الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Legend Of Silkroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=417)
-   -   Legend Of Silkroad ادخل لنتعاون (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=555995)

أساحبي 06-05-2014 09:35 PM

Legend Of Silkroad ادخل لنتعاون

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا كنت مبطل سيلك رود من زمان اوي واتخنقت من سيلك احلى ايام حياتي وحيات ناس كتيرة زمان اما كانت اول لعبة نلعبها اونلاين هي سيلك رود وبعد ما البريفت سيرفير نزلت وبوظت كل حاجة وسيلك رود اصلا باظت بسبب عدم التطوير و عدم الالتفات لمطالب الناس.

وطبعا انا بالصدفة دخلت علي اخبار سيلك رود لقيت legend of silkroad قلت ايه ده لقيت لعبة سيلك رود بس اللي كنا بنحلم بيها

old job , pvp , new graphic , new skills , new characters

طبعا مكنتش مصدق نفسي انا الاول كنت فكرو برايفت سيرفر بس لما عرفت انها شركة كبيرة مش اي كلام فرحت جداا وقولت احلا ايام ترجع تاني وسيلك رود اللي كنت بتمنها .

مع اني بقالي 3 سنين مبطل سيلك رود ولعبت لعب اونلاين كتيرة منها counter strike globa offensive and cod and bf4 بس علطول فاكر سيلك رود وتفرج علي صور سيلك رود اللي من ايام الشخصيات الصيني ولفل 32 اما كنت مبسوط اوي علشان جبت سلاح seal of star ب 1 مليون :D

المهم انا كنت عايز كلنا نخوش سوا ونعمل جيلد سوا ونعمل كل حاجة سوا ولينا قوتنا زي ما كان الاتراك هما اللي كانو تقريبا اقوا واكتر واشهر ناس في سيلك رود القديمة

ان شاء الله اللعبة نزلة يوم 20/5 والكلينت هتعرف تعملو دونلاود كمان اسبوع تقريبا

عايزين نبدأ سوا ونعمل guild بدل ما الخواجة يتحكم فينا :D

انا داخل legend of silkroad بأسم StarFire

واسم الجيلد ان شاء الله نبقا نتفق نسميه ايه

https://www.facebook.com/groups/307971369358498

ده الجروب اللي عملتو لينا عايزين نجمع عدد كبير ونبدأ سوا وانا هعمل vote

علي اسم الجيلد اللي هنعملو

دلوقتي كل واحد هيرشق في الموضوع ده يعمل حاجة

1- يكتب اسمو اللي هيخش بيه اللعبة

2- اسم للجيلد

3- ليه قررت تلعب legend of silkroad

مع السلامة يا رجالة :111 (20):

fapregas014 07-05-2014 08:37 AM

فكره جامده
’هنزل باسم
MissSilkroad
ولو نسمي الجيلد
نسميه اي اسم يكون فيه Egypt
ويارب تطلع حاجه كويسه وترجع ايام زمان

أساحبي 07-05-2014 08:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fapregas014 (المشاركة 5047904)
فكره جامده
’هنزل باسم
MissSilkroad
ولو نسمي الجيلد
نسميه اي اسم يكون فيه Egypt
ويارب تطلع حاجه كويسه وترجع ايام زمان

