![]() |
دول فى باسيفك حد يقدر يتحدهم خش وشوف
|
لا تعليق مع الناس ديه صن تلاقى +9 تلاقى اه ده ارجو الرود الحلوه والتثبيت للافاده وشكر و المزيد قريبا
|
devilsroke
hack + super hack toxic hack انت دلوقتى اللى تعرف انهم ماسكين سن |
اقتباس:
|
الصراحة من غير زعل كذا مرة اشوفهم بينضربوا filly +filly
اهم حاجة الدماغ والاسكلات وبعد كدة فكر فى السن وشكراا على موضوعك :) |
اقتباس:
|
اقتباس:
بس هضيع كل فلوسك على اللعبة :D و فلى كان ماسك +11 و فى ناس مسكة +14 بس مش عندنا فى السيرفر واية اللى يجبر الواحد انوا يشحن سيلك بالهبل على شان يبععمل +9 وملها ال 7:rolleyes: :D بص لل اترك بيعملو حركة حلوة بيعملوا +7 ويضبطوا البس +5 فول بلو ويظبطوا الاسكلات دة المطلوب |
مايقدر على القدره إلا ربنا
|
مهو فعلا انا ليه اشحن سيلك بالعبيط
و اشحن مليارات بالاف الجنيهات علشان و الله ابقى فل صن و كل حاجة +9 هي في الاول و الاخر لعبة يعني مش جواز ولا عيلة و لا عربية حتجيبني و توديني علشان اصرف ده كله |
وغير ان دوول بيشترو سعات الصن بالفلوس
|
اقتباس:
انه حصل عليهم هاك ؟ اصلي ما سمعتوش لغاية دلوقتي و امبارح كان __ZBI__ ماسكهم طحن و تريقة في DW اغلب العيال اللي VeitE |
بصراحه انا معاكم بس يعنى الصن لازم يكون بفلوس ؟؟ انا من راى 60% بفلوس 30% حظ واظن انكم عرفين ان 10%ممكن تلاقهم بس ده ما يمنعش انك لو عاوز صن تشترى وشكر على العموم
|
nice
|
علي فكره انا شوفت ناس كتير مصرين علي بقي السرفبرات كولهم معهوم sun+9 وي الseT. كلو وي ماشوفتش علي السرفير ده ولي واحد وي ThX You علي الموضوع
|
t3del
اقتباس:
we shwyet 3yal kman toxic we al baqy ama zbi m3ah glave +7 phy attack 100%100 ya3ny a7san men al sun b 5mrat |
اقتباس:
|
لاانه اول سير فر
|
سرفر ALPS تلت تربعو صن :D
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
مش كل من مسك صن بقى جامد ... طب ماهو Flllly بليدر Full sun واحد cleric lvl 80 full farm
مسكه ظبطه وده الفيديو http://au.youtube.com/watch?v=kW-PRBxxesA مش كل حاجة صن |
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
واو جامد جداااااااااااا بس ياريت حد يشوف سيرفس ايج فيها كام صن لانه اقدم سيرفس
|
اقتباس:
انت عارف zbi طلع فيا 37000crit fe 7en an toxic kan 23k |
اقتباس:
|
اقتباس:
لكن الصن لو باز شكرااا |
عندوكو حق وشكرا على المرور :d
|
انا من رائ انا المشكلة مش فى الصن يعنى مش كل الى يمسك صن يبقى جامد المهم ازاى تعرف تستخدم اسكلايك وترتبها صح والكلام دة اى واحد اوربى هيفهموا صح
|
اقتباس:
شوف الدمج عند الاروبى بيعمل اية لكن الصينى بيعد يسخن ومدة وغير كمان الاروبى لو مسخنش بينضرب وبيعتمد على البفات وكدة لكن لو بيلعب زى الصينى مكنش يتقال علية اكبر نوووووووووووب |
تعبنين
|
:confused:
اقتباس:
|
Time To play The Game
|
اقتباس:
|
اقتباس:
|
| الساعة الآن 06:25 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.