الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قـسـم الـ Centerbot (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=339)
-   -   Centerbot !!! (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=576685)

DR.iTACHi 19-01-2015 09:46 PM

Centerbot !!!

هو انا عايز افهم بس ليه بتعدلوا على البوت ده وليه بتحاولوا تشغلوا بوت واقف اصلا بريفيرسينج
لو هتعمل ريفيرسينج يبقى عندك Sbot و phbot على الاقل دول شغالين اه اينعم مش سهل انك تعملهم ريفيرسينج بس مش مستحيل ولما تعمل ريفيرسينج بس للوجن يبقى مبروك عليك مالتى كلاينت وكلاينتلس وكل اللميزات بتاعتهم ... وبالنسبه للحمايه www.at4re.com اساتذه فك تشفير بس الريفيرسينج والكراك عليك انت xD

™ MooKa ™ 20-01-2015 12:23 AM

ممكن برضه بس الـــ Sbot و Phbot صحابهم مش هيسكتو و كمان بيعملو تعديلات كل ابديت

لاكن البوت الموقوف يعتبر سايب مالوش صاحب فا لو عدلنا احنا و شغلناه نضمن ان محدش ممكن يلعب في البوت

الموضوع مفتوح للمناقشه

DR.iTACHi 20-01-2015 05:52 AM

انا معاك ان اصحابهم مش هيسكتوا... بس هيعملوا ايه مش هيقدروا يوقفوا الكراك بتاعك اخرهم هيسدوا الثغره فى الفيرجن الجديد مش اكتر لكن الفيرجن الى انت كركته هيفضل شغال زى الفل... يعنى مثلا لو عملت كراك للSbot بتاع البرايفت سيرفر مبروك عليك Sbot شغال مدى الحياه للprivate server انا شايف ان المجهود الجبار الى بتعملوه فى الCenterbot لو عملتوه فى بوت شغال احسن كتير مهو يا تعملوا كده يا تعملوا انتوا بوت لكن فكره Centerbot مع الاسف فكره فاشله وانا بتكلم كده لانى عندى خبره كويسه وتقدروا انا من ايام Tbot crack القديم الى كان weeman عامله كان Tbot ver1 لو حد فاكره وانا برده عندى خبره فى reversing و programming بس مجرد افكار مش مبرمج بمعنى الكلمه يعنى...

youssef13 20-01-2015 12:58 PM

ببساطة
لو تم تكريك اي اصدار من الـ phBot او SBot ( دة لو يعنى )
الاصدار اللى بعده يغير الـهوست وآلية عمل الاتصال من الموقع , والقديم يبقى راح عليك ..

Faris Asaer 20-01-2015 08:53 PM

بس لو تم تكريك اي اصدار من الـ phBot او SBot زى ما انت بتقول مره هبقى سهل يتكرك تانى

™ MooKa ™ 21-01-2015 12:08 AM

والله كلمكو صح

medo2022 21-01-2015 12:25 AM

sbot او phbot لو تم تكريكة هيبقى احسن من centerbot لو حد يحاول يكركهم هيشتغلوا احسن من centerbot

DR.iTACHi 21-01-2015 06:15 AM

يا يوسف
فكره الكراك هتبقى زى Mbot مش هتحتاج سيرفر اصلا انت يا دوب هتاخد الباكتس وتعملها انجيكت بس المشكلة ان phbot مبيشتغلش لو loopback adapter مفتوح ودى حلها انك تعمل سيرفر زى بتاع mbot يكونكت عليه فاهمنى Weeman فعلا مبيسكتش ومن اذكى المبرمجين الى عرفتهم فى حياتى Weeman من قبل ما يبقى programmer هو اصلا reverser محترف انا كنت beta tester ل Tbot crack الى كان عامله الى كان مخليه بفلوس كان ب2 دولار فى الشهر لو حد فاكره
ما علينا اخر حاجه فاكرها انه مشفر الكود ب2 packer عشان تبقى مستحيله بس انا بقولك www.at4re.com محترفين Weeman نفسه كان بيستخدم طرقهم فى فك التشفير وزى ما بقولك ارفع الphbot و Sbot ليهم واسبوع بالكتير هيفكولك التشفير وهيقلولك الطريقة بتاعه فك التشفير بالنسبه للكراك هنحتاج اكونت Sbot و اكونت phbot فى الاول نجرب بيهم عشان نفهم ال packets ماشيه ازاى...

