قديم 15-09-2008, 03:42 AM   #5

hermione
عضو سوبر

الصورة الرمزية hermione

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6886
• المشـــاركـات » 2,787
• الـدولـة » Hogwarts-Gryffindor House
• الـهـوايـة » kan nafsy akon football player :S
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
hermione صـاعـد

hermione غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hermione

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة X_The__ONE_X عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم......... دى اول مشاركه ليا فى الموقع .......بس كل الى انا عايز اقوله ان HeMaPoP $ ahmed44 مش نصابين ولا حاجه عايز حد يقولى هيما نصب عليه فى ايه :eek: و ahmed44 اعرفو من زمان و معايا دلوقتى فى الجيلد و مشفتش منو اى حاجه وحشه يا رييت تبطلو ترمو الناس بالباطل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة X_The__ONE_X عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عالعموم انا مش هاتكلم معاك تانى فى موضوع ahmed44 لانى اتكلمت معاك فيه كتير اوى بس ماينفعش الشتيمه اللى انتا شتمته بيها فى الموضوع بتاعك و كمان مش عارف ازاى المشرفين سايبينها لحد دلوقتى .... المهم انا عايز اقول لhermoine ان HeMaPoP مش scammer و مش اى حد يقول اى حاجه تصدقو... لو كان HeMa سرق NUCLEAR_MIND ليه NUCLEAR ما قالش ان هيما سرقو الا بعد ما هيما قال ان NUCLEAR سرقنى اكييد فى حاجه غلط ولا احنا هاناخد بكلام اللفل الاعلى :eek: و عايزك تعرف ان اى شتيمه قالها هيما اكييد من الاحساس بالظلم و عشان محدش مصدقو Thats All
يا سيدى الفاضل

اللى انت بدافع عنه ده لو كنت قريت الموضوع اللى حصل بين Hema و Nuclear كنت هتعرف انه ميستحقش انك تدافع عنه

كمان انا ممكن بكل بساطة بدل ما اتعب نفسى ارجعلك الموضوع من الحذف لمدة 15 دقيقة

تقرا الموضوع من اوله لآخره وتقرا كل الردود اللى فيه

وهتتأكد بنفسك وهتعرف اللى انت بدافع عنه ده شخصيته عاملة ازاى

اه صحيح

احب اقولك ان Hema لما معرفش ينفى الكلام ده عن نفسه راح بكل بساطة عمل موضوع و شتمنى انا و Nuclear فى المنتدى

فياريت يعنى يا اخ one مش مستاهله خناقات تانى فى المنتدى لأن انا بصراحة زهقت

كل كام يوم يدخل واحد القسم هنا ويقول يا شر اشتر

ان كان الراجل بيتعامل معاك كويس فهو كان معايا مش كويس

وبخصوص ahmed44 ده انا مش عايز اسمع سيرته فى المنتدى خالص

وياريت برضه متحاولش تدافع عنه.. وبكرة الايام هتثبتلك

وابقى افتحله استورج الجيلد وحط فيها سوسات وفلوس وكل حاجة حلوة ... وشوف اللى هيحصل ;)

توقيع hermione :

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ربنا يرحمك يا احمد ويجعلك من اهل الجنة