الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=73)
-   -   موضوع احسن 5 اعضاء فى اليوم متجدد (ارجو التثبيت) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=32902)

USERNAMO 22-06-2008 04:46 AM

موضوع احسن 5 اعضاء فى اليوم متجدد (ارجو التثبيت)
 
بعد نجاح فكرة نشرة اخبار للقسم عندى فكره انى نعمل احسن 5 اعضاء فى كل يوم و سوف تكون بمراكز و عند وصول عدد الموافقه اكثر من 6 اعضاء فى الاستفتاء و سوف تكون المسابقه اسبوعيه.
احسن 5 اعضاء فى اليوم 22/6/2008 :
1-حماده الفرماوى
2-mody204
3-spiderman244
4-foly2010
5-geucanda

بالتوفيق للجميع

و ارجو ان تنجح الفكره و تنال اعجبكم
طاب مسائكم

يتجدد الموضوع كل يوم الساعه 12 بعد رؤية جميع المواضيع و بعد تجديد موضوع اخبار بعيداً عن سيلك رود

ميعادنا الساعه 12 بتوقيت مصر و السعوديه
1 بتوقيت فرنسا و ايطاليا
6 بتوقيت امريكا و الصين

Ahmed shafiq 22-06-2008 07:47 AM

فكره هايله من عضو هايل
تحياتي لك يا جميل
أحمد

Spiderman244 22-06-2008 08:02 AM

شكرا يامان والله مواضيعك جامده

hany_tiger 22-06-2008 08:33 AM

انت متاكد من المواعيد دي :)

USERNAMO 22-06-2008 10:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed shafiq (المشاركة 324432)
فكره هايله من عضو هايل
تحياتي لك يا جميل
أحمد

و الله انت اللى و هايل و مشكور لمرورك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spiderman244 (المشاركة 324438)
شكرا يامان والله مواضيعك جامده

العفو
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة have_tiger (المشاركة 324455)
انت متاكد من المواعيد دي :)

الحمد لله اه

USERNAMO 22-06-2008 01:41 PM

مفيش ردود تانى و لا ايه

USERNAMO 22-06-2008 02:35 PM

انا اضفت الاستفتاء و لن تكون المسابقه اسبوعيه الا عندما يتم الموافقه من 6 اعضاء على الاقل

foxoo7 22-06-2008 02:36 PM

فكره ممتازه

USERNAMO 22-06-2008 02:38 PM

لو بتحب الفكره ضع تصويتك لو مش عايز برحتك you are free

Ahmed shafiq 22-06-2008 02:40 PM

تم التصويت
تحياتي

USERNAMO 22-06-2008 02:45 PM

انا اكتر حاجه نفسى فيها هى يتسبتلى موضوع بس نعمل ايه بقى المنحوس منحوس و لو لقوا على راسه الفانوس!!!!

Ahmed shafiq 22-06-2008 02:46 PM

بس ممكن تخليه إسبوعي بدل يومي
متهيألي أحسن
وفي نهايه الشهر
يكون نتيجه عادله بفوز أكتر الأعضاء
فوزا بالمسابقه الإسبوعيه

Ahmed shafiq 22-06-2008 02:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 324706)
انا اكتر حاجه نفسى فيها هى يتسبتلى موضوع بس نعمل ايه بقى المنحوس منحوس و لو لقوا على راسه الفانوس!!!!

ههههههههههههههههههههه
طب إوعه الفانوس يقع
هههههههههههههه
يا مان سيبها علي الله
تحياتي

كورابيكا 22-06-2008 02:59 PM

للأسف مش معاك فى الفكرة دى

شوف ردى فى الموضوع المثبت بتاع الفائزين لشهر 6

USERNAMO 22-06-2008 03:06 PM

[QUOTE=كورابيكا;324733]
للأسف مش معاك فى الفكرة دى

شوف ردى فى الموضوع المثبت بتاع الفائزين لشهر 6
[/QUOTE
انا شوفت ردك و الموافقه اللى انت حطتها كانت على فكرتى اللى الاستاذ احمد شفيق بيقول عليها يبقى ازاى انت مش معايا و لا لازم مشرف وهو اللى يعمل ك حاجهّّّّّ!!!!!!
مستنى ردك ....................اخوك:امجد

Geucanda 22-06-2008 03:13 PM

انا معاك وموافق بس خلي المرشحين يكون عن طريق المواضيع والنشاط طبعا ...

