الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   SJSRO (OLD) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   Sjsro فتحيت silk and Stoll and Wepon (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=348257)

mylucky 30-05-2011 01:56 PM

Sjsro فتحيت silk and Stoll and Wepon
 
pales i need chrctre lvl1 server Sjsro

HeroOOozZ 30-05-2011 02:11 PM

يا عم فيه قسم خاص بالserver ده مش هنا .............. ارحمونا بقى

Hell_Boy1 30-05-2011 02:13 PM

ايه يا اسطى ايه يا اسطى هو انت فى اى موقف و تركن ؟؟

يا عم فيه لكل سيرفر قسم و على رأى صاحبنا .... ارحمونا بقى

mylucky 30-05-2011 02:14 PM

انا نسيت

™Exclusive™ 30-05-2011 02:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mylucky (المشاركة 3473454)
انا نسيت

نسيك البلوك يارب :)

™_Raidestrike_™ 30-05-2011 04:22 PM

:bicycle::flex::confused:

XManNuker 30-05-2011 07:31 PM

مش عارف انتو خنؤتونا

abouoda 30-05-2011 07:36 PM

حمرا بلا نسيت نسيت تاكل نسيت تشرب نسيت تقرفنا معاك

GaKsoN 30-05-2011 08:01 PM

ينقل Sjsro

Hisam100 30-05-2011 08:10 PM

مش صعيدى مهبل

Hisam100 30-05-2011 08:10 PM

معا انى انا صعيدى بردو بس مش اهبل :lightsabre:

BigBang_5 30-05-2011 08:16 PM

msa2 el 5er ya m3lm a7na hena walhi keda alah we a3lam byolo an ***n fe kesm zszc wala anta eih rayak
:teehee::teehee::teehee::teehee::teehee:

™_ EthereaL_™ 30-05-2011 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hell_Boy1 (المشاركة 3473449)
ايه يا اسطى ايه يا اسطى هو انت فى اى موقف و تركن ؟؟

يا عم فيه لكل سيرفر قسم و على رأى صاحبنا .... ارحمونا بقى

+1

Jimmy 30-05-2011 10:24 PM

خلاص بقى حرام عليكو ميكونش مشرف سابق ولا معاه 1000 مشاركة اهو واحد جديد ميعرفش ولا هوا كل واحد فى زتونة فى بؤه عايز يرميها وخلاص

eslam111213 30-05-2011 11:26 PM

الراجل الى بيقول مش صعيدى و اهبل
انتا شايف نا الصعايده هبل ولا اية ولا الواحد لما يبقا محترم معاكم تهزقوة و الصعايدة احسن ناس

MR- ZaY..El7ElM 31-05-2011 01:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam111213 (المشاركة 3475749)
الراجل الى بيقول مش صعيدى و اهبل
انتا شايف نا الصعايده هبل ولا اية ولا الواحد لما يبقا محترم معاكم تهزقوة و الصعايدة احسن ناس

اه والله انا من رايك برضو

هو عشان الواحد محترم بيدخلو فيه شمال

مع العلم ان اغلب اللى بيعلق ع صاحب الموضوع ده ولا يعرفو يكتبو من اصلو

وبعدين مالهم الصعايدة اجدع واحسن نااااااااااس دى الرجالة بجد مش الرجالة اللى اى كلام

يلا ربنا يهدى الناس ويصلح الحال


الساعة الآن 04:43 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.