الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   طريق الحرير بالسيرفر الكورى ( Korean SilkRoad ) (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=27)
-   -   حصريا EliteLoader (متجدد) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=257887)

DragonZee 05-08-2010 01:23 AM

حصريا EliteLoader (متجدد)

بسم الله الرحمن الرحيم

التحميل

Elite Loader v6.2

التحميل من هنا :Mirrorcreator

________

كود PHP:

التعديلات هتلقوها فى ال Readme 

-_- 05-08-2010 01:27 AM

شكراً حجرب و اشوف مع اني خايف اجرب يكون في هاك :diepig:

المفروض تضع لنا رابط فحص من الفيروسات

لكن الف شكراً على سرعة تعاونك و وضع البرنامج لنا

love2006 05-08-2010 01:27 AM

thx basha download now :)

x_mennick 05-08-2010 01:51 AM

انا عندي واحد قديم و شغال بس خايف من البلوك

DragonZee 05-08-2010 02:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_mennick (المشاركة 2639619)
انا عندي واحد قديم و شغال بس خايف من البلوك

القديم الHackShiled بيقفلوا لكن النسخة دى شغال من غير ميتقفل

acer20006 05-08-2010 02:26 AM

مبروك يا فودا دخلت دائرة المبرمجين ^^
بالنسبة للبلوك _ مفيش حاجة اسمها بلوك فى السيرفر الكورى ... ودة بسبب ان الKssNبيشيل 5 اكونتات ولو فى حاجة اسمها بلوك يبقى اسمها KssN Block يعنى بلوك لل 5 اكونتات ودة الحمد للة مش موجود .. كل الى الجيم بيعملو لو شايف اى برنامج مخالف انو بيقفل الجيم _ ( دة الكلام الى المعرف عند الكل وعلى العموم هيبان اذا كان فى بلوك او مفيش الاسبوع الجى )
بالنسبة للهاك شيلد ( برنامج حماية وظيفتة منع اى اتصالات بين السرفر والكلينت الاصلين سواء كان اتصال عن طريق الذاكرة او الباكتس) انا حاولت امنع الهاك شيلد انو يشتغل ونجحت وشغلت اللودر كلة بس لقيت ان فى باكت بيبعت من السرفر للكلينت وضيفتة ان يتاكد ان الهاك شيلد شغال ومش ممنوع ( الباكت دة بيتبعت تقريبا كل 5 دقائق) ولو الباكت دة متردش للسرفر بالباكت الصح بتاعة النتيجة بتكون كرش
اما بالنسبة لبرنامج فودا _ فلو اشتغل من غير كرش ( يعنى اكتر من 5 دقائق _قول ساعة كاملة-) فيبقى تمام _ وللتاكيد جرب تفتح برنامج cheatengin مع الجيم لو فتح -كدة يبقى الهاك شيلد وقف عن الشغل --- ولو اخد كراش كدة يبقى الهاك لسة شغال
وعلشان تكون فى السليم جرب الاسبوع دة على اى اكونت صغير ملهوش لزمة علشان لو فى وقف للكونتات ( فترة متفتحش فيها الاكونت - مش بلوك - بس حاجة عاملة زى العقاب ) تكون انت فى التمام
Cave

-_- 05-08-2010 02:36 AM

لو بدلت ال
sro_client
القديم بالجديد و شغلت باللودر حيجي كراش بعد كم دقيقة
هدا الي بقصده Cave

DragonZee 05-08-2010 02:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -_- (المشاركة 2639526)
شكراً حجرب و اشوف مع اني خايف اجرب يكون في هاك :diepig:

