الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   sunworld (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   »•♠♥♠• جروب معتزلى صن ورلد •♠♥♠•« (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=313329)

Grudge 23-02-2011 08:34 AM

»•♠♥♠• جروب معتزلى صن ورلد •♠♥♠•«
 
http://img69.imageshack.us/img69/7241/5464564w.gif

اعضاء منتدى Silkroad4arab الكرام .

اسره قسم Sunworld الحبيبه .

مرحبا بكم اسره فى معتزلى Sunworld


الموضوع ده للكل الى ساب الجيم خالص و الى عاوز ينضم يتفضل الانضمام مفتوح و ان شاء الله كله هينضم xD

الجروب :

SuperNucker

ThunderLord

maiones

TeTo96
018

MissNukerxD

OutGoingDMG

Hunibal

7oDa

ThePunisheRx

CoNo

MrHeSHaMeVeR

IIRoberII

صروخ

thetruelover

0terminator0

ZG

GeN!us

NiceNuke

abokartuona

SeBoR

AhmedBasha


فى رعايه الله .

Grudge 23-02-2011 08:36 AM

انا عشان التخين فيكوم هنضم الاول .

سبب اعتزالى =

عشان اختفى اكتر من 4 سبير سوس on +6 و زعقت :D

سيرفر Sunworld1


New_Zoom 23-02-2011 01:08 PM

انا هسيب عشان اتخنقت ومفيش حد فى الجيم كتير
وفية لاج

Regrets 23-02-2011 01:48 PM

انا هنضم
D:
انا
7oDa
سبب الاعتزال الاكونت اتسرق مرتين

SoloSpearo 24-02-2011 01:18 AM

انا كمان حنضم يلا فرصه بقي السبب كل اصحابي سابو الجيم والاكونت بتاعي اتهاك وبعت الاكونتات التانيه اللي كانت معايا YarkeN و IIRoberII

mrmimoo 24-02-2011 01:49 AM

انا مش هتزل بقا :p

Grudge 24-02-2011 01:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_zoom (المشاركة 3120143)
انا هسيب عشان اتخنقت ومفيش حد فى الجيم كتير
وفية لاج

مرحبا بيك بس ياريت تقلى اسم اكونتك ايه ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0knight0 (المشاركة 3120234)
انا هنضم
d:
انا
7oda
سبب الاعتزال الاكونت اتسرق مرتين

اهلا بيك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة solospearo (المشاركة 3122338)
انا كمان حنضم يلا فرصه بقي السبب كل اصحابي سابو الجيم والاكونت بتاعي اتهاك وبعت الاكونتات التانيه اللي كانت معايا yarken و iiroberii

اهلا بيك

_Katie_ 24-02-2011 06:43 AM

AhmedBasha
معتزل اصلا
السبب
رجعت سيلك رود اون لاين

Grudge 24-02-2011 07:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد الهادى (المشاركة 3123065)
AhmedBasha
معتزل اصلا
السبب
رجعت سيلك رود اون لاين


اهلا بيك .

balakdragon 24-02-2011 07:11 AM

انا هنضم عشان لسا سليب الجيم من 20 دقيقة كل حاجة اتسرقت :worthy:

Dark_Pino 24-02-2011 11:50 AM

أنا هسيب عشان الاكونت أتئلب 3 مرات و كل مرة بيكون معايا سوسات و أخر مرة كنت جمعت 5 مليار فحرام كده
أخوكوم 0Terminator0 .......

Malko98 24-02-2011 02:49 PM

انا هنضم

اسمي

ThETruELoVeR

سبب الإعتزال الأكونت اتسرق و بئه علي الحديدة

Sneezy 24-02-2011 03:29 PM

انا معتزل ابليكم
اخوكم صروخ
سبب اعتزالى اتسرق منى +8
وكمان سوسات فى اكونت صروخ القديم
والأكونت اتسرق وبوظوا اسكلاتو
وكلو على الحديد




معلومه فى صروخ جديد فى السيرفر ده مش انا علشان الكل يعرف
اصل كنت هعمل صروخ تانى واولت فوكاك وبعت الأكونت سلاموز

str4ever 24-02-2011 03:34 PM

ABOKartuonA
السبب
اتسرقت by id & pw
وى خد كل البريميم الى حيلتى
30 Premuim :(((:teehee::teehee:

Welcome 24-02-2011 06:47 PM

يجدان التسرق دة اهمال فيكم مش فى الجيم انا معاكم ان الجيم كلة اسكمر وكلنا هنلعب سن 3 وكل حاجة هتكن ت:worthy::worthy::worthy:مام ان شاء الله

Grudge 24-02-2011 08:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة balakdragon (المشاركة 3123091)
انا هنضم عشان لسا سليب الجيم من 20 دقيقة كل حاجة اتسرقت :worthy:

تشرف

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark_pino (المشاركة 3123499)
أنا هسيب عشان الاكونت أتئلب 3 مرات و كل مرة بيكون معايا سوسات و أخر مرة كنت جمعت 5 مليار فحرام كده
أخوكوم 0terminator0 .......


