![]() |
»•♠♥♠• جروب معتزلى صن ورلد •♠♥♠•«
http://img69.imageshack.us/img69/7241/5464564w.gif
اعضاء منتدى Silkroad4arab الكرام . اسره قسم Sunworld الحبيبه . مرحبا بكم اسره فى معتزلى Sunworld الموضوع ده للكل الى ساب الجيم خالص و الى عاوز ينضم يتفضل الانضمام مفتوح و ان شاء الله كله هينضم xD الجروب : SuperNucker ThunderLord maiones TeTo96 018 MissNukerxD OutGoingDMG Hunibal 7oDa ThePunisheRx CoNo MrHeSHaMeVeR IIRoberII صروخ thetruelover 0terminator0 ZG GeN!us NiceNuke abokartuona SeBoR AhmedBasha فى رعايه الله . |
انا عشان التخين فيكوم هنضم الاول .
سبب اعتزالى = عشان اختفى اكتر من 4 سبير سوس on +6 و زعقت :D سيرفر Sunworld1 |
انا هسيب عشان اتخنقت ومفيش حد فى الجيم كتير
وفية لاج |
انا هنضم
D: انا 7oDa سبب الاعتزال الاكونت اتسرق مرتين |
انا كمان حنضم يلا فرصه بقي السبب كل اصحابي سابو الجيم والاكونت بتاعي اتهاك وبعت الاكونتات التانيه اللي كانت معايا YarkeN و IIRoberII
|
انا مش هتزل بقا :p
|
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
AhmedBasha
معتزل اصلا السبب رجعت سيلك رود اون لاين |
اقتباس:
اهلا بيك . |
انا هنضم عشان لسا سليب الجيم من 20 دقيقة كل حاجة اتسرقت :worthy:
|
أنا هسيب عشان الاكونت أتئلب 3 مرات و كل مرة بيكون معايا سوسات و أخر مرة كنت جمعت 5 مليار فحرام كده
أخوكوم 0Terminator0 ....... |
انا هنضم اسمي ThETruELoVeR سبب الإعتزال الأكونت اتسرق و بئه علي الحديدة |
انا معتزل ابليكم
اخوكم صروخ سبب اعتزالى اتسرق منى +8 وكمان سوسات فى اكونت صروخ القديم والأكونت اتسرق وبوظوا اسكلاتو وكلو على الحديد معلومه فى صروخ جديد فى السيرفر ده مش انا علشان الكل يعرف اصل كنت هعمل صروخ تانى واولت فوكاك وبعت الأكونت سلاموز |
ABOKartuonA
السبب اتسرقت by id & pw وى خد كل البريميم الى حيلتى 30 Premuim :(((:teehee::teehee: |
يجدان التسرق دة اهمال فيكم مش فى الجيم انا معاكم ان الجيم كلة اسكمر وكلنا هنلعب سن 3 وكل حاجة هتكن ت:worthy::worthy::worthy:مام ان شاء الله |
اقتباس:
اقتباس:
اهلا بيك اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
SeBoR
معتزل بسبب كترت السرقه من الأصدقاء بس أنا بضور علي أميل فاضي (0) علشان أأسيسو أنا |
اقتباس:
|
ZG السبب: معتزل من زمان أوي أصلاً و السبب الأساسي ان صحابي اللي كنت بلعب عشانهم سابوا الgame بسبب الgm اللي بيتأخر بال9 شهور في الUPDET ^^ |
و انا كمان و رجع سيلكرود اون لين محدش مع اكونت عوز يبعو على سيلفر هيره :mf_swordfight:
|
موضوع جميل:flex:
|
انا انضميت ,, بس من زمان ^^
دة بعد اذنكـ طبعا,, |
ممكن اطلب طلب من اى واحد من اللى اعتزلوا انا عايز اكونت على السيرفر يا ريت لو حد حابب يدلى الاكونت مش مهم الفل ولا الاستف يا ريت يكلمنى على [email protected] وشكرا للجميع
|
انا هنضم انا NiceNuke سبب الاعتزال ليسة جايب الاكونت وصحبها رجعها:confused::confused::111 (12): |
اقتباس:
|
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
مرحبا بيكمو فى اسرتنا كلكم :flex: |
iianzzer اتسرقت في حجات كتير وبعت الاكونتات
|
انا هانضم معاكوم
MrHeSHaMeVeR السبب الحرامية |
انا معاكوو انا ThePunisheRx ........ باين كدا ان كل الي اعرفهم في Swsro في الموضوع دا :D
السبب : HackeD :((:angel_not: |
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
| الساعة الآن 05:40 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.