المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اى واحد عندو سؤال الرد هيكون فى ساعة وحدة ان شاء الله

الصفحات : 1 [2] 3

egypt 4 ever
04-12-2009, 07:26 PM
لو سمحت انا عايز اعرف ليه النيوكر اقوى من البو مع العلم بان البو str والنيوكر int ولا المعلومه ده غلط ان النيوكر اقوى من البو ارجوو الافاده

Curse_master
04-12-2009, 09:13 PM
بص يا باشا كل شخصية وليها مميزات وليها عيوب ومفيش حاجة اسمها الشخصية الكاملة ......... النيوكر أ*** عيب عنده أنه بلاعة Potions (Mp or HP) ولو مش رافع بافاته مش هيستحمل ضربة زيه زي الويزارد ......... أما البو فعيبه كالآتي ضربته مش قوية برغم أن كرتيكالاته كتيرة بس ضربته مش قد كدة....خلص الكلام.....

ريعو
04-12-2009, 09:17 PM
انا عايز اعرف ازاى اعمل صوره توقيع بعد الرد على المواضيع

شكرا بليز الافاده

pm me at re3o_zamalek@yahoo.com

معليش عشان هاقفل سيلكرود فور عرب

feti7a
05-12-2009, 02:42 AM
سؤال فى الwarior
انا one hand sword و فاتح كل حاجة تبعه ينفع افتح كل الbuff ابتاعة ال 2 hand sword & dual axe عشان ال atk pwr + critical+attack rating+ def. pwr يزيدو

kasperelmasry
05-12-2009, 10:41 AM
شكرا يا باشا على موضوعك
انا سوالى بسيط مش هيبقى صعب ان شاء الله
انا ويزارد نفسى افتح استول ويفضل السلاح ظاهر انا عارف الصينى بتتعمل ازاى بس فى فى الاوربى ما بعرفش
سلامو عليكم

Shredder_Eyes
05-12-2009, 11:52 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
انا طلب شرح وافى لسكلات الويزارد و الكلرك و ايه المهم و ايه لا و يا ريت بصور يعنى مثلا تجيب صوره للسكلز للاتنين و ترقم على كل سكل و تشرحلى ...
اتمنى يكون طلبى عندك .. و يا ريت الشرح ميبقاش هنا .. يعنى مثلا يكون موضوع لوحده و يتثبت .. اتمنى انى الاقى طلبى عندك
و شكرا

Ahmed no farm
06-12-2009, 01:33 AM
مشكوووووررر

Card_Man
06-12-2009, 12:02 PM
انا مبسوط اوي ان الموضوع رجع اتفتح تاني و بجد انت راجل محترم اوي و انا عن نفسي باستفاد منك اوي و احب اشكرا جدا

و انا كنت عايز اسال سؤال هم الناس اللي بيجيبوا جولد كتير ازاي اصل انا باشوف ناس لفلات عالية كتير واقفة stall و كدا يعني لو معايا شخصية لفل عالي و خليتها بوت على طول و تلم كل حاجة و اقف stall اقدر اجيب جولد كتير و لو فيه طريقة اجيب بها جولد كتير بس يا ريت يعني ما تاخدش وقت طويل اوي يا ريت تقولي عليها

و اسف لو طولت عليك

FAZZZZ
06-12-2009, 02:33 PM
هو فيه حل أنك لو أنت صارف عالأكونتات دي فلوس جامدة ممكن تروح تكلم مندوب الشركة أو مندوب المبيعات ألألي أشتريت منه السيلكات وهو هيحاول يرجعهولك بس أعتقد ان الموضوع ده مكلف ......... غير كدة معرفش الحقيقة.

ده اغرب طلب شفته في حياتي هو انت لو كنت معايا في أسيوط كنت عرفت أتصرفلك بس للأسف أنا معرفش حد في القاهرة .......
..........خلص الكلام..........

هو انت من اسيوط ولا ايه يا برنس ؟؟؟؟؟؟؟؟

king2010585
06-12-2009, 06:54 PM
ممكن حد يعرفنى فين الوحش ده Hungry Blood Ong
:confused::confused:
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2009/12/6/07/02z42ztc2.jpg (http://www.tobikat.com)

yasso2009
07-12-2009, 10:12 AM
ممكن حد يعرفنى فين الوحش ده Hungry Blood Ong
:confused::confused:
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2009/12/6/07/02z42ztc2.jpg (http://www.tobikat.com)

go to end the road of samrkand south you will find it

Hell_Egy1
07-12-2009, 10:18 AM
ربنا يخليك للغلابة

Reo
07-12-2009, 09:23 PM
انا لما بفتح سيلك رود بيقول لى (microsoft visual c++ Liabery) ايه ده

Arabian Man
08-12-2009, 12:24 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
انا طلب شرح وافى لسكلات الويزارد و الكلرك و ايه المهم و ايه لا و يا ريت بصور يعنى مثلا تجيب صوره للسكلز للاتنين و ترقم على كل سكل و تشرحلى ...
اتمنى يكون طلبى عندك .. و يا ريت الشرح ميبقاش هنا .. يعنى مثلا يكون موضوع لوحده و يتثبت .. اتمنى انى الاقى طلبى عندك
و شكرا

السلام عليكم

اسف بخصوص تأخر الرد ))

( ان شاء الله و دة وعد منى انا هعمل موضوع لى كل اسكلات اللعبة مش بس الويزرد لا كول ال Euro و ال Chin

انتظر اخى فقط بعض الوقت )

تحياتى
انا مبسوط اوي ان الموضوع رجع اتفتح تاني و بجد انت راجل محترم اوي و انا عن نفسي باستفاد منك اوي و احب اشكرا جدا

و انا كنت عايز اسال سؤال هم الناس اللي بيجيبوا جولد كتير ازاي اصل انا باشوف ناس لفلات عالية كتير واقفة stall و كدا يعني لو معايا شخصية لفل عالي و خليتها بوت على طول و تلم كل حاجة و اقف stall اقدر اجيب جولد كتير و لو فيه طريقة اجيب بها جولد كتير بس يا ريت يعني ما تاخدش وقت طويل اوي يا ريت تقولي عليها

و اسف لو طولت عليك

السلام عليكم

( اسف بخصوص التأخير ولاكن ظروف و الله)

( المهم انتا فعلا نورت الموضوع و تيجى فى اى وقت ))

بخصوص الجولد و ازاى تكون غنى فى سيلك رود بوص يا باشا ( دى ليها اكتر من حاجة يعنى مش حاجة معاينة )

فى نااس بتشحن جولد :D )) و دى اسهلا طريقة على الاطلاق و الجولد دلوقتى رخيص جداا يعنى مثلا ال 100 مليون بى 40 جنية ))

( المهم الطرق التانية ) فى نااس لفلات عالية شوية و دى الجولد بتعها ديما بيكون من البور لفل

لاكن الناس الى بتقف stall كتير دى ( دى بتجيب الجولد بتعها من التجارة يعنى البيع و الشراء هتقولى ازاى

هقولك يعنى مثلا فى سلاح +2 و كويس بى مليون تجيبو و تخلى +3 و تبيعو بى 2 مليون ( بس طبعا التجارة بتكون فى اعلة من كدا دة مثل

الناس بتجيب حاجة بى 30 و تبعها بى 50 مليون ))

و فى ناس تانية بتشتغل بى نظام ال elmant يعنى بتشترى او بتلقى اى ايتم فاضى و بتملة كولو و تخلية Full Blue

و تبيع و تكسب و فى ناس تانية من التريدة وبجد الطرق كتيرة اوى اوى ولاكن ( كل واحد يشوف هو هيعرف يعمل اية ))

اتمناة اكون افدك شوية و انتا تنور فى اى وقت ))

تحياتى ))
انا لما بفتح سيلك رود بيقول لى (microsoft visual c++ Liabery) ايه ده

السلام عليكم

دة عيب فى الجهاز مش من اللعبة بس الحل ممكن يكون

تمسح اللعبة و تسطبها من جديد ))

تحياتى ))

kasperelmasry
08-12-2009, 02:45 PM
شكرا يا باشا على موضوعك
انا سوالى بسيط مش هيبقى صعب ان شاء الله
انا ويزارد نفسى افتح استول ويفضل السلاح ظاهر انا عارف الصينى بتتعمل ازاى بس فى فى الاوربى ما بعرفش
سلامو عليكم

سلامو عليكم
شكلك مخدتش بالك من سوالى انا عارف انه بسيط بس معلش جوبنى لو تعرف واكون شاكر لحضرتك لو مردتش على مش هسلك تانى لو متعرفش قولى وانا اجرب اسل فى حته تانيه شكرا ليك وعلى اهتمامك بالردود على الناس
سلامو عليكم

Card_Man
08-12-2009, 10:25 PM
ربنا يخليك يا باشا على الرد الجميل ده و انا فعلا استفدت و باشكرك جدا

انا كنت عايز اعرف منك ده بعد اذنك طبعا الاس بوت لما اشغل عليه 4 اكونتات و انا الرامات بتاعتي 2 جيجا و كارت

الشاشة 256 builtout هل الجهاز كدا يهنج و سرعة النت 1 جيجا كدا يهنج مع ال4 اكونتات ؟

و شكرا ليك و اسف لو كنت طولت

mohamed9004
09-12-2009, 08:16 PM
انا عايز اسأل على حاجة دلوقتى احنا لما نيجى ندخل ندخل على انهى سيرفر 30 ولا 26 ولا 27 ادخل على انهى فيهم

yasser hossam
10-12-2009, 10:02 AM
ان عاوز اعرف ايه اسهل و احسن نوع بووت و يكون فريي وكويس و ش بيجيب بلوك كتيير

و بجد تسلم ايدك علي الموضوع

yassor2
10-12-2009, 03:08 PM
سؤال صغير

ازاى اخد سكرين شوت للجهاز ؟

والاقى الصورة اللى اخدت ليها سكريين شوت فين ؟

ارجوا الرد علشان عندى مشكلة عايز اسأل فيها

Arabian Man
10-12-2009, 03:50 PM
سلامو عليكم
شكلك مخدتش بالك من سوالى انا عارف انه بسيط بس معلش جوبنى لو تعرف واكون شاكر لحضرتك لو مردتش على مش هسلك تانى لو متعرفش قولى وانا اجرب اسل فى حته تانيه شكرا ليك وعلى اهتمامك بالردود على الناس
سلامو عليكم

السلام عليكم

اسف اخى انا فعلا مخدش بالى ( اسف )

بخصوص ازاى تقف stall و انتا معاك ال wepon بتاعك ))

( و الله اخى انتا ممكن تبوص على الموضوع بتاعى كولو ان انا الحمد لله جوبت على كل لاسئلة و مفيش حاجة وقفت قدامى اى كانت ولاكن السؤال دة انا مش عارفو لانو اسهل من معرفتو بمعنى ان

انا مجربتش افكر ازاى اقف stall بى السلاح ( اولا اسف على التأخير و ثانيا اسف على عدم الافادة )

تحياتى

ربنا يخليك يا باشا على الرد الجميل ده و انا فعلا استفدت و باشكرك جدا

انا كنت عايز اعرف منك ده بعد اذنك طبعا الاس بوت لما اشغل عليه 4 اكونتات و انا الرامات بتاعتي 2 جيجا و كارت

الشاشة 256 builtout هل الجهاز كدا يهنج و سرعة النت 1 جيجا كدا يهنج مع ال4 اكونتات ؟

و شكرا ليك و اسف لو كنت طولت

السلام عليكم

اولا يا باشا انتا تيجى الموضوع فى اى وقت و دة شرف لية الرد عليك ))

بخصوص 4 اكونتات على الامكنيات ( هيا الامكنيات مش وحشة ))

بس ممكن تهنج من 4 اكونتات هيا هتكون كويسة مع 2 اوى و 3 هتكون شغالة لاكن 4 الله اعلم )) ( بس انا شايف انو هيكون كتير )

تحياتى ))
انا عايز اسأل على حاجة دلوقتى احنا لما نيجى ندخل ندخل على انهى سيرفر 30 ولا 26 ولا 27 ادخل على انهى فيهم

السلام عليكم

و الله يا اخى كولو شغال بس انا سمعت ان سيرفر 30 اتقفل ))

تحياتى

ان عاوز اعرف ايه اسهل و احسن نوع بووت و يكون فريي وكويس و ش بيجيب بلوك كتيير

و بجد تسلم ايدك علي الموضوع

السلام عليكم

و الله يا اخى البوت الفرى قليل جدا

بس انا شايف ان من الاحسن ال sroKing و دة بقا فرى تانى على ما اعتقد زى الاول

و هيكون احسن حاجة ليك

تحياتى

Arabian Man
10-12-2009, 03:54 PM
السلام عليكم

اولا : اسف على التأخير فى الرد بس حقيقى فى ظروف

ثانيا : بخصوص المشاركات الى اتمسحت و دة بخصوص و قولت اكتر من مليون مرة ( فرانكو )

و كمان ممنوع وضع الاميلات الخاصة هناا ))

تحياتى للجميع ))

yassor2
10-12-2009, 04:50 PM
سؤال صغير

ازاى اخد سكرين شوت للجهاز ؟

والاقى الصورة اللى اخدت ليها سكريين شوت فين ؟

ارجوا الرد علشان عندى مشكلة عايز اسأل فيها

جاوبلى على السؤال ده والنبي

Card_Man
11-12-2009, 02:00 PM
ربنا يخليك يا جميل و انت ترد في اي وقت براحتك و يا رب تكون الظروف دي خير

و انا كنت عايز اعرف اكتر طريقة اقدر اجيب بها جولد انا عارف اني سالت السؤال ده قبل كدا بس يا ريت تقولي على احسن طريقة منهم

و معلشي اني باسال كتير يا جميل

Card_Man
11-12-2009, 02:04 PM
جاوبلى على السؤال ده والنبي

اسف يا blader باشا اني بارد على السؤال ده في موضوعك

يا مان انت تقدر تاخد سكرين شوت من زر اسمه print screen ده هتلاقيه عندك في الكيبورد جمب F12

و هتلاقي الصورة اللي انت اخدتها اتعملت في فولدر جديد باسم screen shot في فولدر الجيم

kasperelmasry
11-12-2009, 03:16 PM
شكرا يا جميل انا عارف انه سوال اهبل بس كنت عاوز اعرفها للعلم بالشى ولا الجهل بيه شكرا

yassor2
12-12-2009, 11:37 AM
اسف يا blader باشا اني بارد على السؤال ده في موضوعك

يا مان انت تقدر تاخد سكرين شوت من زر اسمه print screen ده هتلاقيه عندك في الكيبورد جمب F12

و هتلاقي الصورة اللي انت اخدتها اتعملت في فولدر جديد باسم screen shot في فولدر الجيم

انا مش بسأل عن screen shot للعبة
أنا بسأل عن screen shot للجهاز نفسه
والاقي الصورة فين

meedo3001
12-12-2009, 12:49 PM
جماعة ايه هو البرميوم؟ وبيعمل ايه ؟

Card_Man
12-12-2009, 05:43 PM
انا مش بسأل عن screen shot للعبة
أنا بسأل عن screen shot للجهاز نفسه
والاقي الصورة فين

