الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Ceres (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=65)
-   -   الوداع نهايتي في سيلك رود (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=360272)

maistro88852 29-06-2011 12:15 PM

الوداع نهايتي في سيلك رود
 
السلام عليكم
يا شباب انا عملولي سكام اليوم ومن واحد مصري اسمه احمد عثمان
وكمان هو باليونيون تبعي الله يلعن كل العرب كلنا احنى حراميه من صدام حسين الى رئيس مصر الى السعوديه الى اكبر
واحد واصغر واحد
الله يلعن الجميع
بس حبيت اعبر عن شعري بعد ضياع 61 مليون دا كان تعب 3 شهور من اللعب والبيع والشراء بعدين بيروحو علشان واحد قذر وتافه
وانا حلفت يمين اني مش حشحن علشان دي لعبه
بس الله بيكون في عوني وعون الي اتسرقو من قبلي
انتا عرفت شعور السرقه
ولو شفتو اسمي في الجلوبال ابقو اعرفو اني صرت سكامير
وراح تشوفو اسمي كثير
ودا اسمي I_PARKOUR_I
وان شاء الله راح تشوفوني بقائمة السكمارز
بس انا مش اي سكامر راح اكون انا راح اسرق وارميه او اديه لواحد ضعيف
وهذه نهايتي في سيلك رود راح ادخل واعمل سكام
وكمان انتبهو
علشان حيبدأ السكام بس بكثره
وانا اعبر عن اسفي لقول هذه الكلمات بس ما توقعت انه العرب وخاصتا المصرين الي بيقوله دائما المثل عنكم بالشرف والثقه
بس كله دا راح منكم او مننا ودا كمان موجه للعرب كله
بس يالله بنقول هي دي لعبه واحنى بنلعبها علشان نسلى بس يالله الله بكون معانا
بتسرق علشان انت مش قادر تعمل اي حاجه
الله يكون في عون السكامر يوم القيامه

وكمان انا اسف بس مش هعمل سكام انا مش حمسح الي فوق بس غيرت علشان فكرت بعذاب الاخره وعذاب القبر
مش حيفيد يعني لو عملت سكام
بس الي فوق قبل لا افكر بربنا والي تحت بعد ما فكرت بربنا وعذابه

وفي الختام اعلن عن انسحابي عن لعبة سيلك رود
مع السامه للكل وان شاء الله بنشوفكم على خير ويا رب بتكونو دئما في صحه
اعملو مثل ما انا عملت راح اترك ومش حرجع وكلامي دا 100 على 100
مع السلامه :weeping:

medoxmedo 29-06-2011 12:24 PM

متستعجلش يا محمود اصبر

لازم تتعب علشان تحقق حاجا

__MR_JOK3R__ 29-06-2011 05:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3597104)
متستعجلش يا محمود اصبر

لازم تتعب علشان تحقق حاجا

+1

maistro88852 29-06-2011 07:11 PM

معاك حق انا فكرت البارحه كثير وقلت لا لازم اهلص من دي المشكله
ونفس ما حصلت على ال61مليون بتعب انا ممكن احصل على اكثر مره ثانيه
وانا راجع يا شباب
elmohtem انا تركت الجيلد اليوم وان شاء الله بكون معاك بعد كم يوم
علشان لازم انتظر 3 ايام

medoxmedo 29-06-2011 07:20 PM

ايون كده اعقل

و شكرا على المسانده يا جوكير

As u Like 01-07-2011 07:17 PM

يااااااااااااااه كل ده على 61 ميل ؟ :)

كلمنى فى الجيم يا عم وادهوملك لول مفيش تعب 3 شهور ضاع ولا حاجة :D

TanCredo.....

As u Like 01-07-2011 07:19 PM

و بعدين مالهم المصريين ؟ ما طول عمرهم ثقة و شرف و رجالة بس الكمال لله وحده

هو انت بتقيم شعب كامل بعيل صغير سرقك ؟!!!!!

وكمان ملكش دعوة برئيس مصر احنا بس الى نتكلم عليه مننا و علينا كل واحد يخليه فى رئيسه :)

عجبى

TanCredo .....


brave_knight 01-07-2011 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as u like (المشاركة 3605418)
و بعدين مالهم المصريين ؟ ما طول عمرهم ثقة و شرف و رجالة بس الكمال لله وحده

هو انت بتقيم شعب كامل بعيل صغير سرقك ؟!!!!!

وكمان ملكش دعوة برئيس مصر احنا بس الى نتكلم عليه مننا و علينا كل واحد يخليه فى رئيسه :)

عجبى

tancredo .....


+1000000000

medoxmedo 01-07-2011 09:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as u like (المشاركة 3605418)
و بعدين مالهم المصريين ؟ ما طول عمرهم ثقة و شرف و رجالة بس الكمال لله وحده

هو انت بتقيم شعب كامل بعيل صغير سرقك ؟!!!!!

