قديم 02-10-2014, 08:57 PM   #40

DeathRoad
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Aug 2014
• رقـم العـضـويـة » 118610
• المشـــاركـات » 144
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
DeathRoad صـاعـد

DeathRoad غير متواجد حالياً

215  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Acora عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا معلش هتكلم بصرحة ... انا زعلان على الوقت الى ضياعته فى تحميل الجيم دي
انا لما شفت الكلام الي مكتوب عنها اتوهمت .. اول مدخلت الجيم اتصدمت صدمة ملهاش حال
اللعبة مفهاش حد بيساعد حد اكنك بتلعب لوحدك الناس الى فيها متكبرين على اعلي مستوي
الجي ام بتاعه مبيرودش على النوبات و بمعني اصح مبيساعدش الا اصحابة
انا من رأي اقفلها لانها جيم بأمانة ملهاش معنى عبارة عن فراغ
ولا ايتيم ولا جولد ولا اي حاجة بمعني كلمت ولا اى حاجة حتي السيلك الى مدينهولك اخرك تجيب بيه ريترن و قرد يلم وراك بس ملوش اى عزا تانى .. و ممكن تجيب بيه مصاصة برضو

الجيم واقفه بس على المصالح.. بمعني اصح تدفع تبقي حاجة فيها معكش تدفع لف حوالين نفسك

انا بنصح اى حد هينزل الجيم وفر واقتك و دور على جيم نضيفة احسن من دي لانها بجد زاى الزفت خسارة تضيع وقتك

طيب على العموم أنا أسف اني مكنتش على حسن ظن حضرتك و خيبت أملاك أو وهمتك زي ما حضرتك بتقول، ،وأنا يسعدني انك تقول رايك بصراحة لكن أنا عايز أؤل حضرتك حاجة إن حضرتك كدا بحكمك وكلامك ظلمت ناس فل سرفير اتا متأكد إن لو كنت قبلتهم مكنش هيكون ده كلماك و أنا فعلاً اقسملك بالله إن أنا الgame كلها مش منزل فيها أي حد من صحبي ولا حتى أيل لحد منهم على السرفير,

و حضرتك ممكن تدخل تسأل أي حد من active عن ال events البتتعمل كل يوم و بتكون فيها rewards فعلاً بتساعد يعني على سبل المثال لما يكون في أكتر من مرة event الreward فيها 75 JC Coins و ال wepon 14D B يكون ب-150 Coins يبا ده مش مش lمساعدة ؟

و علعموم كالام حضرتك ده معناه إن حضرتك نزل السرفير عيزني أدلك full help في حين أن أنا عمري ما ساعدت حد بأي حاجة خارج نطاق الrewards من ال events.

و مرة كمان أنا أسف جداً اني مكنتش عند حسن ظنك بس على فكرة حضرتك الواحد الشيف إن الكلام ده صح, شكراً ليك و إتنمنة انك تلاقي السرفير إلي يكون مناسب ليك