الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Elite & Eroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=214)
-   -   التخلص من الكرش داخل الجيم بنسبه 95% (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=373293)

Remover 03-08-2011 09:59 PM

التخلص من الكرش داخل الجيم بنسبه 95%
 
http://img705.imageshack.us/img705/6273/1rub6h10.png

النهرده بفضل الله عز وجل حلينا مشكله الكرش الي بتحصل جوا الجيم بنسبه 95 %

حتقولي ال 5 % الباقيين فين هقولك دول بقا من الجي ام مش من عندينا


http://www8.0zz0.com/2011/06/15/17/275610149.gif

اعمل زي الصور الي جايه دي
[IMG]http://www2.0zz0.com/2011/08/03/18/972126640.jpg[/IMG]
[IMG]http://www13.0zz0.com/2011/08/03/18/979603658.jpg[/IMG]
[COLOR="Red"]بعد ما اتكيت علي Advanced
اتكا علي [/COLOR]Setings

[IMG]http://www2.0zz0.com/2011/08/03/18/287288302.jpg[/IMG]
وبعدين شيل كل العلامات معدا اخر 4

[IMG]http://www8.0zz0.com/2011/08/03/18/728177731.jpg[/IMG]
بعد متخلص اتكا ok
نيجي لي المرحله التانيه

اضغط علي Start
وبعدين Run
اكتب الامر دا
system.ini
هتفتح نافذه بي الشكل دا
[IMG]http://www12.0zz0.com/2011/08/03/18/423225242.jpg[/IMG]
هتلاقي رقم مكتوب 386 غيره الي 3000
[IMG]http://www3.0zz0.com/2011/08/03/18/101278358.jpg[/IMG]
وبعد كدا اتكا Save
[IMG]http://www3.0zz0.com/2011/08/03/18/764633161.jpg[/IMG]
http://www8.0zz0.com/2011/06/15/17/275610149.gif

تحياتي

احمد الوكيل

™Exclusive™ 03-08-2011 10:03 PM

مشكورررر :kiss1:

ELjOkeR 03-08-2011 10:07 PM

تمام ..
شكرا ع المجهود الحلو دة :mf_doof:

Jayden 03-08-2011 10:07 PM

:mf_doof:
تمـــــام تســـلم يا كبــــــير ... ولما اخترتك فى ترشيح عضو لمسابقه السيرفر مغلطتش :cheezy:

و جارى التجربه...

Remover 03-08-2011 10:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shefa (المشاركة 3721457)
:mf_doof:
تمـــــام تســـلم يا كبــــــير ... ولما اخترتك فى ترشيح عضو لمسابقه السيرفر مغلطتش :cheezy:

و جارى التجربه...

جرب وقولي النتيجه

BonBony 03-08-2011 10:10 PM

مجهـــود جبـــار
:cheezy:

QeRa 03-08-2011 10:13 PM

أنتا عضو مجتهد إبقا سيب إسمك و عنوانك بعد سماع صوت الصفارة
و إحنا هنبعتلك
ههههه
:mf_doof:

Remover 03-08-2011 10:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qera (المشاركة 3721477)
أنتا عضو مجتهد إبقا سيب إسمك و عنوانك بعد سماع صوت الصفارة
و إحنا هنبعتلك
ههههه
:mf_doof:

هههههههههههه

هتيديني كام في الشهر

mody_movi 03-08-2011 10:18 PM

ممك لر علي وندوز 7

SoLiTaiRe 03-08-2011 10:19 PM

شكراً.

