قديم 17-11-2010, 12:38 PM   #43

faroky3000
عضو لامع

الصورة الرمزية faroky3000

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66092
• المشـــاركـات » 1,300
• الـدولـة » ~¤¦¦§¦¦¤~ŦẦЙŤẴ~¤¦¦§¦¦¤~
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
faroky3000 صـاعـد

faroky3000 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى faroky3000

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2010zoro عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا عم انتا هتتكلم عن البنات وتسيب الشباب ما برضو 802 %من الشباب فاسد وممكن يكون 90% برضو احنا بنقلد الاجانب ليه تلاقى واحد مسقط البنطلون ايه الحلو فى كدا برضو كل بقى وحش بنات وشباب ربنا يهدينا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elbashabasha عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جدعان من فوق عمرو خالد ومن تحت عمرو دياب والله ياجدعان فى بنات محترمه ولبسين الحجاب وبرده فى بنات *****و برده لبسين الحجاب انا روحت مارينا وما ادراك ما مارينا وعلى فكره انا من الاسكندريه و تعالى شوف على البحر ممكن تلقيه لبسه نقاب و بردو ***** و حتقولى غض من نظراك حبوص فى الاراض لحد لما تيجى عربيه و تشلنى و شكرا على الموضوع الجميل و دلوقتى فى مصر البنات المحترمه 30% و شكرا ده رايى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anac0nda عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
للاسف انتا مافهمتش قصدى كويس
انا حاطط رد

علشان الموضوع اصلا مش عاجبنى
انا شايف ان اغلبيه الناس هنا مافيش حاجه تقريبا بينتقضوها غير البنات
مع انى مش عارف انتم واخدين فكره وحشه اوى كده ليه عليهم
و باعدين الناس اللى بتقول ان الحسنه بتخص و السيئه بتعم
يبقى نفس الكلام يتقال على الشباب
مش على البنات بس
انا عارف ان فى بنات مش كويس
بس برده فى بنات محترمه و رقيقه و كويسه و كل حاجه
نفس الكلام يتقال على الشباب برده
يا ريت يا جماعه قبل ما نتكلم فى عيوب الناس بصفه عامه
نشوف احنا كمان عيوبنا
انا اسف لو ردى ده هيزعل حد
بس بامانه لا تعليق على الموضوع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة stepup عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا عم بص اللي عايز يحترم نفسه و ميبوصش علي البنات عمرو مهيبوص علي وحدة ولو بصلها هيبصلها زي اخته ولو اتعامل معاها بردو زي اختو لاكن يا عم الحج مش تسمع افلام ........... بنت تيت وتقعد تبص علي البنات اللي رايحه واللي جايه كانك هتفصلها بنطلون وتيجي تقول مش عارف اظبط نفسي طب مهو طبعا عموما no comment
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyboy4fun2 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بصراحه ما اقدرش اقول حاجه اكتر من اللى انتم قولتوه

بس اقدر اقول ربنا يهديهم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silent_hawk عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

الاجابة

البنات بقوا

بنسبة 99.99%

تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dead heart عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كل البنات دلوقت عاوزه الحرق بجاز
مش كلهم بردوو !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xdarky عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
! No comment
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lordring عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
امال انا اعمل اية انا فى هندسة خاصة و بشوف بنات هناك بلاش احسن اتكلم و انا عرفت بنت كانت محترمة اوى و كانت محجبة بعد شهر بظبت ولله كانت بتيجى الكلية بعد كدة تخش الحمام و تقلع الحجاب و اقبل متروح تلبسو تانى بقولها بتعملى كدة لية عادى فيها اية او كمان على فكرة زى الولد عايز يكلم بنات و يمشى معاهم البنات بردو كدة عايزة تمشى مع ولاد و كدة و ربنا يهدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo10 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بنات زى الفل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mozo2009 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ربنا يعدى ايامنا ديه على خير :dontgetit:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة be cool عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
دى حرية شخصية البنت تلبس زاى ماهي عاوزة بس تراعى انوا فى حمير عنيهم لو دخلت فى حيط هتخرموا وهتطلع من الناحية التانية, انما رأيى فى الحجاب البنت اللى عاوزة تتحجب تلبس الحجاب صح زاى مقال الكتاب ويكون دة بإرادتها يا بلاش من الحجاب خالص.
الف شكر على الردود

توقيع faroky3000 :
سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله ,الله اكبر استغفر الله العظيم سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
اللهم اتنا فى الدنيا حسنة و فى الاخرة حسنة و قنا عذاب النار

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]