![]() |
شكرا يا باشا
|
ياريت فاصلين باسمى كده
يارب نشوف شغل كويس |
اقتباس:
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306301675312.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306302312524.jpg |
اذا سمحت ممكن تكتب علاء
|
اقتباس:
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306323333871.jpg |
ممكن بس تكتب مصطفى القاضى
|
انا عاوز كام فاصل باسمي يكونو جامدين وان شاء الله الموضوع يثبت لو فية تنشيط
|
انا عاوز
LadyPower And NuFaSa يارب يكونوا جامدين |
اقتباس:
اقتباس:
و ديه شويه صور http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313134.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313352.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313863.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/130635331345.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313876.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313207.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313791.jpg اقتباس:
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313188.jpg |
بجد تسلم ايديك يا عسل ويثبت يا باشا
|
شكرا يا نات انا عايز زى النسر الاصفر
الحصان ويكون مكتوب ALAA-VlPChaR واسف |
اقتباس:
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/130635476791.jpg ولا يهمك |
اقتباس:
بس يا ريت حرف (L) small فى VlPChaR واسف جدا على ازعاجك |
اقتباس:
|
اقتباس:
ما تعرفشى تعمل الصوره شفافه |
اقتباس:
|
ممكن تعمل فواصل باسم
hassan5500 بس فواصل كتير بعد ازنك |
عايز النسر الاصفر يكون مكتوب فية my love sjsro new
|
اقتباس:
مشغول جدا دلوقتى |
اقتباس:
|
شكرا بس ازاي اثبتها علي acc here
|
ياريت كام فاصل على زرقك كده
ويستحسن ان يكونوا اسود او بنى او احمر وكده |
انا عاوز النسر الاصفر باسم
hassan5500 |
اقتباس:
خش فوق على لوحه التحكم بعد كده تعديل التوقيع و هناك حيجبلك مربع اكتب الى انتا عايزوا حيظهرلك فى التوقيع |
اقتباس:
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245392.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245633.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245394.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245175.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245236.jpg http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245527.jpg |
اقتباس:
|
شغلك حلو جدا
شكرا |
لو سمحت
ممكن تكتب70daAlbernS وتعمل على السم قلوب وكلمة Tmعلى صوره النصر الاصفر والحصان او حاجه على زوئك الحلوى ومشكور
|
HoTKilleR يا مان لو سمحت
|
لو سمحت ممكن النسر الاصفر تكتبلي فوقيه PETER و تحته FReZzYRBL00D
|
انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ. |
انا عايز فاصل واكتب عليه FirePhonex
|
انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ. |
انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة انا عايز فواصل ل اسمى أكتب على دة ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ. |
| الساعة الآن 05:18 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.