اهلا بيك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malko98 (المشاركة 3123897)
انا هنضم

اسمي

thetruelover

سبب الإعتزال الأكونت اتسرق و بئه علي الحديدة

اهلا بيك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesooka (المشاركة 3124093)
انا معتزل ابليكم
اخوكم صروخ
سبب اعتزالى اتسرق منى +8
وكمان سوسات فى اكونت صروخ القديم
والأكونت اتسرق وبوظوا اسكلاتو
وكلو على الحديد

تشرف


معلومه فى صروخ جديد فى السيرفر ده مش انا علشان الكل يعرف
اصل كنت هعمل صروخ تانى واولت فوكاك وبعت الأكونت سلاموز

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة str4ever (المشاركة 3124129)
abokartuona
السبب
اتسرقت by id & pw
وى خد كل البريميم الى حيلتى
30 premuim :(((:teehee::teehee:

تشرف

ahmed20053066 24-02-2011 09:44 PM

SeBoR

معتزل بسبب كترت السرقه من الأصدقاء
بس أنا بضور علي أميل فاضي (0) علشان أأسيسو أنا

Grudge 24-02-2011 10:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20053066 (المشاركة 3125173)
sebor

معتزل بسبب كترت السرقه من الأصدقاء
بس أنا بضور علي أميل فاضي (0) علشان أأسيسو أنا

مرحبا بيك فى اسرتنا .

LOST_BOY 26-02-2011 07:03 AM

ZG
السبب:
معتزل من زمان أوي أصلاً و السبب الأساسي ان صحابي اللي كنت بلعب عشانهم سابوا الgame بسبب الgm اللي بيتأخر بال9 شهور في الUPDET
^^


far_cry 26-02-2011 01:00 PM

و انا كمان و رجع سيلكرود اون لين محدش مع اكونت عوز يبعو على سيلفر هيره :mf_swordfight:

meganettt 26-02-2011 01:13 PM

موضوع جميل:flex:

GeN!us 26-02-2011 01:45 PM

انا انضميت ,, بس من زمان ^^

دة بعد اذنكـ طبعا,,

alaa205 26-02-2011 11:02 PM

ممكن اطلب طلب من اى واحد من اللى اعتزلوا انا عايز اكونت على السيرفر يا ريت لو حد حابب يدلى الاكونت مش مهم الفل ولا الاستف يا ريت يكلمنى على [email protected] وشكرا للجميع

missesso 27-02-2011 01:55 AM

انا هنضم
انا
NiceNuke
سبب الاعتزال ليسة جايب الاكونت وصحبها رجعها:confused::confused::111 (12):

Dark_Pino 27-02-2011 02:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة welcome (المشاركة 3124732)
يجدان التسرق دة اهمال فيكم مش فى الجيم انا معاكم ان الجيم كلة اسكمر وكلنا هنلعب سن 3 وكل حاجة هتكن ت:worthy::worthy::worthy:مام ان شاء الله

اهمال ليه و انت جربت أصلا ربنا يحفظهولك

Grudge 27-02-2011 04:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LOST_BOY (المشاركة 3129691)
ZG
السبب:
معتزل من زمان أوي أصلاً و السبب الأساسي ان صحابي اللي كنت بلعب عشانهم سابوا الgame بسبب الgm اللي بيتأخر بال9 شهور في الUPDET
^^


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة far_cry (المشاركة 3130149)
و انا كمان و رجع سيلكرود اون لين محدش مع اكونت عوز يبعو على سيلفر هيره :mf_swordfight:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GeN!us (المشاركة 3130215)
انا انضميت ,, بس من زمان ^^

دة بعد اذنكـ طبعا,,

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة missesso (المشاركة 3131860)
انا هنضم
انا
NiceNuke
سبب الاعتزال ليسة جايب الاكونت وصحبها رجعها:confused::confused::111 (12):


مرحبا بيكمو فى اسرتنا كلكم :flex:

™°•..♥_lol_♥..•°™ 27-02-2011 09:49 PM

iianzzer اتسرقت في حجات كتير وبعت الاكونتات

mody_movi 28-02-2011 12:39 AM

انا هانضم معاكوم
MrHeSHaMeVeR
السبب الحرامية

_illusion_ 28-02-2011 01:12 AM

انا معاكوو انا ThePunisheRx ........ باين كدا ان كل الي اعرفهم في Swsro في الموضوع دا :D
السبب : HackeD :((:angel_not:

Grudge 28-02-2011 07:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _lol_ (المشاركة 3133782)
iianzzer اتسرقت في حجات كتير وبعت الاكونتات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoroman2010 (المشاركة 3134203)
انا هانضم معاكوم
mrheshamever
السبب الحرامية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _illusion_ (المشاركة 3134291)
انا معاكوو انا thepunisherx ........ باين كدا ان كل الي اعرفهم في swsro في الموضوع دا :d
السبب : Hacked :((:angel_not:

تشرفو كلكم و ان شاء الله القسم كله هينضم معانا


الساعة الآن 05:40 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.