الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=73)
-   -   ايه رأيك فى البنات دلوقتى ؟! (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=286128)

ArbArmy 02-11-2010 09:06 PM

حتعمل اية ربنا يعين انا ساكن في فلسطين بس سعات بروح عرب 48 بشوف مناضر والله تخلي الشباب ............ يعملوا اية حاجة بس عشان .......... حتعمل دا حال الزمن دا

a7lashabab 02-11-2010 09:19 PM

اخر والله قله ادب حاجا استغفر الله العظيم

°•.♥ Manas ♥.•° 02-11-2010 09:59 PM

هو خلاص كده البنات اخقها اتغيرت بس قليل اوى المحترمين وفعلا البنطلونات فى النازل و الديهات فى الطالع

m_mm622 02-11-2010 10:15 PM

بقت حاجت مستفزه والله :mf_crackegg:
زمان كان الواحد لما يلاقى بنت لابسه بنطلون جينز تلاقى عنيه بظت لبره :yikes: ولسانه طلع بره بؤة :tongue_tied:
انما دلوقتى لو واحده حلوه عدت وانت مشوفتهاش .. ولا يفرق معاك هتقول يا سيدى شويه ويعدى واحده احلى منها .. الخير كتير يعنى :jumpy:
انا كذا مره ابقى نازل واقول انا هغض بصرى بقى .. اول ما انزل الاقى بنطلون فى وشى .. ابص يمين الاقى بادى فى وشى .. ابص شمال الاقى عبايه (وما ادراك ما العبايه :jumpy:) .. ابص فى الارض تهل عليا الروائح الى تخلى الحجر يتكلم ... :wallbash:
ههههههههههههه بفكر امشى بظهرى فى الشارع :shock(1):
انا مش عارف هما بيستفادو ايه .. كانهم بيعاندو مع نفسهم ومع الناس
واهم حاجه عند البنت انها مش بتعمل حاجها غلط .. ممكن تنزل باسبيدو وكــات بس المهم انها واثقه من نفسها
مش عارف مين الى علمهم كده

بس فى حاجات كتير السبب زى التربيه وزى تاخر سن الزواج وهماعايزين يتجوزو .. و .. و .. وو .. حاجات كتير عايزه موضوع لوحدها
ربنا يهدى الجميع .. ومشكور يا ريس على الموضوع الى قلب علينا المواجع داا :mf_chefsp:

CaptainMoro 02-11-2010 10:19 PM

يا ريت اللى عامل الموضوع يفكر انه عنده اخت او قرايب بنات واكيد برضو لما بينزلو اى واحد بيقعد يبص ويعيش مع نفسو ولا بيفكر البنت دى محترمه ولا لا.عمتا كل البنات كويسه بس العيب فى الرجاله اقولك ليه يعنى يبقى واحد صايع ومتسول نيته وحشه يتعرف على واحده بنت ناس ومحترمه يخليها زيو وهكذا مع واحده وعشره وعشرين فبجد عايز حاجه من الشباب الحلو ده افتكر بجد ان اى واحده تشوفها قريبتك او بنتك او اختك صدقنى هتلاقيك بتغير عليها ومش هتفكر فيها اى تفكير وحش وعلى فكره الموضوع ده كويس جدا. بس يا رب الناس تستوعب حاجه.

!_ToGoO_MorY_! 02-11-2010 10:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة danger_b0y (المشاركة 2888849)
والله يعنى انا مش فاهم بنات اليومين دول ازاى اتسموا بنات

انا اعرف البنت هاديه خجوله لبسها محترم مش زى اللى بنشوفه
دلوقتى البنت بتتمنى حد يعاكسها عشان توريله شاطرتها فى الصوت العالى و الخ الخ الخ وبتمشى البنت كأنها رايحه عرض ازياء فى الشارع يعنى

بصراحه انا من نظرى دول مش يستحق نقول عليهم كلمه بنات

طبعا الكلام ده مش ع كل البنات فى بنات ماشاء الله محترمين و فى بنات ..........

