الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   ليش الظلم ترضو مصري يسرقني (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=110448)

حموود_فضوولي 14-06-2009 07:24 AM

ليش الظلم ترضو مصري يسرقني
 
ياجماعه انا عندي اكونت لفل 95 وانا من تقريبا5اشهر اكلم مصري لانه ماي فرند وانا وثقت في وكل شي وقالي اريد الفل باللاعبك وانا لاعب فول سن وانا عطيته لاعبي ع الساس اني بنشغل عن العبه شويه وبعد يومين دخلت باللاعب وماحصلت ولا لبس ولا حتى 500الف بوينت كله تبرعها في القيلد ليش الظلم انا شوسويت عشان يسوي كذا ?

وانا من الامارات وماتوقعت انه مصري يسوي كذا الله يسامحه بس واناولا عمري غلط عليه بالعكس انا كنت اساعده وكل يوم يطلب مني 5 مليون ولا 2 مليون وانا اعطيه ولا قصرت وياه واخر شي يسرقني ???


وانا من اليوم ورايح مابتعامل ويه اي مصري التوبه وسموحه لو كلامي زعل الكل

_TANGO_ 14-06-2009 08:01 AM

ولله مش عارف اقولك اية

ربنا يعوض عليك وان شاء الله يرجع بعقلو ويرجعلك الحاجة

قول يارب

magotshy 14-06-2009 08:04 AM

معلش يا مان الكلاب موجودين فى كل مكان ومش معنى ان واحد مصرى سرقك يبقى كل المصريين زيو وبعدين انا مرة واحد صحبى مصرى ضحك عليا بردو يعنى الحكايه مش حكايه دا مصرى ودا امارتى هى بتبقى خصله فى دمو وعموما ربنا يعوض عليك انا عارف ان دمك محروق بس لازم تعرف صحبك وتعلم عليه
وعموما لو حبيت تلعب تانى انا ممكن اساعدك و لو هاتعمل فارم انا ممكن اعملك فارم ببلاش عشان انا اصلا كدا كدا بعمل فارم لنفسى فى سرفر الكسندر وان شاء الله هاتعوض ال 500 الف سكيل اللى كانو فى الاكونت

وانا اسف بالنيابه عن كل المصريين بس صدقنى الناس مش زى بعض

حموود_فضوولي 14-06-2009 08:32 AM

مشكور اخوي ماعليه انا عندي غير هاالاكونت واحسن عنه بوايد

_BlackHorse_ 14-06-2009 08:45 AM

it`s ur Fault
Do`t Turst a Silkroad Player Eveeeeeeeeeeeeeer

ELKOMT 14-06-2009 08:59 AM

ربنا يعوض عليك وزى ماقالك الاخ magotshy كل مكان فيه الكويس وفيه الوحش

ربنا معاك وقول حسبنا الله ونعم الوكيل

وياريت لو تكتب اسم الشخصيه بتاعة صاحبك ده ايه بالسيرفر الى هو فيه فى قسم السيرفر فى المنتدى عشان الناس تاخد حذرها منه

تحياتى ياغالى الله يكون فى عونك

اشرف محمود ال خولي 14-06-2009 03:55 PM

بلنسه لنل كمصرين احنا اسفين كل مكان فيه الحلو و الوحش

lenda_5000 15-06-2009 11:38 AM

aked da ya man wa7d esmo vampire aked howa akbar scomer howa anta char bta3k esmo Cilya

stars 15-06-2009 11:52 AM

iهو مفيش ماحد مصري عدل يرفع راسنا
ع العموم لو احتجت اي حاجه جولد ولفل اب وفارم انا مستعد انا علي سرفر البس كلمني ع الايميل [email protected]

fahadq8 15-06-2009 12:28 PM

الله يعوضك انشالله في صنات ديقيري 10

وصدقني الي سارقك انه ماراح يتوقف فيهم وانه الله ماراح يباركله فيهم والله يا ناس اهم حاجه البركه من الله سبحانه و تعالى

EGY_A7meD 19-06-2009 09:05 PM

والله انا اتعملى هااك من احسن صاحب عندى يارب يسمحوا

sedawy 19-06-2009 09:38 PM

واللله ما عارف اقولك ايه بس طبعا فى الحلو والوحش فى كل مكان
وانا بعتذرلك نيابه عن المصريين
ٍSo Sorry ya man

Shagon 19-06-2009 09:45 PM

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا

(مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري )

حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي

ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك


واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام

(من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت)

mazagangy 20-06-2009 09:38 AM

مش كل المصرين كده في المتربي و في العاوز حد يربيه

moelgendy78 20-06-2009 09:56 AM

السلام عليكم
والله انت بتقول مصرى وكذا
انا واحد عمل لى باور لفل لمدة ساعه وتكلمنا وقالى انه عاوز يدخلى الجيلد بتاعه
وبعد مادخلت قالى التاكسى ببلاش من دلوقتى علشان انت فى الجيلد قولت له آمين
بعد ساعه تانى قالى هو انت معاك جولد بتشترى جولد علشان انا عاوز اعمل الجيلد لفل 2 ممكن تدينى مليون ونص ؟ قولت له مافى مشكله هههه وبعد 4 ايام لقتنى بره الجيلد
ولكنى تذكرت مقوله (ياابن آدم أفعل ماشئت كمــــــــــــــــــــــــــــــــاتدين تـــــــــــــــــــــــــــــــــدان)
فايقنت تماماُ ان هيلاقى اللى ينصب عليه وربنا بيخلص

mohamed1234 20-06-2009 10:55 AM

و الله الراجل ده من أطيب الناس اللى قابلتهوم فى السرفر و كان سايبلى ايمالو
معلش يا احمد بس بجد فى ناس كتير كده

hossamcc 20-06-2009 03:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حموود_فضوولي (المشاركة 1106589)
ياجماعه انا عندي اكونت لفل 95 وانا من تقريبا5اشهر اكلم مصري لانه ماي فرند وانا وثقت في وكل شي وقالي اريد الفل باللاعبك وانا لاعب فول سن وانا عطيته لاعبي ع الساس اني بنشغل عن العبه شويه وبعد يومين دخلت باللاعب وماحصلت ولا لبس ولا حتى 500الف بوينت كله تبرعها في القيلد ليش الظلم انا شوسويت عشان يسوي كذا ?

وانا من الامارات وماتوقعت انه مصري يسوي كذا الله يسامحه بس واناولا عمري غلط عليه بالعكس انا كنت اساعده وكل يوم يطلب مني 5 مليون ولا 2 مليون وانا اعطيه ولا قصرت وياه واخر شي يسرقني ???


وانا من اليوم ورايح مابتعامل ويه اي مصري التوبه وسموحه لو كلامي زعل الكل

المصرين مسودين وشنا فى كل مكان كدة..

بس اقولك على حاجة من غير زعل ............... انت اللى غلطان

سيلك رود دة المفروض متثقش فى حد خالص

واذا كان مصرى سرقك لازم تعرف


ان اللعبة دة موجودة فى كل نت كافية فى مصر

و اكتر اللى بيلعبه اطفال صغيرة من 9 سنين و انت طالع


يعنى المفروض تاخد بالك ... ومتديش الشخصية بتاعتك لحد و لا مصرى ولا افرنجى :cool:

Regrets 20-06-2009 05:01 PM

والله مش عارف اقولك اية يا مان
بس اللي اقدر اقولهولك ان مش كل المصرين كدة

_Active_ 20-06-2009 05:10 PM

ربنا يعوض عليك ....... بس مش كل الناس زى بعد

omer_mido_ 20-06-2009 05:17 PM

ربنا يعوض عليك

NeT.RaiDaR 22-06-2009 11:39 AM

بجد حاجة تزعل لانى شفت البو بتاعك ال هو صن بلص 12 بس فعلا انتا ال غلطان وبعدين انتا تضمن منين انه مصري ولا هو كل واحد بيقول حاجة بتصدقه انتا غلطتك انك بتامن للناس بسرعة انا اصحابي ال ف السيبر مش بديهم الاكونت حتا لو عايزين يعملوا بيه تاكسي يعنى هيلموا لى انا جولد بس انا مش بوافق وربنا يعوض عليك بقا

myneno 22-06-2009 11:54 AM

ان بيحصل معي اكثر من كد http://images.mmosite.com/bbs/smile/s14.gif

والمشاكل ان الى بيعمل كده ممكن تلى عيل عندو 9> 15 سنه

حسبى الله ونعم الوكيلhttp://images.mmosite.com/bbs/smile/s18.gif

الله وكيلى

toterecy 22-06-2009 12:57 PM

معلش

احمدكاجوو 23-06-2009 11:40 AM

ملكش دعوه مصرىولا اسرائيلى ولا امريكى ولا يابانى اللى سرقك بنى ادم زية زيك ملكش دعوه بجنسيته والحرامى موجود فى كل مكان وفى الامارات فى حراميه برضوا انتوا مش بتبيعوا سبح هناك اسف على طريقه كلامى بس انت تكتب اللى سرقك واحد على الجيم وملكش دعوه بكل المصريين سلام يا بيبرس

