الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Bellona (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Whos NEXT!! (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=26496)

~Hus○ka~ ‼ 17-05-2008 07:37 AM

Whos NEXT!!
 

samasem133 17-05-2008 09:30 AM

ههههههههههههههههههههههههههههههه
تمام كده .
أنا عرفت دلوقتى أنت ليه كنت ساخط عليا .
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

elj0o0ker 17-05-2008 09:48 AM

هههههههههههههههه
النتو الاتنيين ركبيين هيا 1* ولا ايه
ههههههههههههههههه

SiR__GEHAD 17-05-2008 09:58 AM

:::d
Nice IMage Put INeeD Pvp U ::D AnD IneX
SOOOOOOOO FuNY

The_Butcher 17-05-2008 11:34 AM

الله عليك يامحمد انت ومحمود اصلى الاصلى


بس انا ليا تعليق صغير خااااااااااااااالص












اقتباس:

ههههههههههههههههههههه

IneX راكب عرسه فرحااااااااان بيها و انت راكب نمر

قال ايه يا اخويا الاخ IneX سارق 1* يدوب على قده و انت بتحميه قال ايه Hunter's NPC هيموتوا IneX

هههههههههههههههههههه

وابقى طلع المرة الجاية انت بقه العرسة دى

ولو انت Hangry زى ما بتقول روح هاتلك سندوتش فول علشان الفول بيربى العجول

و سلملى عليهم بقه حرامى حرامى

ياريت تخليك محترم شويه

The_Butcher 17-05-2008 11:47 AM

واضح جداااااااااااااااا حتى من كتر احترامك


اقتباس:

ولو انت Hangry زى ما بتقول روح هاتلك سندوتش فول علشان الفول بيربى العجول

elcaptin5 17-05-2008 11:53 AM

ههههههههههههههههههه
دا مثل شعبى سمعته كتير واانا كنت بقوله

ولا هو المثل كده غلط يعنى

ahmed_lolita 17-05-2008 01:24 PM

Hwa mafesh mawdo3 ela lma ynthy b5na2a tb sbto eah lel 3yal.

samasem133 17-05-2008 01:29 PM

صح و الله سابوا أيه للعيال .
بس الراجل مقلش حاجة غلط , كل اللى فيها أنه قال مثل شعبى .

elj0o0ker 17-05-2008 01:32 PM

حصل خير يا جدعااااااااااان , وعلي العمووم مبروك ال 1* وعقبال ال 2*
هههههههههههههههههه

samasem133 17-05-2008 01:33 PM

و بعدين فين أصلاً رد الأستاذ محمد ؟
و لا هو حط الموضوع و بعدين نسى حطوا فين ؟

samasem133 17-05-2008 01:34 PM

و لا أنا غلطان ؟

samasem133 17-05-2008 01:37 PM

حد يرد عليا يا جدعان

elcaptin5 17-05-2008 01:58 PM

اشطه ياباشاااا
والله انت معاك حق فى كل كلمة انت قلتها قال ايه واحد بيعض واحده بس هوا مكنش قاصده يعضها هوا قاصده يقولها كلمه فى بقها بس
ههههههههههههههههه

والاخ صاحب الموضوع فعلا هوا حط الموضوع من هنا ونساه من هنا او نسا مكانه زى ما انت قلت.......

elj0o0ker 17-05-2008 02:00 PM

والله عندك حق يا gamed بلا وجع دماغ يا راجل ولو كل واحد خد صوره Print Screen وحطها في المنتدي يبقا مش هنخلص , ولا اي ^^

inushyasama 17-05-2008 02:12 PM

سلام عليكم

أولاً : تحية للشباب المحترم بس .
ثانياً : الراجل حاطط صورته مع صاحبه وهما theifs

فيها إيه لو بكل احترام وأدب دخلتم الموضوع وقلتم " Nice Pic " أو ما تدخلوش الموضوع من أساسه .. معلش كده قلة أدب صراحة
كل واحد داخل يقول تعليق ملوش أى لزمه

- واحد ساذج هيقولى أه ما انت صاحبهم ..
* وهقوله : اول حاجة الواحد يدور عليها الإحترام والأدب .. والإتنين دول ما شفتهمش فى ولا رد من الردود ..

