قديم 05-11-2011, 03:01 PM   #1

elhaidi

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 83994
• المشـــاركـات » 1,301
• الـدولـة » ام الدنيا
• الـهـوايـة » Football
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 92
elhaidi جـيـد

elhaidi غير متواجد حالياً

112  

افتراضي شرح Butterfly Wizard Bot

بسم الله الرحمن الرحيم

[][/]

انا بعد ما نزلت الشرح قلت طيب انا منزل شرح طيب باللمرة بقا انزل باتش الترجمة علشان يبقى كلو وافى وكامل و على فكرة البانش دة منقول دة علشان مافيش حد يطلع و يقولى انت واخدو و مشعارف اية المهم عاوز تحمل الباتش بيتاع الترجمة للبوت من هنا

و كمان الموضوع الى فية البوت حمل من هنا
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

باتش االترجمة
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ملحوظة

دة مش ترجمة كاملة للبوت

انا جايبلكم شرح للبوت ــــButterfly Wizard Bot

و ان شاء الله هيعجبكم الشرح مش حلو اوى بس اهو يفيد بالغرض

و لو عاجبكم الشرح انتخبونى رئيس للجمهورية و انا مش همانع

نبتدى الشرح علشان كدة كفاية كلام

[][/]

1- دة تشغيل البوت
2- ايقاف البوت
3-دة لو عاوز تفتح اللعبة عن طريق البوت دوس عليها و اختار مكان ال sro cline و هيفتح على طول اللعبة
4-مش فاهم منها اى حاجة بس على ما اعتقد انها دة الى بتحدد اذا كنت عاوز الاتاك فى f1 و البف فى f2 و كدة يعنى
5- دة بتعمل اخفاء للعبة و تدوس عليها تانى تظهرلك اللعبة
6- دة بتخرجكك من البوت خالص

[][/]

الشرح دة فى الصفحة الثانية على الشمال

1- دة بقا لو انت عجبك مكان و عاوز تضرب فية تدوس على مكان السهم الازرق و السهم الاحمر دة ببتحكم فى مساحة الضرب الى عاوزها

2- دة بقا مش فاهم منها حاجة ههههههه بس فى حاجة لو علمت عليها من الثالثة دول البوت بيوقف

3-دة بردو مشفاهم منها حاجة بس انا بعلم عليهم كلهم يمكن يحصل حاجة حلوة

[][/]

و اخيرا اهم حاجة فى البوت كلو

1- دة بقا علم عليهم كلهم دة عبارة عن اية بقا يا سيدى امتى يضرب الزارك او يضرب الزارك فى ال Gp و يعمل ايتو ريس بس معرفش ازاى ههههه المهم انهم فيهم حاجت حلوة كتيرر علم عليهم كلهم و خلاص

2-هنا بقا الاتاك لازم يكون ضربات الاتاك فى f2 و الا مش هيضرب بعد كدة فى مربعات فيها ارقما شوف الضربات الى انت عاوزها حاتيتها فى رقم كام فى f2 و اختار الضربات الى انت عاوزها

3-دة بقا بفات سلاح الاتاك يعنى مثلأأ لو انت wiizr و عاوز تعمل life هتحوت ألبف فى f4 لازم يكون فى f4و بعدين أختار الرقم المتواجد فية الباف و هيعملها كل ما تخلص

4- دة بقا طريقة تـغير السلاح علشان يعمل بس للاسف مش بيعمل غير بف واحد بس مش بيعمل بفات كتـير و دة عيبو

كل الى هتكلم علية لازم يكون فى f4
المربع الازرق دة ٍلاح الاتاك شوف انت حاتيت السلاح فين و اختار الرقم
المربعين الاصفر دول بفات سلاح الاتاك ودة بتنفع للــ اوربى و لو فى حد متابع معايا هيلاقى انى انا قلت انى فى بف ورا لو طلعت فى الشرح رقم (2) دة بقا بينفع للصينى لاكن الى انا قلتو دلوقتى بينفع للاروبى اكتر

المربع الاسود دة بقا علشان يغير السلاح شوف سلاح البف فى رقم كام و اختار

المربع الاحمر دة البفة الى عاوز تعملها من سلاح البف و للاسف سلاح البف مش هيعمل غير بفة واحدة بس مش بايدى و الله يا شباب ههههههههه

[][/]

1- دة بتخلية يرجع لو مات
2- >’ لو انت معاك السرعة الى بتشتريها بيضربا لوحدو
3-دة بتعمل refrom pt ولو عاوز تلغيها شيل العلامة

بكدة انا خلصت الشرح و على فكرة دة مش شرح كامل بس دة اهم حاجة فى البوت علشان تعرف تشتغل بية و ربنا يوفقكم , يا ريت كل الى يعرف حاجة جديدة يقول علشان احنا هنا فى المنتدى بنكمل بعض و نفيد بعض و السلام ختام
تحياتى:: محمود العايدى

التعديل الأخير تم بواسطة elhaidi ; 08-11-2011 الساعة 07:37 PM السبب: بقوم بوضع رابط تحميل البوت

إعلانات google