Golden_Chief 22-06-2008 03:16 PM

فكره حلوه وماتزعلش اني مكنتش متابع أخبارك والله غصب عني أنا مبفضاش غير قليل
:(

omarabdoh 22-06-2008 03:25 PM

thx

كورابيكا 22-06-2008 03:38 PM

[QUOTE=usernamo;324749]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورابيكا (المشاركة 324733)
للأسف مش معاك فى الفكرة دى

شوف ردى فى الموضوع المثبت بتاع الفائزين لشهر 6
[/QUOTE
انا شوفت ردك و الموافقه اللى انت حطتها كانت على فكرتى اللى الاستاذ احمد شفيق بيقول عليها يبقى ازاى انت مش معايا و لا لازم مشرف وهو اللى يعمل ك حاجهّّّّّ!!!!!!
مستنى ردك ....................اخوك:امجد

اصل انت هنا بتقول انها تكون يومية

وانا مش مع الفكرة دى

انا مع فكرة انها تكون اسبوعية
و يكون الفائز هو 1 كل اسبوع

تقبل تحياتى

USERNAMO 22-06-2008 04:16 PM

[QUOTE=كورابيكا;324788]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 324749)

اصل انت هنا بتقول انها تكون يومية

وانا مش مع الفكرة دى

انا مع فكرة انها تكون اسبوعية
و يكون الفائز هو 1 كل اسبوع

تقبل تحياتى

انا بقول انها هتبى اسبوعيه من بكره انشاء الله

كورابيكا 22-06-2008 04:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 324824)

انا بقول انها هتبى اسبوعيه من بكره انشاء الله

طيب دا معناه اية؟

اقتباس:

احسن 5 اعضاء فى اليوم 22/6/2008 :
1-حماده الفرماوى
2-mody204
3-spiderman244
4-foly2010
5-geucanda

Geucanda 22-06-2008 04:27 PM

انا عندي اقتراح ياريت الكل يفكر فيه وده احسن اقتراح ان احنا نعمل موضوع يكون منظم وشكله تمام ويليق انته يكون موضوع مثبت والي الابد وتكون فيه خمس مرشحين كل اسبوع بس مش لازم الكل يتغير حيبقي علي حسب المواضيع والنشاط يعني مثلا كورابيكا في الاسبوع ده موجود ممكن يكون في الاسبوع اللي بعده موجود مش مشكله ولو فيه حد عايز يعدل علي اللي انا قولتو يقول بس المهم يبقي الرأي لمده يوم بس وبعد كده واحد عن طريق الاتفاق يكون اولا نشيط ثانيا منظم في الكتابه ثالثا يقدر يعمل شهاده تقدير ممتازه للاعضاء وارجو الرد علي كلامي

USERNAMO 22-06-2008 05:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورابيكا (المشاركة 324831)


طيب دا معناه اية؟



الكلام ده انا كنت عمله امبارح قبل نقترح كل ده

كورابيكا 22-06-2008 05:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Geucanda (المشاركة 324834)
انا عندي اقتراح ياريت الكل يفكر فيه وده احسن اقتراح ان احنا نعمل موضوع يكون منظم وشكله تمام ويليق انته يكون موضوع مثبت والي الابد وتكون فيه خمس مرشحين كل اسبوع بس مش لازم الكل يتغير حيبقي علي حسب المواضيع والنشاط يعني مثلا كورابيكا في الاسبوع ده موجود ممكن يكون في الاسبوع اللي بعده موجود مش مشكله ولو فيه حد عايز يعدل علي اللي انا قولتو يقول بس المهم يبقي الرأي لمده يوم بس وبعد كده واحد عن طريق الاتفاق يكون اولا نشيط ثانيا منظم في الكتابه ثالثا يقدر يعمل شهاده تقدير ممتازه للاعضاء وارجو الرد علي كلامي

مش فاهم حاجة
:D

USERNAMO 22-06-2008 05:17 PM

ولا انا برده فاهم حاجه بس انا هستمر فى موضوعى ان 5 اعضاء يكون احسن اعضاء فى الاسبوع و بعد كده فى نهاية الشهر ناخذ اكتر اعضاء تواجدوا فى الترشيحات الاربعه لان الشهر فيه اربعه اسابيع ياريت الكل يكون فهمنى و تحياتى ..............امجد

Geucanda 22-06-2008 05:57 PM

يا رجاله نعمل موضوع منظم عشان يتثبت

يعني يا usernamo ممكن تعمل موضوع جديد ونطالب بتثبيته بس الموضوع يفضل للأبد والمسابقه تفضل علي طول .... اهم حاجه وجهة الموضوع لازم يكون منظم يا مان ولو انته مش فاضي انا عندي اقتراح وشوف انته حتوافق عليه ولا ايه .. انا اللي اعمل الموضوع وانظمه واكتب ان مشرف الموضوع هو usernamo لو عايز ...

pc_hunter2010 22-06-2008 06:27 PM

انا لو مش مترشح يبقى انا مش موافق!

mody204 22-06-2008 06:30 PM

مشكورررررررررررررررررررر
علي الفكره الجمده ديه

USERNAMO 23-06-2008 01:23 AM

ارجو غلق الموضوع لعدم الاستفاده منه و لقد عملت موضوع جديد خشوا شوفوه وهو ده الموضوع اللى هنضع فيه احسن خمسه كل اسبوع

hellman 23-06-2008 01:26 AM

فكرة حلة

وننتظر المزيد


الساعة الآن 08:40 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.