شكرآ ع الموضوع

كلامى نفس كلامك بالملى

The Mad Angel 02-11-2010 11:26 PM

اولا: احب اشكرك على طرح هذا الموضوع

ثانيا:-

لو انت بتتكلم على بنات مصر بس, قول الحمد لله عشان دول محتشمات, انت لو رحت سوريا (خصوصا حلب) حتلاقي اللي

بيتلبس في اوضة النوم في مصر, يتلبس في سوريا في الشارع (يعني سبيدو و حتة صيغرة فوق و بس, او شورت

و حاجة بيضة شفافه فوق من غير حاجة تحتيها (دول محتشمات خود بالك) ), و انا شفت الكلام ده بعيني

لو انت بتتكلم عن العرب, قول الحمد لله ان فيه اليمن و السعودية فارضين الحجاب

و لا تعليق عشان في اسباب كتيررررررررررررررررررر اوي محتاجة 1000 صفحة عشان بس نكتبها :toobad:

تحياتي

T.M.A

xTHE_Draagon 03-11-2010 12:37 AM

كل وحدة
بتعمل الهي عوزاه وخلاص ولا تفرق حرام ولا عيب ولا شكلها لما تيجي تتجوز
وفي بنات بتخاف علي نفسها و شكلها

darko 03-11-2010 01:40 PM

مش هتفرق اذا كان في قانون يفرض الحجاب ولا لا
اهم شي التربية في البيت

Fares_EGYPT 03-11-2010 01:52 PM

:band::band::band::band:

Anac0nda 03-11-2010 03:26 PM

لا تعليق

faroky3000 03-11-2010 07:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.hossam (المشاركة 2888886)
انا رأي يا بختهم شغالين الله ينور الواحد بينزل عشان يشتري لبس او اي حاجه بيلائي الاسعار نار طبعا عشان يجيب حاجه شيك و لا حاجه مصروف الشهر كلو هيروح عليها دا حتا ممكن ميكفيش اما هما لبسهم رخيص الي حد ما و دا اللي بيخلينا نشوف الاشكال التييت اللي في الشوارع لان معدش حد فيهم بيهتم بانو يبئا شكلو كويس اد ما بيهتمو انهم يجربو كل حاجه دا غير الاخلاء اللي بءت في النازل .. انا اودام كليتي مدرسه ثانوي تجاري بنشوب بنات لسا مطلعوش من البيضه و عاملين في نفسهم حاجات ولا اكنهم هوكرز دا غير نظام الاتنينات و سعات تلاتات :boxed2:
بس ارجع في الاخر و ائول ان ده مش زنبهم لوحدهم لانهم مش لايين حد في البيت يعرفهم الطرئ المظبوط (مش كلهم اكيد) و نفس الحال بالنسبه للشباب بس دول حلهم سهل (اللي مرباهوش ابوه و امه يربيه الجيش)

100%

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة solitaires (المشاركة 2888909)
البنطلونات فى النازل و البديهات فى الطالع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ƙŋight ĐƦeams (المشاركة 2888921)
ربنا يهديهم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darko (المشاركة 2888926)
الحمد لله السعودية الدولة الوحيد التي تفرض الحجاب وتلتزم فيه
وان شاء الله جميع الدول

ياعنى هوا الحجاب بيدل على الاحترام !؟
عندك ال 80% اللى بنتكلم عليهم معظمهم محجبات !!

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_thedevil_™ (المشاركة 2888933)
والله حاجة بنت ********* انا زهقت

مهو اللبس هو اللى خلى شعب مصر الرجاله مشي تعبان :hammer::hammer:

