![]() |
$_____________@@كيف تقتل اليونيك الاخير فى الfwgاو العالم المفقود101؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.m5zn.com/uploads/2010/9/2...job9xlardo.png
انا كنت فى بارتى المهم وصلنا لليونيك الاخير واحدمن البارتى قال امشوا وراءى فذهب عند اخر عمود على ايدك الشمال فجاه وجدنا ان اليونيك لايضربنا وقال فى البارتى اتاك وخلصنهم بسرعه المهم غرض الباج دى انك هتضرب فى اليونيك وهو مش هيضربك وهيقعد يلف حولين نفسو لحد ما ينزل التلت يونكات ويموتو وهو يموت معاهم بدون ما تضرب ولا الاتش بى بتاعك ينزل اصلا |
هو الموضوع وحش ولا ايه
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana: |
اه بنعملها فى isro اما اكون لوحدى بس محتاجه شوية شطاره ^^
شكرآ على الموضوع |
اقتباس:
|
بتتعمل ازاي طيب ؟ :whistling1: |
اقتباس:
|
مش صعب اوى
بس لازم Range معين علشان هو ممكن يجرى منك :mf_dribble::mf_dribble: |
مشكــور يا جميل ع الموضــوع |
Thx
|
طب ممكن صورة للماب؟
Map |
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
THanks |
اقتباس:
|
عايزين صور لو سمحت
|
اقتباس:
|
نفس فكرة اللي بنعملوا في ال Unique اللي في b2 ? :fisch: |
اقتباس:
على فكـره إنشـاء معناهــا تشييـد أو بنــآء الصـح إنـك تكتب( إن شــآء ) :rule: مـع التحيـــه |
اقتباس:
|
شكرا علي المعــــلومه :tooth::character05:
|
الشكـر لله وشكـراً ليــك برضــو عشــآن تقبلـت النصيحــه :) |
شكرا ع المعلومه
|
شكرا على المعلومة
|
اقتباس:
|
مشكور يا رايس:guitar:
|
شكرا على الموضوع الجميل
:gossip: |
شكرا بسدى سهله
|
شكرا هيا أديمة على isro بس هنا شكرا ^^
|
اها الموضوع دا حلو و بيخلص بسرعه .. بس معتقدش واحد لواحده ممكن يعملها sereness هتجري منو ^^ بس حاول تـ حط شويه صور عشان الناس تستوعب أكتر و شكرا ع موضوع |
اقتباس:
|
شكراا |
اقتباس:
اشكرك |
عايزيين نقفش صوره
|
فكرة جاااامدة اشطة اوي
|
اقتباس:
اقتباس:
اشكركم وهاجيب الصور فى اقرب وقت |
| الساعة الآن 11:30 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.