![]() |
ليش الظلم ترضو مصري يسرقني
ياجماعه انا عندي اكونت لفل 95 وانا من تقريبا5اشهر اكلم مصري لانه ماي فرند وانا وثقت في وكل شي وقالي اريد الفل باللاعبك وانا لاعب فول سن وانا عطيته لاعبي ع الساس اني بنشغل عن العبه شويه وبعد يومين دخلت باللاعب وماحصلت ولا لبس ولا حتى 500الف بوينت كله تبرعها في القيلد ليش الظلم انا شوسويت عشان يسوي كذا ?
وانا من الامارات وماتوقعت انه مصري يسوي كذا الله يسامحه بس واناولا عمري غلط عليه بالعكس انا كنت اساعده وكل يوم يطلب مني 5 مليون ولا 2 مليون وانا اعطيه ولا قصرت وياه واخر شي يسرقني ??? وانا من اليوم ورايح مابتعامل ويه اي مصري التوبه وسموحه لو كلامي زعل الكل |
ولله مش عارف اقولك اية
ربنا يعوض عليك وان شاء الله يرجع بعقلو ويرجعلك الحاجة قول يارب |
معلش يا مان الكلاب موجودين فى كل مكان ومش معنى ان واحد مصرى سرقك يبقى كل المصريين زيو وبعدين انا مرة واحد صحبى مصرى ضحك عليا بردو يعنى الحكايه مش حكايه دا مصرى ودا امارتى هى بتبقى خصله فى دمو وعموما ربنا يعوض عليك انا عارف ان دمك محروق بس لازم تعرف صحبك وتعلم عليه
وعموما لو حبيت تلعب تانى انا ممكن اساعدك و لو هاتعمل فارم انا ممكن اعملك فارم ببلاش عشان انا اصلا كدا كدا بعمل فارم لنفسى فى سرفر الكسندر وان شاء الله هاتعوض ال 500 الف سكيل اللى كانو فى الاكونت وانا اسف بالنيابه عن كل المصريين بس صدقنى الناس مش زى بعض |
مشكور اخوي ماعليه انا عندي غير هاالاكونت واحسن عنه بوايد
|
it`s ur Fault
Do`t Turst a Silkroad Player Eveeeeeeeeeeeeeer |
ربنا يعوض عليك وزى ماقالك الاخ magotshy كل مكان فيه الكويس وفيه الوحش
ربنا معاك وقول حسبنا الله ونعم الوكيل وياريت لو تكتب اسم الشخصيه بتاعة صاحبك ده ايه بالسيرفر الى هو فيه فى قسم السيرفر فى المنتدى عشان الناس تاخد حذرها منه تحياتى ياغالى الله يكون فى عونك |
بلنسه لنل كمصرين احنا اسفين كل مكان فيه الحلو و الوحش
|
aked da ya man wa7d esmo vampire aked howa akbar scomer howa anta char bta3k esmo Cilya
|
iهو مفيش ماحد مصري عدل يرفع راسنا
ع العموم لو احتجت اي حاجه جولد ولفل اب وفارم انا مستعد انا علي سرفر البس كلمني ع الايميل [email protected] |
الله يعوضك انشالله في صنات ديقيري 10
وصدقني الي سارقك انه ماراح يتوقف فيهم وانه الله ماراح يباركله فيهم والله يا ناس اهم حاجه البركه من الله سبحانه و تعالى |
والله انا اتعملى هااك من احسن صاحب عندى يارب يسمحوا
|
واللله ما عارف اقولك ايه بس طبعا فى الحلو والوحش فى كل مكان
وانا بعتذرلك نيابه عن المصريين ٍSo Sorry ya man |
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا (مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري ) حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام (من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت) |
مش كل المصرين كده في المتربي و في العاوز حد يربيه
|
السلام عليكم
