ولا اى حاجة مش بيظهر حاجة وانا طافي اى برنامج حماية |
للعلم انا محمل اللعبة كاملة على بعضها وحطيت الميديا الجديدة زى ما قولتو وغيرت فى ملف c اللى هو اضافة ip معين
|
اتأكد عندك ملف اسمو Data ولا لأ
|
عندك حق الملف العيب فيه فعلا ومش عاوز يتفك طب ممكن الملف ده لوحده ولا لازم احمل من جديد ؟
|
شكـ ـ ـرا ليكـ يا حوده
كده الكل عرف :) |
تسلم يا برنس
|
يا جماعه انا نزلت اللعبه وفكيت الضغط و عملت الاى بى فى السى كمان وعملت كل حاجه وما اشتغلتش
_______________________ نزلتها كمان مره ما اشتغلتش ونفس المشكله . ايه الحل يا جماعه لو سمحتوا . :111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9): ---------------------------------- ودى الصورة ال بتجى معايا .. انا نزلت الميديا وعلمت كل الحاجات ال انت قولت عليها فى كل الموضوعات وانا مشغل ويندوز 7[IMG]http://www11.0zz0.com/2012/12/11/13/565634507.jpg[/IMG] |
يعني يا جدعان السيرفر check 3 عادي و لا لازم نعمل الكلام ده عشان اللعبه تشتغل
|
يعني يا جدعان السيرفر check عادي و لا لازم نعمل الكلام ده عشان اللعبه تشتغل
|
عملتها و بردو مفيش فايده
|
لا الموضوع دة من زمان اكيد ملوش دعوة هو الى gm معوك
|
انا ويندوز 7 و لما بكتب فى الهوست الاي بي مش بيعمل سيف للملف و مش عارف اعلم ايه ؟؟؟ :sadangel:
وياريت حد يقلي ال ver الي شغال ايه هوه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
يعني بعد م هعمل الخطوات ديه المفروض اللعبه تشتغل؟
|
اقتباس:
|
ياجدعان حد يرد عليا ال ver الي شغال دولقتي فى اللعبه انزلو منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟:mf_fart::mf_fart:
|
يا جدعاااااااان اللعبة مش شغالة عند اى حد والله مقفولة مقفولة مقفولة لسه بتتصلح:wallbash:
|
ana 3mlt nfs el5twat bs brdo by2oly update lma bft7 elgame!!!!
|
| الساعة الآن 04:08 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.