المفروض تضع لنا رابط فحص من الفيروسات

لكن الف شكراً على سرعة تعاونك و وضع البرنامج لنا

تم

DragonZee 05-08-2010 02:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acer20006 (المشاركة 2639746)
مبروك يا فودا دخلت دائرة المبرمجين ^^
بالنسبة للبلوك _ مفيش حاجة اسمها بلوك فى السيرفر الكورى ... ودة بسبب ان الkssnبيشيل 5 اكونتات ولو فى حاجة اسمها بلوك يبقى اسمها kssn block يعنى بلوك لل 5 اكونتات ودة الحمد للة مش موجود .. كل الى الجيم بيعملو لو شايف اى برنامج مخالف انو بيقفل الجيم _ ( دة الكلام الى المعرف عند الكل وعلى العموم هيبان اذا كان فى بلوك او مفيش الاسبوع الجى )
بالنسبة للهاك شيلد ( برنامج حماية وظيفتة منع اى اتصالات بين السرفر والكلينت الاصلين سواء كان اتصال عن طريق الذاكرة او الباكتس) انا حاولت امنع الهاك شيلد انو يشتغل ونجحت وشغلت اللودر كلة بس لقيت ان فى باكت بيبعت من السرفر للكلينت وضيفتة ان يتاكد ان الهاك شيلد شغال ومش ممنوع ( الباكت دة بيتبعت تقريبا كل 5 دقائق) ولو الباكت دة متردش للسرفر بالباكت الصح بتاعة النتيجة بتكون كرش
اما بالنسبة لبرنامج فودا _ فلو اشتغل من غير كرش ( يعنى اكتر من 5 دقائق _قول ساعة كاملة-) فيبقى تمام _ وللتاكيد جرب تفتح برنامج cheatengin مع الجيم لو فتح -كدة يبقى الهاك شيلد وقف عن الشغل --- ولو اخد كراش كدة يبقى الهاك لسة شغال
وعلشان تكون فى السليم جرب الاسبوع دة على اى اكونت صغير ملهوش لزمة علشان لو فى وقف للكونتات ( فترة متفتحش فيها الاكونت - مش بلوك - بس حاجة عاملة زى العقاب ) تكون انت فى التمام
cave

انا مجربوا واللعبة اشتغلت ساعتين متواصلتين من غير كراش بس لو حد جالوا كراش يقول فى الموضوع عشان اشوف اذا كان فى خطأ

acer20006 05-08-2010 02:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -_- (المشاركة 2639766)
لو بدلت ال
sro_client
القديم بالجديد و شغلت باللودر حيجي كراش بعد كم دقيقة
هدا الي بقصده Cave

دة صحيح لو بديلت الكلينت وعملت disable من ملفاتregedit هتاخد كراش ودة لان باكت ال 2112 مش موجود فى الكلينت القديم

acer20006 05-08-2010 02:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragonz2105 (المشاركة 2639793)
انا مجربوا واللعبة اشتغلت ساعتين متواصلتين من غير كراش بس لو حد جالوا كراش يقول فى الموضوع عشان اشوف اذا كان فى خطأ

كدة انت تمام . بس تفتكر الاسبوع الى جى مش هتحتاج تعملو ابديت
بالمناسبة التعديل دة لو 100% شغال على طول كدة انت انقذتنى _ لان معظم برامجى كانت هتقف

matrex7200 05-08-2010 03:09 AM

شكرا يا مان الف شكر

DragonZee 05-08-2010 03:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acer20006 (المشاركة 2639811)
كدة انت تمام . بس تفتكر الاسبوع الى جى مش هتحتاج تعملو ابديت
بالمناسبة التعديل دة لو 100% شغال على طول كدة انت انقذتنى _ لان معظم برامجى كانت هتقف

معتقدش انو هيحتاج ابديت بس لو احتاج انا الريسورسس عاندى و اقدر اعملوا ابديت فى اى وقت

اما عن التشغيل انا حاطط الحاجات اللى متعملش كراش لاطول فترة عن اللودر القديم

acer20006 05-08-2010 03:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dragonz2105 (المشاركة 2639891)
معتقدش انو هيحتاج ابديت بس لو احتاج انا الريسورسس عاندى و اقدر اعملوا ابديت فى اى وقت

اما عن التشغيل انا حاطط الحاجات اللى متعملش كراش لاطول فترة عن اللودر القديم

انا كل الى يهمنى فى اللودر حاجة وحدة بس _ الريديركت ) __ هتسالنى والمالتى كلينت _ هقولك عندى جهاز تانى:wink1:

ملحوظة :- ممكن تحط اسم المنتدى وكلمة ( تم التعديل بواسطة ...>بالانجليزى طبعا<) علشان لو حصل ان اللودر اتاخد لموقع تانى وشافو اسمك بس هيقولو _ انك نسبت البرنامج ليك_ ولو ملقوش اسمك واسم المنتدى هيجى واحد ويقول انو هو دراجونز وانك واخد البرنامج منة __ وفى الاخر القرار ليك
تقبل مرورى

soma_zuma 05-08-2010 03:34 AM

:dots::dots::dots::dots::dots::dots::dots:

الساعة الآن 10:18 PM.