قديم 09-01-2011, 09:54 PM   #678

ironhulk38
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية ironhulk38

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 65811
• المشـــاركـات » 9,474
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة » World of Warcraft
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 41
ironhulk38 صـاعـد

ironhulk38 غير متواجد حالياً

141  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mansour ramadan عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
البوت عندى لما الاكونت بيدخول من اول مرة بيشتغل زي الفل
لكن لما بيلوجن و يدخول و الشخصية تظهر البوت بيدى الرسالة بتاعت send or dont send
.وانا منزل اخير نسخه.
مشكلة فى البوت و حتتصلح فى النسخة الجاية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The_Good_Man عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم
والله يا استاذ ايرون انا بشكرك على مجهودك
لكن نفس المشكلة مش بيتعرف على الكراكتر والاسكل
والله انا مش عارف اعمل ايه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamalk عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لما بعمل الاسكربت و ماشى فى الطريق عادى بعمل الاكونت يختفى لما البوت يرجع المدينة ويروح مش بيختفى لية؟
ياريت توضح اكتر عشان اقدر اساعدك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essooo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم
هو ليه البوت لما يرجع المدينة مش بيعمل ستارت للاسكربت لوحده لازم انا ادوس ع ستارت بوت
وبرده لما يوصل لمكان الضرب مش بيضرب ويتابع
لازم انا ادوس ستارت ممكن اعرف ايه حل الموضوع ده
شيل علامة الصح من على dont loop
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة G_S_A_M عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم انا عندى مشكله البوت لمه بى يرجع المدينه ياصلح السلاح مابيرجع مكانه تانى الى بى يشتغل فى ممكن حال بسرعه

مع العلم انا شيل علمت صح من dont loop
لازم يا باشا تعمل اسكربت و الشرح هنا
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dragon_Ryder_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعه ممكن حد يقولي بالصور ازاي لما الام بي يخلص أرجع المدينه وأشتري وبعدين أرجع نفس المنطقه تاني وأكمل ضرب

ولو أنا عايز أغير السلاح وأعمل بافات السلاح المساعد أعمل ايه؟؟؟

أرجو الرد في أسرع وقت ممكن
كل الى انتا عايزو حتلاقيه هنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noby7 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت يا نجم انا عندى كل لما اشغل الاكونت بتاعى الكبير يجلى dc ولما اخوش الاكونت الصغير عادى ولا dc ولا اى حاجه وشكرا

بجد موضوع اكثر من رائع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KING_ZEUS عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت أنا البوت عندي بعد ما بعمل start bot بياخد دي سي بع من 3~5 دقايق ممكن اعرف ليه ؟؟؟؟
للاسف الدى سى ملوش حل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qwezno عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا نزلت البوت و كله تمام بس بعمل run clinet مش رديه ليه و شكرا و لما ادوس clinetless conect بيشغل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Magic001 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بس انا كل لما افتح الكلينت ليس واختار مكان الاى بوت واكتب الايدى والباسورد بيجبلى الرساله دى
Component TABCTL32.OCX or one of its dependencies not correctly regstered: a file is missing or invalid
سطب البرامج الى هنا
و لو وندوز xp أدخل هنا
او لو وندوز 7 ادخل هنا

توقيع ironhulk38 :