الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=73)
-   -   دوره Medil Of Honor للعايز يشترك (_ارجو التثبيت_) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=36240)

omar007 16-07-2008 01:30 PM

دوره Medil Of Honor للعايز يشترك (_ارجو التثبيت_)
 
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
انا عندى فكره ان احنا نعمل دوره Medil Of Honor
فى سيرفر معين و نعمله pw و كل واحد يلاعب واحد حسب السيرفر اللى هما هايختروا و التقسيمه بتاعت الدوره
ويكون فى حكم ما بينهم
واللى عايز يلعب يكتب اسمو بس فى مشاركه و مايتكلمش فى حاجه تانى غير اللعبه

mr_alngm 16-07-2008 01:35 PM

لو اتنين بس يلعبو مش هينفع
احنا نجمع اكبر عدد من الناس
واه لو هتعملو دورة يا ريت تحطلي لينك للعبة لانها مش عندي
شكرا

lord0fcrime 16-07-2008 01:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_alngm (المشاركة 358286)
لو اتنين بس يلعبو مش هينفع
احنا نجمع اكبر عدد من الناس
واه لو هتعملو دورة يا ريت تحطلي لينك للعبة لانها مش عندي
شكرا

أنا معاك فى الفكره دى

hus_vergil 16-07-2008 02:02 PM

بصراحة قكرة حلوة اوي يا معلم انا معاك وياريت ناس كتير تيجي معانا

msasa1 16-07-2008 02:03 PM

طبعا فكرة جميلة
بس ممكن تستنى بعد دورة الشطرنج هتلاقى اقبال اكتر من كدة
وعلى العموم انا اكيد معاك

De$igN 16-07-2008 02:04 PM

فكرة جديدة وجميلة
و ان شاء الله هشترك فيها

omar007 16-07-2008 02:26 PM

طبعا اللعبه مش هاتبدى غير بعد دوره الشطرنج و اقبال من الناس عليها
و ماينفعش عدد اكبر من 1 ضد 1
علشا لو مثلن احنا 8 ممكن يكون 2 اصحاب متفئين انهم ينجحوا بعض
يمتوا بعض و احد فيهم يكون الاول
ولو 8 باردوا هانفضل مستنين ال8 يكونوا موجدين فى المنتدى مع بعض
و8 كده هنلاعب ماتشين ولا 3 وتكون الدوره خلصت

Ahmed_medic 16-07-2008 03:12 PM

وانا معاكو إن شاء الله وهنزل اللعبة بكرة إن شاء الله

power 16-07-2008 03:48 PM

اصبر يا عمر بعد دورة الشطرنج وانا معاك

علي فكرة لازم تحط رابط اللعبة علشان مش عندى

والشرح معروف وكمان تحدد انهو وحدة اللي هنلعبها

وفي كلمت السر إة علاجها

ولازم تكون فرق يعنى 8-8 وكدة تكون احسن

دة مجرد مبادء وانا معاك طبعاً

Spiderman244 16-07-2008 03:51 PM

انا خلاص هعمل الدوره يا جماعه ؟؟؟ الديمنو اصل ميدل عاوزه روابط وكارت شاشه قوى وانا معنيش كده ومش انا بش معظم المنتدى

xxxalyxxx 16-07-2008 05:48 PM

طيب ممكن رابط اللعبة

tigergirl156 16-07-2008 05:49 PM

im the winner

menoo 16-07-2008 06:35 PM

انا هشترك بس ازاي

omar007 16-07-2008 11:07 PM

انت كده مشترك
بس يا جماعه هاحول قريب اوى اجبلكم رابط تحميل

hmada_neno 17-07-2008 01:41 PM

يا مان رابط اللعبه

lord0fcrime 18-07-2008 06:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar007 (المشاركة 358374)
طبعا اللعبه مش هاتبدى غير بعد دوره الشطرنج و اقبال من الناس عليها
و ماينفعش عدد اكبر من 1 ضد 1
علشا لو مثلن احنا 8 ممكن يكون 2 اصحاب متفئين انهم ينجحوا بعض
يمتوا بعض و احد فيهم يكون الاول
ولو 8 باردوا هانفضل مستنين ال8 يكونوا موجدين فى المنتدى مع بعض
و8 كده هنلاعب ماتشين ولا 3 وتكون الدوره خلصت

الكلام ده بتاع العيال الصغيره يا عم عمر
عيب يعنى


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة power (المشاركة 358500)
اصبر يا عمر بعد دورة الشطرنج وانا معاك