وكمان ملكش دعوة برئيس مصر احنا بس الى نتكلم عليه مننا و علينا كل واحد يخليه فى رئيسه :)

عجبى

tancredo .....


و الله المصرين بقوا سمعتهم زفت فى السيرفر

سمعت الاتراك بقت احسن منهم

انا لو مش مصرى بصراحه كونت قطعت علاقتى بالمصرين

بس انا مصرى و عارف زى ما فى الوحش فى الكويس

و انا اتسرق منى 2 مليار و ستاف نوفا و مكلمتش

و اكونت لفل81 و مكلمتش

لان دى مجرد لعبه متستهلش انى اشتم و العن المصرين
الى من دمى علشانها حتى لو كانو كدا او كدا

DarK_Fairy 02-07-2011 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة As u Like (المشاركة 3605409)
يااااااااااااااه كل ده على 61 ميل ؟ :)

كلمنى فى الجيم يا عم وادهوملك لول مفيش تعب 3 شهور ضاع ولا حاجة :D

TanCredo.....

معلش بس عايز اعرف معلومة انت مصرى ؟! ولاهى كنت فكرك تركى , يا خبر الحمد للة ان طلع فى مصريين لفلات علية :jawdrop:

DarK_Fairy 02-07-2011 01:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3605780)
و الله المصرين بقوا سمعتهم زفت فى السيرفر

سمعت الاتراك بقت احسن منهم

انا لو مش مصرى بصراحه كونت قطعت علاقتى بالمصرين

بس انا مصرى و عارف زى ما فى الوحش فى الكويس

و انا اتسرق منى 2 مليار و ستاف نوفا و مكلمتش

و اكونت لفل81 و مكلمتش

لان دى مجرد لعبه متستهلش انى اشتم و العن المصرين
الى من دمى علشانها حتى لو كانو كدا او كدا

ثوانى بس اصل انت كل دة اتسرق منك و معندكش مشكلة ازى , يا مان انت اتسرق منل 2 مليار و دول انت شحنهم ب اكتر من 150+ يعنى انت بتدفع فلوس كتير اوى على مجرد لعبة و حرام كدة يعنى كفاية اوى لو شحنت 700 مليون , انا عن نفسى مش بشحن كل دة , علشان انا مش هستفيد حاجة من اللعبة دى :jawdrop:

maistro88852 02-07-2011 07:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as u like (المشاركة 3605409)
يااااااااااااااه كل ده على 61 ميل ؟ :)

كلمنى فى الجيم يا عم وادهوملك لول مفيش تعب 3 شهور ضاع ولا حاجة :d

tancredo.....

شكرا لك على المسانده وكمان بدك تدفع لي فلوس
بس بقولك شغله بتخليها في بالك
انا ما بقبل صدقه من حد
انا بشتغل لوحدي وبطلع الفلوس من تحت الارض
والحمد لله انا لما شتمت كنت بحالة غضب
بس لو سمحت وكملت الموضوع شوي راح تشوف اني قلت اني كرت بعذاب ربي وتغيرت
يعني المقصود اني مسامح الي سرقني بس الله مش حيسامحه
وكمان لو بتشوفه المسكين ما بيقدر يدخل ولا اي شي كل ما دخل ارينا الكل بيقتلوه وانا من نفسب لعنت اليوم الي دخل في ارينا
وكمان ي كم واحد صارو مردر بسببه
وانا قلت كل هذا الكلام علشان شوهو سمعت العرب مش بس المصرين
الحمد لله لغتي الانكليزي 90 على 100
وبتكلم اللهجه الامريكيه يعني بيفهمو عليه الاجانب
وانا معظم اصدقائي الي في السرفس من امريكا

وانت لما تقولي انا بديك 61 مليون
اولا انا ما اقبل الصدقه
2- انا عايش بأمريكا
3- انا بشتغل كل يوم وأخذ 6.50 دولار على الساعه الواحده
يعني ب 3 ساعات انا ممكن اشحن 1000 مليون
ودا انا اخر الاسبوع استلمت 400 دولار احسب كل 1 دولار 6 جنيه
2400 جنيه في اسبوع واحد بس

وفي النهايه احب اشكرك على المسانده بس ال61 انا جمعت غيرهم وعايا اليوم 43 مليون الحمد لله

medoxmedo 02-07-2011 09:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark_fairy (المشاركة 3606492)
ثوانى بس اصل انت كل دة اتسرق منك و معندكش مشكلة ازى , يا مان انت اتسرق منل 2 مليار و دول انت شحنهم ب اكتر من 150+ يعنى انت بتدفع فلوس كتير اوى على مجرد لعبة و حرام كدة يعنى كفاية اوى لو شحنت 700 مليون , انا عن نفسى مش بشحن كل دة , علشان انا مش هستفيد حاجة من اللعبة دى :jawdrop:

