قديم 21-05-2013, 01:39 AM   #14

iZexo
كبار الشخصيات

iDesign

الصورة الرمزية iZexo

Silkroad4araB official Designer

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 49827
• المشـــاركـات » 9,755
• الـدولـة » على أرض التحرير مصر ..
• الـهـوايـة » Graphics
• اسـم الـسـيـرفـر » Hydrus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 545
iZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـق

iZexo غير متواجد حالياً

1228  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TQ1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بوص من الاخر انا محبش شغل الطنطيت دا انا عارف انك محترف في الجرفيك بس انت اول مبدات كونت من العيال السرسجية الي كونت بتقول عليهوم وبعدين فيها اه يعني هوا المنتدا مفتوح علشان يعلم الناس مش علشان الناس يطنططو علينا

يا عم أنا ولا محترف ولا حاجة أنا مجرد واحد إتعلم و بقا مستواه كويس نسبياً لكن أنا مش البرنسيس يعني الجامد أوي في أي حاجة . . أنا مبطنططش غير على الشايف إنه بيطنطط من و هو صغير مبيكبرش . .

المنتدى مفتوح للكل يا عم و الكل يشارك و خلي بالك أنا إتعلمت فوتوشوب من المنتدى ده يعني مش بتكبر عليه ولا حاجة . .

بس لما أنا كنت لسة بتعلم . . مكنتش بعمل لنفسي صفحة على الفيس و أقول أنا مصمم محترف مكنتش بنزل تصميم و أقول أنا الدكر الهنا فالمنتدى كنت بنزل و كنت بتعلم من الأعلى مني . . مكنتش أعمل درس و أنا لسة بشوف دروس أصلا مكنتش بستهبل . .

السرسجي هنا مش قصدي بيها البيتعلم و البيتعلم عمره ما كان سرسجي . .

معلش بس عشان تبقى عارف مفهوم السرسجي . . السرسجي واحد لسة بيتعلم و ملوش في أي حاجة تمام . . داخل فارد ريشه على الكل . . و هو لو أخدت نفخة من أي حد محترف هيقع . . داخل عامل نفسه بيعلم الناس . . داخل مفكر نفسه إنه إشتغل شهر على الفوتوشوب إن بقا ممكن يشتغل . . و المصيبة لما مكتب يشغله و الاقي كارت مكوجي مكتوب عليه draei cleenn عرفت السرسجي ؟ اليفتح الفيس يبعلك الكفر ب 5 جنيه ؟!

أنا و أنا بتعلم عمري ما سرقت تصميم ولا حتة من تصميم و قلت دي بتاعتي . . عمري ما قليت أدبي على واحد أحرف مني . . عمري ما فردت ريشي على حد قلي كلمة وحشة على التصميم و أحبطني . .

السرسجية إتعمل عليها صفحات كتير على الفيس على فكرة لو عايز تتابع Nemo - Diab - Oskrsh - Mafia كل دول معروفين أوي على الفيس على إنهم سرسجية . .

ممكن تخش على Designers Sarcasm Society
Dofda3 Anti-Art
ADU Arab Designers United

كل البيدجات دي بتتريق على السرسجية . .

فهمت يعني إيه سرسجي ؟ البيتعلم على راسي بس السرسجية ده واحد لسة بيتعلم . . معندوش أي إحساس فني . . و المصيبة إنه مصدق إنه ديزاينر فهمتني . . يا عم منا نفسي أبقى بروجرامر بس مش لاقي نفسي في مجال البرمجة هل انا بخش فارد ريشي على حد ؟ خلاص يبقى خليني في مجالي الحبه و حاببني . . واحد مش لاقي نفسه كمصمم جرب تبقى فيديو إديتور . . جرب تبقى مودل لي حمامات و شواطئ و مشاريع المعمارية و البلو دروينجز جرب تبقى أي حاجة تانية إلا إنك تكدب على نفسك . .

لو كلامي فيه غلط قول و قولي تاني أنا إطنطط على مين ؟

توقيع iZexo :
[YOUTUBE]vMdXoyoZcMs[/YOUTUBE]