قديم 09-10-2012, 08:18 AM   #1

أساحبي
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Jun 2012
• رقـم العـضـويـة » 101810
• المشـــاركـات » 201
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 15
أساحبي صـاعـد

أساحبي غير متواجد حالياً

60  

انا كرهت البلد ديه ومش هرجعلها تاني

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اسمي وائل فاتحين مركز للطباعة التصوير بقالنا 20 سنة فاتحين

واحد كان شغال برة ولسا راجع مصر قرر انو يفتح مشروع معرض سيارات كبير وكان جاي يكتب عندنا كام ورقة كدا تخص المعرض ومرة وحدة في زبون موبيلو اتسرق وحنا في المحل واعدنا ندور ام متهم الراجل اللي هو كان اعد جنبو اللي هو لسا راجع من مصر الراجل يقولو طب انتا بتتهمني علي اساس ايه بيقولو انتا اللي كنت اعد جنبي ومسكو في بعض الواد اللي اتسرق منو الموبيل راح جاب شوية عيال صيع كانو هيضربو بس اعدو مع ابويا اللي هو صحب المحل الو ينفع يا حج الموبيل يتسرق في محلكو الو احنا ملناش دعوة احنا مش هنحرصلك موبيلك وفي ورقة متعلقة عندنا مكتوب عليها المركز غير مسئول عن اي متعلقات تخص الزبائن او موظفي المركز ام الواد قالو بس في واحد هو اللي سرق الموبيل ام الراجل اللي لسا جاي من السفر بيقولو انتو بتتهموني اني سرقت موبيل ليه انا مليش دعوة انا راجل كنت عايش برة ولسا جاي بلدي ومستورة والحمدلله اسرق موبيلكو ليه

ام الواد اللو احنا هنعمل محضر انك سرقت موبيل وسرقت 5 الف جنيه لو مدتناش حق الموبيل او جبتهلنا ام الراجل اللو اعمل اللي تعملو انا واحد مسرقتش

الظابط جه ام حقق معانا شوية ام واخد الراجل اللي متهمينو وصاحب الموبيل المسروق وراحو القسم اللو يعني سرقت موبيل و5 الف جنيه وبتنكر اللو يا سعت الباشا انا مسرقتش حاجة دول بيتهموني وخلاص ام الظابط اللو بس هو اللي انك انتا الوحيد اللي كنت اعد جنبو اللو يا باشا انا كنت مسافر برة ولسا راجع البلد وهفتح مشروع معرض سيارات ازاي اسرق يعني

اللو تتعرض علي النيابة

ولا تديلو حق الحاجات بتعتو اللو يعني انتو بتلو دراعي ماشي

ادالو حق الموبيل و ال5 الف جنيه اللي متلفقالو اصلا

اما تلعو برة القسم مسكو الراجل ضربوه

الراجل بقا اعد ينعل في ام البلد ديه وقعد يقول يرتني مرجعتها ومش عارف ايه

وباع العربيات اللي كان لسا جيبها والمعرض وسافر تاني وحلف انو ما هيرجع مصر تاني

طبعا هو حكا لي ابويا الموضوع ده و ابويا حكالي

الراجل صعب عليا اوي بصراحة انا عارف ان في ناس كتيرة كويسة بس انك يحصل معاك موقف زي ده مش بيبقا كويس

شكراااااا ....

توقيع أساحبي :

الأنسان ضعيييييييييييييف أساحبي

التعديل الأخير تم بواسطة SmartMad ; 09-10-2012 الساعة 10:15 AM السبب: الالفاظ يا محترم !

إعلانات google