الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   DreamWorld-Online (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=503)
-   -   اى سؤال او استفسار -- الرجاء زيارة هذا الموضوع ووضع استفسارك فيه (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=597782)

DreamWorld-Team 29-01-2016 06:28 PM

اى سؤال او استفسار -- الرجاء زيارة هذا الموضوع ووضع استفسارك فيه

بـرجاء وضع أسألتكم او إستفساراتكم هـنـآ وسيتم الرد عليكم فى اقرب وقت

او التواصل معنا عبر حساب الفيس بوك الخاص باللعبه

Lion_stronge 30-01-2016 06:19 AM

رد: اى سؤال او استفسار -- الرجاء زيارة هذا الموضوع ووضع استفسارك فيه

ممكن اعرف arena & GoldCoin& SilverCoin بيجواا منين

youssefsalata 31-01-2016 06:38 AM

أنا بلعب الجيم وأدر أفيدك بجواب أولا مفيش فل جيم Arena الي موجود Iron Coin & Gold Coin & Silver Coin ال [ Iron Coin ] من موبس lv120 الي lv130 ول Gold Coin ول Silver Coin من Baghdad الموبس الي شبه ال Battle Golme

EL_Fa2eer 31-01-2016 05:42 PM

معلش انا عارف انى هتعبك معايا ممكن تجاوبلى على الاسئلة دى واكون شاكر ليك جد

انا كنت بلعب silkroad online وحابب اجرب العب Silkroad_R فياريت حد يكون بيلعبها او لعبها قبل كدة يجاوبنى بكل صراحة على الاسئلة دى معلش انا هتعبوا معايا بس هكون شاكر جدا ليه

اول سؤال: هيا silkroad_R هيا هيا السيرفرات الخاصة اللى بيقولوا عليه دى والا فيه فرق بينهم ؟

تانى سؤال: ايه احسن وافضل سيرفر من سيرفرات silkroad_R من حيث اللعب والاتاك وعمل البارتيهات وكمان من حيث البيع والشراء ؟

تالت سؤال: ممكن حد يدينى لينك تحميل اخر اصدار من silkroad_R يكون شغال على طول من غير اى مشاكل تقابلنى فيه ؟

رابع سؤال: هل طريقة لعب silkroad_R هو هو نفس طريقة لعب silkroad online والا فيه اى اختلافات بينهم ؟

خامس سؤال: هل بوتات silkroad_R هيا هيا بوتات silkroad online ؟

اخر سؤال بقى : ايه الفرق بين silkroad_R و silkroad online وانهى الاحسن فى اللعب ؟

و1000 شكر للى يساعدنى ويوضحلى الاستفسارات دى عشان انا ناوى العبها ان شاء الله

elGHOST 31-01-2016 07:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EL_Fa2eer (المشاركة 5250213)
معلش انا عارف انى هتعبك معايا ممكن تجاوبلى على الاسئلة دى واكون شاكر ليك جد

انا كنت بلعب silkroad online وحابب اجرب العب Silkroad_R فياريت حد يكون بيلعبها او لعبها قبل كدة يجاوبنى بكل صراحة على الاسئلة دى معلش انا هتعبوا معايا بس هكون شاكر جدا ليه

اول سؤال: هيا silkroad_R هيا هيا السيرفرات الخاصة اللى بيقولوا عليه دى والا فيه فرق بينهم ؟

تانى سؤال: ايه احسن وافضل سيرفر من سيرفرات silkroad_R من حيث اللعب والاتاك وعمل البارتيهات وكمان من حيث البيع والشراء ؟

تالت سؤال: ممكن حد يدينى لينك تحميل اخر اصدار من silkroad_R يكون شغال على طول من غير اى مشاكل تقابلنى فيه ؟

رابع سؤال: هل طريقة لعب silkroad_R هو هو نفس طريقة لعب silkroad online والا فيه اى اختلافات بينهم ؟

خامس سؤال: هل بوتات silkroad_R هيا هيا بوتات silkroad online ؟

اخر سؤال بقى : ايه الفرق بين silkroad_R و silkroad online وانهى الاحسن فى اللعب ؟

و1000 شكر للى يساعدنى ويوضحلى الاستفسارات دى عشان انا ناوى العبها ان شاء الله

هو انت عامل سبام ليه !
تم الرد فى الموضوع اللى فى قسم الاستفسارات :annoyed_h4h:

temo_vampire 01-02-2016 12:19 PM

فى ناس كتير فى الجيم لبسه avatar هو كل الناس دى شاحنه سيلك ولا فى كويست ولا ايه بظبط ؟؟
و سؤال تانى لو ممكن . فى كويستات مهمه و يا ريت لو فى يكون ليها شرح . وشكراا و بالتوفيق ان شاء الله

DreamWorld-Team 02-02-2016 10:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة temo_vampire (المشاركة 5250396)
فى ناس كتير فى الجيم لبسه avatar هو كل الناس دى شاحنه سيلك ولا فى كويست ولا ايه بظبط ؟؟
و سؤال تانى لو ممكن . فى كويستات مهمه و يا ريت لو فى يكون ليها شرح . وشكراا و بالتوفيق ان شاء الله

لا مش كله شاحن بس ليك 1 سيلك كل ساعه وتقدر تجيب سيلك من اليونيكات بردو وفيه افتار بجولد وافتار بسيلك يعنى مش كله سيلك بس ولحد دلوقتى مفيش دونات غير عدد قليل والدونات سيلك وجولد وتيتل بس

محمود محمد على 04-02-2016 12:07 PM

يا حماعة الموقع مش راضى يفتح عندى:gun2::mf_trek:

youssefsalata 04-02-2016 11:29 PM

شغال دلوأتي يا باشا

temo_vampire 05-02-2016 11:35 AM

يا باشا الجيم INSPECTION كتير . مفيش مشكله ان انت تكون بتظبط حجات فى الجيم . لاكن ياريت يكون فيه حاجه نعرف منها وقت INSPECTION اد ايه و السرفر هيشتغل امتى . من صفحه الجيم او الفيس

farfoor 05-02-2016 05:06 PM

هى اللعبة قالفلة ولا ايه
بتشتغل بس الزر بتاع ستارت مش بيظهر هو فى ايه

DreamWorld-Team 05-02-2016 08:00 PM

ده بيكون وقت ما تكون الجيم فيها Check على العموم ان شاء الله هيتم تطبيق نظام يعرفك وقت الـ INSPECTION هياخد وقت اد ايه

temo_vampire 07-02-2016 10:52 AM

ممكن owner الجيم يرد . هو ايه اللى حصل فى الجيم امبارح ده . و هل ده معناه ان الجيم خلاص باظ . ولا انت ناوى تعمل ايه .ماهو مش ممكن الواحد يتعب نافسه ويلعب و فى الاخر الجيم لسه فاتح ويقفل تانى . انا بتكلم عن الناس ال GA و كذا player . اللى واضح ان حصل خلاف بنكم و قررو يبوظو الجيم و قعدو يوزعو جولد و pets و بريميم و coins و بهدلو الجيم اميارح الساعه 11:30 بليل . يا ريت يكون فى رد من حضرتك و شكراا

محمود محمد على 07-02-2016 11:30 AM

امتى حيخلص فحص :wave::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9)::111 (9):

محمود محمد على 07-02-2016 02:37 PM

شوفلنا حل السيرفر check بسرعة ؟

الساعة الآن 03:14 AM.