الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   SJSRO (new) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=161)
-   -   ®©[♥]®][خدمه عمل التوقيعات لقسم sjsro new ][®[♥]©® (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=345793)

™_MrMido0o0o_™ 24-05-2011 08:48 PM

®©[♥]®][خدمه عمل التوقيعات لقسم sjsro new ][®[♥]©®
 
http://www.al-qatarya.org/qtr/qatarya_F0MDrDSTdp.gif

اهلا باحسن اعضاء
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000374871.jpg
ده موضوع لعمل فواصل باسم العضو و بشكل جميل:elvis:
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000438391.jpg
و مش عايز اعرض كلوه عشان الاشكال متتحرقش :icecream::icecream:
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000470901.jpg
اطلب عايز الفاصل باسم ايه و انا مستعد اعمله
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/130600051981.jpg
و عملت حاجه زى كيده قبل كده

http://www12.0zz0.com/2011/05/18/07/613520937.jpg

http://www12.0zz0.com/2011/05/15/16/827449163.png

الى تحبوه
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000668411.jpg
بس ياريت بالله عليكم NO سباااام
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000695531.jpg
انا مش عايز كلمه شكر او ده موضوع حلو او مكرر:queenie:
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000713841.jpg
بس عايزكم تشاركو معانا
شكرا
http://im3.gulfup.com/2011-05-21/1306000735411.jpg

ملاحظه:عايزكم تصوتوا فى الاستطلاع و تقيموا الموضوع
مش حوصيكوا 5 ستارز:angel_not:

.a7la-smile. 24-05-2011 09:07 PM

شكرا يا باشا

°•.♥ AhmeD ♥.•° 24-05-2011 11:33 PM

ياريت فاصلين باسمى كده
يارب نشوف شغل كويس

™_MrMido0o0o_™ 25-05-2011 08:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة °•.♥ AhmeD ♥.•° (المشاركة 3446714)
ياريت فاصلين باسمى كده
يارب نشوف شغل كويس

http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306301675741.jpg+
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306301675312.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306302312524.jpg

VlPChaR 25-05-2011 09:30 AM

اذا سمحت ممكن تكتب علاء

™_MrMido0o0o_™ 25-05-2011 02:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VlPChaR (المشاركة 3447835)
اذا سمحت ممكن تكتب علاء

مفيش عربى
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306323333871.jpg

howareyou 25-05-2011 05:27 PM

ممكن بس تكتب مصطفى القاضى

ღ♥_ akeml _♥ღ 25-05-2011 06:02 PM

انا عاوز كام فاصل باسمي يكونو جامدين وان شاء الله الموضوع يثبت لو فية تنشيط

LorD4EveR 25-05-2011 06:08 PM

انا عاوز

LadyPower

And

NuFaSa

يارب يكونوا جامدين

™_MrMido0o0o_™ 25-05-2011 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة howareyou (المشاركة 3449425)
ممكن بس تكتب مصطفى القاضى

للاسف مفيش عربى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥_ akeml _♥ღ (المشاركة 3449575)
انا عاوز كام فاصل باسمي يكونو جامدين وان شاء الله الموضوع يثبت لو فية تنشيط

بالنسبه لموضوع التثبيت انشاء الله ربنا يقدم الى فيه الخير
و ديه شويه صور
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313134.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313352.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313863.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/130635331345.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313876.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313207.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313791.jpg
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LorD4EveR (المشاركة 3449603)
انا عاوز

LadyPower

And

NuFaSa

يارب يكونوا جامدين

http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313839.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306353313188.jpg

ღ♥_ akeml _♥ღ 25-05-2011 11:12 PM

بجد تسلم ايديك يا عسل ويثبت يا باشا

VlPChaR 25-05-2011 11:12 PM

شكرا يا نات انا عايز زى النسر الاصفر

الحصان

ويكون مكتوب

ALAA-VlPChaR

واسف

™_MrMido0o0o_™ 25-05-2011 11:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VlPChaR (المشاركة 3450651)
شكرا يا نات انا عايز زى النسر الاصفر

الحصان

ويكون مكتوب

ALAA-VlPChaR

واسف

http://im3.gulfup.com/2011-05-25/1306354767732.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-25/130635476791.jpg
ولا يهمك