تحت امرك يا باشا
انت برده هتضغط على print screen على المنظر اللي انت عايز تصوره يعني لو عايز تصور سطح المكتب
اضغط على print screen و بعدين تفتح برنامج الرسام اللي على الجهاز و بعدين من امر edit اللي في الرسام فوق اختار paste و بعدين من امر file تقدر تعملها save في المكان اللي انت عايزه

و اسف اني فهمت طلبك غلط في الاول :cool:

و اسف برده يا blader باشا على التدخل :p

iamtheosama
13-12-2009, 12:01 AM
:oانا اشترت كركتر من واحد صحبى هو شريها من شهرwiz lv 94 بس خدت بلوك 100سنة مكتوب Credit Card (BC)Charge back pending بس الكركتر كان فيها 5 سلك و فيهاPeumium PLUS 5 day انا عاوز اعرف لية او ابعت ربورت ل GM اسم الكركتر xX_GiGa_Xx سلفر مارس

ارجووووووووووووووووووووووو المساعد :o

yassor2
13-12-2009, 07:32 AM
تحت امرك يا باشا
انت برده هتضغط على print screen على المنظر اللي انت عايز تصوره يعني لو عايز تصور سطح المكتب
اضغط على print screen و بعدين تفتح برنامج الرسام اللي على الجهاز و بعدين من امر edit اللي في الرسام فوق اختار paste و بعدين من امر file تقدر تعملها save في المكان اللي انت عايزه

و اسف اني فهمت طلبك غلط في الاول :cool:

و اسف برده يا blader باشا على التدخل :p

ألف شكر حبيب قلبي

بس بليدر فين

واخد أجازة :d

Card_Man
13-12-2009, 01:26 PM
ألف شكر حبيب قلبي

بس بليدر فين

واخد أجازة :d

ولا يهمك يا جميل انت تؤمر بس blader مش عارف بس هوا كان بيقول ان فيه ظروف يا رب تكون خير ;)

iamtheosama
13-12-2009, 01:46 PM
:(
ارجو الرد
انا اشترت كركتر من واحد صحبى هو شريها من شهرwiz lv 94 بس خدت بلوك 100سنة مكتوب Credit Card (BC)Charge back pending بس الكركتر كان فيها 5 سلك و فيهاPeumium PLUS 5 day انا عاوز اعرف لية او ابعت ربورت ل GM اسم الكركتر xX_GiGa_Xx سلفر مارس

ارجووووووووووووووووووووووو المساعد:(:(

moza1999
13-12-2009, 08:41 PM
انا صاحبي نسي باسورد شخصيته ولكنه فاكر السؤال وجواب السؤال مادا يفعل

Arabian Man
14-12-2009, 03:44 PM
انا جيييييييييييييييييييت ))

فعلا انا كونت فى اجازة الجامعة و المذكرة شوية ولاكن انتو قدرى لازم الف الف و اجلكو تانى ))

يلا نبدء نجاوب ))

قبل لما اجاوب بحب اشكر الاخ (( Card_man ))

لانو فعلا سعدنى كتير جداا فى الموضوع فى غيابى )) اشكرك ))

تانى حاجة يا جماعة انا مسحت ردود ناس تانية ليييية

علشان الفرانكو و فى ناس بتكرر السؤال ياريت تكتب السؤال مرة وحدة بس

(( تحياتى للجميع ))

Arabian Man
14-12-2009, 03:54 PM
جماعة ايه هو البرميوم؟ وبيعمل ايه ؟

البرميم دى حاجة كدا انتا بتشتريها بسلك بتعمل اية بقاا !!!

اولا بدخلك من اول مرة فى الععبة و بتديك ضعف ال Ex و ال skills

و طبعاا فى 5 str و 5 int و حجات كدا كتير ))

تحياتى ))
انا صاحبي نسي باسورد شخصيته ولكنه فاكر السؤال وجواب السؤال مادا يفعل

السلام عليكم

اولا لازم يكون عارف الاميل الياهو او الهوت ميل الى هو عامل بى الاكونت علشان يعرف يغير من غير الباص

تحياتى ))

Arabian Man
14-12-2009, 03:59 PM
:(
ارجو الرد
انا اشترت كركتر من واحد صحبى هو شريها من شهرwiz lv 94 بس خدت بلوك 100سنة مكتوب Credit Card (BC)Charge back pending بس الكركتر كان فيها 5 سلك و فيهاPeumium PLUS 5 day انا عاوز اعرف لية او ابعت ربورت ل GM اسم الكركتر xX_GiGa_Xx سلفر مارس

ارجووووووووووووووووووووووو المساعد:(:(

السلام عليكم

اولا ( اسف اخى بس ياريت متكررش السؤال تانى ) انا هجوبك ان شاء الله

ثانياا :: علشان تبعت رسالة لى الجى ام دة صعب شوية انهم يردو عليك و على العموم هيا بتتعمل كدا بظبط

بتدخل على موقع اللعبة www.joymax.com و بعد كدا تدخل على حاجة اسمها Suport و من هنااك

تقدر تبعت رسالة لى الجى ام ( لو مش هتعرف يبقا ممكن تروةح لى اى واحد بيشحن سيلك و يكون معتمد

تروحلو و هو هيرجعهولك بس مقابل مادى ))

تحياتى

nagy_kingo
14-12-2009, 06:55 PM
انا قتلت واحد وبقيت مردر عايز اعرف ازاي ارجع تاني عادي واسمي يبقي عادي مش احمر
علما باني قفلت اللعبة وفتحتها ولسة زي ما انا

Arabian Man
14-12-2009, 08:16 PM
انا قتلت واحد وبقيت مردر عايز اعرف ازاي ارجع تاني عادي واسمي يبقي عادي مش احمر
علما باني قفلت اللعبة وفتحتها ولسة زي ما انا

السلام عليكم

لازم تخرج برة المدينة و تخلى اى حد يموتك 5 او 6 مرات بس شيل كول حجاتك فى الخزنة علشان كل لما تموت

فى حجات بتقع منك ))

تحياتى

Card_Man
14-12-2009, 08:21 PM
welcome back يا blader يا جميل و حشتنا و الله

و انا ان شاء الله لو لقيت اي حد في الموضوع محتاج مساعدة و انت مش موجود ان شاء الله هاحاول اساعده

و انا يشرفني اني اساعدك في موضوعك يا جميل

yassor2
14-12-2009, 08:27 PM
( لو مش هتعرف يبقا ممكن تروةح لى اى واحد بيشحن سيلك و يكون معتمد

تروحلو و هو هيرجعهولك بس مقابل مادى ))

تحياتى

بتتكلم جد

ينفع حد يرجع اى أكونت خد بلوك ؟

Card_Man
14-12-2009, 08:36 PM
بتتكلم جد

ينفع حد يرجع اى أكونت خد بلوك ؟

على فكرة انا سمعت الحكاية دي برده و فيه واحد رجع اكونتين من الشركة بس سمعت برده انها مكلفة :confused:

Arabian Man
15-12-2009, 03:48 AM
Card_man انتا تنور الموضوع و تشرف فى اى وقت

بلنسبة لى ترجيع الاكونت

اة اكيد ينفع انا فى ناس اصحابى عملوها يعنى انتا تشوف اى واحد بيبيع سيلك بس يكون من الناس الى بتفهم اوى يعنى مش اى واحد بيبيع سيلك

و هو هيرجعلك الاكونت بتاعك على طول بس بى فلوس و الله اعلم كاام

تحياتى للجميع

Card_Man
15-12-2009, 09:03 AM
انا من رايي كدا برده و شوفت ناس عملوها

بالنسبة لسؤالي بقى معلشي يا blader انا سالت السؤال ده قبل كدا بس انا عايز بس اكتر طريقة تجيب بها جولد كتير اوي احسن طريقة

بس

karimhacker
15-12-2009, 09:26 AM
سؤالى سهل جدا

هو السرفر هيفتح الساعه كام ^^

يعنى الابديت بيخلص الساعه كام بتوقيت مصر !

LonelyBoy
15-12-2009, 02:14 PM
هو الليجند الجديد ده بتاع ال 110 ؟

pouta
15-12-2009, 06:46 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن سؤال ؟
انهاردة لاقيت على rev6
يونيك جديد اسمو White Knight (lv100 p حديعرف حاجة عنو؟
بيظهر فين وكدا ياعنى

Card_Man
15-12-2009, 10:26 PM
سؤالى سهل جدا

هو السرفر هيفتح الساعه كام ^^

يعنى الابديت بيخلص الساعه كام بتوقيت مصر !

اظن ان الرد هيبقى متاخر اوي و اكيد انت دخلت اللعبة و عرفت ;)

هو الليجند الجديد ده بتاع ال 110 ؟

لا يا مان دا بتاع الفورتريس بتاع هوتان بس و الليجند الجاي ان شاء الله هيبقى بتاع لفل 105 بس

ممكن سؤال ؟
انهاردة لاقيت على rev6
يونيك جديد اسمو White Knight (lv100 p حديعرف حاجة عنو؟
بيظهر فين وكدا ياعنى

بص يا مان فيه كذا حاجة في الايفينت الجديد ده انت المفروض انك هتفضل تضرب في الوحوش العادية و هيقع منها حاجات اسمها snow flake هتجمع منها عدد معين و تروح عند ال so-ok و تبدلها منها و تاخد جوايز اما بقى في مهمة تانية و هي ان كل وقت معين هينزل وحوش اسمها snow slave دي بتنزل بعدد معين و اللي هيقدر يقتل عدد معين منها او اكتر واحد يقتلها بحيث انه يكمل المهمة بتاعتها هينزل ليه unique اسمه white knight تقتله
و فيه كمان لو كملت عدد معين من المهمة التانية اللي هي قتل عدد معين من snow slave يعني تكمل المهمة دي كذا مرة هينزلك unique تاني اسمه princess miyenes تقتلها

لو فيه حاجة مش فاهمها قول و ان شاء الله blader لما يدخل هيكمل شرح لسؤالك

و انا باحاول اساعدك بس يا blader علشان الظروف اللي عندك

تحياتي

pouta
15-12-2009, 10:37 PM
مفيش حاجة تتقال غير ان انت اصلى
والف شكر ليك يامعلم

LonelyBoy
16-12-2009, 09:42 AM
i need Taxi Tool

http://www5.0zz0.com/2009/12/11/10/461872730.jpg (http://www.0zz0.com)

Card_Man
16-12-2009, 10:34 AM
مفيش حاجة تتقال غير ان انت اصلى
والف شكر ليك يامعلم

ربنا يخليك يا جميل و نورت الموضوع و ان شاء الله اي حاجة عايزها blader ان شاء الله موجود و هيجاوبهالك

tab ya gam3a ana nzlt el le3ba ok gay baft7ha by2oly astana llupdate el gydyd tab a3mel eh

انا مش عارف و الله يا مان بس حاول تسطبها تاني كدا و لما blader يدخل يجاوبلك ان شاء الله
و اسف على عدم الافادة

i need Taxi Tool

http://www5.0zz0.com/2009/12/11/10/461872730.jpg (http://www.0zz0.com)

اتفضل يا جميل ده موضوع فيه نسختين للبرنامج و الاسكان بتاعهم و نورت الموضوع

http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=81974

DraKeviL
16-12-2009, 10:40 AM
ازاي اخش باللودر علي سيرفر 30

Card_Man
16-12-2009, 09:40 PM
ازاي اخش باللودر علي سيرفر 30

اللودر الجديد بيدخل على سيرفر 30 على طول لوحده :d

Arabian Man
17-12-2009, 01:40 AM
ههههههههههههههههه ))

طبعاا يا جماعة الموضوع اتقلب و بقا اسمو موضوع اسأل و Card هيرود عليك ( حقيقى انا مبسوط )

مش مهم مين يجاوب و مين يسأل اهم حاجة ان الموضوع يكون ديما شغال و اى واحد يسأل سؤال يلقى رد عليها من اى حد ))

( حقيقى انا تعبت فى الموضوع دة اوى و ممكن الناس تشوف فى الصفح الى فاتيت و هيا تعرف اد اية انا تعبت ))

المهم ان الحمد لله الموضوع ماشى تمام و ان شاء الله ديما يا رب كدا ))

( تحيا خاصة لى الاخ الفاضل Card_man )) و ان شاء الله انا كل يوم و كل شوية فى الموضوع لو فى حاجة و اى سؤال لو متجوبش علية

انا ان شاء الله هرود علية ))

تحياتى للجميع ))

mido333
17-12-2009, 11:07 AM
انا بعمل فارم ز عايز اعرف اخلص امتى

انا معايا 700k sp

bow \ fire \ lighT

Card_Man
17-12-2009, 02:33 PM
ههههههههههههههههه ))

طبعاا يا جماعة الموضوع اتقلب و بقا اسمو موضوع اسأل و Card هيرود عليك ( حقيقى انا مبسوط )

مش مهم مين يجاوب و مين يسأل اهم حاجة ان الموضوع يكون ديما شغال و اى واحد يسأل سؤال يلقى رد عليها من اى حد ))

( حقيقى انا تعبت فى الموضوع دة اوى و ممكن الناس تشوف فى الصفح الى فاتيت و هيا تعرف اد اية انا تعبت ))

المهم ان الحمد لله الموضوع ماشى تمام و ان شاء الله ديما يا رب كدا ))

( تحيا خاصة لى الاخ الفاضل Card_man )) و ان شاء الله انا كل يوم و كل شوية فى الموضوع لو فى حاجة و اى سؤال لو متجوبش علية

انا ان شاء الله هرود علية ))

تحياتى للجميع ))

ربنا يخليك يا جميل و الله انا فرحان بس علشان انا باساعدك انت و طبعا مفيش حد يقدر يقول انك ما تعبتش في الموضوع ده والا يبقى ما عندوش نظر و انا نفسي سالتك اسئلة كتير قبل كدا و الحمد لله عرف حاجات كتير منك و احب اشكرا جدا يا جميل

انا بعمل فارم ز عايز اعرف اخلص امتى

انا معايا 700k sp

bow \ fire \ lighT

بص يا جميل انا هاحط لك موقع تحسب الاسكل بوينت اللي انت عايزه انا هاحطه بس لو انت ما فهمتش حاجة معينة في الموقع قول و ان شاء الله blader يشرحه و لو مش موجود انا ان شاء الله هاشرحه ليك الموقع اهو

http://sro.mmosite.com/x/

mido333
17-12-2009, 04:44 PM
شكرا يا باشا انا عارف الموقع ده بس انا باخود اراء الناس

و شكرا على الرد d:

Card_Man
17-12-2009, 06:05 PM
شكرا يا باشا انا عارف الموقع ده بس انا باخود اراء الناس

و شكرا على الرد d:

المفروض انك انت اللي بتحدد انت هتقف امتى مش اي حد تاني تشوف انت عايز توصل لفل كام و تكون ff و تحسب الاسكل بوينت دا قرارك انت مش اي حد تاني و نورت يا جميل ;)

lord_ezzat
17-12-2009, 10:49 PM
عايز اعرف المشرفين بتوع الموقع والمنتديات دي فين نلاقيها
فين ممكن نعرف نكلمهم
فين ممكن يردوا علينا "يعبرونا"
فين المشاكل اللى بتواجهنا تتحل
فين التجاوب فين الاهتمام من فين نحط موضوع ويتشال من فين نعرف اتشال لية من فين نعرف المشكلة دي حلها اية