الله يخليك وشكراا علي الرد

خوش علي الجروب وكتب الاسم في الفوت ونشوف اكتر عدد فوت هتخدو

GeZzZ 07-05-2014 09:53 AM

حاجه كويسه انك تلعب لعبق جديده وان شاء الله انا هاجربها
ولكن لفت نظري كلمه سلكرود العاديه الناس سابتها لعدم التطوير ودا كلام صحيح
ولكن انتا قلت انك مبطلها من 3 سنين بس لسه فاكرها تعاله دلوقت ادخل العب العبه مش هاتعرف حجات كتيير عشان في حجاات كتيير اتغيرت من 3 سنين دا معناه ان في تطوير وكمان الايام دي في حجات جامده اتضافت واجمدهم افنتات ال GM's الجامده الي بقت كل شهر لازم في افنت للجي ام وحجات تانيه كتيير يطول شرحها بس في ناس لسه محستش بالتغيرات دي في العبه لانها مجربتهاش من الاساس ولسه عاشه في ايام زمان
مثال بسيط زمان كان في الارينه وكنت بحب ادخلها جدا وكمان تاخد ارينه كوين لمه تفوز وتبعها او تحوشها وتشتري ايتم بيها ولكن الايام دي محدش بيدخلها راحت الناس الي بتحبها بطلت العبه اصلان ولكنها مبصوش ان في Selver arina نازله جديد واجمد من الارينه العاديه والهديه مش لبس بس دا كمان بفات ليك ثابته بتشتريها بالكوين الي من الارينه وكمان مبصوش ان في strya الي بيدخل كل الثيفات والهناتر قدام بعض وبناخد هدايه سيلك للي يفوز الي بتدي بلو للايتم جوب الي الوحده لو جاتلك 3 str 3 int highest دي ب 1B +
مبصوش علي الفورترس مبصوش علي افنتات pvp الي بيعملها الجي ام واخرها الشهر دا دا مثال بسيط عن التطوير الي العيبه مش منتبها ليه من الاساس وعايشه في ايام زمان (دا الاكونت لمه تعمله هاتاخد bet ,Divil , prium+ ,50revers,50 ress ur self .دا غير هديه كل 10 لفلات سيلك وكمان لبس سوس لحد 70 مجانا )
((((Silkroad onlin The Best ))))))))

mahmod_tmam22 07-05-2014 11:39 AM

معاك انو غير حجات كتير بس بصراحه الافينتات انا شايفها انه تعبانة فين وفين لما بيطلع بافينت كويس دى حاجة الحاجة الثانية لية مش عايز يرفع الاسكلات وينزل الحضارة القديمة بغداد الحاجة الثالثة يا راجل مخلى نسبة عمل البلص للايتم صفر دحنا مش عارفين نعمل +7 والله دنا خسرت ملايين بسبب ان الايتم بيختقى مننا ومبنعرفش نحولو يا ريت لو ركز على الحجات الثلاثه دول والله ناس كتير هتمسك فيها لانو هيبدق بجد يحسن دة رأيى

Darck_Knight 07-05-2014 12:06 PM

اشطه يامعلم :111 (20):
انا هيبقي اسمي Dark7knight ان شاء الله
اسم الجيلد معرفش بس زي مقال fapregas014 يبقي حاجه فيها Egypt وخلاص
اما بقي انا هلعبها ليه ف اساسا انا اكتر حاجه شدتني الجرافيك الجامد مع وجود شخصيات جديده بسكلات جديده وخرايط جديده بدل الملل اللي فضلنا عايشينه في سيلك رود القديمه نفس الجرافيك والشخصيات والاسكلات والبلدات والخرايط والوحوش 8 سنين
اما ال SYSTEMS ف اكتر حاجه عجبتني ال job system بتاع الجيلدات