الف شكر على الردود يا رجالة

faroky3000 03-11-2010 07:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7lashabab (المشاركة 2888970)
اخر والله قله ادب حاجا استغفر الله العظيم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة don't_try (المشاركة 2889011)
هو خلاص كده البنات اخقها اتغيرت بس قليل اوى المحترمين وفعلا البنطلونات فى النازل و الديهات فى الطالع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_mm622 (المشاركة 2889028)
بقت حاجت مستفزه والله :mf_crackegg:
زمان كان الواحد لما يلاقى بنت لابسه بنطلون جينز تلاقى عنيه بظت لبره :yikes: ولسانه طلع بره بؤة :tongue_tied:
انما دلوقتى لو واحده حلوه عدت وانت مشوفتهاش .. ولا يفرق معاك هتقول يا سيدى شويه ويعدى واحده احلى منها .. الخير كتير يعنى :jumpy:
انا كذا مره ابقى نازل واقول انا هغض بصرى بقى .. اول ما انزل الاقى بنطلون فى وشى .. ابص يمين الاقى بادى فى وشى .. ابص شمال الاقى عبايه (وما ادراك ما العبايه :jumpy:) .. ابص فى الارض تهل عليا الروائح الى تخلى الحجر يتكلم ... :wallbash:
ههههههههههههه بفكر امشى بظهرى فى الشارع :shock(1):
انا مش عارف هما بيستفادو ايه .. كانهم بيعاندو مع نفسهم ومع الناس
واهم حاجه عند البنت انها مش بتعمل حاجها غلط .. ممكن تنزل باسبيدو وكــات بس المهم انها واثقه من نفسها
مش عارف مين الى علمهم كده

بس فى حاجات كتير السبب زى التربيه وزى تاخر سن الزواج وهماعايزين يتجوزو .. و .. و .. وو .. حاجات كتير عايزه موضوع لوحدها
ربنا يهدى الجميع .. ومشكور يا ريس على الموضوع الى قلب علينا المواجع داا :mf_chefsp:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captainmoro (المشاركة 2889032)
يا ريت اللى عامل الموضوع يفكر انه عنده اخت او قرايب بنات واكيد برضو لما بينزلو اى واحد بيقعد يبص ويعيش مع نفسو ولا بيفكر البنت دى محترمه ولا لا.عمتا كل البنات كويسه بس العيب فى الرجاله اقولك ليه يعنى يبقى واحد صايع ومتسول نيته وحشه يتعرف على واحده بنت ناس ومحترمه يخليها زيو وهكذا مع واحده وعشره وعشرين فبجد عايز حاجه من الشباب الحلو ده افتكر بجد ان اى واحده تشوفها قريبتك او بنتك او اختك صدقنى هتلاقيك بتغير عليها ومش هتفكر فيها اى تفكير وحش وعلى فكره الموضوع ده كويس جدا. بس يا رب الناس تستوعب حاجه.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !_togoo_mory_! (المشاركة 2889040)
كلامى نفس كلامك بالملى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the mad angel (المشاركة 2889149)
اولا: احب اشكرك على طرح هذا الموضوع

ثانيا:-

لو انت بتتكلم على بنات مصر بس, قول الحمد لله عشان دول محتشمات, انت لو رحت سوريا (خصوصا حلب) حتلاقي اللي

بيتلبس في اوضة النوم في مصر, يتلبس في سوريا في الشارع (يعني سبيدو و حتة صيغرة فوق و بس, او شورت

و حاجة بيضة شفافه فوق من غير حاجة تحتيها (دول محتشمات خود بالك) ), و انا شفت الكلام ده بعيني

لو انت بتتكلم عن العرب, قول الحمد لله ان فيه اليمن و السعودية فارضين الحجاب

و لا تعليق عشان في اسباب كتيررررررررررررررررررر اوي محتاجة 1000 صفحة عشان بس نكتبها :toobad:

تحياتي

t.m.a

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xthe_draagon (المشاركة 2889193)
كل وحدة
بتعمل الهي عوزاه وخلاص ولا تفرق حرام ولا عيب ولا شكلها لما تيجي تتجوز
وفي بنات بتخاف علي نفسها و شكلها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darko (المشاركة 2889691)
مش هتفرق اذا كان في قانون يفرض الحجاب ولا لا
اهم شي التربية في البيت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares_egypt (المشاركة 2889703)
:band::band::band::band:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anac0nda (المشاركة 2889826)
لا تعليق

الف شكر على الردود يا رجااالة
و بردو الحجاب مش دليل على احترام البنت 100% !!

صح !؟

TUNNER§ 03-11-2010 07:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo2050 (المشاركة 2888823)
فى غلطة انت تقصد 99%

99 % !!

لأ ركز شويه عشان انا برده ليا عائله

SoOHisokaOoS 03-11-2010 10:19 PM

حاجه مستفزه انا بستحقر البنات اللى زى دى بجد بجد بجد
ومفيش حاجه تتقال غير
لاحول ولا قوه الا بالله
وربنا يهدى الجميع

الساعة الآن 04:41 AM.