قديم 05-04-2013, 03:36 PM   #9

GeZzZ
عضو لامع

الصورة الرمزية GeZzZ

• الانـتـسـاب » Jul 2012
• رقـم العـضـويـة » 103403
• المشـــاركـات » 1,006
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 570
GeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـه

GeZzZ غير متواجد حالياً

1795  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xXxmErOxXx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بحب اوى انا المكافحه دى بس انا برودوا مقتنع بى الاس بوت :p
الاس بوت جامد تتيييييت ولاي بوت كان جامد بردو في بعض الحجات مش موجوده في الاس بوت لاكن لاس بوت هو الوحيد الي تولعه وتشغله وتسيبه وانتا مطمن 7/24 والاي بوت كان زيه في الكلينت لس بس عاوز صبر في ضيطه بس بيحتاج ضبط كتيير وخبره انما الاس بوت لا يحتاج وقت لضبطه ولالس بوت لو وضعوا في كماليات للبارتي هايبقا احسن زي الرفورم والريس وكده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Error_C9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معنكش سكريبت فورجتن ورلد 91-100 ينوبك ثواب :d
علشان السكريبت الجاهزة مش كاملة و علشان اعملها لازم اشغل الكلينت و ده عايز امكانيات اعلي من جهازي
بصفتي خبير سابق للاي بوت
لكن حاليا اس بوت
اقلك انوا عشان تعمل الاسكربت مش لازم تفتح كلينت عادي من اهم مميزات الاي بوت كان انك بتتتحكم في الكلينت تحكم كامل لا مثيل له في اي بوت تاني حتي الاس بوت كلينت لس او ph bot من الخرطه عادي ابدء التسجيل وامشي عادي ويعدين ساف والخريطه الاي بوت ممكن تسافر وكل حاجه دا كمان ميزه في الاي بوت انك ممكن تدخل وتعمل تبادل الايتم مع اي حد عادي وكمان ممكن تفتح استال والله الاي بوت كان منافس شرس للبوتات المدفوعه حتي مش لانه فريي لا لكن لانه متميز ولو عملت موضوع عن مميزاته الي مش موجوده في البوتات المدفوعه مش هاخلص بس كان ناقصه الاوتو بفر وكان بيحلها برنامج ibot manger

توقيع GeZzZ :