والله انت بتقول مصرى وكذا انا واحد عمل لى باور لفل لمدة ساعه وتكلمنا وقالى انه عاوز يدخلى الجيلد بتاعه وبعد مادخلت قالى التاكسى ببلاش من دلوقتى علشان انت فى الجيلد قولت له آمين بعد ساعه تانى قالى هو انت معاك جولد بتشترى جولد علشان انا عاوز اعمل الجيلد لفل 2 ممكن تدينى مليون ونص ؟ قولت له مافى مشكله هههه وبعد 4 ايام لقتنى بره الجيلد ولكنى تذكرت مقوله (ياابن آدم أفعل ماشئت كمــــــــــــــــــــــــــــــــاتدين تـــــــــــــــــــــــــــــــــدان) فايقنت تماماُ ان هيلاقى اللى ينصب عليه وربنا بيخلص |
و الله الراجل ده من أطيب الناس اللى قابلتهوم فى السرفر و كان سايبلى ايمالو
معلش يا احمد بس بجد فى ناس كتير كده |
اقتباس:
بس اقولك على حاجة من غير زعل ............... انت اللى غلطان سيلك رود دة المفروض متثقش فى حد خالص واذا كان مصرى سرقك لازم تعرف ان اللعبة دة موجودة فى كل نت كافية فى مصر و اكتر اللى بيلعبه اطفال صغيرة من 9 سنين و انت طالع يعنى المفروض تاخد بالك ... ومتديش الشخصية بتاعتك لحد و لا مصرى ولا افرنجى :cool: |
والله مش عارف اقولك اية يا مان
بس اللي اقدر اقولهولك ان مش كل المصرين كدة |
ربنا يعوض عليك ....... بس مش كل الناس زى بعد
|
ربنا يعوض عليك
|
بجد حاجة تزعل لانى شفت البو بتاعك ال هو صن بلص 12 بس فعلا انتا ال غلطان وبعدين انتا تضمن منين انه مصري ولا هو كل واحد بيقول حاجة بتصدقه انتا غلطتك انك بتامن للناس بسرعة انا اصحابي ال ف السيبر مش بديهم الاكونت حتا لو عايزين يعملوا بيه تاكسي يعنى هيلموا لى انا جولد بس انا مش بوافق وربنا يعوض عليك بقا
|
ان بيحصل معي اكثر من كد http://images.mmosite.com/bbs/smile/s14.gif والمشاكل ان الى بيعمل كده ممكن تلى عيل عندو 9> 15 سنه حسبى الله ونعم الوكيلhttp://images.mmosite.com/bbs/smile/s18.gif الله وكيلى |
معلش
|
ملكش دعوه مصرىولا اسرائيلى ولا امريكى ولا يابانى اللى سرقك بنى ادم زية زيك ملكش دعوه بجنسيته والحرامى موجود فى كل مكان وفى الامارات فى حراميه برضوا انتوا مش بتبيعوا سبح هناك اسف على طريقه كلامى بس انت تكتب اللى سرقك واحد على الجيم وملكش دعوه بكل المصريين سلام يا بيبرس
|
علي فكرة مش المصريين كلهم كدة
|
اقتباس:
هههههه انت مالك داخل حامي كدة .روح اضربوا كمان :rolleyes:وعلى فكرة انا محمد من العراق وكان عندي اكونت لفل 60 وكمان واحد مصري سرقة :cool:بس عايز اقلك حاجة انا بحب الصريين اوي ومش كلهم كدة |
والله يا اخى انا زهقت بجد من تعاملاتنا كمصريين
انت بتقول ان الخص ده قعد معاك 5 شهور فى الفرندس انا ما فيش حد عندى بيكم شهر بمجر ما مصلحتوو بتخلص بيمسحنى علطوول من عندوو انا بجد مش عارف اقولك ايه ربنا يعوض عليك بجد يا اخى فى اللى اتسرق منك انا فى سرفر برسيا انا ارحب بييك جدن كصدييق واتمنى لو كنت فى سرفرنا اننا نكوون اصدقااء |
اقتباس:
الاخ بيتكلم وبيسأل عن سبب الهاك ومن حقه اظن ماحدش وجه الكلام للمصريين ولو حسبناها هنلاقي ان في ناس كتير سكامرز ومش هنقول مصرين ولا كوايتة ولا ايه بالظبط عادي... مش من حقك انت انك توجه الكلام للناس بالشكل دا وياريت تكون فهمت كلامي.. اما انت يا اخ حمود الله يعوض عليك بس حرس ولا تخون....ودايماً حافظ على اكونتاتك |
ألسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
احب اقول ربنا يسامح الى سرقك ويعوضك ضعفة تانى حاجة ودا المهم القانون لا يحمى المغفلين ثالت حاجة بقى انا برضة حصل معايا نفس المواقف دى فحجات خارج اللعبة وانا اقصد الحياه العملية ومن جنسيات مختلفة وانا اقصد غير المصريين بدون ذكر الجنسيات بقى عشان ممكن يحصل خلاف واحب اقول برضة ان فى ناس مريضة بالموضوع دا يعنى ممكن يكون معاها الى يكفيها وزيادة وتبقى كده يعنى موضوع السرقة بنسبلهم هوايا يعنى كل مكان فية الحلو والوحش صح ولا اية !!!! والحمد لله الى خلاك تجيب sun فمرة ميخلكش تجيبة تانى؟... ولا اية !!!! ؟؟؟؟؟؟ ;) |
حموودى انت اتسرقت ولا دية اشتغالة انت فى سيرفر oasis ومعايا فى الجيلد انا كلمتك فى اللعبة قولتلى لا متسرقتش ولا حاجة دا اخويا هو اللى حط الموضوع فلو انت متسرقتش عامل الموضوع لية ؟؟؟
|
معلش يا صاحبى بس انت غلكان اديتو الاكونت ليه
انتا متعرفوش اصلا و متحكمش على المصريين من واحد بس احنا 80 مليون نسمه انتا بتتكلم ازاى و على العموم ربنا يعوض عليك و متيديش الاكونت بتاعك لخد |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shagon
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا (مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري ) حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام (من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت) روح اضرب الراجل احسن وقوله ماتعملش مواضيع تقول فيها كدا تاني .. .. .. ماحدش غلط فيك ياحضرة... الاخ بيتكلم وبيسأل عن سبب الهاك ومن حقه اظن ماحدش وجه الكلام للمصريين ولو حسبناها هنلاقي ان في ناس كتير سكامرز ومش هنقول مصرين ولا كوايتة ولا ايه بالظبط عادي... مش من حقك انت انك توجه الكلام للناس بالشكل دا وياريت تكون فهمت كلامي.. اما انت يا اخ حمود الله يعوض عليك بس حرس ولا تخون....ودايماً حافظ على اكونتاتك معلش يا مان بس الراجل بيقول كلام صحهوا بيتكبم على المصريين كده ليه |
يا جماعه المصرين وي الأتراك أكتر ناس بيعملوااا هاك في اللعبه ولا ايه دنا الاكونت بيتاعي اتشل من كتر الهاك
|
ربنا يعوض عليك و يا ريت ما تحكمش على كل المصرين من واحد
احنا 80 مليون و القانون لا يحمى المغفلين |
اقتباس:
و أخيرا أنا ماوجهتلكش كلام و مش من حقك تتناقش معايا مادام مافتحتلكش باب للنقاش أنا حطيت ردي لصاحب الموضوع فقط يعني لا مؤاخذة مش شغلك ردي لو مش عاجبك انت مضطر تتقبله طالما ما بيسيئش ليك أو لأي من مبادءك مهما كانت وطالما أنا بتقبل رأيك مهما كان |
صراحة انتا اي غلطان
دا واحد مصاحبك عشان مصلة و الديليل انه كل شوية يطلب منك 5m 2m و دا ميتوسقش فيه اصلا و مش معنى ان واحد وحش يبقى كله وحش |
اقتباس:
|
مشكور يا كبتن
|
ربنا يعوض عليك
|
اصل واللهي ديه بقيت حاجه تخنؤ كل ما واحد يحصلو حاجه يقول مصري مفيش حد جيه مره
و قال ده في واحد تركي ولا الماني سرقني و لا قال اي جنسيه تانيه الحراميه في كل مكان سيبو المصري في حاله شويه انتو شوهتو سمعة المصريين كده |
| الساعة الآن 11:04 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.