Card_Man
17-12-2009, 10:53 PM
فين ممكن نعرف نكلمهم
فين التجاوب فين الاهتمام من فين نحط موضوع ويتشال من فين نعرف اتشال لية من فين نعرف المشكلة دي حلها اية

اعتقد ان blader هو اللي يجاوبك على السؤال ده بس شكلك مضايق اوي ممكن تبعت لاي مشرف رسالة خاصة بس استنى رد blader :)

lord_ezzat
17-12-2009, 10:57 PM
انا مستني اي حد يتكلم وخلاص

---------------------------------------------------------------------
فين ممكن نعرف نكلمهم

وفى النهاية برضة مفيش فايدة

sina121
17-12-2009, 11:34 PM
بخصوص ال pary ratio انا سالت ابل كدا واحد صاحبى الى انو بيخلى الى بيضربك لو يعنلى بيضربك ب 200 و 300 او 1500 و 2000 هيخلى الضربات الى بتيجى ب 1500 مثل اكتر من الى بتيجى ب 2000
يعنى لو moob or char ضربك 5 ضربات و بدل ما ال 5 ضربات كل ضربا ب 2000 هيضربك مثل 3 ضربات ب 1500 و ضربتين ب 2000 بدل ما ييجو كلهم ب 2000

sina121
17-12-2009, 11:44 PM
this is my e-mail mazooonh2009@hotmail.com pliz any 1 talk to me i wanna ask him about geting bad silk :D:D

pouta
18-12-2009, 06:46 AM
ياصاحبى انا اتكت فى ال سنو فلاك دول كتير وجمعت منهم كتير اسلمهم ولا اعمل ايه عشان احضر الوايت نايت ده؟
انا مش عارف هعمل ايه بالظبط عشان احضره !
بعد ازنك تشرحلى هعمل ايه بالظبط.........
واسف على الاطالة
وتحياتى للجميع........!!!

diab
18-12-2009, 09:16 AM
انا عجبنى موضوع حضرتك و اشكرك فيه قبل ما اسأل ^^

سؤال غريييب
هل الصينى افضل من الاروبى بسبب بطئ فى ال hp & mp ولا ايه

و ايه افضل سلاح

و يفضل اروبى ولا صينى

معليش تعبتك معايه. وشكرا على مجهودكوم

Arabian Man
18-12-2009, 09:48 PM
السلام عليكم

تم حذف اكثر من 5 مشاركات و دة بخصوص فرانكو ))

تحياتى

Arabian Man
18-12-2009, 09:59 PM
انا مستني اي حد يتكلم وخلاص

---------------------------------------------------------------------
فين ممكن نعرف نكلمهم

وفى النهاية برضة مفيش فايدة

السلام عليكم

اولا يا اخى المشرفين و الادارة بلكامل موجودة فى المنتدى 24 ساعة و لو حضرتك عنك مشكلة ماا

فى قسم اسمو ( قسم الشكاوى و الاستفسارات ) ممكن حضرتك تروح القسم دة و هتلقى هناك الى يجوبك على اى حاجة

لاكن لو كان السؤال بخصوص اللعبة اتفضل اسأل هناا ))

تحياتى ))
بخصوص ال pary ratio انا سالت ابل كدا واحد صاحبى الى انو بيخلى الى بيضربك لو يعنلى بيضربك ب 200 و 300 او 1500 و 2000 هيخلى الضربات الى بتيجى ب 1500 مثل اكتر من الى بتيجى ب 2000
يعنى لو moob or char ضربك 5 ضربات و بدل ما ال 5 ضربات كل ضربا ب 2000 هيضربك مثل 3 ضربات ب 1500 و ضربتين ب 2000 بدل ما ييجو كلهم ب 2000

السلام عليكم

اسف اخى و الله سؤالك انا مش فاهمو خالص لو ممكن بس توضيح اكتر و يكون ببساطة

تحياتى ))ياصاحبى انا اتكت فى ال سنو فلاك دول كتير وجمعت منهم كتير اسلمهم ولا اعمل ايه عشان احضر الوايت نايت ده؟
انا مش عارف هعمل ايه بالظبط عشان احضره !
بعد ازنك تشرحلى هعمل ايه بالظبط.........
واسف على الاطالة
وتحياتى للجميع........!!!

السلام عليكم

اها اكيد لازم تسلمهم و هو هيديلك كويست يشرحلك فى تعمل اية ))

تحياتى !!انا عجبنى موضوع حضرتك و اشكرك فيه قبل ما اسأل ^^

سؤال غريييب
هل الصينى افضل من الاروبى بسبب بطئ فى ال hp & mp ولا ايه

و ايه افضل سلاح

و يفضل اروبى ولا صينى

معليش تعبتك معايه. وشكرا على مجهودكوم

السلام عليكم

اولا لازم نكون متفقين على ان الموضوع كولو وجهات نظر ))

انا رائى الخاص ان الصين احسن من ال Euro بكتير و ديما الاكونت الصينى مش هيخصرك

لاكن ال Euro ممكن يفرق معاك انا شايف ان الصينى احسن و دة علشان

ال hp و ال mp و كمان علشان الصينى اكتر مزايا و بفااات بكتير من ال Euro بس انتا تشوف عاوز تلعب بى سلاح اية

و انا هقولك على طول النظام هيكون ازاى و اية نقاط الضعف و نقاط القوة

تحياتى و اسف الاجابة مش كاملة علشان انا عاوز اعرف اية الاسلحة بظبط الى انتا عاوز تسأل فيها

أحمدعزمي
18-12-2009, 10:25 PM
ازاي اعمل السلاح واللبس blue

يعني ازاي اضيف str/ int وهل هي كمان حظ زي التبليس ؟

Card_Man
19-12-2009, 09:21 PM
ازاي اعمل السلاح واللبس blue

يعني ازاي اضيف str/ int وهل هي كمان حظ زي التبليس ؟

معلشي يا blader باشا انا ما دخلتش من زمان سيبني اجاوب انا ;)

بوص يا جميل انت علشان تحط blue على السلاح بتستخدم stones و دي تقدر تشتريها من stall في هوتان و كمان بيبقى مكتوب على كل stone هي بتعمل ايه بالظبط بس لو عاوز انت اللي تعملها ادخل على الموضوع ده و لو فيه حاجة ابقى اسال و ان شاء الله blader يجاوبك و نورت يا جميل

http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=7054

carlos333333
19-12-2009, 09:30 PM
اولا : بشكر كل الاعضاء اللى فى الموضوع ده على جهدهم الكبير فى الرد على استفسارات الناس
ثانيا : انا كنت عايز الرابط بتاع البرنامج اللى بيزود دم الحصان أو الولف أو الجمل
ياريت حد يجيبهولى وشكرا

Card_Man
19-12-2009, 09:50 PM
اولا : بشكر كل الاعضاء اللى فى الموضوع ده على جهدهم الكبير فى الرد على استفسارات الناس
ثانيا : انا كنت عايز الرابط بتاع البرنامج اللى بيزود دم الحصان أو الولف أو الجمل
ياريت حد يجيبهولى وشكرا

ده رابط الموضوع اللي فيه برنامج wolf autopotion و هو لكل الpets و نورت الموضوع يا جميل

http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=22163

aymanmartn50
20-12-2009, 03:04 AM
السلام عليكم انا يا جماعة كنت سايب اللعبة ولسه راجع بقالى حوالى 5 ايام انا لفل 42 فى سيرفر venus انا كل ما ادخل اللعبة العب ساعة ولا ساعتين ويجيبلى كونفيرم ودلوقتى بقالى 3 ايام بحاول ادخل مش عارف ادخل وساعة ما اسيبو يدخل يجيب الشخصيات والاقى كونفيرم ومش عارف ادخل نهائى اكانيات جهازى

prossesor2.6/1m
ram 2G
vga geforce 9500gt 1G
النت واحد ميجا من الشركة لوحدى يعنى مش شبكة مع حد لوحدى ارجو الحل بسرعة من فضلم:confused:

Arabian Man
20-12-2009, 04:53 AM
السلام عليكم انا يا جماعة كنت سايب اللعبة ولسه راجع بقالى حوالى 5 ايام انا لفل 42 فى سيرفر venus انا كل ما ادخل اللعبة العب ساعة ولا ساعتين ويجيبلى كونفيرم ودلوقتى بقالى 3 ايام بحاول ادخل مش عارف ادخل وساعة ما اسيبو يدخل يجيب الشخصيات والاقى كونفيرم ومش عارف ادخل نهائى اكانيات جهازى

prossesor2.6/1m
ram 2g
vga geforce 9500gt 1g
النت واحد ميجا من الشركة لوحدى يعنى مش شبكة مع حد لوحدى ارجو الحل بسرعة من فضلم:confused:

السلام عليكم

و الله حاجة غريبة بس بتحصل مع ناس كتير و اغلب الناس بتمسح اللعبة خالص و تجبها من جديد

و تعيد تسطيب اللعبة و ان شاء الله كل حاجة بتكون تمام

( لاكن بخصوص الدخول فا الناس كولها مش عارفة تتدخل خالص لان للاسف الكل معاة برميم دلوقتى ))

انا شايف ان امكنيات جهازك و سرعة النت كويس جدا و العيب من اللعب مش من عند فى ملفات جوة اللعبة هيا الى بتعمل كدا امسح اللعبة و سطتب من جديد

تحياتى ))

عاشق الليل
20-12-2009, 02:08 PM
دلوقتى انا بفتح موقع جوى ماكس عادى وبدخل اغير الباس وكله تمام

لما بجى افتح موقع سيلك رود نفسو بيحمل لاكن لما بجى اكتب الاى دى والباس

الموقع بيوقف ومش بيحمل وح تى لما ادوس f5 بردو مش بيفتح

ارجوكم يا جماعه عايز حال عشان متعرفش اد ايه الكلام ده عملى مشكلة

شكرا و ارجو الاهتمام .. تحياتى

عاشق الليل
20-12-2009, 02:57 PM
انا لو سمحت عايز مساعدة انل لما بفتح برنامج الستب بتاع سيلك رود بيجبلي الرسالة دي

thise is client file that can be used after the legand 4 plus -hotan fortres update users who wish to go into the game quicly on the day of legand 4 plus-hotan fortres update please keep the client file until the day of legand plus update -hotan fortres updateand use is on a evry day

ياريت حد يساعدني علي فكرة دا
version v1_225

انت كونت بتسطبة قبل ما الليجاند يشتغل سطبو دلوقتى وانشاء الله حيسطب منغير مشاكل

DraKeviL
20-12-2009, 05:48 PM
يا حماعه انا عايز اعرف يعني ايه ايمل ضامن؟؟

moha22med
21-12-2009, 01:30 AM
كيفية احياء شخصية فى اللعبة
كيفية احاء حد لما يموت
معلش سوال _______________ بس انا مبتادء

DraKeviL
21-12-2009, 05:53 PM
كيفية احاء حد لما يموت

لو حد غيرك يبقي لازم تبقي clierc وي تعمله ريس وي دي اسكل عند الكليرك ول لي نفسك مينفعش لازم تصحي في المدينه

Card_Man
21-12-2009, 06:00 PM
انا لو سمحت عايز مساعدة انل لما بفتح برنامج الستب بتاع سيلك رود بيجبلي الرسالة دي

thise is client file that can be used after the legand 4 plus -hotan fortres update users who wish to go into the game quicly on the day of legand 4 plus-hotan fortres update please keep the client file until the day of legand plus update -hotan fortres updateand use is on a evry day

ياريت حد يساعدني علي فكرة دا
version v1_225

بص يا مان يا ريت تحاول تسطبها تاني لو ما اتسطبتش ابقى انقلها من مكانها و سطبها و لو برده ما اتسطبتش امسحها و خدها من اي حد صاحبك و سطبها او استنى رد blader و اسف لعدم الافادة :o

دلوقتى انا بفتح موقع جوى ماكس عادى وبدخل اغير الباس وكله تمام

لما بجى افتح موقع سيلك رود نفسو بيحمل لاكن لما بجى اكتب الاى دى والباس

الموقع بيوقف ومش بيحمل وح تى لما ادوس f5 بردو مش بيفتح

ارجوكم يا جماعه عايز حال عشان متعرفش اد ايه الكلام ده عملى مشكلة

شكرا و ارجو الاهتمام .. تحياتى

بص يا مان ده اكيد بسبب النت عندك بس حاول تفتحه تاني و ان شاء الله يفتح معاك لانه كان بيقف معايا ساعات برده

يا حماعه انا عايز اعرف يعني ايه ايمل ضامن؟؟

ده نظام عاملاه joymax علشان زيادة حماية للاكونت بحيث ان الباسوورد يتغير بس عن طريق ايميل ياهو او هوتميل حسب الايميل اللي انت هتحطه بس فيه ناس كتير مش بتحب تعمله علشان لو جيت تبيع الاكونت الناس مش بتحب الايميل اللي عليه ايميل ضامن و لو عايز تعرف ازاي تعمله ابقى قول في الموضوع ..... تحياتي ;)

كيفية احاء حد لما يموت

بص يا جميل دي اسكيل بتنزلك في اسكيلات ال cleric ده لو انت اوروبي او اسكيلات ال force ده لو انت صيني و بتنزلها انت علشان تقدر تصحي اي حد بس بلفل معين و كل ما زاد لفل الاسكيل كل ما تقدر تصحي ناس لفلات اعلى ..... تحياتي ;)

im_the_enemy
22-12-2009, 02:34 PM
يا جماعة فين موضوع الروك لفن 107 لعبور البوابة!!!!!!!!!!!
شرح الكويست بمعنى اخر

Mody009
22-12-2009, 03:20 PM
انا عاوز اعرف ازاى اعمل اميل ضامن للهوتميل بس بسرعه

Arabian Man
22-12-2009, 06:09 PM
يا جماعة فين موضوع الروك لفن 107 لعبور البوابة!!!!!!!!!!!
شرح الكويست بمعنى اخر

السلام عليكم

انا عاوز اعرف يعنى هو كان فى موضوع قبل كدل لى الروك و اتمسح ولا انتا عاوز حد يعمل موضوع

( و كدا كدا الروك خلاص مش موجود دلوقتى ))

تحياتى
انا عاوز اعرف ازاى اعمل اميل ضامن للهوتميل بس بسرعه

السلام عليكم

اولا انا منصحكش تعمل اميل ضامن على الاكونت علشان دة مش بيخلى يتباع و بيقلل من قيمة الاكوننت

قصاد كدا بيحمهولك

المهم يعنى انا مش فاكر ازاى بيتعمل بس كان لازم احظرك منو ))

يتم الرد علية من شخص اخر

تحياتى ))

shibo2010
23-12-2009, 12:14 AM
السلام عليكم
ارجو المساعده فى اسرع وقت
الاكونت بتاعى فيه (bug)
وانا مش عارف اعمل ايه
كل لما ادخل الاكونت يجيلى دى سى
لو حد يعرف الحل ابقى مشكور له كتـــــــــــير اوى
و شكرا:eek:
ممكن اى حد يعرف الحل يكلمنى على الياهووووووو
[]
:D

im_the_enemy
23-12-2009, 05:02 AM
السلام عليكم

انا عاوز اعرف يعنى هو كان فى موضوع قبل كدل لى الروك و اتمسح ولا انتا عاوز حد يعمل موضوع

( و كدا كدا الروك خلاص مش موجود دلوقتى ))

تحياتى
اخيرا فية رد^^.........
كان فية موضوع لكويست الروك فعلا و كان العضو ينبوع هو الى موضح كل حاجة..بس دورت فى مشاركاتة لقيتو اتمسح من عندة او مش لقية و هو قليل التواجد........فصعب....فانا بسال يمكن يكون فى مكان انا مش عارفة .

