![]() |
التخلص من الكرش داخل الجيم بنسبه 95%
http://img705.imageshack.us/img705/6273/1rub6h10.png
النهرده بفضل الله عز وجل حلينا مشكله الكرش الي بتحصل جوا الجيم بنسبه 95 % حتقولي ال 5 % الباقيين فين هقولك دول بقا من الجي ام مش من عندينا http://www8.0zz0.com/2011/06/15/17/275610149.gif اعمل زي الصور الي جايه دي [IMG]http://www2.0zz0.com/2011/08/03/18/972126640.jpg[/IMG] [IMG]http://www13.0zz0.com/2011/08/03/18/979603658.jpg[/IMG] [COLOR="Red"]بعد ما اتكيت علي Advanced اتكا علي [/COLOR]Setings [IMG]http://www2.0zz0.com/2011/08/03/18/287288302.jpg[/IMG] وبعدين شيل كل العلامات معدا اخر 4 [IMG]http://www8.0zz0.com/2011/08/03/18/728177731.jpg[/IMG] بعد متخلص اتكا ok نيجي لي المرحله التانيه اضغط علي Start وبعدين Run اكتب الامر دا system.ini هتفتح نافذه بي الشكل دا [IMG]http://www12.0zz0.com/2011/08/03/18/423225242.jpg[/IMG] هتلاقي رقم مكتوب 386 غيره الي 3000 [IMG]http://www3.0zz0.com/2011/08/03/18/101278358.jpg[/IMG] وبعد كدا اتكا Save [IMG]http://www3.0zz0.com/2011/08/03/18/764633161.jpg[/IMG] http://www8.0zz0.com/2011/06/15/17/275610149.gif تحياتي احمد الوكيل |
مشكورررر :kiss1:
|
تمام .. شكرا ع المجهود الحلو دة :mf_doof: |
:mf_doof:
تمـــــام تســـلم يا كبــــــير ... ولما اخترتك فى ترشيح عضو لمسابقه السيرفر مغلطتش :cheezy: و جارى التجربه... |
اقتباس:
|
مجهـــود جبـــار
:cheezy: |
أنتا عضو مجتهد إبقا سيب إسمك و عنوانك بعد سماع صوت الصفارة
و إحنا هنبعتلك ههههه :mf_doof: |
اقتباس:
هتيديني كام في الشهر |
ممك لر علي وندوز 7
|
شكراً.
|
يا برنس انا سمعت الكلام كلوا وعملت كل الى اتقال بس لسه الكراش شغال والجيم بيطلع
|
مشكورررر
|
بوص انا عملت الى انت عملته والجيم مشتغلش ارجع كل حاجة زى ما هيا ولا ايه ؟؟؟
|
جاري التجريب
|
شكراااااااا
|
للاسف مشتغلتش
|
lol:lighten:
العيب دا من السيرفر نفسو مش من الويندوز بردوا |
fطيب ممكن تفهمنا الوضوع ده بيعمل ايه ؟
|
مشكور
|
مشكووووووووور انا هجرب بس لو الجهاز حصلوا حاجة مش هسيبك |
الف شكر على المجهود وجارى التجربه :kyle_h4h_sp:
|
شكرا..
|
شكرا ياض حبيبى
|
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
فنان |
تشكر يابوحميد
|
متميز من يومك يا استاذ احمد
|
تمام :mf_sleep:
|
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
موضوع جامد وجارى التجربه يا باشا تحياتى وشكراً على المجهود |
تسلم يا كبير
|
تسلم
|
جارى التجربه .... :mf_popeanim: و ان شاء الله هتعمل :) |
sِكرااا يا باشا:59:
|
شكرا يابرنجى ياجامدا
:sun: |
شكرااااااااااااااااااااااااااااااا :111 (26):
|
اصلى
|
انا عملت الي انتا قولت عليه ولسه فيه كراش اعمل ايه ؟؟؟؟؟:111 (13)::111 (13)::111 (13)::111 (13):
|
الله 100 100
|
تمام اوي :cheezy: |
| الساعة الآن 04:31 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.