لا دا تعبى انا تعبت و عملت تاكسيات ليل نهار

و اعد ابيع فى كروت

و اتسرقت منى ايتمات بالسيلك كمان

رابيت و ديفل و افتار بس الى انا صرفته ميكملش 50 جنيه

medoxmedo 02-07-2011 09:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3607277)
شكرا لك على المسانده وكمان بدك تدفع لي فلوس
بس بقولك شغله بتخليها في بالك
انا ما بقبل صدقه من حد
انا بشتغل لوحدي وبطلع الفلوس من تحت الارض
والحمد لله انا لما شتمت كنت بحالة غضب
بس لو سمحت وكملت الموضوع شوي راح تشوف اني قلت اني كرت بعذاب ربي وتغيرت
يعني المقصود اني مسامح الي سرقني بس الله مش حيسامحه
وكمان لو بتشوفه المسكين ما بيقدر يدخل ولا اي شي كل ما دخل ارينا الكل بيقتلوه وانا من نفسب لعنت اليوم الي دخل في ارينا
وكمان ي كم واحد صارو مردر بسببه
وانا قلت كل هذا الكلام علشان شوهو سمعت العرب مش بس المصرين
الحمد لله لغتي الانكليزي 90 على 100
وبتكلم اللهجه الامريكيه يعني بيفهمو عليه الاجانب
وانا معظم اصدقائي الي في السرفس من امريكا

وانت لما تقولي انا بديك 61 مليون
اولا انا ما اقبل الصدقه
2- انا عايش بأمريكا
3- انا بشتغل كل يوم وأخذ 6.50 دولار على الساعه الواحده

يعني ب 3 ساعات انا ممكن اشحن 1000 مليون
ودا انا اخر الاسبوع استلمت 400 دولار احسب كل 1 دولار 6 جنيه
2400 جنيه في اسبوع واحد بس

وفي النهايه احب اشكرك على المسانده بس ال61 انا جمعت غيرهم وعايا اليوم 43 مليون الحمد لله


راجل يا محمود

ايوه كده

maistro88852 02-07-2011 10:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3607353)

راجل يا محمود

ايوه كده

شكرا لك على المسانده
وشكرا على كل مره وقفت فيها معيايا يعني بجد مش حقدر اشكرك ازاي:mf_cupid:

medoxmedo 02-07-2011 10:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3607534)
شكرا لك على المسانده
وشكرا على كل مره وقفت فيها معيايا يعني بجد مش حقدر اشكرك ازاي:mf_cupid:

العفو عيب دا احنا اخوات :mf_laurelandhardy:

maistro88852 02-07-2011 08:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3607568)
العفو عيب دا احنا اخوات :mf_laurelandhardy:

ولو ما احنى كلها اخوان
وكل يوم وكل الوقت

As u Like 03-07-2011 07:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3607277)
شكرا لك على المسانده وكمان بدك تدفع لي فلوس
بس بقولك شغله بتخليها في بالك
انا ما بقبل صدقه من حد
انا بشتغل لوحدي وبطلع الفلوس من تحت الارض
والحمد لله انا لما شتمت كنت بحالة غضب
بس لو سمحت وكملت الموضوع شوي راح تشوف اني قلت اني كرت بعذاب ربي وتغيرت
يعني المقصود اني مسامح الي سرقني بس الله مش حيسامحه
وكمان لو بتشوفه المسكين ما بيقدر يدخل ولا اي شي كل ما دخل ارينا الكل بيقتلوه وانا من نفسب لعنت اليوم الي دخل في ارينا
وكمان ي كم واحد صارو مردر بسببه
وانا قلت كل هذا الكلام علشان شوهو سمعت العرب مش بس المصرين
الحمد لله لغتي الانكليزي 90 على 100
وبتكلم اللهجه الامريكيه يعني بيفهمو عليه الاجانب
وانا معظم اصدقائي الي في السرفس من امريكا

وانت لما تقولي انا بديك 61 مليون
اولا انا ما اقبل الصدقه
2- انا عايش بأمريكا
3- انا بشتغل كل يوم وأخذ 6.50 دولار على الساعه الواحده
يعني ب 3 ساعات انا ممكن اشحن 1000 مليون
ودا انا اخر الاسبوع استلمت 400 دولار احسب كل 1 دولار 6 جنيه
2400 جنيه في اسبوع واحد بس

وفي النهايه احب اشكرك على المسانده بس ال61 انا جمعت غيرهم وعايا اليوم 43 مليون الحمد لله






اولا انا عرضت مساعدة مش صدقة و قدمت سبب ان ميضعش 3 شهور على الفاضى

و ادينا بنساعد بعض .