Arabian Man
23-12-2009, 06:28 AM
السلام عليكم
الاكونت بتاعى فيه (bug)
وانا مش عارف اعمل ايه
[]
:d

السلام عليكم

اولا يا اخى مينفعش يكون الكونت هو الى فى بج اكيد البج دة من اللعبة الى عندك لاكن مستحيل يكون من الاكونت

ممكن تعيد تسطيب اللعبة

تحياتى )) اخيرا فية رد^^.........
كان فية موضوع لكويست الروك فعلا و كان العضو ينبوع هو الى موضح كل حاجة..بس دورت فى مشاركاتة لقيتو اتمسح من عندة او مش لقية و هو قليل التواجد........فصعب....فانا بسال يمكن يكون فى مكان انا مش عارفة .

السلام عليكم

حاضر انتا تأمور اول لما العضو ينبوع يفتح هسألو عن الموضوع و هرجعو و لو كد هجبلك ان شاء الله الرابط هنااا

تحياتى ))

im_the_enemy
23-12-2009, 10:19 PM
السلام عليكم

حاضر انتا تأمور اول لما العضو ينبوع يفتح هسألو عن الموضوع و هرجعو و لو كد هجبلك ان شاء الله الرابط هنااا

تحياتى ))

شكرا حبى و انا فى الانتظار

Ms_D4rk
24-12-2009, 11:56 AM
بليز محتاج مساعدة
ازاى اقدر اغير الاميل الضامن الياهو الخاص باميل سيلك رود

michilvxv
24-12-2009, 11:03 PM
انا معايا اكونت عليه اميل ضامن انا معايا الايميل الضامن ومعايا كل حاجه في الاكونت ممكن اشيلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الرد

عاشق الليل
24-12-2009, 11:59 PM
انا معايا اكونت عليه اميل ضامن انا معايا الايميل الضامن ومعايا كل حاجه في الاكونت ممكن اشيلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الرد

مستحيل :(

مبنفعش يا باشا

michilvxv
25-12-2009, 12:30 AM
مستحيل :(

مبنفعش يا باشا

يعني ايه الايميل كده باظطيب ما اجي ابيعو اعمل ايه

michilvxv
25-12-2009, 12:34 AM
حراااااااااااااااااام:mad:

Card_Man
25-12-2009, 06:30 PM
يعني ايه الايميل كده باظطيب ما اجي ابيعو اعمل ايه

يا مان هوا ما حصلشي حاجة الموضوع ان ده هيقلل قيمة الاكونت لما تيجي تبيعه بس و لازم تكون عارف اجابة السؤالين السريين بتوع الياهو لان اللي هيشتريه هيغير بيانات الياهو بالسؤالين دول و لو مش فاكرهم يبقى الايميل مش هيتباع و كمل لعب عليه احسن و اسف للخبر ده :(

eslam_kanzy
25-12-2009, 07:39 PM
السلام عليكم
انا محمد بعد اذنك انا نسيت البسورد :(
بس فكر الاميل بس الاميل ده مش بتعى بتع وحد انا مش بكلمو
كد لو جيات اجيب البسورد هيروح للصحاب الاميل ولا اى
لو سمحت رود عليا .؟؟؟؟؟؟؟؟

eslam_kanzy
25-12-2009, 08:40 PM
لو سمحت انا عايز اعرف لو انا مش عرف البسورد بس السكرات معيا الاميل بس الاميل مش بتعى بنع واحد انا مش بكلمو
لو غيرت البسورد المعلومات بتعات البسورد هتروح على الاميل بتاعو

hedia
27-12-2009, 04:39 PM
ممكن حد يقولى ازاى ارفع الصور فى المنتدى

armed_meg
27-12-2009, 06:55 PM
السلام عليكم
الاكونت بتاعى فيه (bug)
وانا مش عارف اعمل ايه
[]
:D

السلام عليكم

اولا يا اخى مينفعش يكون الكونت هو الى فى بج اكيد البج دة من اللعبة الى عندك لاكن مستحيل يكون من الاكونت

ممكن تعيد تسطيب اللعبة

تحياتى ))

السلام عليكم

تحياتى ))

اول حاجة شكرا لك على مساعدتك للناس هنا
تانى حاجة ممكن يحصل bug للاكونت و دى حصلت معايا مرتيين و مع ناس اعرفها كتير
و دى بتكون يا اما فى موقف انت بتموت فية و بتطلع DC و يا اما قبل الteleport و بردة بتطلع DC
تانى مرة حصلتلى قعدت 6 ساعات بس.
اول مرة حصلتلى قعدت يوم كامل و كانت مع 4 من الجيلد عندى كمان و دى كانت فى FW حد قتلنا و بعد كدة DC المهم انا بعت bug report لموقع الشركة و اتفكت بعد اسبوع .
و على فكرة واحد مننا بعت bug report على طول اتفكت بعد 4 ايام.
انت بقى تستنى يوم لو اتفكت خلاص لو لا ابعت bug report
لو مش عارف الطريقة قول.

G_O_L_Y_T100
28-12-2009, 11:59 AM
لو سمحت يا بروفيسور ممكن مساعده؟ انا نسيت الاجابه السريه بتاعت الاكونت تقدر ترجعهالى او لو تعرف اى حد ممكن يساعدنى انا رقم الموبايل بتاعى 0146820280

G_O_L_Y_T100
28-12-2009, 04:48 PM
لو سمحتوا انا عندى مشكله جااااااااااامده جدااا انا معايا اكونت لفل 95 دلوقتى بس نسيت الاجابة السريه لو حد يعرف طريقه يكلمنى و انا هديلو اللى هوه عايزه انا اسمى محمود و ده رقم موبايلى 0146820280

armed_meg
29-12-2009, 09:16 AM
لو سمحت يا بروفيسور ممكن مساعده؟ انا نسيت الاجابه السريه بتاعت الاكونت تقدر ترجعهالى او لو تعرف اى حد ممكن يساعدنى انا رقم الموبايل بتاعى 0146820280

حاول تفتكر مالهاش حل

medo1278
29-12-2009, 12:16 PM
مش عارف ادخول بعد الابديت بتظهر الرسالة دى

http://up.arb-up.com/i/00047/su6hr44qnlqk.bmp

DraKeviL
29-12-2009, 12:51 PM
ييا جماعه هو بعد كل ابديت لازمانزل اللودر الجديد ولا هو لودر واحد؟؟
وممكن اعرف موقع اللودر الرئيسي

True_man
29-12-2009, 02:10 PM
لما ادوس على حرف T طبعا ده الى بظبط منة ال Mp و Hp بس المشكلة ان انا مبعرفش اظبطهم
يريت تؤلى بيظبطو ازاى اما بلعب wizard

True_man
29-12-2009, 02:13 PM
ازاى اظبط ال mp و hp من حرف ال T انا بلعب Wizard

armed_meg
29-12-2009, 03:38 PM
مش عارف ادخول بعد الابديت بتظهر الرسالة دى

http://up.arb-up.com/i/00047/su6hr44qnlqk.bmp

شيل اللعبة و اعملها setup من جديد

armed_meg
29-12-2009, 03:41 PM
ييا جماعه هو بعد كل ابديت لازمانزل اللودر الجديد ولا هو لودر واحد؟؟
وممكن اعرف موقع اللودر الرئيسي

اه غالبا بينزل واحد جديد و دة يا سيدى الموقع
http://www.recyfer.info/
تختار الTestosterone International Edition

armed_meg
29-12-2009, 03:51 PM
ازاى اظبط ال mp و hp من حرف ال T انا بلعب Wizard

و تحط ال hp&mp&pills فى toolbar F4
hp فى slot 0
mp فى slot 9
pills فى slot 8

medo1278
29-12-2009, 04:46 PM
شيل اللعبة و اعملها setup من جديد

شلتها و عملت setup و لسة نفس المشكلة

DraKeviL
29-12-2009, 05:50 PM
يا جماعه هو اللودر لجديد مش هينزل ولا ايه؟؟

Arabian Man
29-12-2009, 07:14 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

اسف اخوانى سوف يتم اغلاق الموضوع يوم واحد بأذن الله تعالى لوجود ظروف مااا ))

بخصوص الاسئلة ارجو انها تطحط مرة تانية و سوف يتم الرد بخصوص

لاكن بخصوص الاسئلة الكتير على الاكونتات الى نسيت الباسورد او الجابة ( السؤال السرى )

اولا مينفعش خالص تكون ناسى الاجابة و الاكونت تعرف تغيرو الباص (اسف ) دى اهم حاجة ))

لاكن الى ناسى الباص بس ممكن يرجعو عن طريق الاميل و الاجابة على السؤال السرى ))

تحياتى للجميع و تمنياتى لدوام الصحة ))

Blader

Arabian Man
31-12-2009, 12:45 AM
تم فتح الموضوع بعد غلقو بى 24 ساعة

و اسف على غلق الموضوع

اى حد عندو اى اسفسار يسيبو و انا ان شاء الله هجوبو على طوول

تحياتى

Card_Man
31-12-2009, 12:42 PM
الحمد لله ان الموضوع رجع تاني يا blader لان الموضوع بصراحة قمة في الروعة و خصوصا انك اللي بتشرف عليه يا جميل
انا هاسالك نفس السؤال اللي سالتهولك من زمان بس السؤال طويل شوية معلشي بس انا محتاج اجابته ضروري
بص يا جميل بخصوص ازاي اجمع جولد كتير اوي هل التاكسيات تجمع جولد اكتر و هاعملها 24 ساعة ولا اسيب اكونت لفل 100 اس بوت و يلم كله يعني اي ايتم او الكسير و اي حاجة و اظبط الايتمات اللي تقع و طبعا هيبقى اس بوت 24 ساعة و اوقف شخصية تانية استال تبيع الايتم ايه الطريقة اللي تجيب جولد اكتر فيهم ؟ و في كلتا الحالتين ايه احسن شخصية العب بها في الطريقة اللي اجيب بها جولد اكتر ؟

انا اسف و الله على السؤال الطويل اوي ده بس يا ريت يا جميل ترد ليا عليه بس باجابة محددة ارجوك

shibo2010
31-12-2009, 09:00 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
كل سنه و انتم طيبين
الاكونت بتاعى فيه (bug)
يعنى كل لما ادخل بالشخصيه يجيلى دى سى و انا مش عارف اعمل ايه
و انا جربت الاكونت على اجهزه كتير و تلع العيب من الجيم
و يارب حد يعرف يحل المشكله دى
الاكونت بتاعى كان فى FW bandit
و لما موت رجعت فى el FW
و جالى دى سى علطول و بعد كده كل لما ادخل يجلى دى سى
ومكان الشخصيه (X-10396 Y-4135)
انا اسف انى طولت عليك بس انا رجوك انت تحللى المشكله دى
و شكرا

shibo2010
31-12-2009, 09:11 PM
و دى بتكون يا اما فى موقف انت بتموت فية و بتطلع DC و يا اما قبل الteleport و بردة بتطلع DC
اول مرة حصلتلى قعدت يوم كامل و كانت مع 4 من الجيلد عندى كمان و دى كانت فى FW حد قتلنا و بعد كدة DC المهم انا بعت bug report لموقع الشركة و اتفكت بعد اسبوع .
لو مش عارف الطريقة قول.

انا والله مش عارف الطريقه
الاكونت فيه بج من يوم 10/12/2009
ارجو الساعده الرجوكم:o
انا بعت telepotr
وظهرلى الكلام ده We cannot reply directly to your bug report submission so please understand if you do not recieve a confirmation report.

Arabian Man
01-01-2010, 06:33 AM
الحمد لله ان الموضوع رجع تاني يا blader لان الموضوع بصراحة قمة في الروعة و خصوصا انك اللي بتشرف عليه يا جميل
انا هاسالك نفس السؤال اللي سالتهولك من زمان بس السؤال طويل شوية معلشي بس انا محتاج اجابته ضروري
بص يا جميل بخصوص ازاي اجمع جولد كتير اوي هل التاكسيات تجمع جولد اكتر و هاعملها 24 ساعة ولا اسيب اكونت لفل 100 اس بوت و يلم كله يعني اي ايتم او الكسير و اي حاجة و اظبط الايتمات اللي تقع و طبعا هيبقى اس بوت 24 ساعة و اوقف شخصية تانية استال تبيع الايتم ايه الطريقة اللي تجيب جولد اكتر فيهم ؟ و في كلتا الحالتين ايه احسن شخصية العب بها في الطريقة اللي اجيب بها جولد اكتر ؟

انا اسف و الله على السؤال الطويل اوي ده بس يا ريت يا جميل ترد ليا عليه بس باجابة محددة ارجوك

السلام عليكم و رحمة الله

كل سنة و انتا طيب الاول و ان شاء الله تكون اجمل من السنة الى فاتيت

و ثانيا انتا مش محتاج تتأسف علشان تسأل انتا بقيت صاحب موضوع :rolleyes:

اولا بخصوص السؤال دة اكتر موضوع ممكن يسعدك مسعدة كويسة جداا جداا

( http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=146211 )

و لو الموضوع مدكش افادة او معرفتش تتعامل معاة معليش هتعبك شوية تعالى اسأل تانى و انا ان شاء الله هجوبك على طوول

بس انا شايف ان الموضوع بصراحة شامل كل حاجة عن طريقة جمع الجولد

تحياتى ))

poiu
01-01-2010, 08:01 PM
مشكور يا مان علي هذا الموضوع الاكثر من راءع
انا كنت عايز اعرف تالات حاجات
اولهوم : ازاي اكبر صورة التوقيع بتاعتي؟؟؟؟
تانيهم:ازاي ارفع صورة في موضوع انا هعملو؟؟
تاليتهم:هل ممكن عن طريق الهاكر اني اشيل خالص الايميل الضامن بتاع الياهو و احت واحد تاني خالص؟؟؟

بجد لك جزيل الشكر منيييييي:d:d:d;d;d

Card_Man
01-01-2010, 10:19 PM
السلام عليكم و رحمة الله

كل سنة و انتا طيب الاول و ان شاء الله تكون اجمل من السنة الى فاتيت

و ثانيا انتا مش محتاج تتأسف علشان تسأل انتا بقيت صاحب موضوع :rolleyes:

اولا بخصوص السؤال دة اكتر موضوع ممكن يسعدك مسعدة كويسة جداا جداا

( http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=146211 )

و لو الموضوع مدكش افادة او معرفتش تتعامل معاة معليش هتعبك شوية تعالى اسأل تانى و انا ان شاء الله هجوبك على طوول

بس انا شايف ان الموضوع بصراحة شامل كل حاجة عن طريقة جمع الجولد

تحياتى ))

ربنا يخليك يا حبيب قلبي و انا ليا الشرف اني ادخل موضوعك و الموضوع افادني جدا بس بجد الاس بوت اقدر افتح بيه 15 اكونت من غير الجهاز ما يهنج؟

armed_meg
02-01-2010, 12:01 AM
انا والله مش عارف الطريقه
الاكونت فيه بج من يوم 10/12/2009
ارجو الساعده الرجوكم:o
انا بعت telepotr
وظهرلى الكلام ده We cannot reply directly to your bug report submission so please understand if you do not recieve a confirmation report.

