قديم 06-04-2013, 11:38 PM   #9

Tau
عضو متألق

الصورة الرمزية Tau

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 50768
• المشـــاركـات » 1,529
• الـدولـة » Alex
• الـهـوايـة » Graphics
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 142
Tau جـيـدTau جـيـد

Tau غير متواجد حالياً

344  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Tau

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lury عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قصدك العين الي في التوقيع بتاعي ؟
لأ الصورة الشخصية ..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~soon~ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب ركز معايا واديني عقلك اول واحدة تصميم دمج عادييييييييييييي جدا أي حد ممكن يعملو

تاني صورة دي اخدت فريق كامل وجلسات تصوير كتيررررر عشان تتعمل فمينفعش تقارنها باللي جايب الحاجة من علي النت وراسم وتعبان في الباقي (مينفعش تقارن نملة بكتكوت) بس بردو هنقول ان الصورة دي ممتازة بصراحة مقدرش اجيب عيب واحد فيها بصراحة ^^

التالتة مقدرش اقول او احكم عشان انا حتي مشفتش مكوناتها بس بصراحة التفاصيل تحفةةةةةةةةةةةةةةة والصورة فاجرةةةةةةةةة مقدرش اتكلم

الرابعة بقي بلاش اتكلم عشان متزعلش مني ^^ بس عايزك تعرف ان انا عامل صورة بنفس التكنيك دة من سنتين يعني لو دي تعتبر صورة واحد محترف يبقي الموقع كله حمادة بالجنزبيل

الخامسة بقي عادية اوي مجرد دمج ولعب في الاضاءة انا مقلتش ان هي سهلة او مش حلوة انما عادية وفيها غلطة كمان حاول تقرب من الخطاف هتلاقيه مركبه غلط وكان هيبقي افضل لو عمل دم عشان توحي بالواقعية .......

رايي الشخصي : الصور كلها ميتقرنوش بالصورة التانية بس في موضوع مصطفي كلهم ميعرفوش حتي يصممو الرمح او الشخصية لوحدها حتي (دا بالمقارنة باللي انت جايبة لان انا معرفش مستواهم الحقيقي ايه ^^) (ما عدا التانية والتالتة لان اظن ان دول استوديوهات مختصة )

في الاخر انا حاسس ان انت بقيت كدا وعايز تقتلني بس احب اقولك .................. حس بيا يحس بيك ربنا وسيبني اعيش واديك اتنين جنية وربع ^^
انا بنسبالى احلى واحدة التالتة .. بجد خيااال
اما الرابعة فالنت بطئ فالى لاقتها

توقيع Tau :

From 2009 To 2013 ... Good Bye And Thank's 4 All Friends ..

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]