ahmedaskar 07-05-2014 12:46 PM

Goood Joooop

السلام عليكم:
انا اسمى احمد عسكر
اولا انا بحب حاجه فعلا اسمها سيلك رود من زمان جدا وانا بلعبها
ولما سبتها رجعت تانى مرة واتنين وثلاثه بس
بجد كل مرة بيكون عندى طاقة ليها الطاقه دى مع الوقت بتنفذ ليه؟؟؟؟
عشان زى ما قال الاخ انها مافيهاش تجديد
انا كمانمع الاخ اللى بيقول انها اتجددت فيها حاجات كتير بس فعلا فيه حاجات كتير محتاجه تتعمل
ده حتى نظام التريد الجديد حاسس انه ممل جدا ومش مفهوم
وكمان موضوع السيلك الشركة بتجبرك انك لازم تشحن والا هتفضل نووووب ومش هتطور
اه انا بموت فى موضوع التلفيل والبارتيات وكل الحاجات الجميله دى
بس برده عايز احس انى فعلا ممكن ابقى حاجه فى الجيم مش لازم الواحد يصرف عشان لعبه يعنى
وكمان بالنسبة لموضوع اللعبه الجديده ى فعلا كانت منتظرة جدا لناس كتير كان نفسها يبقى فى تطوير فى سيستم اللعبه بس يبقى نفس اللى احنا فاهمينه نفس التحكم ونفس الهدف بس مع التطوير والتحديث وده حصل وانا مستنى بجد الجيم
وان شاء الله هنزلها وهلعبها واهو تغيير شويه
انا هنزل باسم
Master_3skar
3skar_Strong
Miss_3skar
^_^ اى اسم تبع عسكر يبقى انا
والجيلد ان شاء الله احتمال يكون

_Defenders
شكرا ليكم
السلام عليكم:111 (20):

Darck_Knight 07-05-2014 12:56 PM

ده فيديو للـ pvp نظام pair exersize اللي هو نظام pvp العادي انا شايفه خرافي ايه رايكو يا رجاله
:wavetowel2:

[YOUTUBE]aXI1TiXT7ZY[/YOUTUBE]

Kenkoz 07-05-2014 02:24 PM

اسمى Kenkoz

Guild فية كلمة Egypt او Egy افضل

مثبت و هعدل اسمة للعموم

أساحبي 07-05-2014 08:17 PM

[QUOTE=GeZzZ;5047910]حاجه كويسه انك تلعب لعبق جديده وان شاء الله انا هاجربها
ولكن لفت نظري كلمه سلكرود العاديه الناس سابتها لعدم التطوير ودا كلام صحيح
ولكن انتا قلت انك مبطلها من 3 سنين بس لسه فاكرها تعاله دلوقت ادخل العب العبه مش هاتعرف حجات كتيير عشان في حجاات كتيير اتغيرت من 3 سنين دا معناه ان في تطوير وكمان الايام دي في حجات جامده اتضافت واجمدهم افنتات ال GM's الجامده الي بقت كل شهر لازم في افنت للجي ام وحجات تانيه كتيير يطول شرحها بس في ناس لسه محستش بالتغيرات دي في العبه لانها مجربتهاش من الاساس ولسه عاشه في ايام زمان
مثال بسيط زمان كان في الارينه وكنت بحب ادخلها جدا وكمان تاخد ارينه كوين لمه تفوز وتبعها او تحوشها وتشتري ايتم بيها ولكن الايام دي محدش بيدخلها راحت الناس الي بتحبها بطلت العبه اصلان ولكنها مبصوش ان في Selver arina نازله جديد واجمد من الارينه العاديه والهديه مش لبس بس دا كمان بفات ليك ثابته بتشتريها بالكوين الي من الارينه وكمان مبصوش ان في strya الي بيدخل كل الثيفات والهناتر قدام بعض وبناخد هدايه سيلك للي يفوز الي بتدي بلو للايتم جوب الي الوحده لو جاتلك 3 str 3 int highest دي ب 1B +
مبصوش علي الفورترس مبصوش علي افنتات pvp الي بيعملها الجي ام واخرها الشهر دا دا مثال بسيط عن التطوير الي العيبه مش منتبها ليه من الاساس وعايشه في ايام زمان (دا الاكونت لمه تعمله هاتاخد bet ,Divil , prium+ ,50revers,50 ress ur self .دا غير هديه كل 10 لفلات سيلك وكمان لبس سوس لحد 70 مجانا )
((((Silkroad onlin The Best ))))))))[/QUOTE