يا ريت حماده المشرف يشيل الموضوع ودا طبعاً بعد إذن صاحب الموضوع Husoka
تجنباً لأى ردود تانيه تافهه .. واحترموا نفسكم شوية يا جماعة دى منتدى من شارع

!!!! سلام عليكم !!!!

ali_alex 17-05-2008 02:20 PM

ايه ده

ايه البتاع ده يا محمد اول مره اشوفه ____ كلام علي سيلك ولا ايه

اصل انا بطلت جوب الثيف من زمان وشكلي كده نسيت :(

بس خلي بالك انا مبيهمنيش خلي بالك بقى واوعى تقابلني اصلي انا AnTi_BlacK :)

elcaptin5 17-05-2008 03:23 PM

ماشى يا ابراهيم الف شكر وعلى العموم
انا كنت بباركلهم بس على السرقه الظريفه دى و دى برضه اكيد واخدنا بالشتيمة زى كل مرة
يلا بقه مش مهم .. ربنا على الظالم و المفترى وولاد الحرام
سلام يا سيدى

crazyhamada 17-05-2008 04:49 PM

خلاص حصل خير و مبروك رجوعك theif :D انا هامسح مشاركات الكابتن و ياريت نحترم بعض دي فالاخر لعبه

myneno 17-05-2008 05:19 PM

Coolllllllllll

axam 17-05-2008 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة inushyasama (المشاركة 260964)
سلام عليكم

أولاً : تحية للشباب المحترم بس .
ثانياً : الراجل حاطط صورته مع صاحبه وهما theifs

فيها إيه لو بكل احترام وأدب دخلتم الموضوع وقلتم " Nice Pic " أو ما تدخلوش الموضوع من أساسه .. معلش كده قلة أدب صراحة
كل واحد داخل يقول تعليق ملوش أى لزمه

- واحد ساذج هيقولى أه ما انت صاحبهم ..
* وهقوله : اول حاجة الواحد يدور عليها الإحترام والأدب .. والإتنين دول ما شفتهمش فى ولا رد من الردود ..

يا ريت حماده المشرف يشيل الموضوع ودا طبعاً بعد إذن صاحب الموضوع Husoka
تجنباً لأى ردود تانيه تافهه .. واحترموا نفسكم شوية يا جماعة دى منتدى من شارع

!!!! سلام عليكم !!!!

wallahy enta ragel mo7taram w kalamak kolo 7ekam

bas de 3ada fe el nas msh hatatghaear

lazem ye3melo feha saba3 regala fe b3d w yetarea2o 3la 6ob el ard 7ata law kan a7san mnhom

samasem133 17-05-2008 09:13 PM

برده معرفناش , فيم الأخ محمد أفندى من الردود دى كلها ؟

~Hus○ka~ ‼ 17-05-2008 10:15 PM

شكرا للناس المحترمه :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

تم الحذف بواسطه crazy_hamada

theghost20000 17-05-2008 10:53 PM

هههههههههه يا جامد يا سوكا ايه الصور الحلوه دى

............

وحذف الموضوع علشان الخناقات هوه فين الخناقات ؟ ده مش حل طبعا الحل الاشكال

السيئه دى والمشاركات التافهه تحذف وعموما انا بعمل تقرير لاى انسان مش محترم

لو متغاظ اوى بلاش تحط ردك وانسى الموضوع او روح موضوع تانى ميبقاش فيها اسماءنا

هتقولى عاوز اعبر براحتك ... وماله براحتك بس فى حدود الادب برده وكل انسان بيعبر

عن المكان اللى جاى منه ..