هما يا باشا بيقولوا ليك انهم ميقدروش يردوا عليك فى ساعتها بس هما هيردوا عليك بعدها بيوم كدة على الايميل اللى انت مسجل بية على silkroad
لو عايزنى اكتبلك صيغة تبعتها ليهم فى الموقع انا تحت امرك

BiG_STRONG
02-01-2010, 02:35 PM
يا مان انا ليه كل ما اشغل الى هو لودر الكبسولة ما يشتغلش؟

ويكتبلى فى التاسك مانجر ان هو شغال؟
بس هو بيكتبهالى فى ال processes يا ريت حل

تحياتى
و
شكرا

poiu
02-01-2010, 03:22 PM
تاليتهم:هل ممكن عن طريق الهاكر اني اشيل خالص الايميل الضامن بتاع الياهو و احت واحد تاني خالص؟؟؟

يا مان بليززززززززززززززز الرد عليااااااا:confused::confused::confused::confused: :confused:

im_the_enemy
02-01-2010, 04:36 PM
انتة نستنى ولا اية؟اقتباس:
السلام عليكم

تحياتى ))

hoba4rh
02-01-2010, 06:52 PM
يا هلا بالشباب
انشلا تكونوا بخير دايما
بدى سؤال و ان كان سهل للكثير
بل انه صعب عليا
بدى أشحن سيلك و انا بقطر
بس ما فى عندى غير طريقة Cash U
كل اللى بدى أعرفه
كيف اشحن بهالطريقة و أن كان بالصور تكون مشكور
شكرا على حسن استضافتكم و ان شلا بالخير يا شباب دايما

ali gamal
02-01-2010, 11:51 PM
انت مش بترد ليه يا مان

midomeko10
03-01-2010, 12:11 AM
ممكن كل كوستات فتح اماكن فى الشنطة التانية للشخصية الصينى

tigerboy
03-01-2010, 01:14 AM
انا عايز اعرف انا لما اعدل ال pk2 ممكن اعمل ايه بيها ؟؟

و ممكن اعرف ازاي اعدلها و مشكوووووووورين جداا اخواتي

ahmed_for
03-01-2010, 01:26 AM
Good Luck

Arabian Man
03-01-2010, 11:10 AM

السلام عليكم

اولا : صورة التوقيع بتكون اصلا كبيرة لما بترفعها عن طريق الرابط

ثانيا : اسف ( مينفعش خالص انك تشيل الاميل الضامن خاالص )

يعنى الاميل الضامن لو اتعمل بيفضل مع الاكونت على طووول و مينفعش يتشال ))

ربنا يخليك يا حبيب قلبي و انا ليا الشرف اني ادخل موضوعك و الموضوع افادني جدا بس بجد الاس بوت اقدر افتح بيه 15 اكونت من غير الجهاز ما يهنج؟

السلام عليكم

والله انا مش متأكد من موضوع 15 اكونت دى مش عارف مش جاية معاية هههه بس مش مشكلة يعنى فى دى

اهم حاجة الموضوع عجبك ؟؟ و لو فى اى حاجة تانية او استفسار ممكن انا اكملهولك )) يا مان انا ليه كل ما اشغل الى هو لودر الكبسولة ما يشتغلش؟

ويكتبلى فى التاسك مانجر ان هو شغال؟
بس هو بيكتبهالى فى ال processes يا ريت حل

تحياتى
و
شكرا

السلام عليكم

دى بيكون سببها اصلا ان اللودر بيكون بايظ لاما بيكون فى فيرس فى اللعبة او اللودر فى الجهاز

اعمل اسكان كويس و عيد تسطيب اللعبة و ان شاء الله تشتغل ))

تحياتى
انتة نستنى ولا اية؟

السلام عليكم

لا و الله انا مستكش ولا حاجة بس المشكلة انى مش عارف فين ينبوع معليش ممكن تكتب السؤال تانى و انا هجوبك على طول ))

تحياتى
يا هلا بالشباب
انشلا تكونوا بخير دايما
بدى سؤال و ان كان سهل للكثير
بل انه صعب عليا
بدى أشحن سيلك و انا بقطر
بس ما فى عندى غير طريقة cash u
كل اللى بدى أعرفه
كيف اشحن بهالطريقة و أن كان بالصور تكون مشكور
شكرا على حسن استضافتكم و ان شلا بالخير يا شباب دايما

السلام عليكم

اسف اخى علشان انا عمرى ماجربت اشحن بى الطريقة دى ان شاء الله هخلى حد من المشرفين يرود عليك قريب ))

تحياتى
انت مش بترد ليه يا مان

السلام عليكم

والله بجد اسف بس الاسئلة كل يوم بتكون كتير اوى وممكن اكون مخدتش بالى من سؤالك لو ممكن اعادت كتابت السؤال يكون احسن ( بكرر اسفى )

تحياتى )

tigerboy
03-01-2010, 11:38 AM
انا عايز اعرف انا لما بعدل ال pk2 ايه اللي ممكن استفادوه

و ممكن اعرف ازاي اعدلها و ارجو الرد سريعا ؟؟

السؤال ده تاني مرة يا blader

ممكن تجاوبني بسرعة و مشكور جدا يا blader

___MEMO___
04-01-2010, 01:40 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
من غير إطالة فى واحد صحبى قالى ان الـgm وقف البلوكات علشان السيلك بي لسة فى بلوك على البرامج الغير شرعية يعنى ممكن اعمل اكونت و مشحنش علية هل الكلام دا صح و لا غلط

Card_Man
04-01-2010, 09:07 PM
انا عايز اعرف انا لما بعدل ال pk2 ايه اللي ممكن استفادوه

و ممكن اعرف ازاي اعدلها و ارجو الرد سريعا ؟؟

السؤال ده تاني مرة يا blader

ممكن تجاوبني بسرعة و مشكور جدا يا blader

بص يا مان فيه مميزات في الميديا المعدلة يعني مثلا تخلي الولف بتاعك يبقى جني و تخلى حصان اللي لفل 60 يبقى حصان باجنحة و تبينلك اماكن اليونيك اللي ممكن اليونيك يظهر فيها و تقدر تعدلها انك تنزل الميديا المعدلة و تحطها في فولدر اللعبة بدل الميديا الاصلية :cool:

بسم الله الرحمن الرحيم
من غير إطالة فى واحد صحبى قالى ان الـgm وقف البلوكات علشان السيلك بي لسة فى بلوك على البرامج الغير شرعية يعنى ممكن اعمل اكونت و مشحنش علية هل الكلام دا صح و لا غلط

هو ماشي البلوك بيجي على البرامج الغير شرعية بس عادي برده يجي على اللي مش شاحن بس ممكن تفلت و ما يجلكش بس لما تعلى في اللفل احتمال يجيلك بلوك ساعتها فاحسن لك تشحن بدل ما تقعد تلعب و في الاخر بلوك :(

shibo2010
05-01-2010, 12:13 AM
السلام عليكم
الاكونت بتاعى البج اتفك
thanks alll :D ^^

DraKeviL
05-01-2010, 12:20 AM
يا جماع انا عايز العب نيوكر سورد وي شيلد وي هعمله cold light bichion او cold fire bichon
ممكن حد يقولي انهي احسن وي ابس ايه armor ولا grament ولا protactor ؟؟؟
ارجو الرد بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييز

DraKeviL
05-01-2010, 10:55 AM
يا جماعه ساعدوني والله بقالي كام يوم افتح اللعبه سوء كانت العاديه او السيرفر الخص و 5 ةدقايق وي يجيلي dc بس ابل ما يجيلي اللعبه بتوقف شويه ده ممكن يكون سببه ايه ؟؟؟ تقطع في النت مثلا؟؟
ارجوكوا ساعدوني

alkomy_aya
05-01-2010, 03:09 PM
ياا باشاا انا معااية اكونت لفل 81 كونت بخوش الفرتيرس وي جاالي dc وي جاايت اخوش تاني لقيت بيجلي dc مش عاارف لية
وي معااية الصورة وي ياارب الرد بتااعك وي لو حد لق حل لي مشكلتي امليي اهوو mohmedelrwsh@yahoo.com

hodamaster
05-01-2010, 03:11 PM
ارجوا المساعدة ضرورى مشكلة فى اللعبة

انا لما بفتح اللعبة بتقعد ثوانى كدة وتيجى كلمة استارت كلنا عارفين

اجى اتك على ريستارت خلاص علشان اشغل تتطلعلى رسالة بعد ما اتكيت على استارت

مش عارف هيا اية مكتوب الكلام دة فيها

file corrupted

please run a viruse -check, then reinstall the application

alkomy_aya
05-01-2010, 03:23 PM
ياا باشاا انا معااية اكونت لفل 81 كونت بخوش الفرتيرس وي جاالي dc وي جاايت اخوش تاني لقيت بيجلي dc مش عاارف لية
وي معااية الصورة وي ياارب الرد بتااعك وي لو حد لق حل لي مشكلتي امليي اهوو mohmedelrwsh@yahoo.com

armed_meg
06-01-2010, 05:54 AM
لو مش عارف الطريقة قول.

هما يا باشا بيقولوا ليك انهم ميقدروش يردوا عليك فى ساعتها بس هما هيردوا عليك بعدها بيوم كدة على الايميل اللى انت مسجل بية على silkroad
لو عايزنى اكتبلك صيغة تبعتها ليهم فى الموقع انا تحت امرك

السلام عليكم
الاكونت بتاعى البج اتفك
thanks alll :D ^^

اعمل الBug report و رد عليا

DraKeviL
06-01-2010, 02:28 PM
انا اصلن ماسح silkerrsender :DD:D:D:D::D:D:D:D:D

im_the_enemy
06-01-2010, 03:51 PM
سؤالى عن كويست الروك لفن 107 لدخول البوابة .......

mohamed3000
06-01-2010, 06:15 PM
انا عوززززززززززززززززز اعرف كيف ارفع صور على الموقع الرسمى لى لعبة silkroad ONline ؟؟

مـــــــــمــكـــن حد يرد عليه؟؟؟؟

moud_bat
07-01-2010, 01:09 PM
السلام عليكم

شكرا على الموضوع الجميل ده

لو سمحت امتى هينزل silkroad الاسلامي

وشكرا

alkomy_aya
07-01-2010, 02:58 PM
يا باشاا انا معااياا اكونت لفل 81ffكونت في الفرتيرس في جالي Dc وي جايت علشان اخوش تاني لقيت dc كل ماجي اخوش يجيلي Dc مش عارف لية وي معايا الصورة اهاااية

وي اميلي اهوو mohmedelrwsh@yahoo.com ياارب يكون في حل :confused::confused:

alkomy_aya
07-01-2010, 02:59 PM
انا مستاني الرد

BL@CK W@TER
07-01-2010, 07:03 PM
السلام عليكم
عايز اعرف ايه احسن build لل blader
weapon - cold - fire
او غير كدة
كل الي اعرفة عن البليدر البلد ده كل الناس يتقول عليه
بس فس build تاني
weapon - fire - light
ممكن اعرف انه احسن و ليه؟

farth
07-01-2010, 07:42 PM
كيف ارفع صورة على الموقع http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=155538

mickel
07-01-2010, 08:14 PM
الموقع ده (www.silkroad-gold.com) بيشحن
من 100m
الى 8000m

_Smile4Ever_
08-01-2010, 01:41 AM
أنا عايز أعرف أعمل إيه علشان اللعبة ما تقفلش (Dump ) ?

ammarko
08-01-2010, 02:21 PM
ممكن ياباش تعرفنى ازاى اعرف ان الاكونت اخد بلوك قبل كده ولا لا

armed_meg
08-01-2010, 02:25 PM
انا مستاني الرد

يا باشا انا رديت عليك فى الصفحة اللى فاتت :)

blueemaje
08-01-2010, 04:09 PM
شوفولى حل يانا
اللعبة بتفضل حاطانى على الويتنج لست لمدة طويله جدااااااااااااااااا من امبارح وانا سايب الجهاز شغال ولسه مادخلش
اعمل ايه
هفضل على الويتنج كده اسبوع ولا ايه
وهل فى طريقه ندخل بيها اسرع ولا لاء

البليتشو
09-01-2010, 03:31 AM
انا منزل الكلينت الأصلى من موقع اللعبة كويس...بس فى مشكلة اتكررت معايا كتيييييييييير

كل شوية تظهرلى رسالة و انا مشغل اللعبة بعد ما اغلب و ادخلها يقولى(incorrect file version plz reinstall the game)

و يجيلى دس كونكت سطبط الجيم تانى بس ظهرتلى نفس المشكلة عايز حل لو سمحتم...شكراااااااا

البليتشو
09-01-2010, 09:27 PM
انا منزل الكلينت الأصلى من موقع اللعبة كويس...بس فى مشكلة اتكررت معايا كتيييييييييير

كل شوية تظهرلى رسالة و انا مشغل اللعبة بعد ما اغلب و ادخلها يقولى(incorrect file version plz reinstall the game)

و يجيلى دس كونكت سطبط الجيم تانى بس ظهرتلى نفس المشكلة عايز حل لو سمحتم...شكراااااااا

البليتشو
09-01-2010, 09:34 PM

MARWAAN
09-01-2010, 09:43 PM
عندى اكونت فارم عامل مليون و500 الف سكيل بوينت صينى عاوز اعمله بليد اند فاير اند كولد

كفايه فارم ولا لسه اجيب سكيل بوينت تاني - ولو لسه اخليه يعمل قد ايه بالظبط

DeIiIah
10-01-2010, 07:56 PM
السلام عليكم أرجو أن يكون الرد سريع أنا عايز أعمل أكاونت sbot وأشحنو تاني أزي للأفاده أنا ساكن في الامارات.الشارقه؟؟؟؟؟؟

themedo
10-01-2010, 09:14 PM
Plz plz ana 3ayez 2rab 7eta momken ageb menha silk cards ana saken fe el maniel momken te2oly a2rab makan plz aw ay 7eta bas ash7en

ahmedjakson
11-01-2010, 04:22 AM
دلوقتى يامان انا عامل اكونت لفل 85 وفيه 250سيلك وتعمل عليا هاك المشكله انى مش عارف اغير الباص بتاعى لائنى نسيت الكلمه السريه اللى بتغير بيها الباص لو حد عندو اجابه ياريت يؤلها وعل العموم دا ايميلى general772@yahoo.com ارجو المساعده