معرفش ايه دخل حوار امريكا فى الموضوع ؟ لو على اللغة بنفهم انجليزى لو على الفلوس مستورة الحمد لله :)

بس الفكرة ان حرام الواحد يضيع فلوسه فى لعبة

و لو بتعتبر مساعدة من اخوك = صدقة يبقى فى حاجة غلط عندك


فى امان الله

TanCredo......

maistro88852 03-07-2011 09:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as u like (المشاركة 3612243)
اولا انا عرضت مساعدة مش صدقة و قدمت سبب ان ميضعش 3 شهور على الفاضى

و ادينا بنساعد بعض .

معرفش ايه دخل حوار امريكا فى الموضوع ؟ لو على اللغة بنفهم انجليزى لو على الفلوس مستورة الحمد لله :)

بس الفكرة ان حرام الواحد يضيع فلوسه فى لعبة

و لو بتعتبر مساعدة من اخوك = صدقة يبقى فى حاجة غلط عندك


فى امان الله

tancredo......

انا اسف اذا كنت على خطا
بس انا ما بحب اني اخذ فوس من حد بحب اجيبها بنفسي وتعبي
وشكرا لك على المساعده

medoxmedo 03-07-2011 01:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة As u Like (المشاركة 3612243)
اولا انا عرضت مساعدة مش صدقة و قدمت سبب ان ميضعش 3 شهور على الفاضى

و ادينا بنساعد بعض .

معرفش ايه دخل حوار امريكا فى الموضوع ؟ لو على اللغة بنفهم انجليزى لو على الفلوس مستورة الحمد لله :)

بس الفكرة ان حرام الواحد يضيع فلوسه فى لعبة

و لو بتعتبر مساعدة من اخوك = صدقة يبقى فى حاجة غلط عندك


فى امان الله

TanCredo......

معلش على التدخل باس كل واحد بيعتبر كل حاجا على فهمه

انتا معتبرها اخوه و مسعدة اخ ه وعتبرها صدقه او جميل :angel_not:

maistro88852 04-07-2011 07:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3612841)
معلش على التدخل باس كل واحد بيعتبر كل حاجا على فهمه

انتا معتبرها اخوه و مسعدة اخ ه وعتبرها صدقه او جميل :angel_not:

صحيح كلامك صحيح انا اعتبرتها صدقه :weeping:
بس ششكرا يا باشا والله ما كان قصدي اني اقول كل الكلام دا بس انا كنت بحالة غضب
ولببه انا اسف بس ما بحب اخذ فلوس حد والله
بس شكرا جزيل الشكر على مساعدتك وتقدمك لفعل الخير :mf_cupid:

medoxmedo 04-07-2011 10:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3615383)
صحيح كلامك صحيح انا اعتبرتها صدقه :weeping:
بس ششكرا يا باشا والله ما كان قصدي اني اقول كل الكلام دا بس انا كنت بحالة غضب
ولببه انا اسف بس ما بحب اخذ فلوس حد والله
بس شكرا جزيل الشكر على مساعدتك وتقدمك لفعل الخير :mf_cupid:

هو كان قصده خير

بس انتا كونت جدع

انا بحب الى بعتمد على نفسه :mexicano:

maistro88852 05-07-2011 12:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3615664)
هو كان قصده خير

بس انتا كونت جدع

انا بحب الى بعتمد على نفسه :mexicano:

دا من زوقك :mf_cupid:
شكرا ليك يا احمد
وانا اسف علشان امبارح ما لقيتك انت كنت فين انا دورت عليك

medoxmedo 05-07-2011 12:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3617595)
دا من زوقك :mf_cupid:
شكرا ليك يا احمد
وانا اسف علشان امبارح ما لقيتك انت كنت فين انا دورت عليك


دا انا الى اعدت ادور عليك

maistro88852 05-07-2011 01:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3617631)
دا انا الى اعدت ادور عليك

انا رحت على سمركاند ورحت على هوتان ودورت وما لقيت قمت كتبت اسمك وما لقيتك

medoxmedo 05-07-2011 01:31 AM

كونت فاتح الاكونت الصغير

maistro88852 05-07-2011 06:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoxmedo (المشاركة 3617770)
كونت فاتح الاكونت الصغير

اه دا الكلام
اكتب اسم الاكاونت الصغير علشان نسيت ايش كان فيه بعتقد كان هيك _ELMohTEM_

medoxmedo 05-07-2011 05:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maistro88852 (المشاركة 3618452)
اه دا الكلام
اكتب اسم الاكاونت الصغير علشان نسيت ايش كان فيه بعتقد كان هيك _ELMohTEM_

ELMohTEM_ دا لفل 97


الساعة الآن 04:32 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.