Ahmed_Nagy 23-06-2009 11:45 AM

علي فكرة مش المصريين كلهم كدة

VincentValentine 23-06-2009 12:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدكاجوو (المشاركة 1133088)
ملكش دعوه مصرىولا اسرائيلى ولا امريكى ولا يابانى اللى سرقك بنى ادم زية زيك ملكش دعوه بجنسيته والحرامى موجود فى كل مكان وفى الامارات فى حراميه برضوا انتوا مش بتبيعوا سبح هناك اسف على طريقه كلامى بس انت تكتب اللى سرقك واحد على الجيم وملكش دعوه بكل المصريين سلام يا بيبرس


هههههه انت مالك داخل حامي كدة .روح اضربوا كمان
:rolleyes:

وعلى فكرة انا محمد من العراق وكان عندي اكونت لفل 60 وكمان واحد مصري سرقة
بس عايز اقلك حاجة انا بحب الصريين اوي ومش كلهم كدة
:cool:

3d2000 23-06-2009 12:38 PM

والله يا اخى انا زهقت بجد من تعاملاتنا كمصريين

انت بتقول ان الخص ده قعد معاك 5 شهور فى الفرندس
انا ما فيش حد عندى بيكم شهر
بمجر ما مصلحتوو بتخلص بيمسحنى علطوول من عندوو

انا بجد مش عارف اقولك ايه

ربنا يعوض عليك بجد يا اخى فى اللى اتسرق منك
انا فى سرفر برسيا
انا ارحب بييك جدن كصدييق واتمنى لو كنت فى سرفرنا اننا نكوون اصدقااء

™Kamatcho™ 23-06-2009 01:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shagon (المشاركة 1125099)
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا

(مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري )

حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي

ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك


واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام

(من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت)

روح اضرب الراجل احسن وقوله ماتعملش مواضيع تقول فيها كدا تاني .. .. .. ماحدش غلط فيك ياحضرة...

الاخ بيتكلم وبيسأل عن سبب الهاك ومن حقه اظن ماحدش وجه الكلام للمصريين ولو حسبناها هنلاقي ان في ناس كتير سكامرز ومش هنقول مصرين ولا كوايتة ولا ايه بالظبط عادي... مش من حقك انت انك توجه الكلام للناس بالشكل دا وياريت تكون فهمت كلامي..


اما انت يا اخ حمود الله يعوض عليك بس حرس ولا تخون....ودايماً حافظ على اكونتاتك

DuDeee 23-06-2009 01:40 PM

ألسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

احب اقول ربنا يسامح الى سرقك ويعوضك ضعفة

تانى حاجة ودا المهم القانون لا يحمى المغفلين

ثالت حاجة بقى انا برضة حصل معايا نفس المواقف دى فحجات خارج اللعبة وانا اقصد الحياه العملية

ومن جنسيات مختلفة وانا اقصد غير المصريين بدون ذكر الجنسيات بقى عشان ممكن يحصل خلاف

واحب اقول برضة ان فى ناس مريضة بالموضوع دا يعنى ممكن يكون معاها الى يكفيها وزيادة وتبقى كده يعنى موضوع السرقة بنسبلهم هوايا

يعنى كل مكان فية الحلو والوحش صح ولا اية !!!!

والحمد لله الى خلاك تجيب sun فمرة ميخلكش تجيبة تانى؟... ولا اية !!!! ؟؟؟؟؟؟ ;)

emadali17 24-06-2009 12:36 PM

حموودى انت اتسرقت ولا دية اشتغالة انت فى سيرفر oasis ومعايا فى الجيلد انا كلمتك فى اللعبة قولتلى لا متسرقتش ولا حاجة دا اخويا هو اللى حط الموضوع فلو انت متسرقتش عامل الموضوع لية ؟؟؟

kingmedo 24-06-2009 11:05 PM

معلش يا صاحبى بس انت غلكان اديتو الاكونت ليه
انتا متعرفوش اصلا
و متحكمش على المصريين من واحد بس
احنا 80 مليون نسمه
انتا بتتكلم ازاى
و على العموم ربنا يعوض عليك و متيديش الاكونت بتاعك لخد

kingmedo 24-06-2009 11:11 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shagon
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا

(مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري )

حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي

ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك


واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام

(من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت)

روح اضرب الراجل احسن وقوله ماتعملش مواضيع تقول فيها كدا تاني .. .. .. ماحدش غلط فيك ياحضرة...