شكرا يا سوكا بس فين الصوره التانيه انا عاوز اشوف كل يوم صور :d

medoo 17-05-2008 11:15 PM

lol leh kdh bas t2sod men be klamk dh

theghost20000 17-05-2008 11:36 PM

اقتباس:

lol leh kdh bas t2sod men be klamk dh

يقصد الناس اللى مش محترمه

007 17-05-2008 11:49 PM

ربنا يشفي لسا بيتشاكلم وي علي trade هههههههه

والله فعلن لازم نستورد ابر خياطة من الصين

حسبي الله و نعم الوكيل

وي هما ال glaivers بيعرفوا يعملوا شغل اهو ههههههه

سلام

elcaptin5 18-05-2008 12:00 AM

و ياريت بقه متنساش اللى عملواا فيك الاستاذ الكبير "Googogogoggo " لما كان هانتر

وسلمولى عليه .. سلمولى عليه.


والف شكر يا استاذ حماده على حذف المشاركات وانا عارف انك متقصدنى انا لان انا الوحيد اللى بقول الحقيقة هنا ف الموضوع و انت طبعا مش عاوز حد يعرف الحقيقة علشان الاخ : IneX والاستاذ : Housoka أكيد أصحابك و انت عامل كده علشان يبقى وشك حلو قدامهم..

وانا عارف ان المصرى عمره ميتغير ...

وعلى رأى الاخ 007 اخرنا هنستورد ابر خياطة من الصين..

وسلمولى عليه .. سلمولى عليه..................

!!! Thnx 4 Every Thing People and Just Wait The Comming .. The Comming is Butiful !!!

وابقى قول بعد كده بقه Who's NexT !!

تم التعديل بواسطه crazy_hamada

ahmed_lolita 18-05-2008 12:21 AM

Mat7trm nfsk shwaya ya captain5 hwa 7ad 3'elt fek delw2ty matkbr dma3'k b2a ya a5y hwa kol ma 7ad yshof mawdo3 3n IneX y5osh yshtm elragl mya mya w ana mashoftsh meno ay 7aga we7sh bsr*** daymn tshtmo feh w lma yrod 3aleko t2olo da safel w 2alel el adb w bta3 matkbro b2a w tfkko men sho3'l el 3yal da w 3ala fkra ana asln ma3rfsh inex asln la gwa el game wala bra3shan m7dsh y2ol eny tb3o...

SiR__GEHAD 18-05-2008 12:22 AM

فى ايةياجماعة والله دى مجرد لعبة لية بس نهين كدة فى بعض يجماعة
بلاش الاهانات احنا مش صغيرين على الكلام دة ومش لعبة هتخلينى نعمل كدة فى بعض
ياعم الناس دية جامدة
وانت ياعم بردوا جامد
دى فى الاول وفى الاخر لعبة مش مقياس للبنئادم
يعنى انت مش عشان لفل عالى ولا جامد فى الجيم تبقى محترم والناس النوب مش محترمين او العكس

الاحترام احترام الشخصية والكيان مش احترام مظهر ولا بتنجان :d

واحب اقول ان كل الناس الهنا دول محترمين ومش ينفع حد يغلط فى حد

elj0o0ker 18-05-2008 04:17 AM

يعني ايه الكلاب تصييح ؟تقصد ميييييييييييييييييين ؟ يا ريت تحدد كلامك يعني انتا بتشتم بصراحه كده؟,
انتو هتعملوا عصابه علينا ولا ايه

izendragon 18-05-2008 04:46 AM

اقتباس:

Ya Glaivier ya Zabal Enta we Howaaa !!!!

SalaMozzzzzzzzzzzzzzzzz
طب دة كلام يتقال في منتدي محترم
امال سيبنا اية للعيال الصغيرة

كل دة علشان الراجل حط صورة لية في المنتدي
امال لو حط فيديوا هتعملوا فية اية
هتنطوا علية تضربوة

الكلام دة قلهولو جوة اللعبة .