حضرتك انا بطلت القديمة بس كنت بلعب سيلك رود بريفت وكمان الابديت الجديدة في سيلك رود القديمة مش حلوة اوي انا بكلم علي الشكل العام صعوبة الفل بطريقة بشعة ولازم تدفع علشان تعلا

شكرا علي الرد واكيد انت عارف اكتر مني علشان مدخلتش سيلك رود القديمة من زمان

أساحبي 07-05-2014 08:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ☜ ĶeηКσZ ☞ (المشاركة 5047957)
اسمى Kenkoz

Guild فية كلمة Egypt او Egy افضل

مثبت و هعدل اسمة للعموم

شكراا ليك :wavetowel2:

أساحبي 07-05-2014 08:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Darck_Knight (المشاركة 5047939)
ده فيديو للـ pvp نظام pair exersize اللي هو نظام pvp العادي انا شايفه خرافي ايه رايكو يا رجاله
:wavetowel2:

[YOUTUBE]aXI1TiXT7ZY[/YOUTUBE]

انا رائي الشخصي انها حلوة اوي وخصوصا الجرافيك بتاع السكيلز وهيا بتضرب

أساحبي 07-05-2014 08:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaskar (المشاركة 5047937)
السلام عليكم:
انا اسمى احمد عسكر
اولا انا بحب حاجه فعلا اسمها سيلك رود من زمان جدا وانا بلعبها
ولما سبتها رجعت تانى مرة واتنين وثلاثه بس
بجد كل مرة بيكون عندى طاقة ليها الطاقه دى مع الوقت بتنفذ ليه؟؟؟؟
عشان زى ما قال الاخ انها مافيهاش تجديد
انا كمانمع الاخ اللى بيقول انها اتجددت فيها حاجات كتير بس فعلا فيه حاجات كتير محتاجه تتعمل
ده حتى نظام التريد الجديد حاسس انه ممل جدا ومش مفهوم
وكمان موضوع السيلك الشركة بتجبرك انك لازم تشحن والا هتفضل نووووب ومش هتطور
اه انا بموت فى موضوع التلفيل والبارتيات وكل الحاجات الجميله دى
بس برده عايز احس انى فعلا ممكن ابقى حاجه فى الجيم مش لازم الواحد يصرف عشان لعبه يعنى
وكمان بالنسبة لموضوع اللعبه الجديده ى فعلا كانت منتظرة جدا لناس كتير كان نفسها يبقى فى تطوير فى سيستم اللعبه بس يبقى نفس اللى احنا فاهمينه نفس التحكم ونفس الهدف بس مع التطوير والتحديث وده حصل وانا مستنى بجد الجيم
وان شاء الله هنزلها وهلعبها واهو تغيير شويه
انا هنزل باسم
Master_3skar
3skar_Strong
Miss_3skar
^_^ اى اسم تبع عسكر يبقى انا
والجيلد ان شاء الله احتمال يكون

_Defenders
شكرا ليكم
السلام عليكم:111 (20):

شكرا ليك وان شاء الله اللعبة تكون كويسة

أساحبي 07-05-2014 08:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Darck_Knight (المشاركة 5047923)
اشطه يامعلم :111 (20):
انا هيبقي اسمي Dark7knight ان شاء الله
اسم الجيلد معرفش بس زي مقال fapregas014 يبقي حاجه فيها Egypt وخلاص
اما بقي انا هلعبها ليه ف اساسا انا اكتر حاجه شدتني الجرافيك الجامد مع وجود شخصيات جديده بسكلات جديده وخرايط جديده بدل الملل اللي فضلنا عايشينه في سيلك رود القديمه نفس الجرافيك والشخصيات والاسكلات والبلدات والخرايط والوحوش 8 سنين
اما ال SYSTEMS ف اكتر حاجه عجبتني ال job system بتاع الجيلدات

تنور يا غالي وان شاء الله هنفيد بعض جوا الجيم

yehya77 07-05-2014 10:14 PM

DesertRose_
TRANSFORMERS

الساعة الآن 06:04 AM.