VlPChaR 25-05-2011 11:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_MrMido0o0o_™ (المشاركة 3450680)

تمام كيده يا مان

بس يا ريت حرف (L)

small فى VlPChaR


واسف جدا على ازعاجك

™_MrMido0o0o_™ 26-05-2011 07:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VlPChaR (المشاركة 3450705)
تمام كيده يا مان

بس يا ريت حرف (L)

small فى VlPChaR


واسف جدا على ازعاجك

مفيش سمال

VlPChaR 26-05-2011 09:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_mrmido0o0o_™ (المشاركة 3451974)
مفيش سمال

طيب يا مان

ما تعرفشى تعمل الصوره شفافه

™_MrMido0o0o_™ 26-05-2011 12:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VlPChaR (المشاركة 3452153)
طيب يا مان

ما تعرفشى تعمل الصوره شفافه

لا

_OctobeR_ 26-05-2011 01:54 PM

ممكن تعمل فواصل باسم
hassan5500
بس فواصل كتير بعد ازنك

!MaGeD 26-05-2011 08:21 PM

عايز النسر الاصفر يكون مكتوب فية my love sjsro new

™_MrMido0o0o_™ 27-05-2011 12:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan5500 (المشاركة 3453080)
ممكن تعمل فواصل باسم
hassan5500
بس فواصل كتير بعد ازنك

http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306445746581.jpg

مشغول جدا دلوقتى

™_MrMido0o0o_™ 27-05-2011 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAGEDKING5 (المشاركة 3454945)
عايز النسر الاصفر يكون مكتوب فية my love sjsro new

http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306445746892.jpg

!MaGeD 27-05-2011 12:46 AM

شكرا بس ازاي اثبتها علي acc here

°•.♥ AhmeD ♥.•° 27-05-2011 12:46 AM

ياريت كام فاصل على زرقك كده
ويستحسن ان يكونوا اسود او بنى او احمر وكده

_OctobeR_ 27-05-2011 01:37 AM

انا عاوز النسر الاصفر باسم
hassan5500

™_MrMido0o0o_™ 27-05-2011 11:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magedking5 (المشاركة 3455865)
شكرا بس ازاي اثبتها علي acc here

خش فوق على لوحه التحكم
بعد كده تعديل التوقيع
و هناك حيجبلك مربع
اكتب الى انتا عايزوا حيظهرلك فى التوقيع

™_MrMido0o0o_™ 27-05-2011 11:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة °•.♥ AhmeD ♥.•° (المشاركة 3455867)
ياريت كام فاصل على زرقك كده
ويستحسن ان يكونوا اسود او بنى او احمر وكده

http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245171.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245392.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245633.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245394.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245175.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245236.jpg
http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484245527.jpg

™_MrMido0o0o_™ 27-05-2011 11:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan5500 (المشاركة 3456052)
انا عاوز النسر الاصفر باسم
hassan5500

http://im3.gulfup.com/2011-05-27/1306484400971.jpg

°•.♥ AhmeD ♥.•° 28-05-2011 03:12 AM

شغلك حلو جدا
شكرا

7odaAlbernS 31-05-2011 02:21 AM

لو سمحت
 
ممكن تكتب70daAlbernS وتعمل على السم قلوب وكلمة Tmعلى صوره النصر الاصفر والحصان او حاجه على زوئك الحلوى ومشكور

HoTKilleR 01-06-2011 12:55 AM

HoTKilleR يا مان لو سمحت

MaDeFroMHel1 02-06-2011 06:31 PM

لو سمحت ممكن النسر الاصفر تكتبلي فوقيه PETER و تحته FReZzYRBL00D

.a7la-smile. 04-06-2011 08:46 PM

انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة
ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ.

FirePhonex 04-06-2011 08:53 PM

انا عايز فاصل واكتب عليه FirePhonex

.a7la-smile. 04-06-2011 11:38 PM

انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة
ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ.


.a7la-smile. 05-06-2011 01:41 AM

انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة


انا عايز فواصل ل اسمى
أكتب على دة
ღ♥™_MiRo0o0o0o_™♥ღ.





الساعة الآن 05:18 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.