على العموم Nice Pic يا Heusoka
وانا كنت ساعتها موجود وشايف العجن اللي حصل على
Downhang Gate ;) ;)

inushyasama 18-05-2008 07:43 AM

** سلام عليكم .. تحية للناس المحترمة فقط !! **

يا أخ :/ حماده .. يا أخ :/ IneX أنا قلت لحضراتكم من الأول أن الموضوع يغلق أو يحذف
معلش إيه اللى هيحصل يعنى لو كنتم عملتوا الكلام ده .. معلش هتضيع شوية مشاركات .. مش مهم يا سيدى

بس تفادياً لقلة الأدب وقلة الذوق اللى بتحصل دى دا أحسن حل

وعلى رأى SIR_GEHAD " الاحترام احترام الشخصية والكيان مش احترام مظهر ولا بتنجان :d " حلوه دى :)

اقتباس:

طب دة كلام يتقال في منتدي محترم
امال سيبنا اية للعيال الصغيرة

كل دة علشان الراجل حط صورة لية في المنتدي
امال لو حط فيديوا هتعملوا فية اية
هتنطوا علية تضربوة

الكلام دة قلهولو جوة اللعبة .

على العموم Nice Pic يا Heusoka
الراجل ده محترم ، وبيفهم .. لو كل الناس تعمل زيه يبقى انسى حاجة اسمها خناقات فى المنتدى .

ربنا يهدىىىىىىىىىىىىىىى الجميع

izendragon 18-05-2008 09:40 AM

اقتباس:

الراجل ده محترم ، وبيفهم .. لو كل الناس تعمل زيه يبقى انسى حاجة اسمها خناقات فى المنتدى .

ربنا يهدىىىىىىىىىىىىىىى الجميع
واللة انت اللي راجل محترم و 100 100
انا اينعم مشفتكش في اللعبة
لاكن من ساعت مادخلت المنتدي ماشفتش منك كلمة غلط او عيب :cool:


اقتباس:

يا أخ :/ حماده .. يا أخ :/ IneX أنا قلت لحضراتكم من الأول أن الموضوع يغلق أو يحذف
يغلق او يحذف لية
الموضوع اصلا مفهوش غير صورة .
الراجل مقلش غير ان هو جعااااااااان:D :D
مفيش اي سبب لي الحذف

المفروض كل واحد عندة كلمة مش تمام يخليها للي عايز يقولهلوا جوة اللعبة

علشان الموضوع لو اتحذف يبقي نحذف بقة باقي المواضيع
او بمعني اصح نقفل قسم Persia :D

inushyasama 18-05-2008 10:13 AM

سلام عليكم
أولاً : أشكرك على الكلام الطيب :) .

ثانياً : أنا قصدى أن الموضوع يحذف لأن الناس مش هتبطل ردود هبله زى ما بيعلموا
- أنا معاك أن الراجل حاطط صورة ليه هو وصاحبه .. مفيش مشكلة .
- لكن زى ما قلتلك الناس مش هتبطل ردود ولا هيبطلوا خناق :(

