الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=73)
-   -   موضوع 5 اعضاء للاسبوع الثانى من الشهر (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=34772)

USERNAMO 06-07-2008 08:20 PM

موضوع 5 اعضاء للاسبوع الثانى من الشهر
 
طبعاً كلنا شوفنا الاسبوع الاول و الفايزين كانوا:
1-حماده الفرماوى(5 نقاط)
2-دارك2010 (4نقاط)
3-جولدن_شيف (3 نقاط)
4-اسبيدار مان 244 (2 نقطه)
5-فولى2010 (1 نقطه)
ام الفائزون فى هذا الاسبوع من 30/6/2008 الى 6/7/2008 هم:
1-جيوكندا(5 نقاط) guecanda
2-مستر النجم(4نقاط) mr_alngm
3-المعلم احمد(3نقاط) elma3lmahmed
4-سيلك مان (2 نقطه) silkman
5-هيرمونى(1 نقطه) hermione


الحائز على اكبر عدد من النقاط سوف يفوز بأحسن عضو فى الشهر


لا يوجد انسحاااااااااب

تحياتى للجميع اخوكم :امجد

USERNAMO 06-07-2008 08:31 PM

الردوووووووووووود

USERNAMO 06-07-2008 08:50 PM

فين الردود

Geucanda 06-07-2008 08:51 PM

شكرا يا جميل

بس حقول علي حاجه

انا مش فاهم نظام المسابقه بالظبط

ياريت تفهمني بالتفصيل

اشكرك

hermione 06-07-2008 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 342996)
5-هيرمونى(1 نقطه) hermione

دا انا اسمى مكتوب :eek:

انا اول مرة ادخل اشوف المسابقة دى :confused:

ممكن تفهمنى ايه نظامها

USERNAMO 06-07-2008 09:17 PM

اولاأ المسابقه دى اسبوعيه يعنى اربع اسابيع فى الشهر فى كل اسبوع بيبقى فيه 5 فايزين بالنقاط الاول بياخد 5 نقاط التانى 4 التالت 3 الرابع 2 الخامس نقطه .
بعد كده بنجمع النقط و اعلى واحد معاه نقط فى الاربع اسابيع بيبقى احسن عضو

نيجى لحاجه مهمه انا ازاى بختار :
انا بختار الاعضاء اللى عملت مواضيع مفيده كتييييير
هتقولى طيب ما العضو هيلمان و احمد شفيق عملين موضوعات مفيده كتير فى الشهر كلامك هيبقى صح بس العضوين دول منسحبين و مش راديين يبقوا فى المسابقه

كده اكيد فهمتوا

Geucanda 06-07-2008 09:34 PM

اوك يا باشا بس افرد ان فيه 2 او 3 متعادلين في النقاط ؟

وانته بتاخد بالمواضيع الجديده ؟

مينفعش مواضيع قديمه بس نشيطه ؟

USERNAMO 06-07-2008 09:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geucanda (المشاركة 343082)
اوك يا باشا بس افرد ان فيه 2 او 3 متعادلين في النقاط ؟

وانته بتاخد بالمواضيع الجديده ؟

مينفعش مواضيع قديمه بس نشيطه ؟

1- لو اتنين اتعدلوا بعملهم تلاتة ايام عشان يعملوا مواضيع حلوه و اشوفها و الاحلى هيكسب
2- مش با خد بلمواضيع الجديده بس باخد بالجديد و القديمه اللى اتعملت فى الشهر بس


فهمت

Geucanda 06-07-2008 09:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 343086)
1- لو اتنين اتعدلوا بعملهم تلاتة ايام عشان يعملوا مواضيع حلوه و اشوفها و الاحلى هيكسب
2- مش با خد بلمواضيع الجديده بس باخد بالجديد و القديمه اللى اتعملت فى الشهر بس


فهمت

فهمت وانتظر مني مواضيع

اصلي دخلت دماغي المسابقه دي بصراحه عشان انا كل المسابقات اللي فاتت كنت بطنشها

X56 06-07-2008 10:12 PM

حلوة المسايقة ديه بس
ازاي الواحد يشارك فيها

يا ريت الشرح يكون اكثر تفصيلا

Golden_Chief 06-07-2008 10:51 PM

اقتباس:

