الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Elite & Eroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=214)
-   -   الاتولوجين فى مشكله وعاوز حل بسرعة ؟ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=355480)

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:29 PM

الاتولوجين فى مشكله وعاوز حل بسرعة ؟
 
كل ماجى اكتب id و pw واجرب

مش عاوز يجرب وكمان تتطلع dc عاوز بقى حل بسرعة

ارجوكم

Mr.V.I.P 18-06-2011 04:31 PM

السرفر مقفول ناو علي الناس الي جوة

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.V.I.P (المشاركة 3550045)
السرفر مقفول ناو علي الناس الي جوة

شكرا يا عمر

Evil_Bro 18-06-2011 04:33 PM

ياباشا وانا كمان الحوار ده عند كلو

roka121 18-06-2011 04:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !!..DessTroYeR..!! (المشاركة 3550059)
ياباشا وانا كمان الحوار ده عند كلو

+1

A|eX 18-06-2011 04:37 PM

هوا فى مشكلة فى الاوتولوجين
وبعدين يا رجالة دى نسخة Beta
يعنى ميتعتبش عليها اكييد فيها عيوب
لما النسخة الاصلية من الكلينت تنزل هيبقى مفيش
مشاكل ان شاء الله
تقبل مرورى

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:38 PM

هو الجى ام بتاع اللعبة و صاحبها معانا فى المنتدى

GlNA 18-06-2011 04:43 PM

مش انتا لوحدك :icecream::icecream:

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GlNA (المشاركة 3550120)
مش انتا لوحدك :icecream::icecream:

انت بتطلع عندك dc

WithOutMerCy 18-06-2011 04:45 PM

مش مقفول علي حد دة كل الكانو فية جلهوم Disconect:icecream:

°•.♥ AhmeD ♥.•° 18-06-2011 04:49 PM

me 2

Moslim Boy Ahmed 18-06-2011 04:49 PM

معلش يا حبى
فيه قسم للاسئله شكرا

Hpop 18-06-2011 04:49 PM

انا كمان كنت جوا و جالى dc و مش عارف اخش تانى اكيد مافيش حد جوا فى جيم الكل جالو dc

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:50 PM

عاوزين رد صحيح يدل على هذا

°•._BackLasher_.•° 18-06-2011 04:51 PM

طب ده أنت كدة بسم الله ما شاء الله ربنا يستر علينا مبيطلعلناش حاجة :angel_not:

Reflex 18-06-2011 04:51 PM

عاوز موقع Server Stats ^^

™°•..♥_lol_♥..•°™ 18-06-2011 04:54 PM

مش لوحدك يا صميده

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gewilli (المشاركة 3550162)
طب ده أنت كدة بسم الله ما شاء الله ربنا يستر علينا مبيطلعلناش حاجة :angel_not:

عند كلو مش انا بس ^^

WithOutMerCy 18-06-2011 04:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sk8erB0Y (المشاركة 3550165)
عاوز موقع Server Stats ^^

http://srstats.gamerzcorp.com/stats/capacity

°•.♥ Black_Knight ♥.•° 18-06-2011 04:56 PM

ياجماعة مش عاوزين اسبام

عاوزين رد صحيح

A|eX 18-06-2011 05:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة °•.black_knight ♥.•° (المشاركة 3550092)
هو الجى ام بتاع اللعبة و صاحبها معانا فى المنتدى


انا اسف انى اتكلمت اساسا وفى الاخر
شكــــــــرا

SuperPower 18-06-2011 05:34 PM

ممكن حد يقولى انا ليه كل ما اكتب الاى جى الباس يجيلى crash و ايه الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الساعة الآن 10:51 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.