الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   SJSRO (new) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=161)
-   -   شرح ال PureINT Sword & Shield (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=302079)

Dev.Myth 10-01-2011 01:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hankabora (المشاركة 3023290)
انا عايز سبب مقنع ان الليت أحسن من الفير عشان انا قدامي فرصه أحول من فير لليت
انا عملت الفير عشان حاجه أخر نقه أعلي في القوة تانى حاجه ان مفيش حد هيعرف يجمدني
قول انته بقي سبب الليت ؟ ويرت في أقرب وقت عشان انا بلفل في الايام دي وشكرا على الافاده

مفيش أسباب لأن الكلآم ده عنده فى سجسرو أنتا صح لأنه تقريباً ميعرفش أن احنا عندنا سناو + بف الشيلد اللى موجود فى البيلد ده غير أن الفاير للأنت بيور ميقدرش يستغنى عنه أبداً ولآ الكولد طبعا أنما الآيت مفهوش غير ماجيك دامج وبارى راتيو وده كلآم فاضى بالنسبه للفاير والكولد+البف بتاع البيلد
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheBeauTY (المشاركة 3023324)
لو سمحت انا عايز الميديا الى عندك فى الصورة

الميديا ديه من سجسرو وهوا تقريباً مبيلعبش معانا فى السيرفر علشان كده معرفش يحدد البيلد الصحيح فى موضوعه عن الأنت سورد وشيلد بيور والله أعلم لكن الكلآم المكتوب فوق ده أنك تلعب لآيت مينفعش والسبب مذكور
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoot2040 (المشاركة 3024133)
عشان ال buffs بتعتو هي اهم buffs فالعبه

أنهى بف اللى حضرتك بتتكلم عنها؟!
تقصد الماجيك دامج ولآ البيرى رايتيو؟!
لو كان على الماجيك دامج فهوا مش محتاجه لأنه معاه الفيزكال دامج +سناو +الشيلد +بفات بيلد البلآدر + بفات الفاير ونيوكراته =2 اللى بيتبقو معاك لما توصل 105 يعنى هيبقى معاك 2نيوكر جامدين +بفاتك +سناوك+بفات البلآدر+بفات الفاير+بف الكولد = أكونت جامد ومش هيبقا ناقصه غير اللبس والسلآح وطبعاً ده كلآم معروف
خلآصة الكلآم لو عايز تعمل بيلد سورد وشيلد أنت بيور فى zszc
يبقى أحسن حاجه:
1-طبعاً البيلد الأساسى للسلآح.
2-فاير.
3-كولد من غير متنزل النيكور بتاعه وديه انتا وراحتك لو بتحب المناظر ^^
4-اللبس لو جيرمانت عادى باللعكس ده انتا هتحتاجه علشان يعوضك عن نقص الماجيك اللى أنتا استغنيت عنه فى اللآيت.
ولو تحب تلبس برتوكتور ديه حاجه ترجعلك يعنى ضررها مش كبير أوى لكن اللى مينفعش أنك تلبس أرمور لأن الأرمور أصلآ مخصص للى معندهومش حمايه زى السبير بيور وغيره
ياريت أكون أفدتك ووصلت المعلومه صح وحضرتك شكلك مش بتلعب فى السيرفر عموماً سواء كنت بتلعب أو لأ ياريت بعد كده تتأكد من معلوماتك اللى أنتا جايبها علشان المعلومات ديه بيثق فيها ناس كتير

shoot2040 10-01-2011 07:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ASDQWEZXCASDZXC (المشاركة 3024281)
شكرا طبعا على مجهودك بس انا تانى مره اطلب منك لو سمحت من فضلك لو سمحت من فضلك لو سمحت من فضلك
عايز بيلك البو السترنس فل سترنس الهو كولد و لايت لو سمحت من فضلك

تحت امرك

HeMa 10-01-2011 08:18 PM

ياريت مش كل شوية تعمل موضوع تقول
دا شرح كذا
وبعديها تعمل موضوع تاني
تقولي دا كمان شرح كذا انا شايف ان حضرتك عاوز تساعد
بس لو تجمع كلو في موضوع واحد يبقا افضل
جمع كل مواضيعك في موضوع واحد
يعني كل البيلدات اللي في السيرفير + الصور + تنسيق للموضوع

غير كدا معلش هيحذف

DarkRiver 10-01-2011 09:02 PM

جامد كيك يا واد بس عندى استفسار اة الضربة رقم 7 فى الفير دى انا مشوفاهاش قبل كدة هيا نزلت امتا ولزمتها اة؟

angels2015 11-12-2014 09:52 PM

تسلم ايدك على الشرح

الساعة الآن 07:24 AM.