![]() |
دوره Medil Of Honor للعايز يشترك (_ارجو التثبيت_)
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته انا عندى فكره ان احنا نعمل دوره Medil Of Honor فى سيرفر معين و نعمله pw و كل واحد يلاعب واحد حسب السيرفر اللى هما هايختروا و التقسيمه بتاعت الدوره ويكون فى حكم ما بينهم واللى عايز يلعب يكتب اسمو بس فى مشاركه و مايتكلمش فى حاجه تانى غير اللعبه |
لو اتنين بس يلعبو مش هينفع
احنا نجمع اكبر عدد من الناس واه لو هتعملو دورة يا ريت تحطلي لينك للعبة لانها مش عندي شكرا |
اقتباس:
|
بصراحة قكرة حلوة اوي يا معلم انا معاك وياريت ناس كتير تيجي معانا
|
طبعا فكرة جميلة
بس ممكن تستنى بعد دورة الشطرنج هتلاقى اقبال اكتر من كدة وعلى العموم انا اكيد معاك |
فكرة جديدة وجميلة
و ان شاء الله هشترك فيها |
طبعا اللعبه مش هاتبدى غير بعد دوره الشطرنج و اقبال من الناس عليها
و ماينفعش عدد اكبر من 1 ضد 1 علشا لو مثلن احنا 8 ممكن يكون 2 اصحاب متفئين انهم ينجحوا بعض يمتوا بعض و احد فيهم يكون الاول ولو 8 باردوا هانفضل مستنين ال8 يكونوا موجدين فى المنتدى مع بعض و8 كده هنلاعب ماتشين ولا 3 وتكون الدوره خلصت |
وانا معاكو إن شاء الله وهنزل اللعبة بكرة إن شاء الله
|
اصبر يا عمر بعد دورة الشطرنج وانا معاك
علي فكرة لازم تحط رابط اللعبة علشان مش عندى والشرح معروف وكمان تحدد انهو وحدة اللي هنلعبها وفي كلمت السر إة علاجها ولازم تكون فرق يعنى 8-8 وكدة تكون احسن دة مجرد مبادء وانا معاك طبعاً |
انا خلاص هعمل الدوره يا جماعه ؟؟؟ الديمنو اصل ميدل عاوزه روابط وكارت شاشه قوى وانا معنيش كده ومش انا بش معظم المنتدى
|
طيب ممكن رابط اللعبة
|
im the winner
|
انا هشترك بس ازاي
|
انت كده مشترك
بس يا جماعه هاحول قريب اوى اجبلكم رابط تحميل |
يا مان رابط اللعبه
|
اقتباس:
عيب يعنى اقتباس:
|
انشاء الله الرلبط اههhttp://www.download.com/Medal-of-Hon...-10070269.html
تحياتى tarekspide |
أنا كنت هعملو موضوع لوحدو
بس عشان خاطر عمر بس أى خدمه ;):cool: |
يعنى انا انزل إة
|
ok ya man
|
صـــح يا مان كدة تمام
|
وانا كمان هشترك
اسمى محمد وبالتوفيق للجميع تنبيه انا بوبيشن فى اللعبه دى يعنى هقطعكم كلكم :d :d |
شكرا يا مان انا مش بعرف ولا ارفع برامج ولا العاب
انا مش عارف اقولك ايه والله انا تعبت علشان اعرف انزل اللعبه هنا و ماعرفتش بس انا انزل ايه بظبط من كل ده |
احنا نلعب Medil الاولى اوك يا جماعه
|
ana medo wa ana m3ak
|
الروابط Error
|
الروابط كلها Error
|
اقتباس:
ياراجل هو ده يرضى ربنا البرنامج اللى انت حاطه نتيجه فحصه تبقى بالمنظر ده http://www.virustotal.com/analisis/3...24e7ab42a52e5b ده يرضى ربنا لما الناس ترجع تقول علينا بنحط هاكر ويتسرقو انا عارف ان مش انت اللى عامل كده بس صدقنى انا طردت ناس كتير لمجرد انهم متاكدوش من الحاجه قبل ميحطوها بعد اذنك ده اخر تحذير بعد المنظر اللى انت شايفه فى نتيجه الفحص |
اوف انا مسطبه من زمان
انا هاغيه شكرا يا عمرو و ياريت تجيب روابط تحميل للعبه انا كنت قايل لولف واتئخر عليا فى الروابط |
ياريت اى حد نزل برنامج الهاماتشى ينسحه فورا نظرا لنتيجه الفحص السابقه
|
شكرا
|
طبعا يا جامد بشtorrent بش شغال ولو مش شغال كلمنى http://www.mininova.org/tor/1461765
انا منزل منه لعبه wolfsten القتقل من medal وشغاله 10/10 ملحوظه ديه: medal herose2;););) تحياتى |
السلام عليكم
انا جبيلكم برنامج الشبكه عشان المسابقه البرنامج من الموقع بتعه يعنى مش عليه فيرس... الرابط اهى... https://secure.logmein.com/products/...pn.asp?lang=ar بصو على الشمال كلمت Download Naw تدوسه عليه وبعد كده فى 4 كلمات و مكان فاضى كلمات name تكتب فى المكان الفضى اسمك و Email اميلك ياهو او هوت ميل وPhone تسبه فضيه و Hamachi usage تختاروه gaming تحت كلمات Conditions of use فى مربع تدوس عليه صح وبعد كده دوس على GO TO Download وبعد كده هينزل البرنامج ان شاء الله... |
| الساعة الآن 04:31 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.