الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Legend Of Silkroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=417)
-   -   ◄ Legend of Silkroad ► كل ما تريد معرفته عن اللعبه حصريا (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=555441)

Darck_Knight 28-04-2014 01:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmod_tmam22 (المشاركة 5045348)
هية شكلها هتبقى لعبة كويسة بس بصراحة الواحد بعد ما خلى الاكونتات بتاعتو 120 ييجى يسيب الجيم ويروح للعبها تانية كدة الواحد بيجيلو سكتة قلبية دنا بلعبها بقالى اكتر من 10 سنين اة يا دماغى :bash:

المهم متعة اللعبه وبعدين مش لازم تسيب القديمه خالص ممكن ترجعلها كل فترة و تنوع بينهم هتبقي حاجه كويسه :thumbup:

Darck_Knight 28-04-2014 02:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة med020 (المشاركة 5045205)
هوا حق ربنا انا عارف أن هيكون في سيلك رود هتنزل السنه ديه بس كل المعلعومات ديه لا شكراَ يباشا

الله يكرمك يا برنس :751:

hopeles 28-04-2014 10:29 PM

الف شكر على التوضيح والتفسير

وموضوعك مش متاخد من موضوع تانى إنتا جايب معلومات كتيرة مش زى الباقيين أخره يكتبلك جملة ويحسسك إنه كان عامل موضوع

فكك من إللى بيكح تــــراب ده ويارب اللعبة تكون حلوة علشان نبقى فى الجييم كلنا:vincent:

Zg_ 29-04-2014 12:23 AM

دي مش هتيجي زي سيلكرود

اولان كلو بيلعب سيلكرود يجي من 2006 كلو وخد عليها من زمان

سيلكرود لعبه عالميه الي يقول غير كده مبيفهمش

و لعبه دي مش هتقصر في سيلكرود و دي مش هتبق حلوه عشان كل حاجه حلو في السيرفر شيلنها

يهني ليجند هتبق زي لعبه اسيسون لو تعرفها لعبه حرب و اي كلام في الاحلام

Darck_Knight 29-04-2014 06:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hopeles (المشاركة 5045454)
الف شكر على التوضيح والتفسير

وموضوعك مش متاخد من موضوع تانى إنتا جايب معلومات كتيرة مش زى الباقيين أخره يكتبلك جملة ويحسسك إنه كان عامل موضوع

فكك من إللى بيكح تــــراب ده ويارب اللعبة تكون حلوة علشان نبقى فى الجييم كلنا:vincent:

تسلم يا صاحبي :welcome(1):

ويــاربـــــ ياعم

بصراحه انا متفائل باللعبه دي اوي عشان عملت حجات كان المفروض سيلك رود عملتها من زمان ده غير ان لسه في افنتات اللعبه هتنزلها لسه معرفنهاش :751:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zg_ (المشاركة 5045500)
دي مش هتيجي زي سيلكرود

اولان كلو بيلعب سيلكرود يجي من 2006 كلو وخد عليها من زمان

سيلكرود لعبه عالميه الي يقول غير كده مبيفهمش

و لعبه دي مش هتقصر في سيلكرود و دي مش هتبق حلوه عشان كل حاجه حلو في السيرفر شيلنها

يهني ليجند هتبق زي لعبه اسيسون لو تعرفها لعبه حرب و اي كلام في الاحلام

اولا: عالميه ومن 2006 مقلناش حاجه بس لو شوفت اي موضوع عن اللعبه هتلاقي الناس معظمها زهق وعايزين حاجه جديده وكلو بيقول كانت ايام وكده :nonono:

ثانيا: اللعبه مش شبه اسيسون لو اصدك علي assasions creed او ايا كان عموما اللعبه جددت حجات كتير عشان الملل وواضح انهم عارفين المشكله ومع ذلك مغيروش شخصية اللعبه اللي كل الناس عرفاها وبتحبها لسه في trade وحرب بين الجيلدات علي التريد ولسه في وحوش ومدن وسكيلات وشخصيات و pvp و alchemy system و quests و events من الاخر اللعبه مسطعبطتش اوي في التجديدات بس جددت شويه في اسلوب اللعب وحسنت الجرافيك وبقي جامد عشان ترجع الناس اللي زهقت :happy:

hopeles 29-04-2014 09:07 AM

مافيش حد يقدر ينسى يابرنس سيلكروود أيام دجرى 8 أو 9 ده فى رأى ده كان عصر الأحلام الواحد مننا يلعب طول اليوم ولما يروح البيت ينام يكمل لعب برده فى النوم:stereo: .
* بس تعالا دلوقتى بقى وشوف أحسن 50 أو 100 لعبة لسنة 2013 مش حتلاقى سيلكروود مابينهم أساسان
والسبب حالة العقم الشديدة فى لعبة سيلكروود مافيش اى تغيير بالمرة فى الجرافييك أو فى الأفكار اللى تجذب اللاعبيين
طيب عليا النعمة أنا كنت بصرف فى الشهر الواحد فى لعبة سيلكروود فوق 500جنيه ودلوقتى مليش نفس أفتح الجيم من أصله كرهته كره السنيين
كبر دماغك ياعم علشان تعرف وتجرب وتشوف الألعاب الجديدة والبقاء للأقوى مش حتخسر حاجة يعنى لما تجرب يكفى شرف المحاولة ولاإنتا عاوزنا نلعب سيلكروود على طوووول لحد لما نموت !!!!:band::band::band:

