الموضوع: طرائف سلك رود
قديم 09-06-2010, 10:44 PM   #16

_MaYsTrO_
عضو فعال

الصورة الرمزية _MaYsTrO_

• الانـتـسـاب » Dec 2009
• رقـم العـضـويـة » 67250
• المشـــاركـات » 231
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MaYsTrO_ صـاعـد

_MaYsTrO_ غير متواجد حالياً

و انا كنت لسة نوب كنت بلاقي مون و أروح ابيعوه عند بتاع الNPC و كنت بمسك بو علي بليد علي جليف و أعض أضرب بكل واحد شوية و كنت بروح عند الست بتاعت اللبس اشتري كل اللي عندها و كل أشوية و أنا بدب كنت بعض أغير في الهدوم أصحابي كانوا بيقلولي انتا بتعمل كدا ليه روحت قلتلهم علشان بزهق من شكل اللبس و طبعا كنت كل شخصية اعملها اهبيرها
يا سلام بقي أنا كل يوم بفتح انا و صحابي الاجانب و ندب مع بعض و كنا كل يوم عمالين نتكلم عن لفل 20 و نظام الهنتر و السيف و أول ما وصلنا لفل 20 كل واحد خد جوب و كلنا نزلنا ضرب في بعض زي الهبل حتي من غير منطلع جمل و لما ولاد الايه قلبوا تريدر و سابوني سيف طلعوا تريدة 1 ستار و أنا مكنتش عارف أموتها عشان هي 1 ستار و مكنتش عارف الحوار دة روحت قلت لازم أدوس Alt علشان أموتها قمت دايس Alt و قام اسمي بقي بالحمر و نزلو كلهم من علي الجمال و ادوني علقة موت
و قبل ما جيب لفل 20 كنت عمال أاقرا Tiger girl has appeared on tiger mountain قلت دي أكيد حاجة عاملة زي الولف كدا اللي يلقيه بياخده هدية روحت دورت عليها في الجبل بتاع الTiger Mountain نفسه مش المنطقة و كل ما تظهر أدور عليها و طلعت عين أهلي لحد ما عرفت ان هي بتظهر في المنطقة اللي حولين الجبل نفسه
برده كنت كل شوية ااقرا Capture the flag will start in 10 who want to join go to event so-ok عمال أقول مين so-ok دا هوا في واحد اسمه سو اوك؟؟؟ لحد ما لقيتها و رحت دايس عشان ادخل لقيته بيقلي الدخول من لفل 20 كنت هموت و ادخل لحد ما جبت لفل 20 و دخلت لقيت 7 معايا قلت لازم أموت العيال دي (اللي هما في نفس التيم معايا) و بعديها اطلع جري اخد الفلاج رحت دايس الت و موت واحد لقيت كله اتلم عليا و نازلين شتيمة فيا بس والله كانت أيام المغامرات

توقيع _MaYsTrO_ :

التعديل الأخير تم بواسطة _MaYsTrO_ ; 09-06-2010 الساعة 11:06 PM

إعلانات google