علي فكرة لازم تحط رابط اللعبة علشان مش عندى

والشرح معروف وكمان تحدد انهو وحدة اللي هنلعبها

وفي كلمت السر إة علاجها

ولازم تكون فرق يعنى 8-8 وكدة تكون احسن

دة مجرد مبادء وانا معاك طبعاً

فكره والله و أنا ان شاء الله هجبلكو رابط اللعبه أن شاء الله

Spiderman244 18-07-2008 06:02 PM

انشاء الله الرلبط اههhttp://www.download.com/Medal-of-Hon...-10070269.html
تحياتى tarekspide

lord0fcrime 18-07-2008 06:15 PM

http://http://img511.imageshack.us/i...1914851kb6.gif

سوف اقوم بشرح طريقة استخدام برنامج الهاماشي للعب مع اصدقائك او
الاعضاء


اولا: تحميـــــل البرنامج



لتحميل آخر اصدار كامل من برنامج هاماشى اضغط

بلاش تضغط لان البرنامج مليان 30 تروجان
http://www.virustotal.com/analisis/3...24e7ab42a52e5b
تم حذف الرابط

بعد تحميل البرنامج قم بفك الضغط عنه سيظهر لك ملفين قم بالضغط على ملف الريجسترى ثم قم بعد ذلك بتسطيب البرنامج



ثانيا: طريقة التسطيـــب

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install1.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install2.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install3.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install4.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install5.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install6.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install7.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/install8.jpg


ثالثا: شرح طريقة انشاء غرفة جديدة

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/Hamachi1.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/Hamachi2.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/Hamachi3.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/Hamachi4.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...d/Hamachi5.jpg


اعطي اسم الغرفة و الباسورد لصديقك لكي يلعب معك




رابعا:شرح طريقة دخول غرفة

http://i103.photobucket.com/albums/m...Hamachi1-1.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m...Hamachi2-1.jpg


و بعد هذا ستلعب انت و صديقك عن طريق شبكة LAN


خامسا: تحميل لعبة Medal of Honor Allied Assault

http://i12.tinypic.com/4z2lgf5.jpg

Minimum Requirements:
PII450MHz
128MB RAM
3D Accelerator
1229MB free disk space


password:

polimorfiko69kai




http://rapidshare.com/files/66370440...hs1.part01.rar
http://rapidshare.com/files/66374206...hs1.part02.rar
http://rapidshare.com/files/66377607...hs1.part03.rar
http://rapidshare.com/files/66380767...hs1.part04.rar
http://rapidshare.com/files/66383758...hs1.part05.rar
http://rapidshare.com/files/66386874...hs1.part06.rar
http://rapidshare.com/files/66389988...hs1.part07.rar
http://rapidshare.com/files/66392724...hs1.part08.rar
http://rapidshare.com/files/66413527...hs1.part09.rar
http://rapidshare.com/files/66415505...hs1.part10.rar
http://rapidshare.com/files/66417369...hs1.part11.rar
http://rapidshare.com/files/66419462...hs1.part12.rar
http://rapidshare.com/files/66421211...hs1.part13.rar


اخوانى الاعزاء احب التنويه الى نقطة هامة من انه لابد من توافر نفس النسخة والاصدار عند كل الاعضاء وهما
Medal oh honor Allied Assualt v1.11
Medal of homor spear head v2.15
وذلك حتى تعمل على الهاماشى
ودا رابط باتش medal allied assault v1.11
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/moha...v9safedisk.exe
ودا ملف الريجسترى والكراك
http://www.mediafire.com/?jlsmnbd24h3
واتمنى من الاعضاء المشاركة


سادسا:تحميل لعبةMedal of Honor: Allied Assault Spear Head

http://i15.tinypic.com/2d28v2d.jpg

Minimum Requirements:
Win95/98/2000/Me/XP
450MHz Processor
128MB RAM
16MB Video Card
800MB HDD Space


password:


polimorfiko69kai



http://rapidshare.com/files/66331908...lio3.part1.rar
http://rapidshare.com/files/66337141...lio3.part2.rar
http://rapidshare.com/files/66342022...lio3.part3.rar
http://rapidshare.com/files/66346786...lio3.part4.rar
http://rapidshare.com/files/66354923...lio3.part5.rar
http://rapidshare.com/files/66360133...lio3.part6.rar
http://rapidshare.com/files/66364270...lio3.part7.rar
http://rapidshare.com/files/66366391...lio3.part8.rar



سابعا: تحميل باتشات لعبةMedal of Honor SpearHead



قبل كل شىء قم بتحميل ملف الريجسترى الاتى لمنع ظهور اية رسائل اخطاء اثناء تسطيب الباتشات



