![]() |
موضوع احسن 5 اعضاء فى اليوم متجدد (ارجو التثبيت)
بعد نجاح فكرة نشرة اخبار للقسم عندى فكره انى نعمل احسن 5 اعضاء فى كل يوم و سوف تكون بمراكز و عند وصول عدد الموافقه اكثر من 6 اعضاء فى الاستفتاء و سوف تكون المسابقه اسبوعيه.
احسن 5 اعضاء فى اليوم 22/6/2008 : 1-حماده الفرماوى 2-mody204 3-spiderman244 4-foly2010 5-geucanda بالتوفيق للجميع و ارجو ان تنجح الفكره و تنال اعجبكم طاب مسائكم يتجدد الموضوع كل يوم الساعه 12 بعد رؤية جميع المواضيع و بعد تجديد موضوع اخبار بعيداً عن سيلك رود ميعادنا الساعه 12 بتوقيت مصر و السعوديه 1 بتوقيت فرنسا و ايطاليا 6 بتوقيت امريكا و الصين |
فكره هايله من عضو هايل
تحياتي لك يا جميل أحمد |
شكرا يامان والله مواضيعك جامده
|
انت متاكد من المواعيد دي :)
|
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
مفيش ردود تانى و لا ايه
|
انا اضفت الاستفتاء و لن تكون المسابقه اسبوعيه الا عندما يتم الموافقه من 6 اعضاء على الاقل
|
فكره ممتازه
|
لو بتحب الفكره ضع تصويتك لو مش عايز برحتك you are free
|
تم التصويت
تحياتي |
انا اكتر حاجه نفسى فيها هى يتسبتلى موضوع بس نعمل ايه بقى المنحوس منحوس و لو لقوا على راسه الفانوس!!!!
|
بس ممكن تخليه إسبوعي بدل يومي
متهيألي أحسن وفي نهايه الشهر يكون نتيجه عادله بفوز أكتر الأعضاء فوزا بالمسابقه الإسبوعيه |
اقتباس:
طب إوعه الفانوس يقع هههههههههههههه يا مان سيبها علي الله تحياتي |
للأسف مش معاك فى الفكرة دى شوف ردى فى الموضوع المثبت بتاع الفائزين لشهر 6 |
[QUOTE=كورابيكا;324733]
للأسف مش معاك فى الفكرة دى [/QUOTEشوف ردى فى الموضوع المثبت بتاع الفائزين لشهر 6 انا شوفت ردك و الموافقه اللى انت حطتها كانت على فكرتى اللى الاستاذ احمد شفيق بيقول عليها يبقى ازاى انت مش معايا و لا لازم مشرف وهو اللى يعمل ك حاجهّّّّّ!!!!!! مستنى ردك ....................اخوك:امجد |
انا معاك وموافق بس خلي المرشحين يكون عن طريق المواضيع والنشاط طبعا ...
|
فكره حلوه وماتزعلش اني مكنتش متابع أخبارك والله غصب عني أنا مبفضاش غير قليل
:( |
thx
|
[QUOTE=usernamo;324749] اقتباس:
وانا مش مع الفكرة دى انا مع فكرة انها تكون اسبوعية و يكون الفائز هو 1 كل اسبوع تقبل تحياتى |
[QUOTE=كورابيكا;324788]
اقتباس:
|
اقتباس:
اقتباس:
|
انا عندي اقتراح ياريت الكل يفكر فيه وده احسن اقتراح ان احنا نعمل موضوع يكون منظم وشكله تمام ويليق انته يكون موضوع مثبت والي الابد وتكون فيه خمس مرشحين كل اسبوع بس مش لازم الكل يتغير حيبقي علي حسب المواضيع والنشاط يعني مثلا كورابيكا في الاسبوع ده موجود ممكن يكون في الاسبوع اللي بعده موجود مش مشكله ولو فيه حد عايز يعدل علي اللي انا قولتو يقول بس المهم يبقي الرأي لمده يوم بس وبعد كده واحد عن طريق الاتفاق يكون اولا نشيط ثانيا منظم في الكتابه ثالثا يقدر يعمل شهاده تقدير ممتازه للاعضاء وارجو الرد علي كلامي
|
اقتباس:
|
اقتباس:
:D |
ولا انا برده فاهم حاجه بس انا هستمر فى موضوعى ان 5 اعضاء يكون احسن اعضاء فى الاسبوع و بعد كده فى نهاية الشهر ناخذ اكتر اعضاء تواجدوا فى الترشيحات الاربعه لان الشهر فيه اربعه اسابيع ياريت الكل يكون فهمنى و تحياتى ..............امجد
|
يا رجاله نعمل موضوع منظم عشان يتثبت
يعني يا usernamo ممكن تعمل موضوع جديد ونطالب بتثبيته بس الموضوع يفضل للأبد والمسابقه تفضل علي طول .... اهم حاجه وجهة الموضوع لازم يكون منظم يا مان ولو انته مش فاضي انا عندي اقتراح وشوف انته حتوافق عليه ولا ايه .. انا اللي اعمل الموضوع وانظمه واكتب ان مشرف الموضوع هو usernamo لو عايز ... |
انا لو مش مترشح يبقى انا مش موافق!
|
مشكورررررررررررررررررررر
علي الفكره الجمده ديه |
ارجو غلق الموضوع لعدم الاستفاده منه و لقد عملت موضوع جديد خشوا شوفوه وهو ده الموضوع اللى هنضع فيه احسن خمسه كل اسبوع
|
فكرة حلة
وننتظر المزيد |
| الساعة الآن 08:40 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.