قديم 06-06-2016, 08:42 PM   #32

Pinokio
عضو مجتهد

الصورة الرمزية Pinokio

• الانـتـسـاب » Apr 2016
• رقـم العـضـويـة » 129757
• المشـــاركـات » 163
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Pinokio صـاعـد

Pinokio غير متواجد حالياً

215  

افتراضي رد: كل ما تريد معرفته عن JungleSro Online

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkWizaRD عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم اولا حضرتك انا قرأت كل الموضوع وعندي كذا استفسار الاول ليه حضرتك عامل ماكس بلاس اغلبيه البلير بيحبو يعملو بلاس علشان يتميزو عن غيرهم من البلير مش يبقا معاك ستف وتديلو ادفنس وخلصت الحكايه التاني اليونيكات ليه حضرتك متعملش ارينا يونك ينزل فيها اليونيكات ال موجوده ف كل حتا دي وحضرتك مش منزل اليونيكات ال اتعودنا عليها مثل اليونو والجيبتر وال بال و الزلككس واليونيكات دي ويبقا مكانهم ال احنا عارفينو يعني اليونو مينزل ف Alex مثلا وكده هيكون افضل للبلير ال بيلعبو الجيم انا بحمل الجيم وهنزل ان شاء الله ويارب يكون في رد سريع علي الاستفسارات وان حضرتك تسمع الحلول منا دي هتبقا احسن لينا وافضل لحضرتك ان انتا موفرلنا ال احنا محتاجينه
هوا تقريبا كدا والله اعلم انت بتتكلم عن سيرفر تاني
لأن الـ Uniques اللي انت تقصدها كلها موجوده وليها اماكن وليها خرائط و موجوده علي الموقع
اما بالنسبه لموضوع اننا موقفين الـ + فدي فكره السيرفر اما بالنسبه للتمسز حضرتك ممكن تتميز في الـ Stat 100% وطريقتك في استخدام الـ Build بتاعك
عمليه الـ + ممله في حد ذاتها وانا كنت لاعب قبل ما اكون فرد من فريق عمل سيرفر

توقيع Pinokio :

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Web Site : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Download : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Register : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
FaceBook : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

للتواصل المباشر

Phone : 0120 32 400 75