Ms_D4rk
11-01-2010, 10:56 AM
لو انا بعت بج ربورت للجوى ماكس الرد هيجى امتى

DeIiIah
11-01-2010, 02:26 PM
فين الرد يجماعا علا أساس بعد ساعه صرلي يوم كامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

x_kyo
11-01-2010, 04:44 PM
هااااااااااااى يا شباب انا عاندى سوءال هوا انا اخات بلوك 7 ايام بعد كيدا اخت بلوك تانى 14 وم اية السبب :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused:

Card_Man
11-01-2010, 05:59 PM
يا جماع انا عايز العب نيوكر سورد وي شيلد وي هعمله cold light bichion او cold fire bichon
ممكن حد يقولي انهي احسن وي ابس ايه armor ولا grament ولا protactor ؟؟؟
ارجو الرد بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييز

بص يا مان البيلد الاكثر شيوعا هو cold bicheon light علشان بيبقى فيه ميزة انك سريع في الضرب و عندك السرعة و عندك ماجيك اتاك جامد جدا و طبعا عندك ال cold بيديك physical defence عالي علشان كدا دا يعتبر البيلد الاحسن من نظري ............. تحياتي
يا جماعه ساعدوني والله بقالي كام يوم افتح اللعبه سوء كانت العاديه او السيرفر الخص و 5 ةدقايق وي يجيلي dc بس ابل ما يجيلي اللعبه بتوقف شويه ده ممكن يكون سببه ايه ؟؟؟ تقطع في النت مثلا؟؟
ارجوكوا ساعدوني

دا اكيد بسبب النت لان مش هينفع يكون بج للاكونت فشوف النت عندك و لو فيه حاجة لسه غلط يا ريت تقول ...... تحياتي

دي ممكن تكون مشكلة عندك في النت بيقطع ولا حاجة لان مستحيل يكون بج في الاكونت نفسه و يا ريت تشوف و تقول لو فيه اي غلط تاني ....... تحياتي

ارجوا المساعدة ضرورى مشكلة فى اللعبة

انا لما بفتح اللعبة بتقعد ثوانى كدة وتيجى كلمة استارت كلنا عارفين

اجى اتك على ريستارت خلاص علشان اشغل تتطلعلى رسالة بعد ما اتكيت على استارت

مش عارف هيا اية مكتوب الكلام دة فيها

file corrupted

please run a viruse -check, then reinstall the application

دي يا ريت تحاول تسطب اللعبة تاني و تشوف لو هتشتغل و لو ما اشتغلتش حاول تجيبها من اي حد تعرفه و تكون شغالة عنده.......... تحياتي

سؤالى عن كويست الروك لفن 107 لدخول البوابة .......

دي بصراحة انا ما اعرفهاش بس لما blader يدخل يرد عليك ان شاء الله........ اسف على عدم الافادة

انا عوززززززززززززززززز اعرف كيف ارفع صور على الموقع الرسمى لى لعبة silkroad ONline ؟؟

مـــــــــمــكـــن حد يرد عليه؟؟؟؟

هتدخل يا جميل على الموقع الرسمي و بعدين تنزل على اخر الموقع خالص و تضغط على الصورة هتدخل على صفحة تانية و منها تضغط على اختيار submit و بعدين هتدخل على صفحة تانية و بعدين هيجيلك ال id بتاعك و جمبه اختيار change char name تضغط عليه و بعدين تختار السيرفر بتاعك و تختار منه الشخصية اللي انت مصورها و تكتب قدام ال subject عنوان للصورة و بعدين تختار ال screen shot من ال category و بعدين قدام ال image URL تحط الرابط بتاع الصورة بتاعتك و في ال content اكتب اي حاجة للصورة و افضل انك تعمل كدا و انت بتقرا الرد بتاعي علشان تعرف تفهم و لو فيه اي حاجة مش واضحة قولي و انا احط ليك الصور .......... تحياتي

Card_Man
11-01-2010, 06:15 PM
السلام عليكم

شكرا على الموضوع الجميل ده

لو سمحت امتى هينزل silkroad الاسلامي

وشكرا

مش عارف و الله بس لسه ليجند الاسكندرية ما نزلش ........ تحياتي

السلام عليكم
عايز اعرف ايه احسن build لل blader
weapon - cold - fire
او غير كدة
كل الي اعرفة عن البليدر البلد ده كل الناس يتقول عليه
بس فس build تاني
weapon - fire - light
ممكن اعرف انه احسن و ليه؟

احسن ليك انك تعمل weapon cold fire علشان الفير تديك الماجيك اتاك المطلوب و دفاع هايل ضد الماجيك و كمان الكولد يديك دفاع فيزيكال و من رايي ان ال light مش هيفيدك علشان دا للماجيك و مفيهوش حاجة غير السرعة و دي ممكن تشتريها من ال NPC ............ تحياتي

كيف ارفع صورة على الموقع http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=155538

تقدر تدخل على موقع www.0zz0.com دا تقدر ترفع من عليه اي صورة انت عايزها ......... تحياتي

أنا عايز أعرف أعمل إيه علشان اللعبة ما تقفلش (Dump ) ?

انا مش فاهم سؤالك يا ريت تقوله بشكل واضح اكتر

ممكن ياباش تعرفنى ازاى اعرف ان الاكونت اخد بلوك قبل كده ولا لا

مفيش حاجة تقدر تعرفك دا على حد علمي ............ تحياتي

شوفولى حل يانا
اللعبة بتفضل حاطانى على الويتنج لست لمدة طويله جدااااااااااااااااا من امبارح وانا سايب الجهاز شغال ولسه مادخلش
اعمل ايه
هفضل على الويتنج كده اسبوع ولا ايه
وهل فى طريقه ندخل بيها اسرع ولا لاء

دي مشكلة اللعبة كلها و ممكن تشحن بريميم لو عايز تدخل بسرعة ........ تحياتي

دي كانت بتجيلي برده بس مش عارف سببها الحقيقة بس هيا خلاص مش بتجيلي لو فضلت تجيلك كتير اوي سطب اللعبة من جديد و لو فضلت تجيلك يبقى حاجة من الكلينت و تجيبها من اي حد تعرفه و تكون شغالة عنده .... تحياتي

عندى اكونت فارم عامل مليون و500 الف سكيل بوينت صينى عاوز اعمله بليد اند فاير اند كولد

كفايه فارم ولا لسه اجيب سكيل بوينت تاني - ولو لسه اخليه يعمل قد ايه بالظبط

تقدر تدخل على الموقع ده www.sro.mmosite.com تعرف منه انت عايز كام اسكيل بوينت على حسب انت عايز تبقى فول فارم لحد لفل كام .. تحياتي

السلام عليكم أرجو أن يكون الرد سريع أنا عايز أعمل أكاونت sbot وأشحنو تاني أزي للأفاده أنا ساكن في الامارات.الشارقه؟؟؟؟؟؟

عمل اكونتات جديدة دلوقتي مش شغال ممكن تكلم اي حد من اللي بيبيع اكونتات و تاخد منه واحد ...... تحياتي

themedo
11-01-2010, 06:17 PM
طب و أنا عايز حد يقول لي أنا عايز أجب كروت شحن سلك رود و أنا سكن في المنيل ممكن حد يقول لي حتى أريبة أجب منها أو ادخلو على موضوعي و كلمني http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=183627

themedo
11-01-2010, 06:18 PM
بس ياريت بسرعة بلز حد ييرد علي !!!!!!!!!!

themedo
11-01-2010, 06:19 PM
Ya Card man rod 3alaya

Card_Man
11-01-2010, 06:20 PM
plz plz ana 3ayez 2rab 7eta momken ageb menha silk cards ana saken fe el maniel momken te2oly a2rab makan plz aw ay 7eta bas ash7en

ممكن يا جميل تكلم اي حد من اللي بيبيع السيلك من قسم بيع الجولد هم يقدروا يكلموك في الموضوع ده ..... تحياتي

دلوقتى يامان انا عامل اكونت لفل 85 وفيه 250سيلك وتعمل عليا هاك المشكله انى مش عارف اغير الباص بتاعى لائنى نسيت الكلمه السريه اللى بتغير بيها الباص لو حد عندو اجابه ياريت يؤلها وعل العموم دا ايميلى general772@yahoo.com ارجو المساعده

للاسف يا مان لازم الكلمة السرية علشان تقدر تغير الباس وورد ..... تحياتي

لو انا بعت بج ربورت للجوى ماكس الرد هيجى امتى

مش عارف لان دي مفيش ليها وقت محدد على حسب الشركة نفسها بيجيلك الرد ....... تحياتي

فين الرد يجماعا علا أساس بعد ساعه صرلي يوم كامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا اسف على التاخير و ممكن تشوف اجاباتي السابقة لاني رديت على كل الاسئلة .... تحياتي

هااااااااااااى يا شباب انا عاندى سوءال هوا انا اخات بلوك 7 ايام بعد كيدا اخت بلوك تانى 14 وم اية السبب :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused:

شوف ان كنت بتستخدم اي برنامج غير شرعي ولا لا .......... تحياتي

Card_Man
11-01-2010, 06:22 PM
احنا اسفين جدا على التاخير لكل الاعضاء و blader مش بيدخل لظروف و كمان علشان الامتحانات و كدا و اسفين مرة تانية و اي حد عايز اجابة لاي سؤال يقوله و ان شاء الله نرد في اسرع وقت............ تحياتي و تحيات blader

themedo
11-01-2010, 06:23 PM
ana 3ayz plz

themedo
11-01-2010, 06:24 PM
ana 3ayz 7eta ageb menha kerot sah7n silk road wetekon 2oryebo men el maniel plz

we asef 3ala el franko asl ana mesta3gel

themedo
11-01-2010, 06:25 PM
moken terod 3alya ya card man plz

Card_Man
11-01-2010, 07:11 PM
moken terod 3alya ya card man plz

يا جميل اصل انا ما اعرفش اماكن كتير و الله و ما اعرفش مين اللي اقرب ليك علشان كدا انا باقولك في قسم بيع الجولد مواضيع لناس محترمة جدا بتشحن سيلك و تقدر تكلمهم على ايميلهم و تشحن ادخل قسم بيع الجولد و هتلاقيهم و لو ما عرفتش برده ابقى قول .......... تحياتي

Brachogan
12-01-2010, 11:00 AM
هاى انا كنت عايز اعرف مين احسن ال Warrior و لا ال Chines Bow من حيس الافضل فى المهرات و الدفاع و الهجوم و مين احسن فى ال PVP و Guild war و اكون شكرك جدا و شكرا:):):)

DraKeviL
12-01-2010, 03:00 PM
ي جمعه ساعدوني انا كان عندي اللعبه وي بعدين جيت بعدالبديت بفتح ملقتش للعبه بس كن عندي الكلينت سطبته وي بعدي بص بيقولي ايه

mohamed ahmed saleh
12-01-2010, 03:18 PM
فهمني أية هى الc10

DraKeviL
12-01-2010, 05:55 PM
فهمني أية هى الc10

يا مان ال c10 دي معناها كراش حصل عندك بسبب البطء الشديد في سرعه النت الحل هو انك تعمل repair او disable وي بعدين enable للنت تاني ده حل وي الحل التاني تزود سرعه النت عندك :D:D:D:D:D

Ms_D4rk
13-01-2010, 05:09 PM
طيب الرد بتاع البج ريبورت بيتبعت فيين ولو ردوا علية القلا ردهم فيين
سيلك رود طبعا

moooonn
13-01-2010, 05:29 PM
يا جماعه ازاى اخلى صوره الشخصيه بتعتى تظهلر فى ديره الى عند الزرك وشكرا

bdy
13-01-2010, 08:29 PM

انا عندي استفسار بسيط : انا كنت مردر ومت تقريبا 5 مرات وبقي لوني عادي بس العلامة بتاعة المردر ماتشالتش
ممكن اعرف ايه السبب وازاي اشيلها وشكرا

Card_Man
13-01-2010, 09:00 PM
هاى انا كنت عايز اعرف مين احسن ال Warrior و لا ال Chines Bow من حيس الافضل فى المهرات و الدفاع و الهجوم و مين احسن فى ال PVP و Guild war و اكون شكرك جدا و شكرا:):):)

بص يا مان و الله العظيم انا برده كنت عايز اسال السؤال ده بس اظن ان الطريقة اللي انت بتلعب بها هيا اللي تحدد شوف انت هتستمتع باي بيلد فيهم و على حسب طريقتك في اللعب هيا اللي هتحدد قوتك دا غير لبسك و سلاحك بس انا من رايي ان البو احسن لانه اسرع في الضرب دا غير طبعا انك str يعني دفاعك جامد و هجومك جامد برده بسبب الكريتيكالات الكتير بتاعتك و اسكلاتك جامدة و تقدر تبعد الخصم عنك و تضربه دا رايي و اللي انت تشوفه صح اعمله و ممكن تستشير ناس جوه الجيم تكون لفل عالي warrior او bow و تشوف فيديوهات ليهم علشان تشوف الطريقة اللي تغلب بها اي حد و اذا كنت هتعرف تطبقها ولا لا ..... تحياتي

ي جمعه ساعدوني انا كان عندي اللعبه وي بعدين جيت بعدالبديت بفتح ملقتش للعبه بس كن عندي الكلينت سطبته وي بعدي بص بيقولي ايه

حاول تجيبها من حد تاني تكون شغالة عنده و سطبها عندك لان دي مشكلة حصلتلي برده و جبتها من ابن عمي و اشتغلت ....... تحياتي

فهمني أية هى الc10

العضو swify رد عليك يا جميل و شكرا ليه ....... تحياتي

طيب الرد بتاع البج ريبورت بيتبعت فيين ولو ردوا علية القلا ردهم فيين
سيلك رود طبعا

دي بتلاقيها في ايميلك بتاع الاكونت بس اعتقد انهم مش بيردوا ........ تحياتي

يا جماعه ازاى اخلى صوره الشخصيه بتعتى تظهلر فى ديره الى عند الزرك وشكرا

دي بسبب النت عندك او الجهاز انما هيا مش حركة تخليها تظهر لانها طبيعي بتكون ظاهرة ........ تحياتي

انا عندي استفسار بسيط : انا كنت مردر ومت تقريبا 5 مرات وبقي لوني عادي بس العلامة بتاعة المردر ماتشالتش
ممكن اعرف ايه السبب وازاي اشيلها وشكرا

دي عادي يا مان لانها شوية كدا و بتروح انما الاكونت بتاعك خلاص عدى المرحلة بتاع المردر ......... تحياتي

erodamania
14-01-2010, 12:29 AM
انا بقي عندي سوال مين المزه الي حطتها في التوقيع
:d:d:d:d:d:d:dd::d

Maher901
14-01-2010, 12:01 PM
يا جماعه الرنامج دا مو راضي يفك الوقع لآنو الموقع محجوب في السعودية ممكن احد يحملي البرنامج على اي مكان تاني و يديني الرابط احلمو ..
http://www.megaupload.com/?d=TP4Q3RSX
وحكون شاكر لو بس ياليت يرسلي رسالة خاصه ينبهني

