الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Feronia (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   الله أكبر الله أكبر (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=164317)

X_LeGand 14-11-2009 10:59 PM

الله أكبر الله أكبر

الحمد لله الحمد لله
و الله العظيم انا كنت منهار أنهيار تام وكل صحابى واللى حوليه بيفوقونى و أول ما الجون دخل مش عارف لقيت نفسى واقف نصى اللى فوق من غير هدوم و كنت هموت من الفرحه لدرجه أنى بجد كنت بموت من الكحه والسعال اللى مسكنى من الفرحه
مش عارف أوصف اللى جوايا
من الاخر أنا فرحان جدا جدا جدا
و أى حد هيقولى على حاجه أنا تحت أمره
من الاخر برضوه أى حد يكلمنى فى الجيم ليه5 مليون أنا عارف أنه مش مبلغ بس يوم النصر ممكن أضحى بكل شىء علشان مصر
يا رب النصر
يا رب النصر
يا رب النصر
يا رب النصر
يا رب النصر
يا رب النصر

elbash45 14-11-2009 11:04 PM

الحمدااله .
we did it
مبروك عليك و على كل المنتدى و مصر كلها

Dark_NghiT 14-11-2009 11:14 PM

اللة اكبر
الحمد للة
الحمدللة
الحمد للة
الحمد للة
الف مبروك على الفوز لمصر ولى كل الناس:p

هانى الكدوانى 14-11-2009 11:21 PM

الله عليكي يا مصر

والله العظيم
تمااااااااااااااااااااام

RandyOrtan 14-11-2009 11:28 PM

الف مبروك لى مصر فين 5m:d

X_LeGand 14-11-2009 11:34 PM

اللى عايز أى حاجه ميكلمنيش على killer07002 علشان هو kill client كلمونى على BoomBoomBoW

kimo_5500 14-11-2009 11:37 PM

ألف ألف ألف مبروك لكل المصريين بس بجد اللعيبة بتاعت مصر ملعبتش لعب رجاله بجد بس الحق يتقال لعيبة الجزائر ال كان مخليهم يلعبوا حلو كدة الثقة بجد لو عندنا كنا كسبنا

الحمد لله مبرووووك لكل المصريين و المنتدي و كل مصريين server ALPS

THE DARK ONE 22 14-11-2009 11:44 PM

ده أنا مصري عايش في السعودية ولو تشوفني وأنا أدام التلفزيون هعيط على أخر المبارة كنت هتحزن عليا ^^
ولو شفتني بعد الهدف كنت بجري في الشارع ماسك علم مصر وبقول
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولللل للللللللللللللللللللللللللل
ده أنا هموت من الفرحة ومش عارف أعبر ده أنا بطير من الفرح
مصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـر
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــر
ده أنا رسمت علم مصر على كل حته في جسمي ورايح المدرسة وسط السعوديين وأنا لابس علم مصر ده أنا هموت من الفرح ^^:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

7shash 14-11-2009 11:48 PM

lol

الف مبورووووووووووووووووووك
بس اكيد مش هترد لان اختبرتك لقيتك عامل نفسك من بنها هههههههههههههههههههههههههههههه بهزر

zanegar 15-11-2009 12:05 AM

يجامد

الف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروكالف الف الف الف مبروك
متشكر يحوبي على الحلاوا دي

Blue_Sky 15-11-2009 12:18 AM

مبروك لكل المصرييين بجد جوونين زي الفل بس نشفوا ريئنا في الجون التاني

مبروووووك مبرووووك وشكرا على الموضوع يا حبي وربنا معانا في السودان

Adham SabrY 15-11-2009 12:32 AM

الله أكبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــر

هو دة عنوان موضوعككككككككككككككككككككككككك

وهو دة افضل ردددددددددددددددد

اللــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه أكبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

Lady_Killers 15-11-2009 12:32 AM

الففففففففففففففففففففففففففففففففف مبرررروووووووووووووووووووووووووووووووووك

كورابيكا 15-11-2009 12:38 AM

انا عاوز 5 مليون :p

X_LeGand 15-11-2009 12:45 AM

يا جماعه كلمونى على BoomBoomBow أنا موجود دلوقتى واللى ميلقنيش لم أجى هكلموه

الساعة الآن 01:57 PM.