ويا جماعة بالله عليكم اعقلوا بقى
دى gaaaaaaaaaaaaaaaaaame مش أكتر :(

ربنا يهدى .. سلام

theghost20000 18-05-2008 11:23 AM

ليه يحذف يا inushyasama مع احترامى لرأيك بس اذا كان كل موضوع هيحصل فيه كده

يبقى نكنسل المنتدى ده خالص زى الاول وال CAPTIN هوه فيه بالظبط ؟؟

اه معاه عصايه او جلافى زى ما بتقول وبعدين ؟؟ هتعرف تعمله حاجه ؟

السؤال اللى فوق ده كان المفروض اقوله من الاول لان مش هتعرف تعمل حاجه

بدل الناس ما تتفاخر بالمصريين ال 80 بالعكس عاوزين يخربوا الدنيا زى ما بيقولوا

طيب وبعد كل الكلام ده ؟؟ لا هوه هينزل لفل 1 ولا انت هتعرف تعمله حاجه حتى لو 80

ده كلام العقل ولا ايه ؟ هتقولى بس لما ابقى ..... هقولك انا من الاول ريح نفسك

هات ال 80 وتعالى اتفرج عليك ده مش تحدى بس انا هتكلم باللغه اللى انت بتتكلم بيها

فى كتير 80 بس كله درجات انا ليه درجه وهسوكا ليه درجه وانت كمان ليك درجه



الاستاذ Gogogogo ماله ؟؟

بالمناسبه اسمه geruacx على ما اذكر الحروف ومن اعز اصحابى فى اللعبه ابقى

اساله على inex وصور الكلام اللى هيقوله ليك ان كان عرف يظبتنا زى ما بتقول كمان اسألوا الناس بتوع مصر اللى معندهاش نفاق ايه كان بيحصل للتريد بتاعه فى اكتر من انه يطلع التريد DC وبعد نص ساعه يقوله تعالى اونلاين ده اللى بيظبط ؟؟

هوه يعمل اللى يريحه فى الاول وفى الاخر معاه trade لازم يحميه بأى طريقه هوه

عاوزها بس لاعب للاعب معلش معندوش فرصه الموضوع كله ذكاء مش اكتر

معاه SOH sword +5 و شيلد +9 وعلى الرغم من كده بيموت بس منقدرش نقول عليه noob او انه مش من احد اجمد الناس المعدوده فى بيرسيا قولتلك الموضوع كله درجات

ومش معنى كده برده انه مش بيموتنى لا بيموتنى بس فى trade نادر ده بيحصل

فبدل الهيافه .. خلينا رجاله شويه

انا للاسف واسف جدا انى بقول

انى قولت انى مصرى .. عمرها ما هيتصلح حالها طول ما الحقد

والغل والكره للغيرفى قلبكم انت تحمد ربنا اللى انت بتتكلم عليه مش تنك او انسان مش كويس

وابعد عن الرخامه صدقنى لان مفيش ارخم مننا .. مع الناس اللى مش محترمه

واشكر الناس المحترمه على الردود الجميله

وياريت الناس تبطل تاخد الكلام على نفسها


يعنى اللى داخل يقول

--------------------------------------------------------------------------------

اقتباس:

يعني ايه الكلاب تصييح ؟تقصد ميييييييييييييييييين ؟ يا ريت تحدد كلامك يعني انتا بتشتم بصراحه كده؟,
انتو هتعملوا عصابه علينا ولا ايه
اشمعنى انت اللى اتكلمت انت شايف نفسك كده ؟؟

فى 50 واحد رد اشمعنى انت ولا انت شايف نفسك فى وضع زى ده ؟ سبحان الله

وايه عصابات والكلام ده ياريت نرتقى فى الكلام اكتر من كده احنا رجاله مش شوية

عيال اللى شايف نفسه عيل يقولى علشان انا بعرف اتعامل مع العيل ومع الراجل

وصدقنى فى اللعبه ( مش غرور ) بس احنا واصلين فى كل حاجه لاننا بنلعب اونلاين

بقالنا اكتر من 8سنين العاب ومش اول مره نلعب فى سيلك رود انا لعبت فى 3 سيرفرات قبل كده وفى ناس هنا تعرفنى من سيرفر ROME ولعبوا معانا فى بيرسيا وهما 80 بردو دلوقتى ادعولنا فى ال 9D

,والافضل تكسبونا فى صفكم

لان غير كده صدقونى هتندم انك دخلت من اساسه سيلك رود اللى مش محترم انا بكون مش محترم زيه فى اللعبه برده وفى حدود اللعبه