كرستيانو
14-01-2010, 12:06 PM
--------------------------------------------------------------------------------

وسرعة المعالج =3000 ميغا هيرتز
والذكرة = 512 ميغا بايت

كرت الشاشة =256 mb

بس لما بلعبهاـأ بتعلق وبذات في سمركند الشخصية بتوقف مفاجي وتقوم رجعة تمشي بعد 2 دقتين او دقيقة

وبذات عن بوابة سمركند يلهوي < ههههههههه حالة

اعملٍ اية ِ^_^ ؟ٍِ،ـِ

just040u0
14-01-2010, 12:10 PM
انا الايميل الضامن بتاع الاكونت بتاعى اتسرق و تم تغير كل بياناتو ارجوو المساعدة علشان الاكونت لفل 90 و فول فارم كمان يعنى حرام يضيع

Card_Man
14-01-2010, 07:35 PM
انا بقي عندي سوال مين المزه الي حطتها في التوقيع
:d:d:d:d:d:d:dd::d

يعني ذوقي حلو :D

يا جماعه الرنامج دا مو راضي يفك الوقع لآنو الموقع محجوب في السعودية ممكن احد يحملي البرنامج على اي مكان تاني و يديني الرابط احلمو ..
http://www.megaupload.com/?d=TP4Q3RSX

اتفضل يا جميل دا البرنامج على رابط تاني .......... تحياتي

http://www.mediafire.com/?njzjwjmjorz

--------------------------------------------------------------------------------

وسرعة المعالج =3000 ميغا هيرتز
والذكرة = 512 ميغا بايت

كرت الشاشة =256 mb

بس لما بلعبهاـأ بتعلق وبذات في سمركند الشخصية بتوقف مفاجي وتقوم رجعة تمشي بعد 2 دقتين او دقيقة

وبذات عن بوابة سمركند يلهوي < ههههههههه حالة

اعملٍ اية ِ^_^ ؟ٍِ،ـِ

انت محتاج رامة 1 جيجا يا جميل علشان اللعبة تبقى سريعة دي برده كانت مشكلة عندي ........ تحياتي

انا الايميل الضامن بتاع الاكونت بتاعى اتسرق و تم تغير كل بياناتو ارجوو المساعدة علشان الاكونت لفل 90 و فول فارم كمان يعنى حرام يضيع

للاسف يا مان مش هتعرف ترجعه و اسف جدا اني اقولك ان مفيش حل غير طبعا ان اللي سرقه يرجعهولك بمزاجه و دا مستحيل اسف مرة تانية . تحياتي

Brachogan
15-01-2010, 09:00 AM
Thank you very much Crad Man

jackhoulo
15-01-2010, 09:05 AM
انا عندي سؤال ازاي اعمل فارمينج صح علي الاونج بحيث يكون عندي اكتر من مليون sp و انا في لفل 21 و هل بيفرق الفارمينج بالنسبة للفل الي بيلفلني؟

و شكرا لك:D

zonda
15-01-2010, 09:34 AM
السلام عليكم

ناوي بإذن الله اشتري اكونت بس الاكونت عليه اميل ضامن ( G-mail ) بس انا معنديش خبرة فيه لان فيه ناس كتير بتقول انه سهل جدا انه ممكن يرجع تاني

** فيــاريت ممن لديه الخبرة في الجي ميل ( عموما ) :

1- كيفيه تأمين شخصيتي من الهاك او ترجيع الباس وورد تاني

2- واذا فقدت الباسوورد .. كيفيه استعادته مرة اخري .. وذلك للأهمية

شكرا مقدما :)

elgen
15-01-2010, 12:12 PM
بص يا باشا أنا عملت أكونت نيوكر جديد و مش عارف إيه السكيلات اللي مفرود أفتحها وسألت ناس كتيييييييييير أوي كل واحد يقولي اسكلات شكل ...........ياريت الرد السريع.........و شكراً يا باشا.......

Card_Man
15-01-2010, 12:18 PM
Thank you very much Crad Man

انت تؤمر يا جميل و اتمنى انك تعمل الشخصية اللي بتتمناها........ تحياتي

انا عندي سؤال ازاي اعمل فارمينج صح علي الاونج بحيث يكون عندي اكتر من مليون sp و انا في لفل 21 و هل بيفرق الفارمينج بالنسبة للفل الي بيلفلني؟

و شكرا لك:D

بص يا جميل هاقولك رايي
انت المفروض انك بتخلي الميستري لفل بتاعك صفر يعني ما تزودش في اي اسكيلات و بتفضل تزيد عند الاونج من غير اي تزويد في الاسكيلات و اخرك المفروض يكون لفل 26 و بعدين ترجع لفل 16 تاني و هكذا و يفضل انك تدخل ناس اقل من لفلك في البارتي معاك علشان تزيد اسكيل بوينت كويس اوي و بالنسبة للاكونت اللي هيلفلك دا مش بيبقى ليه علاقة بالتلفيل بتاعك و يفضل انه يكون ويزارد اعلى من لفل 80 علشان يزودك كويس و دا كان رايي و اتمنى انك استفدت و طبعا ممكن تسال اي حد عمل فارم قبل كدا غيري .... تحياتي

السلام عليكم

ناوي بإذن الله اشتري اكونت بس الاكونت عليه اميل ضامن ( G-mail ) بس انا معنديش خبرة فيه لان فيه ناس كتير بتقول انه سهل جدا انه ممكن يرجع تاني

انا اسف و الله يا جميل بس انا ما اعرفش اي حاجة عن ال G-mail ممكن تستشير حد يكون بيفهم في الموضوع ده و اسف جدا على عدم الافادة ........ تحياتي

Card_Man
15-01-2010, 12:24 PM
بص يا باشا أنا عملت أكونت نيوكر جديد و مش عارف إيه السكيلات اللي مفرود أفتحها وسألت ناس كتيييييييييير أوي كل واحد يقولي اسكلات شكل ...........ياريت الرد السريع.........و شكراً يا باشا.......

بص يا جميل النيوكر اكيد هتفتح اسكيلات ال weapon و معاه اسكيلات ال cold الاختلاف بيبقى في ال fire و ال light بس انا هاقولك رايي خليك fire الدامج بتاعها جامد جدا و برده بتبقى جامدة اوي عند ال moops و انت بتلفل بس احلى حاجة فيها انك بتكون اجمد في ال pvp و طبعا لما هتخلي لبسك و سلاحك جامدين هتبقى ملكش حل في ال pvp و اتمنى اني اكون افدتك و ممكن برده تسال حد تاني ......... تحياتي

iP4wn
15-01-2010, 12:26 PM
السلام عليكم

اسمحلي ارد عليك بعد ازن صاحب الموضوع

بنسبه ل G-Mail فهوه مضمون زي MSN بضبط اهم حاجه لما تشتريه تغير كل حاجه

تحياتي

Ms_D4rk
15-01-2010, 05:50 PM
ازاى اجمد اميل ياهو او اجمد اميل الباسورد بتاعة معدش حد يعرف يغيرة حتى انا

JustSmile2A
15-01-2010, 11:27 PM
Ana B2a Zhe2t 3shan Bgrb Kter awy we mosh 3aref a3mel eh ^^

jackhoulo
16-01-2010, 09:04 AM
الف شكر علي مساعدتك يا باشا:d:d:d

lover_boby
16-01-2010, 12:24 PM
thx

Card_Man
16-01-2010, 01:41 PM
ازاى اجمد اميل ياهو او اجمد اميل الباسورد بتاعة معدش حد يعرف يغيرة حتى انا

اعتقد ان الكلام ده مستحيل و مفيش حاجة اسمها تجمد الايميل او الباسوورد ... تحياتي

ana b2a zhe2t 3shan bgrb kter awy we mosh 3aref a3mel eh ^^

دي مشكلة كل اللي بيلعب بس الحل هو البريميم بس ......... تحياتي

الف شكر علي مساعدتك يا باشا:d:d:d

انت تؤمر يا جميل ....... تحياتي

thx

انت تؤمر يا جميل ........ تحياتي

eldoctor
17-01-2010, 12:44 AM
طيب انا سؤالى سهل أوى انا عاوز أعرف أزاى اخلى الزيرك ازرق وهل الزرك الازرق اجمد ولا منظر بس ولو أجمد أيه الفرق بالظبط منتضرك ياكبير شكرا

shonda
17-01-2010, 01:13 AM
انا عايز ارجع الاكونت بتاعى الى جالو بلوك بقى ثمن

shonda
17-01-2010, 01:14 AM
مستنى منك الرد بسرعة

د

Maher901
17-01-2010, 02:46 PM
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maher901
http://www.megaupload.com/?d=tp4q3rsx

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة card_man
اتفضل يا جميل دا البرنامج على رابط تاني .......... تحياتي

http://www.mediafire.com/?njzjwjmjorz

حبيبي البرنامج مكتوب انو انحذف او خربت الوصله ممكن تشوفو تاني تعملو على رابد شير ولا حاجه زي كده
تحياتي

Card_Man
17-01-2010, 04:01 PM
طيب انا سؤالى سهل أوى انا عاوز أعرف أزاى اخلى الزيرك ازرق وهل الزرك الازرق اجمد ولا منظر بس ولو أجمد أيه الفرق بالظبط منتضرك ياكبير شكرا

يا جميل الزيرك الازرق ده بيبقى لما تجيب لفل 95 و طبعا اجمد ........ تحياتي

انا عايز ارجع الاكونت بتاعى الى جالو بلوك بقى ثمن

ممكن تروح لاي توكيل بتاع سيلك رود اللي هو بيبيع سيلكات و هو ممكن يرجعهولك بس مش عارف بكام ...... تحياتي

حبيبي البرنامج مكتوب انو انحذف او خربت الوصله ممكن تشوفو تاني تعملو على رابد شير ولا حاجه زي كده
تحياتي

بس هو بينزل عادي عندي يا جميل بس ان شاء الله هاشوفه لان الرابيد شير وحش اوي عندي ....... تحياتي

Brachogan
17-01-2010, 09:52 PM
تسلم ايدك و دماغك يا Card_Man يعن انا مش عارف اشكرك ازاى نيابه عن باقى الاعضاء ممكن ترد على سؤلى من احسن من النسبه ل warrior/cleric ليس ال heavy armor ولا ال light armor و شكرا على مجهودك

moooonn
18-01-2010, 01:12 AM
يا جماعه انا كونت عايز اعرف احسن mops اضرب فيها عشان الفرام يكون اسرع هل sung sung ولا ong ولا حاجه تنيا وممكن تقولولى احسن طريقص اجيب بيها sp فى اسرع وقت وشكرا اسف على الأطاله0000 و ارجو الرد

Arabian Man
18-01-2010, 02:55 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركااتة

وحشننننننى كتييييير والله كولو و دة طبعاا بعد غياااب كبير و كتيييير حوالى شهر ))

و طبعاا شكرا خاص لى الاخ ( Card_man ) علشان هو الى كان شايل الموضوع و انا مش موجود

يارب ديماا كدا كولنا نسااعد بعض و ديما الموضوع شغاااااااااال

تحياتى للجميع ))

Card_Man
18-01-2010, 04:54 PM
تسلم ايدك و دماغك يا Card_Man يعن انا مش عارف اشكرك ازاى نيابه عن باقى الاعضاء ممكن ترد على سؤلى من احسن من النسبه ل warrior/cleric ليس ال heavy armor ولا ال light armor و شكرا على مجهودك

ربنا يخليك يا جميل بس احسن لبس هو ال heavy armor و يا ريت ما تفكرش في ال light armor ................تحياتي

يا جماعه انا كونت عايز اعرف احسن mops اضرب فيها عشان الفرام يكون اسرع هل sung sung ولا ong ولا حاجه تنيا وممكن تقولولى احسن طريقص اجيب بيها sp فى اسرع وقت وشكرا اسف على الأطاله0000 و ارجو الرد

ال ong يا جميل احسن و اسرع في تجميع الاسكيل بوينت بس يا ريت تخلى اكونت لفل عالي يزودك و انت تخلي الميستري لفل بتاعك 0 بعني ما تزودش في اي اسكيلات و كل لما توصل لفل 26 ارجع لفل 16 و هكذا و حاول تدخل ناس لفلات اقل منك علشان تاخد اسكيل بوينت اكتر ........ تحياتي

السلام عليكم و رحمة الله و بركااتة

وحشننننننى كتييييير والله كولو و دة طبعاا بعد غياااب كبير و كتيييير حوالى شهر ))

و طبعاا شكرا خاص لى الاخ ( Card_man ) علشان هو الى كان شايل الموضوع و انا مش موجود

يارب ديماا كدا كولنا نسااعد بعض و ديما الموضوع شغاااااااااال

تحياتى للجميع ))

ربنا يخليك يا حبيب قلبي و الله انت واحشني اكتر و ان شاء الله الموضوع ده شغال دايما بوجودك معانا و انا اتشرف اني اساعدك يا حبي

eslam_kanzy
18-01-2010, 07:17 PM
لو سمحت يا مان انا مش عارف اعمل كويست بتع الفل 95 knight لو سمحت
رود عليا بسرعه

Brachogan
18-01-2010, 09:31 PM
شكرا بس ممكن اعرف ليه ال Heavy Armor احسن من ال Light Armor عشان كده مفكرش فيه تماما معلش بس انا بحب اعرف الحاجه الى بعملها بس عشان خاطر JoJo رد عليا :p و :D شكرا :D

Naruto.KUN
19-01-2010, 12:26 PM
الفولدر الجديد ده hackshield و هل الجيم هتكون فاضيه

fancy
19-01-2010, 01:04 PM
السلام عليكم يا مان انا فى مصيبه شوف حضرتك انا معايا اكونت لفل 100 ماكس المهم انا عملت فبركشن ميل ونسيت ال ps بيتاع الميل الفبركيشن وي مش عارف اعميل ايه مساعده باى طريقه بلزززززززززززززززززززززززززززز

elmoftary963
19-01-2010, 01:12 PM
plllllllllllllllllllllllz ana 3andy moshkelah heya enoh fe el client el gdeed ba3d mabados start bey3ml hack shild update we ba3d kedah mabygeesh haga tany wala el l3ba beteshta3'al

Naruto.KUN
19-01-2010, 01:19 PM
انا عايز اعرف الرد على الكلام ده ضرورى

moooonn
20-01-2010, 12:08 AM
لو سمحتم يا جماعه انا كنت عايز اعرف ال برميم ابو 150 silk بيعمل بلس على السلاح و البس لغايت كام وشكرا

3anter
21-01-2010, 09:09 AM
هو الواحد ممكن يغير الباص منغير ميكون معاه الايميل بس عارف ID we pass

و عارف معلومات عن الاكونت اصلى ايميلى اتسرق و اتغيريت كل حاجه بس فى مشكله ان الاكونت من ساعت متاخد و مش اولين فى طريقه ممكن ارجع بيها الايميل و لو حاتى ابعت رساله ل جوى زيفت

oscar_16
21-01-2010, 09:37 AM
اشكرك على مجهودك العظيم
لاكن لى سؤال
العب ويزارد مع Bard ولا Cleric انهى احسن مع الويزارد ؟