الاخ بيتكلم وبيسأل عن سبب الهاك ومن حقه اظن ماحدش وجه الكلام للمصريين ولو حسبناها هنلاقي ان في ناس كتير سكامرز ومش هنقول مصرين ولا كوايتة ولا ايه بالظبط عادي... مش من حقك انت انك توجه الكلام للناس بالشكل دا وياريت تكون فهمت كلامي..


اما انت يا اخ حمود الله يعوض عليك بس حرس ولا تخون....ودايماً حافظ على اكونتاتك

معلش يا مان بس الراجل بيقول كلام صحهوا بيتكبم على المصريين كده ليه

baher008 24-06-2009 11:13 PM

يا جماعه المصرين وي الأتراك أكتر ناس بيعملوااا هاك في اللعبه ولا ايه دنا الاكونت بيتاعي اتشل من كتر الهاك

mohamedkiko80 25-06-2009 08:41 AM

ربنا يعوض عليك و يا ريت ما تحكمش على كل المصرين من واحد
احنا 80 مليون و القانون لا يحمى المغفلين

Shagon 26-06-2009 01:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nevrlose (المشاركة 1133446)
روح اضرب الراجل احسن وقوله ماتعملش مواضيع تقول فيها كدا تاني .. .. .. ماحدش غلط فيك ياحضرة...

الاخ بيتكلم وبيسأل عن سبب الهاك ومن حقه اظن ماحدش وجه الكلام للمصريين ولو حسبناها هنلاقي ان في ناس كتير سكامرز ومش هنقول مصرين ولا كوايتة ولا ايه بالظبط عادي... مش من حقك انت انك توجه الكلام للناس بالشكل دا وياريت تكون فهمت كلامي..


اما انت يا اخ حمود الله يعوض عليك بس حرس ولا تخون....ودايماً حافظ على اكونتاتك

...انت متأكد إنك بتفهم عربي ؟ أصل ماشفتش أي استفهام من الأخ دا عن سبب الهاك أو انو جاب سيرة زفت هاك أصلا وسيادتك واضح انك بترد على طول مش بتقرى كل الردود

و أخيرا أنا ماوجهتلكش كلام و مش من حقك تتناقش معايا مادام مافتحتلكش باب للنقاش أنا حطيت ردي لصاحب الموضوع فقط يعني لا مؤاخذة مش شغلك
ردي لو مش عاجبك انت مضطر تتقبله طالما ما بيسيئش ليك أو لأي من مبادءك مهما كانت وطالما أنا بتقبل رأيك مهما كان

dodo009900 26-06-2009 05:07 PM

صراحة انتا اي غلطان

دا واحد مصاحبك عشان مصلة و الديليل انه كل شوية يطلب منك 5m 2m و دا ميتوسقش فيه اصلا و مش معنى ان واحد وحش يبقى كله وحش

ShadoTiger 27-06-2009 01:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shagon (المشاركة 1125099)
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أولا و أخيرا انت اللي غلطان و مش من حقك توجه الكلام للمصريين أصلا

(مش ملاحظين إن أغلب الناس من النوعية دي تبص للجنسية لما يكون صاحبها حرامي نصاب إلخ .... خاصة لو مصري )

حد يدي الأكونت لواحد عمره ما شافه ؟ سواء بقى الواحد دا مصري سعودي هندي أمريكي وللا يهودي

ربنا يعوض عليك بس ماتلوش غير نفسك


واللي بيعتذروا عن المصريين دول ...أنا مصري ومش عايز حد يعتذر نيابة عني لأني ماغلطتش كل واحد يخليه ف نفسه لو سمحتم أو يتكلم عن التانيين باحترام

(من كان يؤمن بالله واليوم الآخر فليقل خيرا أو ليصمت)

بالظبط كده ما حدش يغلط و يرمي غلطه على حد تاني

ۣۜGènèraŁ~A 27-06-2009 09:21 PM

مشكور يا كبتن

sadekmms 28-06-2009 11:25 AM

ربنا يعوض عليك

ShadoTiger 29-06-2009 02:37 PM

اصل واللهي ديه بقيت حاجه تخنؤ كل ما واحد يحصلو حاجه يقول مصري مفيش حد جيه مره
و قال ده في واحد تركي ولا الماني سرقني و لا قال اي جنسيه تانيه الحراميه في كل مكان
سيبو المصري في حاله شويه انتو شوهتو سمعة المصريين كده


الساعة الآن 11:04 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.