الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   طريق الحرير بالسيرفر الكورى ( Korean SilkRoad ) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=27)
-   -   طلب من مشرفنا الغالي dragonzee والمبرمج المتميز acer (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=428880)

MR_GHOST 15-05-2012 08:30 PM

طلب من مشرفنا الغالي dragonzee والمبرمج المتميز acer

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا مبروك للجميع انتهاء الامتحانات وانا كنت مقرر تاجيل الطلب لحين انتهاء الاختبارات

ثانيا :- الطلب بخصوص loader و برنامج البوت

في الفترة الاخيره وبعد دمج السرفرات الكوريه في سرفر واحد تم عمل تحديث لل hack shield

ومن وقتها برامج السرفر الكوري لا تعمل فبرجاء تحديث اللودر والبوت لتعمل مع اخر تحديثات

للعبة وشاكرين ومقدرين حسن تعاونكم ومجهودكم الرائع حيث انه لاتوجد اي نسخة من اللودر في اي موقع اخر سوى موقع silkroad 4arab

وشكرا مقدما باسمي وباسم اصدقائي اللذين يلعبون في السرفر الكوري

DragonZee 15-05-2012 10:30 PM

فـى وقـت اقـصـاه الـسـبـت الـقـادم EliteLoader
هـيـكـون جـاهـز

theanimal 16-05-2012 09:06 AM

أولا الف مبروك للناس اللى خلصت امتحانات وربنا معاهم ويوفئهم كلهم يا رب
طلب من المشرف برنامج EliteLoader علشان احنا من الاخر متسوحين ومش عرفين نلعب خااااااااااالص

DragonZee 17-05-2012 07:43 PM

انـا بـعـمـل تـجـارب عـلـيـه عـشـان الابـديـت الأخـيـر للـهـاك شـيـلـد فـيـه بـاكـيـت واقـفـة مـعـايـا
بـالـنـسـبـة للـمـيـديـا 80% خـلصـت مـنهـا مـع تـصـلـيـح بـج الـكـتـابـة بـالـكـورى

MR_GHOST 17-05-2012 08:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragonzee (المشاركة 4150471)
انـا بـعـمـل تـجـارب عـلـيـه عـشـان الابـديـت الأخـيـر للـهـاك شـيـلـد فـيـه بـاكـيـت واقـفـة مـعـايـا
بـالـنـسـبـة للـمـيـديـا 80% خـلصـت مـنهـا مـع تـصـلـيـح بـج الـكـتـابـة بـالـكـورى

شكرا على مجهودك الاكثر من رائع وعلى سرعة استجابتك

وربنا يكتر من المبرمجين العباقرة امثالك فعلا احنا عندنا عقول في مصر مش موجودة في العالم

وربنا يوفقك

CError 30-05-2012 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DragonZee (المشاركة 4150471)

ربنا يوفقك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_GHOST (المشاركة 4150515)
شكرا على مجهودك الاكثر من رائع وعلى سرعة استجابتك

وربنا يكتر من المبرمجين العباقرة امثالك فعلا احنا عندنا عقول في مصر مش موجودة في العالم

وربنا يوفقك

acer20006 18-06-2012 05:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_GHOST (المشاركة 4147974)
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا مبروك للجميع انتهاء الامتحانات وانا كنت مقرر تاجيل الطلب لحين انتهاء الاختبارات

ثانيا :- الطلب بخصوص loader و برنامج البوت

في الفترة الاخيره وبعد دمج السرفرات الكوريه في سرفر واحد تم عمل تحديث لل hack shield

ومن وقتها برامج السرفر الكوري لا تعمل فبرجاء تحديث اللودر والبوت لتعمل مع اخر تحديثات

للعبة وشاكرين ومقدرين حسن تعاونكم ومجهودكم الرائع حيث انه لاتوجد اي نسخة من اللودر في اي موقع اخر سوى موقع silkroad 4arab

وشكرا مقدما باسمي وباسم اصدقائي اللذين يلعبون في السرفر الكوري

^^
اللة يبارك فيك
برغم من انى لسة ممتحن النهاردة وكان الامتحان رقم 4 من 5 فاضل اسبوع كمان وان شاء اللة يعدى على خير
بالنسبة للبوت الاخير انا كنت شغال على نسخة قديمة اوى لبوت بلغة الفيوجول بيزك اعتقد انة كان شغال ايام كاب 80 او 90 لمبرمج بوتPH . عديلت اكوادة وقنوات اتصالة و كان شغال تمام وبيقراء الشنطة وبيتحرك وخلافة لكن كان فى مشكلة بيانات الميديا وفى الاخر بداءت شغل وبعدين الامتحانات ونسيت حتى مكان البوت فى الجهاز :sorry:
المفيد

فى الغالب انا هرجع العالمية مع صديق ليا بيقولى ان السيرفرات هتنضم وهتكون فرصة الرجوع ليها
بالنسبة للبوت Black انا ممكن انزل كود ال Autoit بتاعة اللى هو لغة الاسكربت اللى متبرمج بيها مجموعة Sloke كلها سواء كانت G1/G2 /العادية
بس بعد الامتحانات طبعا علشان اكون فاضى اطلع الكود الاخير
وللعلم
G1 كانت اكواد قراية الميمورى وترتيب الكود
G2 اكواد قراية الميمورى وترتيب الكود وقراية الميديا وكود الحماية
******************:devil:******************
وانت ممكن تعمل عليها تعديل او ممكن حتى تطور فيها على حسب ما يناسبك
بس لو حبيت ترفعها على النت ياريت متغيرش اسمها واكيد تضيف اسمك على البرنامج كمطور للاسكربت
بالنسبة للودر مشرفنا العزيز مسئول عنة واكيد مجرد مايخلص شغل علية هيضيفة فى المنتدى

كدة تقريبا كل حاجة تمام

واعزرونى انى مش متواجد فى المنتدى بس انا بفتح المنتدى من فترة لفترة على حسب الوقت اللى يسمح

x_mennick 05-07-2012 01:54 PM

انا حرجع تاني للعبة إلي فاكرني يرفع إيدو ^^ انا اعتزلت سنتين الثانوية و خلصت اخيرن

karimkiko0 25-07-2012 10:27 PM

:hippi::hippi:

ammar_200811 24-08-2012 07:03 AM

لو فى حد بيلعب الجيم يكلمنى عشان انا مش لاقى حد فى الجيم مصرى وى مش عارف اعمل ايه وى محتاج اوى لودر وى ميديا درورى اسم account
_ironman_
we al yahoo
ammar_200811

الساعة الآن 05:40 PM.