BallackBallack 29-04-2014 10:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hopeles (المشاركة 5045610)
مافيش حد يقدر ينسى يابرنس سيلكروود أيام دجرى 8 أو 9 ده فى رأى ده كان عصر الأحلام الواحد مننا يلعب طول اليوم ولما يروح البيت ينام يكمل لعب برده فى النوم:stereo: .
* بس تعالا دلوقتى بقى وشوف أحسن 50 أو 100 لعبة لسنة 2013 مش حتلاقى سيلكروود مابينهم أساسان
والسبب حالة العقم الشديدة فى لعبة سيلكروود مافيش اى تغيير بالمرة فى الجرافييك أو فى الأفكار اللى تجذب اللاعبيين
طيب عليا النعمة أنا كنت بصرف فى الشهر الواحد فى لعبة سيلكروود فوق 500جنيه ودلوقتى مليش نفس أفتح الجيم من أصله كرهته كره السنيين
كبر دماغك ياعم علشان تعرف وتجرب وتشوف الألعاب الجديدة والبقاء للأقوى مش حتخسر حاجة يعنى لما تجرب يكفى شرف المحاولة ولاإنتا عاوزنا نلعب سيلكروود على طوووول لحد لما نموت !!!!:band::band::band:

بنام بنكمل لعب برده فى النوم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نلعب سيلك رود لحد لما نموت صحيح انا عارف واحد صحبى مات وهو بيلعب pvp

انتا ميه الميه استمر

hopeles 29-04-2014 06:52 PM

:homesweet:

عمر ضاحى 29-04-2014 08:00 PM

انا حتى هذه اللحظة مش عارف كيف اللعبه هتفتح يوم 20 ولا 25 واحنا الان 29 واللعبه مفتحتش ولا هى فاتحه بس فى شئ لازم نعمله
انا عاوز العب اللعب دى اعمل ايه ؟؟

Darck_Knight 29-04-2014 11:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر ضاحى (المشاركة 5045786)
انا حتى هذه اللحظة مش عارف كيف اللعبه هتفتح يوم 20 ولا 25 واحنا الان 29 واللعبه مفتحتش ولا هى فاتحه بس فى شئ لازم نعمله
انا عاوز العب اللعب دى اعمل ايه ؟؟

احنا دلوقتي 29-4-2014

اللعبه هتفتح 20-5-2014

يعني 20 الشهر الجاي ان شاء الله مش الشهر ده هتفتح وتقدر تحملها من علي الموقع الرسمي لما تجهز :smokeib::scooter:

عمر ضاحى 30-04-2014 09:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Darck_Knight (المشاركة 5045816)

احنا دلوقتي 29-4-2014

اللعبه هتفتح 20-5-2014

يعني 20 الشهر الجاي ان شاء الله مش الشهر ده هتفتح وتقدر تحملها من علي الموقع الرسمي لما تجهز :smokeib::scooter:

اوه .... شكرا على التوضيح

CaptainHero 02-05-2014 12:47 AM

امممم مش شايف اي حاجه مختلفه غير رلجرافيكس .. لعبه شايف ملهاش لازمه لو جددو سيلكرود و زودها بجرافيك و ايفنينتات اكتر و يعملو تجديدات و يبقا فيه متابعه .. هيبقا احسن

RiP JoyMax :(

Darck_Knight 02-05-2014 01:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CaptainHero (المشاركة 5046440)
امممم مش شايف اي حاجه مختلفه غير رلجرافيكس .. لعبه شايف ملهاش لازمه لو جددو سيلكرود و زودها بجرافيك و ايفنينتات اكتر و يعملو تجديدات و يبقا فيه متابعه .. هيبقا احسن

RiP JoyMax :(

:mfr_omg: مينفعش تقول مفيش حاجه مختلفه اصلا لو قريت سطر في الموضوع هتلاقيه مختلف عن سليك رود القديمه xD
:police:

Darck_Knight 02-05-2014 11:41 AM

مع احترامي لكل الاراء بس انا لو اللعبه دي مجبتش جديد (مع ان كلها تجديدات) غير اللي في الفيديو ده
انا هلعبها عشان الفيديو ده

:smokeib:

[YOUTUBE]PH2f0oWU8KM[/YOUTUBE]

eGyMeDo 02-05-2014 11:22 PM

اللى يعرف لعبة wow
اللى هيا world of war craft
هيعرف انهم بيقلودها ف حاجات كتير
زى نظام ارينا والديوال والشادو و intelligence و spirt والشخصيات زى Knight و Mage
لان wow احتلت المركز الاول ف العاب MMORPG و ضربت سيلك رود بس مشكلتها انها مش مشهوره ف مصر قوى
ع العموم احنا فى الانتظار وشكرا لصاحب الموضوع وادينا هنجرب

الساعة الآن 04:01 PM.