الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Elite & Eroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=214)
-   -   $_____________@@كيف تقتل اليونيك الاخير فى الfwgاو العالم المفقود101؟؟؟؟؟؟؟؟ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=397000)

pop_iam_top 13-11-2011 11:59 PM

$_____________@@كيف تقتل اليونيك الاخير فى الfwgاو العالم المفقود101؟؟؟؟؟؟؟؟
 
http://www.m5zn.com/uploads/2010/9/2...job9xlardo.png

انا كنت فى بارتى المهم وصلنا لليونيك الاخير واحدمن البارتى قال امشوا وراءى

فذهب عند اخر عمود على ايدك الشمال

فجاه وجدنا ان اليونيك لايضربنا وقال فى البارتى اتاك وخلصنهم بسرعه

المهم غرض الباج دى انك هتضرب فى اليونيك وهو مش هيضربك وهيقعد يلف حولين نفسو لحد ما ينزل التلت يونكات ويموتو وهو يموت معاهم بدون ما تضرب ولا الاتش بى بتاعك ينزل اصلا

pop_iam_top 14-11-2011 01:51 AM

هو الموضوع وحش ولا ايه
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:

Solitary 14-11-2011 01:58 AM

اه بنعملها فى isro اما اكون لوحدى بس محتاجه شوية شطاره ^^

شكرآ على الموضوع

pop_iam_top 14-11-2011 02:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Solitary (المشاركة 3913299)
اه بنعملها فى isro اما اكون لوحدى بس محتاجه شوية شطاره ^^

شكرآ على الموضوع

شكرا لمرورك

xTHE_Draagon 14-11-2011 02:48 AM

بتتعمل ازاي طيب ؟
:whistling1:

pop_iam_top 14-11-2011 02:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xthe_draagon (المشاركة 3913358)
بتتعمل ازاي طيب ؟
:whistling1:

محتاجه شويه ذكاء لانك بتزنق اليونيك فى المربع الاخير على ايدك الشمال انا لما ادخله تانى قريب اجيبلكو الصور

Mr.DaNnY 14-11-2011 04:48 AM

مش صعب اوى

بس لازم Range معين علشان هو ممكن يجرى منك :mf_dribble::mf_dribble:

THE H3LL 14-11-2011 08:00 PM

مشكــور يا جميل ع الموضــوع

Mr.V.I.P 14-11-2011 08:57 PM

Thx

goosa 14-11-2011 09:15 PM

طب ممكن صورة للماب؟
Map

pop_iam_top 14-11-2011 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DaNnY (المشاركة 3913447)
مش صعب اوى

بس لازم Range معين علشان هو ممكن يجرى منك :mf_dribble::mf_dribble:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.V.I.P (المشاركة 3914203)
Thx

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE H3LL (المشاركة 3914171)
مشكــور يا جميل ع الموضــوع

يعنى محتاجه شويه ذكاء
THanks

pop_iam_top 14-11-2011 09:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam_off (المشاركة 3914222)
طب ممكن صورة للماب؟
map

إن شــآء فى اقرب وقت ممكن

H5 15-11-2011 12:36 AM

عايزين صور لو سمحت

pop_iam_top 15-11-2011 12:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h5 (المشاركة 3914670)
عايزين صور لو سمحت

اول ما ادخل فيها مره تانيه باذن الله قريبا جداا

xTHE_Draagon 15-11-2011 02:22 AM

نفس فكرة اللي بنعملوا في ال Unique اللي في b2 ?
:fisch:

THE H3LL 15-11-2011 02:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pop_iam_top (المشاركة 3914277)
انشاء الله فى اقرب وقت ممكن

على فكـره إنشـاء معناهــا تشييـد أو بنــآء الصـح إنـك تكتب( إن شــآء )
:rule:

مـع التحيـــه

pop_iam_top 16-11-2011 12:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the h3ll (المشاركة 3914931)
على فكـره إنشـاء معناهــا تشييـد أو بنــآء الصـح إنـك تكتب( إن شــآء )
:rule:

مـع التحيـــه

اشكرك على التوجيه وجارى التعديل

abomohsen50 16-11-2011 12:19 AM

شكرا علي المعــــلومه :tooth::character05:

THE H3LL 16-11-2011 12:30 AM

الشكـر لله وشكـراً ليــك برضــو عشــآن تقبلـت النصيحــه :)

TheGraVe 16-11-2011 04:02 AM

شكرا ع المعلومه

_TheGhost_ 16-11-2011 01:36 PM

شكرا على المعلومة

pop_iam_top 16-11-2011 05:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the h3ll (المشاركة 3916883)
الشكـر لله وشكـراً ليــك برضــو عشــآن تقبلـت النصيحــه :)

ياريت كل الاعضاء مثلك يوجه ويرشده لما يشوفوا حاجه غلط

lordking1 16-11-2011 10:24 PM

مشكور يا رايس:guitar:

ولد كول فل على طول 17-11-2011 12:06 AM

شكرا على الموضوع الجميل
:gossip:

mido4gold 17-11-2011 07:09 AM

شكرا بسدى سهله

BackToKill 17-11-2011 01:17 PM

شكرا هيا أديمة على isro بس هنا شكرا ^^

Gl4Di4ToR 17-11-2011 01:25 PM

اها الموضوع دا حلو و بيخلص بسرعه .. بس معتقدش واحد لواحده ممكن يعملها sereness هتجري منو ^^

بس حاول تـ حط شويه صور عشان الناس تستوعب أكتر

و شكرا ع موضوع

pop_iam_top 17-11-2011 02:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gl4di4tor (المشاركة 3919441)
اها الموضوع دا حلو و بيخلص بسرعه .. بس معتقدش واحد لواحده ممكن يعملها sereness هتجري منو ^^

بس حاول تـ حط شويه صور عشان الناس تستوعب أكتر

و شكرا ع موضوع

والهى الناس كلها طلبت ده بس انا مستنى لما ادخل تانى اجيب الصور

poiu 17-11-2011 10:06 PM

شكراا

pop_iam_top 18-11-2011 12:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poiu (المشاركة 3920205)
شكراا


اشكرك

mando2030 18-11-2011 02:42 AM

عايزيين نقفش صوره

ღ♥Franky♥ღ 18-11-2011 05:45 AM

فكرة جاااامدة اشطة اوي

pop_iam_top 18-11-2011 12:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando2030 (المشاركة 3920687)
عايزيين نقفش صوره

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥franky♥ღ (المشاركة 3920836)
فكرة جاااامدة اشطة اوي

اشكركم وهاجيب الصور فى اقرب وقت


الساعة الآن 11:30 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.