الموضوع: New Style Weapons
قديم 29-07-2017, 09:20 AM   #20

Private_SRO_Designer
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2015
• رقـم العـضـويـة » 128446
• المشـــاركـات » 43
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Private_SRO_Designer صـاعـد

Private_SRO_Designer غير متواجد حالياً

59  

افتراضي رد: New Style Weapons

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joesuef عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا انا مقلتش اني جايبه من darkworldsro انا جايبه من victorsro مفيش حاجه اسمه حرامي انا نزلته لي ناس حاجه لقتها قدامي جبتها هسبيهبا اصلا هما مش عجبني انا نزلتهم لي ناس لاكن متجوش تقول حراميه مش حراميه -_-

ياغالى انا لا اتهمتك بسرقتها ولا جبت سيرتك والا انت بتتلكك يعني ؟ .... انا بتكلم على اللي سرقوها من سيرفر ونشروها ونسبوها لنفسهم ... يعني مش سرقها واحتفظ بها لنفسه لا بيؤذي اصحابها ويهيص بنشرها ... واللى يغيظ بقي انك تلاقي شوية يقولوا تبع فيكتور لا تبع كوين ... ولا فيكتور ولا كوين يقدروا يعملوا حاجة زي دى اولا ولا يقدروا على تمنها .....
ونقطة بقي انها عاجباك او مش عاجباك مش مشكلة بالنسبة لى ولا غيري ... لانى زى ما وضحت قبل كدا كل واحد وذوقه ياغالى ... ومفيش مجموعة ابدا تقدر تتحد على رأي واحد ... كل واحد وله ذوقه الخاص ... انت ممكن تعجبك حاجة وانا شايف انها عادية ومش عاجبانى نهائيا والعكس صحيح ....
..............
انتهينا من النقاط دي ياغالى ؟ فهمت الحوار اللى اقصده والا هترجع تقول انى بتهمك بسرقتها ؟ وبكرر تانى انا قلت حرامية على اللى خرجوها من سيرفرات تانية ونشروها للناس لان الافعال دى افعال حرامية ... اه منكم اللى هيبرر ويقول مساعدة ومش عارف ايه ... اعتقد كلها مبررات ملهاش لازمة لان الحرامى اللى بيسرق مجهود غيره هيفضل حرامى ...

والا ايه رأي معاليك ....

توقيع Private_SRO_Designer :

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة Private_SRO_Designer ; 29-07-2017 الساعة 09:22 AM