![]() |
موضوع 5 اعضاء للاسبوع الثانى من الشهر
طبعاً كلنا شوفنا الاسبوع الاول و الفايزين كانوا:
1-حماده الفرماوى(5 نقاط) 2-دارك2010 (4نقاط) 3-جولدن_شيف (3 نقاط) 4-اسبيدار مان 244 (2 نقطه) 5-فولى2010 (1 نقطه) ام الفائزون فى هذا الاسبوع من 30/6/2008 الى 6/7/2008 هم: 1-جيوكندا(5 نقاط) guecanda 2-مستر النجم(4نقاط) mr_alngm 3-المعلم احمد(3نقاط) elma3lmahmed 4-سيلك مان (2 نقطه) silkman 5-هيرمونى(1 نقطه) hermione الحائز على اكبر عدد من النقاط سوف يفوز بأحسن عضو فى الشهر لا يوجد انسحاااااااااب تحياتى للجميع اخوكم :امجد |
الردوووووووووووود
|
فين الردود
|
شكرا يا جميل
بس حقول علي حاجه انا مش فاهم نظام المسابقه بالظبط ياريت تفهمني بالتفصيل اشكرك |
اقتباس:
انا اول مرة ادخل اشوف المسابقة دى :confused: ممكن تفهمنى ايه نظامها |
اولاأ المسابقه دى اسبوعيه يعنى اربع اسابيع فى الشهر فى كل اسبوع بيبقى فيه 5 فايزين بالنقاط الاول بياخد 5 نقاط التانى 4 التالت 3 الرابع 2 الخامس نقطه .
بعد كده بنجمع النقط و اعلى واحد معاه نقط فى الاربع اسابيع بيبقى احسن عضو نيجى لحاجه مهمه انا ازاى بختار : انا بختار الاعضاء اللى عملت مواضيع مفيده كتييييير هتقولى طيب ما العضو هيلمان و احمد شفيق عملين موضوعات مفيده كتير فى الشهر كلامك هيبقى صح بس العضوين دول منسحبين و مش راديين يبقوا فى المسابقه كده اكيد فهمتوا |
اوك يا باشا بس افرد ان فيه 2 او 3 متعادلين في النقاط ؟
وانته بتاخد بالمواضيع الجديده ؟ مينفعش مواضيع قديمه بس نشيطه ؟ |
اقتباس:
2- مش با خد بلمواضيع الجديده بس باخد بالجديد و القديمه اللى اتعملت فى الشهر بس فهمت |
اقتباس:
اصلي دخلت دماغي المسابقه دي بصراحه عشان انا كل المسابقات اللي فاتت كنت بطنشها |
حلوة المسايقة ديه بس
ازاي الواحد يشارك فيها يا ريت الشرح يكون اكثر تفصيلا |
اقتباس:
طب ممكن أفهم هو ايه بالظبط؟ |
اقتباس:
يعني أرزع مواضيع و خلاص ؟هو بالأكتر؟ ولا بالأحسن؟ ولا بالفكره الجديده؟ ولا ايه؟ يا ريت توضح أكتر |
يا عم جيو انت متعرفش المسابقة وطلعت الاول
انا شوفتها الاسبوع السابق وبحضرلها وطلعت الرابع والله الواحد الصراحة كان عارف هو عامل ايه فى مواضيعه وده كان طريق الردود الجميلة اللى كانت مصاحبانى فى كل موضوع والنهارده اعدت المواضيع المهجورة فى الصفحات الاخيرة للامام والدليل ان فى ناس ردت على كتير المهم ان ده شرف كبييييييييييييييييييييييييييييييير جدا ان انا ادخل هذه المسابقة وزعلت الاسبوع اللى فات قوى ولكن الحمد لله مشكوووووووووور على المسابقة وعلى اهتمامك |
مشكوررررررررررررررر
يا امجد و انا عايز اشترك لز ينفع و مبروك للفازو |
ايه ده هو انا انسحبت امتى؟؟؟
|
بص يا معلم لو المسابقه دي بالمواضيع الأكتر يا ريت تطلعني منها
لأن اللي هيكسب فيها هيبقى ناقل 99.9%من مواضيعه ودي مش هتبقى مسابقه دي ***** وأنا معنديش استعداد اني أنقل مواضيع وأقعد ألزق هنا كوبي وباست وشكرا |
لا يا مان انا بشوف المواضيع الافضل مش المنقوله اللى هيكتب منقول مش هيخش المسابقه
|
محدش من الفيزين اتكلم يعنى؟؟؟؟
|
انا اتكلم
يا مان بص انا الحمد لله والشكر لله مواضيعي مش كتييير اوي ومعظمها مفيده للاعضاء وحكايه النقل دي الحمد لله والشكر لله انا في اي موضوع شوفتو عمري منقلت غير مثلا لو برنامج bearshare بنقل الرابط بتاع التحميل بس لكن الخطواط والاسلوب مش نقلو خالص واظن انا اسلوبي في الكلام مش بيتغير في كل موضوع مفيش بالامانه غير موضوع انا اعرف رقم تليفونك اللي ناقلو بالنص ولازم انقلو بالنص لان دي عمليه حسابيه مش معقول حغير فيها كلام ياريت يا جماعه محدش يتهم اتهام ظالم |
اقتباس:
شكرا شكرا شكرا اهاهاهاها oh sry حلم يقظة نرجع للواقع انا بشكرك جدا ان انت اخترتني وان انا من الفايزين بس سؤال علي جنب كدة؟؟ وطي صوتك هو انت اخترتني عشان اكتشفت ان انا معاك في في المدرسة؟ رد برده من غير ماحد ياخد باله هسسسسسسسسسسسسسسسسسس |
لا عشان انت عامل مواضيع دينيه كتير زى مصر لسه بخير و و الصور و اقرأالرساله صح؟؟؟ و لا انا كمان بحلم؟؟؟
|
اقتباس:
|
|
| الساعة الآن 05:04 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.