Abd ElHamid Samy 03-08-2011 10:24 PM

يا برنس انا سمعت الكلام كلوا وعملت كل الى اتقال بس لسه الكراش شغال والجيم بيطلع

HellDragon 03-08-2011 10:29 PM

مشكورررر

Abd ElHamid Samy 03-08-2011 10:35 PM

بوص انا عملت الى انت عملته والجيم مشتغلش ارجع كل حاجة زى ما هيا ولا ايه ؟؟؟

Black Shield 03-08-2011 10:51 PM

جاري التجريب

maroking 03-08-2011 11:04 PM

شكراااااااا

Black Shield 03-08-2011 11:13 PM

للاسف مشتغلتش

™~Mc®mÒra~™ 03-08-2011 11:21 PM

lol:lighten:
العيب دا من السيرفر نفسو مش من الويندوز بردوا

المتمرد الثاني 03-08-2011 11:49 PM

fطيب ممكن تفهمنا الوضوع ده بيعمل ايه ؟

tarektiko 03-08-2011 11:49 PM

مشكور

MịηaTσ 03-08-2011 11:49 PM

مشكووووووووور
انا هجرب بس لو الجهاز حصلوا حاجة مش هسيبك

KiToOoOo 03-08-2011 11:51 PM

الف شكر على المجهود وجارى التجربه :kyle_h4h_sp:

MadoXV 04-08-2011 12:45 AM

شكرا..

Nowayrun 04-08-2011 12:49 AM

شكرا ياض حبيبى

Remover 04-08-2011 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باحث سيلك رود (المشاركة 3721504)
يا برنس انا سمعت الكلام كلوا وعملت كل الى اتقال بس لسه الكراش شغال والجيم بيطلع

انا قولت بنسبه 95 % بيشيل التيم بتاع الكرش تمام مش 100%
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باحث سيلك رود (المشاركة 3721523)
بوص انا عملت الى انت عملته والجيم مشتغلش ارجع كل حاجة زى ما هيا ولا ايه ؟؟؟

ملوش دعوه انه يوقف الجيم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_shield (المشاركة 3721619)
للاسف مشتغلتش

ازاي برده فهمني ياض
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™~mc®mÒra~™ (المشاركة 3721642)
lol:lighten:
العيب دا من السيرفر نفسو مش من الويندوز بردوا

انا قولت بدل متاخد كرش كل 10 دقايق يطول معاك ساعه لانه بيشيل تيم الي بيعمل مع البروسير هنج
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nowayrun (المشاركة 3721812)
شكرا ياض حبيبى

تسلم

poiu 04-08-2011 01:52 AM

فنان

DragonZee 04-08-2011 02:26 AM

تشكر يابوحميد

D3MoN 04-08-2011 02:29 AM

متميز من يومك يا استاذ احمد

احمد نصر 04-08-2011 02:32 PM

تمام :mf_sleep:

Remover 04-08-2011 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poiu (المشاركة 3721929)
فنان

تسلم يا برنس
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragonzee (المشاركة 3722004)
تشكر يابوحميد

من زوققك يا ريس
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d3mon (المشاركة 3722013)
متميز من يومك يا استاذ احمد

حبيب يا ريس
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 3723052)
تمام :mf_sleep:

الله يخليك

Sneezy 04-08-2011 04:49 PM

موضوع جامد وجارى التجربه يا باشا
تحياتى وشكراً على المجهود

YUGi0h 04-08-2011 04:55 PM

تسلم يا كبير

™_MIZ0_™ 04-08-2011 05:48 PM

تسلم

Hurricane 04-08-2011 06:22 PM

جارى التجربه .... :mf_popeanim:

و ان شاء الله هتعمل :)

AHMEDBOS 04-08-2011 08:36 PM

sِكرااا يا باشا:59:

f_h_u 04-08-2011 08:47 PM

شكرا يابرنجى ياجامدا

:sun:

TheGraVe 04-08-2011 08:49 PM

شكرااااااااااااااااااااااااااااااا :111 (26):

Phoenix1337 04-08-2011 09:05 PM

اصلى

ahmed_lol 09-08-2011 10:31 PM

انا عملت الي انتا قولت عليه ولسه فيه كراش اعمل ايه ؟؟؟؟؟:111 (13)::111 (13)::111 (13)::111 (13):

@@gmagimo@@ 09-08-2011 10:57 PM

الله 100 100

BaD SaD 09-08-2011 11:01 PM

تمام اوي
:cheezy:


الساعة الآن 04:31 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.