اضغط هنــــا



الباتش رقم 1



تحميــــل باتشMedal of Honor SpearHead v2.0 to 2.11




ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/moha..._20_to_211.exe




الباتش رقم 2


تحميـــــــل باتشMedal of Honor SpearHead v2.11 to 2.15



http://syd5.ausgamers.com/downloads/1204937787/mohaas_patch_211_to_215.exe



الباتش رقم 3



تحميـــــل:MOHAA: Spearhead v2.15 [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE


http://www.mediafire.com/?zyyzm3ymcjv


ثامنا: شرح طريقة تركيب الباتشات


اولا: بعد تحميل اللعبةMedal of Honor Spear Head قم بالضغط على ملف الريجسترى مرتين ثمok
ثانيا: قم بتسطيب الباتشات بالترتيب باتش رقم 1 ثم 2
ثالثا: قم بنسخ الباتش رقم 3 وعمل نسخ داخل فولدر اللعبة ثم موافقة على الاستبدال


وفى النهاية قم بتشغيل اللعبة واستمتع






lord0fcrime 18-07-2008 06:17 PM

أنا كنت هعملو موضوع لوحدو
بس عشان خاطر عمر بس
أى خدمه
;):cool:

power 18-07-2008 07:53 PM

يعنى انا انزل إة

amrhatem 18-07-2008 08:00 PM

ok ya man

mr_mafia1 18-07-2008 08:17 PM

صـــح يا مان كدة تمام

Charmed 18-07-2008 09:00 PM

وانا كمان هشترك
اسمى محمد
وبالتوفيق للجميع

تنبيه انا بوبيشن فى اللعبه دى يعنى هقطعكم كلكم :d :d

omar007 18-07-2008 09:58 PM

شكرا يا مان انا مش بعرف ولا ارفع برامج ولا العاب
انا مش عارف اقولك ايه والله انا تعبت علشان اعرف انزل اللعبه هنا و ماعرفتش
بس انا انزل ايه بظبط من كل ده

omar007 18-07-2008 10:05 PM

احنا نلعب Medil الاولى اوك يا جماعه

Buffy 18-07-2008 10:19 PM

ana medo wa ana m3ak

omar007 18-07-2008 10:37 PM

الروابط Error

xxxalyxxx 21-07-2008 02:53 PM

الروابط كلها Error

Amr Mando 28-07-2008 07:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord0fcrime (المشاركة 361717)

سوف اقوم بشرح طريقة استخدام برنامج الهاماشي للعب مع اصدقائك او
الاعضاء

اولا: تحميـــــل البرنامج


لتحميل آخر اصدار كامل من برنامج هاماشى اضغط هنـــــا

ياراجل هو ده يرضى ربنا البرنامج اللى انت حاطه نتيجه فحصه تبقى بالمنظر ده

http://www.virustotal.com/analisis/3...24e7ab42a52e5b

ده يرضى ربنا لما الناس ترجع تقول علينا بنحط هاكر ويتسرقو
انا عارف ان مش انت اللى عامل كده بس صدقنى انا طردت ناس كتير لمجرد انهم متاكدوش من الحاجه قبل ميحطوها
بعد اذنك ده اخر تحذير بعد المنظر اللى انت شايفه فى نتيجه الفحص

omar007 28-07-2008 07:34 PM

اوف انا مسطبه من زمان
انا هاغيه شكرا يا عمرو و ياريت تجيب
روابط تحميل للعبه
انا كنت قايل لولف واتئخر عليا فى الروابط

Amr Mando 29-07-2008 10:27 AM

ياريت اى حد نزل برنامج الهاماتشى ينسحه فورا نظرا لنتيجه الفحص السابقه

ll_TheOne_ll 03-08-2008 01:33 AM

شكرا

Spiderman244 03-08-2008 11:37 AM

طبعا يا جامد بشtorrent بش شغال ولو مش شغال كلمنى http://www.mininova.org/tor/1461765
انا منزل منه لعبه wolfsten القتقل من medal وشغاله 10/10
ملحوظه ديه: medal herose2
;););)
تحياتى

T!to 03-08-2008 06:37 PM

السلام عليكم
انا جبيلكم برنامج الشبكه عشان المسابقه البرنامج من الموقع بتعه يعنى مش عليه فيرس...
الرابط اهى...
https://secure.logmein.com/products/...pn.asp?lang=ar
بصو على الشمال كلمت Download Naw تدوسه عليه وبعد كده
فى 4 كلمات و مكان فاضى كلمات name تكتب فى المكان الفضى اسمك و Email اميلك ياهو او هوت ميل وPhone تسبه فضيه و Hamachi usage تختاروه gaming تحت كلمات Conditions of use فى مربع تدوس عليه صح وبعد كده دوس على GO TO Download وبعد كده هينزل البرنامج ان شاء الله...




الساعة الآن 04:31 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.