الموضوع: للمصلحة العامة
قديم 24-09-2013, 12:26 AM   #1

ALEX_MOON
عضو ذهبى

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 67387
• المشـــاركـات » 4,029
• الـدولـة » ▒▒▒Д└£χ▓▓▓ 3ĢaMy▒▒
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 26
ALEX_MOON صـاعـد

ALEX_MOON غير متواجد حالياً

51  

افتراضي للمصلحة العامة

اولا السلام عليكم

مش عارف حد فاكرنى ولا لا بس انا بتكلم بصفتى عضو معاكم فاللعبة مش فالمنتدى و ليه الشرف فالحالتين

ثانيا بالنسبة للعبة و عدد اللعيبة اللى بتقل

1 مش لازم عشان عدد اللعيبة بتقل يبقى الجيم وحشة او فيها مشكلة واحد بيقولك عندى دراسة و عندى ده اولا

2 انا كنت بطلت العب سرو بسبب السيرفرات الهبلة اللى بنشوفها كل يوم ادخل و معاك هبروميت سيلك و تضرب اول وحش تلفل
3270 و كلام اهبل كده و فالاخر السيرفر يقفل

3 اللى خلانى انا و غيرى كتير ندخل السيرفر ان الواحد تعب شوية على موصل للفل 100 عارف فى ناس حتقولى يا عم انا جبت لفل 100 فيوم حقولك ماشى الكلام ده كانت الايفنتات كترت لكن الناس الى بدأت تعبت

4 حاجة من اهم الحاجات اللى كانت حتخلى السيرفر يعيش و يطول انك تاخد سيلك فى لفل 100 ده يخلى الناس عندها الحافز انها تلفل و تعمل اكونتتات جديدة و برتى و الكلام ده عشان يوصل لفل 100 فمتجيش تعملى vote على الموقع كده محدش حيعوز يلفل 100 او محدش حيهمه يلفل لو انت بق عاوز تعمل تجديد او تعمل حاجة تشد اللاعيبة يبقى مثلا تخلى بدل ما هى 1 سيلك كل ساعه تبقى 2 سيلك

5 الناس اللى معترضة على نظام ال plus احنا ذنبنا ايه ان ال lplus بيفشل منك ما فى ناس ماسكة +13 و 14 و 15

بعد الدش ده كله حلخص مقترحاتى فكام نقطة بس

-- ال EXP يفضل زى ما هو عشان السيرفر يفضل محافظ على هيبته

-- توفير GA على مدار اليوم لعمل ايفنتات مختلفة حتى لو بهدايا مش غالية اوى مش نستنى MILEN كل يوم بليل يعملنا ايفنت

-- عمل ايفنتات لل LOW LVLS مش يبقى ايفنت يونيكات و البارتى كلها 100 و تلاقى واحد يا عينى لفل 50 و بيحزق PARTYYYYYYYYYY

-- تشغيل ال ARENA لان دى حتفرق مع السيرفر و حتشد الناس اكتر و يا سلام بقى لو ال ARENA COIN تتبدل ب IMMORTAL

-- اخر طلب عارف انه حيضايق ناس كتير بس انا حقوله و خلاص الحاجات اللى بتتباع ب VC الواحد يروح دلوقتى 5 يونيكات و يمكن ااقل
يقوم مشترى PETS يروح كام يونيك كمان يجيب افاتار فأنا بقول تزودوا الاسعار شوية كده الناس ححتفز اكتر انها تروح تضرب اليونيكات و سعر ال VC لما يتباع حيغلى

شكرااااااااااااااااااااااااا

توقيع ALEX_MOON :

إعلانات google