سلام يا محترمين

inushyasama 18-05-2008 11:52 AM

سلام عليكم
يا جماعة .. اعتبروا موضوع الخلافات والمشاجرات ده انتهى
يا ريت نبدأ حاجة جديدة وكويسه
ويا ريت مش كل واحد نده كلمه ييجى يحطها هنا ويجرى
فى حاجة اسمها " رسائل خاصة "
عايزين نحافظ على شكل المنتدى

وبالنسبة لرأييى فى حذف الموضوع
انسوا أنى قلت كده :D

وحصل خير يا جماعة .. وأهلاً بيك يا Ghost :)

crazyhamada 18-05-2008 01:01 PM

انا ولاهي مصر ان انا ماحذفش الموضوع عشان محمود مغلطش لما جاب صرتوا الغلطه غلطت الناس القلوة ادبهم انا هاحذف المشاركات وارجو ان الموضوع ميزدش عن كده

crazyhamada 18-05-2008 01:10 PM

والف شكر يا استاذ حماده على حذف المشاركات وانا عارف انك متقصدنى انا لان انا الوحيد اللى بقول الحقيقة هنا ف الموضوع و انت طبعا مش عاوز حد يعرف الحقيقة علشان الاخ : IneX والاستاذ : Housoka أكيد أصحابك و انت عامل كده علشان يبقى وشك حلو قدامهم..
وانا عارف ان المصرى عمره ميتغير ...

{el_Captin}

امابخصوص انهم اصحابي فانا الاهم عندي الادب و الاخلاق زي م الاداره خلتني مشرف لازم اكون قد المسئوليه

The_Butcher 18-05-2008 06:22 PM

السلام عليكم
جميل اوى الجو ده
1- انا بحيى محمود على الكلام الجميل اللى قاله
2-انا مشفتش كلام محمد علشان احكم عليه بس واضح انو كان بيدى الناس اللى مش محمترمه من تحت الـــــ.....
3-مشكور ياحماده على النظام اللى انت عاملته فى المشاركات
4-,
اقتباس:

والافضل تكسبونا فى صفكم
ياريت تعملو زى مابيقلكم
5- من الاول خالص لو كان الــ elcaptin دخل وقال صوره حلوه او رد رد لطيف كان زمان الموضوع جميل جدا
6- لو كل واحد خلاه فى حاله ورد رد حلو او مردش خالص او مدخلش الموضوع من اصله هانكون احلى قسم فى السرفرات التانيه
7-انا شاف الناس التانيه فى اى سرفر فى المنتدى محترمين جدااااا ونادر لما حد بيغلط فى حد وان غلط فيه بيكلمو بالزوق
8 لما ال elcaptin كتب رد لطيف زى اللى انا واخد اقتباس فى اول صفحه وهاجيبه تانى اهوه
اقتباس:

ههههههههههههههههههههه

IneX راكب عرسه فرحااااااااان بيها و انت راكب نمر

قال ايه يا اخويا الاخ IneX سارق 1* يدوب على قده و انت بتحميه قال ايه Hunter's NPC هيموتوا IneX

هههههههههههههههههههه

وابقى طلع المرة الجاية انت بقه العرسة دى

ولو انت Hangry زى ما بتقول روح هاتلك سندوتش فول علشان الفول بيربى العجول

و سلملى عليهم بقه حرامى حرامى
وانا قلتله
اقتباس:

ياريت تخليك محترم شويه
لو حد شايف ان هو كتب رد محترم يقول
واذا كنت انا رديت عليه رد مش محترم بردو قولو
9- هو ليه قال عليهم كدا اقولك انا الانسان دا مش عارف يعمل اى حاجه من اللى هما عملوه ولا هايعرف لو قعد عمره كله يلعب Silkroad علشان كدا اتكونت عنده كميه حقد وكراهيه عنده عليهم اتقل من هرم خوفو
10- شكرا ارجو ان كلامى ميكنش دايق حد محترم وتحياتى (لمحمود ومحمد )


الساعة الآن 09:16 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.