3-جولدن_شيف (3 نقاط)
ده أنا صح؟
طب ممكن أفهم هو ايه بالظبط؟

Golden_Chief 06-07-2008 10:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 343086)
1- لو اتنين اتعدلوا بعملهم تلاتة ايام عشان يعملوا مواضيع حلوه و اشوفها و الاحلى هيكسب
2- مش با خد بلمواضيع الجديده بس باخد بالجديد و القديمه اللى اتعملت فى الشهر بس


فهمت

همممممممممممم
يعني أرزع مواضيع و خلاص ؟هو بالأكتر؟ ولا بالأحسن؟ ولا بالفكره الجديده؟ ولا ايه؟

يا ريت توضح أكتر

Silk Man 07-07-2008 12:09 AM

يا عم جيو انت متعرفش المسابقة وطلعت الاول
انا شوفتها الاسبوع السابق وبحضرلها
وطلعت الرابع

والله الواحد الصراحة كان عارف هو عامل ايه فى مواضيعه وده كان طريق الردود الجميلة اللى كانت مصاحبانى فى كل موضوع
والنهارده اعدت المواضيع المهجورة فى الصفحات الاخيرة
للامام والدليل ان فى ناس ردت على كتير


المهم ان ده شرف كبييييييييييييييييييييييييييييييير جدا ان انا ادخل هذه المسابقة
وزعلت الاسبوع اللى فات قوى ولكن الحمد لله

مشكوووووووووور على المسابقة وعلى اهتمامك

mody204 07-07-2008 02:30 AM

مشكوررررررررررررررر
يا امجد و انا عايز اشترك
لز ينفع
و مبروك للفازو

hellman 07-07-2008 02:35 AM

ايه ده هو انا انسحبت امتى؟؟؟

Golden_Chief 07-07-2008 02:38 AM

بص يا معلم لو المسابقه دي بالمواضيع الأكتر يا ريت تطلعني منها
لأن اللي هيكسب فيها هيبقى ناقل 99.9%من مواضيعه
ودي مش هتبقى مسابقه دي *****
وأنا معنديش استعداد اني أنقل مواضيع وأقعد ألزق هنا كوبي وباست
وشكرا

USERNAMO 07-07-2008 03:06 AM

لا يا مان انا بشوف المواضيع الافضل مش المنقوله اللى هيكتب منقول مش هيخش المسابقه

USERNAMO 08-07-2008 05:21 PM

محدش من الفيزين اتكلم يعنى؟؟؟؟

Geucanda 08-07-2008 05:26 PM

انا اتكلم

يا مان بص انا الحمد لله والشكر لله مواضيعي مش كتييير اوي ومعظمها مفيده للاعضاء

وحكايه النقل دي

الحمد لله والشكر لله انا في اي موضوع شوفتو عمري منقلت غير مثلا لو برنامج bearshare بنقل الرابط بتاع التحميل بس

لكن الخطواط والاسلوب مش نقلو خالص واظن انا اسلوبي في الكلام مش بيتغير في كل موضوع

مفيش بالامانه غير موضوع انا اعرف رقم تليفونك اللي ناقلو بالنص

ولازم انقلو بالنص لان دي عمليه حسابيه مش معقول حغير فيها كلام

ياريت يا جماعه محدش يتهم اتهام ظالم

mr_alngm 08-07-2008 07:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 342996)
2-مستر النجم(4نقاط) mr_alngm



الحائز على اكبر عدد

تحياتى للجميع اخوكم :امجد

ابه ده انا مش مصدق انا فزت
شكرا شكرا شكرا اهاهاهاها
oh sry حلم يقظة نرجع للواقع
انا بشكرك جدا ان انت اخترتني وان انا من الفايزين
بس سؤال علي جنب كدة؟؟ وطي صوتك
هو انت اخترتني عشان اكتشفت ان انا معاك في في المدرسة؟
رد برده من غير ماحد ياخد باله هسسسسسسسسسسسسسسسسسس

USERNAMO 08-07-2008 07:21 PM

لا عشان انت عامل مواضيع دينيه كتير زى مصر لسه بخير و و الصور و اقرأالرساله صح؟؟؟ و لا انا كمان بحلم؟؟؟

mr_alngm 08-07-2008 07:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 346218)
لا عشان انت عامل مواضيع دينيه كتير زى مصر لسه بخير و و الصور و اقرأالرساله صح؟؟؟ و لا انا كمان بحلم؟؟؟

كويس ان انت وطيت صوتك عشان محدش يسمع

medosilk 17-09-2009 11:25 PM

Thx
http://islam.maktoob.com/image4706_500_361/500X361.jpg


الساعة الآن 05:04 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.