youssef13 21-01-2015 07:23 PM

الكلام دة مش حيجى غير بالتنقيح ollyDbg
وانا مبدئيًا معنديش اي فكرة عنه لأنى مش دارس اسمبلى
بس حيحتاج شهور مش اسبوع ,, وممكن في الآخر نفشل
حيبقى تعب ع الفاضى
فيه حل تانى بفكر فيه ,
ان بدل ما نحاول نكرك phBot ونخليه مجانى
ممكن نحاول نخليه يفتح على اكتر من آي بي , بس برضه في جميع الاحوال صعب .

DR.iTACHi 21-01-2015 09:14 PM

انا مش بقول انت لوحدك الى تقديها ollydbg ثانيا انك تخليه يفتح على كذا اى بى فى الحالتين هتعمل هاك للسيرفر فيبقى كراك لوجن احسن بكتير من كراك اكتر من اى بى..
ولو شايف ان صعب الكراك يبقى الافضل ابدا اعمل بوت خاص بيك...

FirstOne 22-01-2015 09:21 PM

حلوة الفكرة بس احب اضيف بعض المعلومات
1 - sbot كراك لوجن يبقى لازم سيرفر نحول عليه اللوجن صح طب مين اللى عندو نفس الباكيت اللى متوافقة مع sbot عشان الهاك شيلد ؟؟؟ ومين اللى سرعة النت عنده هتستحمل ؟؟؟ وبعدين لو حصل اعرف ان ايميلك اتسرق عشان ال sbot بيسجل بيانات الاميل على السيرفر مش فى ملف على الجهاز بالنسبة لانه يشتغل على اكتر من ip انا بشغلو على اجهزة السيبر كولو :v::v::v: لان فك تشفيره سهل ومنتشر

2 - phbot اعتقد انه اصعب م الsbot عشان كل اما افك تشفيرة الملف يطلع بايز مش عارف ليه ممكن اكون لسه مبتدئ بالنسبة للوجن سيرفر اعتقد انه اسهل من ال sbot عشان ip بتاعه بيدينى كونكت على ال ibot بس بياخد DC بس برضو هيكون صعب فى حتة انو يتعامل مع باكيت الهاك شيلد بالنسبة للتشغيلة على اكتر من ip لسه بحاول عشان تشفيرة صعب

3 - معظم مواقع فك التشفير مبتفكش برامج او بوتات هما بيدوك الشرح ازاى تفكهم لكن مبيفكوش حاجة ربحية بيفوكو برامج هما اللى مشفرنها من اجل التعلم فقط او جرب وشوف هيقولولك ايه

mohamed 011 23-01-2015 11:57 PM

انا شايف ناس كتبه سنتر بوت رجع ووافين في كل مدينه استال ؟؟؟

whitebird0002 24-01-2015 06:45 PM

انا شايف ان انتو متفكروش تسراقو مجهود ناس تانيه و تعملو حاجه خاصه بيكو يكون افضل من الكلام ده
الناس دى بردو تعبت فى شغلها ولا انتو عايزين تاخدو عالجاهز و بس ..مش حرام بردو ولا ايه

youssef13 24-01-2015 08:19 PM

فين السرقة في كدة ؟

على كدة لما بتفعل Office ولا Windows ولا آي منتج , دة يبقى سرقة برضه ؟

medo2022 26-01-2015 02:11 PM

حاولوا تعملوا source code من agbot وعلشان تضيفوا الكوستات واللفلات الجديدة وتطوير auto login لو ينفع هيبقى احسن من centerbot

الساعة الآن 07:16 AM.