المتمكن
21-01-2010, 03:57 PM
انا بلعب فى السيرفر الصينى ومافيش حد بيشحن جولد او سيلك فياريت حد يقولى ازاى اشخن من عالنت
بمعنى ان انا اروح البنك اقول للراجل عايز اعمل ايه ؟ ؟ وانهى بنك ؟؟؟؟؟
وايه الفرق بين Visa card and Credit card وحوارات الفوائد وكده ارجو المساعده
تبقى مشكور جدا لو شرحتلى
وربنا يهدينا ويهديك ويهدى كل شباب المسلمين
دعوه اهو

DraKeviL
22-01-2010, 02:57 AM
لو سمحتم يا رجالة عايز أعرف أية أحسن Build لل BoW في ال PvP

و بليز كمان عايز أعرف هوا محتاج أد أية Sp

ROMMEL FOX
22-01-2010, 11:54 PM
انا عايز اعرف ازاي اعرف ان الجهاز الى انا فاتح اكونتى فية فى السيبر مثلا علية هاك ولا لا باييييييييييييييييييييييييييييز الرد بسرعة

despirado
23-01-2010, 12:09 AM
WHAT IS THIS ? ? ? :confused: :mad: :confused: :mad:
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/22/01/thumb_mfz82135h.png
مشاهدة الصور (http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/22/01/aqqw2ysye.png)

misho208
23-01-2010, 07:34 AM
انا اميلى اتسرق وكنت عاوز هل ينفع ارجعوا بالسكرت وال الاى دى ولا لاء علشان الى سرقه غير الميل بتاع الهوت ودا اكونت لفل 95 حرام يروح مده

ارجو الرد فى اسرع وقت

كلر
23-01-2010, 09:53 PM
بيقولو

اذا بتغير الامديا يدولك بلوك

الكلام صحيح

F15
23-01-2010, 10:54 PM
يا باشا دلوقتى انا بلعب towhanded بس وى كليرك فى ناس بتقولى ارفع deulaxe معاه هيبقا اجمد لو يا ريت لو الكلام صح تنصحنى وى لو هرفع فىdeulaxe هرفع اى ضربات شكرا ليك

No_Rules
23-01-2010, 11:35 PM
بعد ازنك عايز شرح مهمه كويست كابتن ايفى :)

mino_totti
24-01-2010, 01:19 AM
Plz i need help ana 3ayz a7ot sora le guild a3mel a?
thnxxxxxxx

medo90003
24-01-2010, 05:14 PM
يا جماعه انا ليه سؤال هو انا دلوقتى ويزارد وعملت الاستاف بتاعى +3 لفل 20 وانا دلوقتى بقيت لفل 25 هل فيه طريق اعلى بيها لفل السلاح ولا كده خلاص شكرا للسلاح البلص وارميه ولا اييه وشكرا ليكم على المواضيع الحلوه

No_Rules
24-01-2010, 11:44 PM
حاج بلادر محتاج الكويست ضرورى

OdiNsDeviL
26-01-2010, 07:58 AM
:d -: إستفسار رفيع :- :d
=====

دلــوقتي آنآ معايا فيزا مضروبه و عامل اكونت صغير غير اللى بلعب بيه ناوى آطلعه
لو آنآ شحنت (( جـولد آو سيلكـ )) بالفيزا دى

1 - يـآ تــري هآخد بلوكـ ولآ لآ ؟!!
2 - لـو هآخد بلوكـ .. مفيش طريقه آتفادي بيها البلوكـ ده ؟!!

No_Rules
26-01-2010, 11:13 PM
:d -: إستفسار رفيع :- :d
=====

دلــوقتي آنآ معايا فيزا مضروبه و عامل اكونت صغير غير اللى بلعب بيه ناوى آطلعه
لو آنآ شحنت (( جـولد آو سيلكـ )) بالفيزا دى

1 - يـآ تــري هآخد بلوكـ ولآ لآ ؟!!
2 - لـو هآخد بلوكـ .. مفيش طريقه آتفادي بيها البلوكـ ده ؟!!

بص اعمل وجرب طالما اكونت صغير مش هتخسر حاجه

عشان انا شحنت سلك مضروب على اكونت 93 خدت بلوك 100 سنه

بالنسبه لتفادى البلوك مفيش اى طريقه تفادى بيها البلوك غير انك تشحن سليم

:)

snijder
27-01-2010, 10:50 PM
أنا عامل أكونت نيوكر spear ز عايز أعرف ايه الفورس اللي أفتحها light fire cold
و أتستخدم أنهي سيف فيهم
و أفتح في الفورس ول لأ
وشكرااااااا

sayedstar
27-01-2010, 11:53 PM
السلام عليكوم البليد ده ايه الراى فى100 sword 100fire 60gold40light

sayedstar
27-01-2010, 11:59 PM
40 sword100fire100gold60light

elfar3s
28-01-2010, 08:04 PM
السلام عليكم
مليون شكر على الموضوع الجميل بصراحه اكثر من رائع والمنتدى كله من اجمل المنتديات لسيلك روود
من فضلك لى سؤالين انا ملقتش تعليم لهم فى المنتدى
الاول ازاى اكبر الشنطه
والتانى ازاى افتح اكتر من اكونت على الجهاز وشكرا

Cortopy
28-01-2010, 08:27 PM
انا دلوقتى يا شباب شغال بسلاح الديول اكس وفاتح فى الهارب لحد لفل 29 بس فاتح كل البفات كلها مش سايب حاجة الا مزودها هل انا كدة هيبرت والاكونت باظ ولا لاء

السبب ورا السؤال انى لقيت ان فى بفات بضرب بيها الوحوش انا عايز اعرف الاجابة

Brachogan
28-01-2010, 08:31 PM
هو فيه ايه يا جماعه هو crad man بقالو مده مش بيظهر ليه ؟؟؟

Cortopy
28-01-2010, 08:55 PM
انا دلوقتى يا شباب شغال بسلاح الديول اكس وفاتح فى الهارب لحد لفل 29 بس فاتح كل البفات كلها مش سايب حاجة الا مزودها هل انا كدة هيبرت والاكونت باظ ولا لاء

السبب ورا السؤال انى لقيت ان فى بفات بضرب بيها الوحوش انا عايز اعرف الاجابة

Arabian Man
30-01-2010, 02:29 PM

اولا انا احب اتأسف بجد على عدم الرد على اكتر من سؤال ))

و دة يرجع السبب على ان الموضوع كل حوالى دقيقة يكون فى سؤال و بكدا الموضوع كان صعب علية و خصوصا فى فترة الامتحان

و انا كان معاية واحد بيساعدنى فى الرد على الاسئلة ولاكن من الواضح انو عندو ظروف بقالو كتير ))

ان شاء الله يتم الرد على الاسئلة من الان ))

و لاكن فى مشكلة و اسف جدا طبعاا عليها انى مش هقدر ارود على الاسئلة الى فاتيت و دة علشان بجد الاسئلة كتير ))

اى واحد عندو سؤال يتفضل يسأل و ان شاء الله يلقى رد ولاكن (( الصبر ))

اسف مرة مليون و بجد انا متشرف انى هساعد اى حد فيكو

تحياتى للجميع ))

anazoobaa3
30-01-2010, 02:42 PM
السلام عليكم ورحمة الله

ممكن يا بوب ترفعلي اللعبه متصطبه

و مضغوطه عشان انا عندي كل لما اجي اصطبها بيجيلي

The Client File Is Damged Please Reinestall The Client

و تبقي مشكور اوي

BiG_STRONG
30-01-2010, 07:53 PM
ازاى اخلى حجم الصورة الى فى التوقيع حجمها كبير؟

moooonn
30-01-2010, 09:32 PM
لو سمحت هوا البرميم الى ب150 silk بيخلى الواحد يقدر يعمل كام بلس على السلاح و هل بيساعد او بيزود نسبه نجاح البلاس و البلوى ولا لأ وشكرا

despirado
30-01-2010, 11:06 PM
hey what is this ? ? ? ?? ?
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/30/12/gz6kd41wf.png (http://www.tobikat.com)

BiG_STRONG
31-01-2010, 12:05 AM
انا عندى مخالفة يبقى كدا هترد؟

elking2001
31-01-2010, 01:19 AM
هاااااى انا معى اكونت هو انا سبت الجيم و نسيت الباسورد عاوز اجيب الباسورد و انا معى الاجابة بس مش معى الياهو

أعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

salahaldin71
31-01-2010, 01:40 PM
plz ya man ana 3ndy mshkla ana kol ma 2ft7 sro bykon el server peuoplty bs by2ol ana z7ma and wait

EGdivel
31-01-2010, 01:44 PM
Warning:Nothing will be rendered
The reference device was selected but your
computer only has a reduced -functionality reference device
installed install the DirectX SDK to get the full reference device

generic application errior. Enable
debug output for detailed information

This program Will now exit

انا نازلت برنامج DiretX و بردوا ليسا هي هي

elking2001
31-01-2010, 02:44 PM
هاااااى انا معى اكونت هو انا سبت الجيم و نسيت الباسورد عاوز اجيب الباسورد و انا معى الاجابة بس مش معى الياهو

أعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
plz el rd el sr3a

Card_Man
31-01-2010, 03:35 PM

اولا انا احب اتأسف بجد على عدم الرد على اكتر من سؤال ))

و دة يرجع السبب على ان الموضوع كل حوالى دقيقة يكون فى سؤال و بكدا الموضوع كان صعب علية و خصوصا فى فترة الامتحان

و انا كان معاية واحد بيساعدنى فى الرد على الاسئلة ولاكن من الواضح انو عندو ظروف بقالو كتير ))

ان شاء الله يتم الرد على الاسئلة من الان ))

و لاكن فى مشكلة و اسف جدا طبعاا عليها انى مش هقدر ارود على الاسئلة الى فاتيت و دة علشان بجد الاسئلة كتير ))

اى واحد عندو سؤال يتفضل يسأل و ان شاء الله يلقى رد ولاكن (( الصبر ))

اسف مرة مليون و بجد انا متشرف انى هساعد اى حد فيكو

تحياتى للجميع ))

انا اسف و الله يا blader يا حبيب قلبي بس و الله انا عندي امتحانات في الكلية و مش عارف ادخل خالص على المنتدى و ان شاء الله انا لما اخلص امتحانات هادخل على طول و اسف مرة تانية يا حبي على عدم دخولي

السلام عليكم ورحمة الله

ممكن يا بوب ترفعلي اللعبه متصطبه

و مضغوطه عشان انا عندي كل لما اجي اصطبها بيجيلي

The Client File Is Damged Please Reinestall The Client

و تبقي مشكور اوي

انا ان شاء الله هاحاول ارفعهالك بس هتبقى مساحتها كبيرة و هي متسطبة و انت يا ريت تحاول تجيبها من اي حد صاحبك و شغالة عنده و ان شاء الله تشتغل ........ تحياتي

ازاى اخلى حجم الصورة الى فى التوقيع حجمها كبير؟

دا يا جميل على حسب الصورة اللي انت حاططها يعني انت المفروض بتختار صورة كبيرة من اي موقع ودا على حد علمي ....... تحياتي

لو سمحت هوا البرميم الى ب150 silk بيخلى الواحد يقدر يعمل كام بلس على السلاح و هل بيساعد او بيزود نسبه نجاح البلاس و البلوى ولا لأ وشكرا

يا جميل البريميم مش بتبلس عدد معين من الاسلحة هي بس بتزود نسبة الحظ بتاع بلاس السلاح و البلو كمان و طبعا البريميم البلاس هي احسن واحدة في الموضوع ده ........ تحياتي

hey what is this ? ? ? ?? ?
http://up4.m5zn.com/9bjndthcm6y53q1w0kvpz47xgs82rf/2010/1/30/12/gz6kd41wf.png (http://www.tobikat.com)

انا مش فاهم سؤالك و الله يا جميل و يا ريت توضح اكتر ..... تحياتي

انا عندى مخالفة يبقى كدا هترد؟

حاول بقى تخليها اخر مخالفة و ما تعملش اي مخالفة تاني و ان شاء الله مش هتطرد ....... تحياتي

أعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش هينفع يا مان لو كنت عامل ايميل ضامن انا كنت عرفت اتصرف بس كدا لازم الباسوورد القديم و اسف على الخبر ده ...... تحياتي

plz ya man ana 3ndy mshkla ana kol ma 2ft7 sro bykon el server peuoplty bs by2ol ana z7ma and wait

كله كدا يا جميل بس اللعبة بتدخل بسرعة برده بس مفيش حد يعرف السبب و انت حاول تدخل على سيرفر 30 علشان تدخل اسرع ......... تحياتي

Warning:Nothing will be rendered
The reference device was selected but your
computer only has a reduced -functionality reference device
installed install the DirectX SDK to get the full reference device

generic application errior. Enable
debug output for detailed information

This program Will now exit

انا نازلت برنامج DiretX و بردوا ليسا هي هي

انا مش فاهم السؤال و الله يا جميل بس blader لما يدخل ان شاء الله يحاول يفهم سؤالك و يجاوبه و اسف على عدم الافادة .......... تحياتي

elfar3s
31-01-2010, 07:59 PM
السلام عليكم
مليون شكر على الموضوع الجميل بصراحه اكثر من رائع والمنتدى كله من اجمل المنتديات لسيلك روود
من فضلك لى سؤالين انا ملقتش تعليم لهم فى المنتدى
الاول ازاى اكبر الشنطه
والتانى ازاى افتح اكتر من اكونت على الجهاز وشكرا

ممكن من فضلك تجاوبنى على السؤالين وشكرا على التعب

mando_top
01-02-2010, 12:49 AM
يا مان انا الاكونت بتاعى عاوز اغير الباس ورد بتاعة عشان اتسرق منى ونسيت السكريت ممكن اعرف ازاى ارجعو ومعاية بيانات الاكونت كلها بتاعت الاكونت يا ريت اعرف ازاى لحد انا تعبت اوى عقبال ما طلعطها دى 94 Bow ماكس حرام يعنى اضيع الاكونت دى ومشحون علية حوار 3000 سلك واسف عشان طولت عليك بس عاوز الرد على طول

No_Rules
01-02-2010, 02:30 AM
ياجدعان لتانى مرة بطلب

بعد ازنكو عايز شرح مهمه كابتن ايفى

لو سمحتوو

estokal010
01-02-2010, 03:24 AM
يا جماعة سوال يمكن اتسال قبل كدة بس عاوز اجابة واضحة والنبى عاوز اعرف لو انا اشتريت اكونت اعرف منين هو مهيبر str or int ازاى لو سمحتو لو فى حسبة او اى حاجة حد يقولى وانا مستنى الردود يا رجالة

Tony2700
01-02-2010, 05:51 AM
ممكن اعرف اليونكيو فاضلو اد اية وينزل ؟ ازاااااااااى

Curse_master
01-02-2010, 12:10 PM
يا مان انا الاكونت بتاعى عاوز اغير الباس ورد بتاعة عشان اتسرق منى ونسيت السكريت ممكن اعرف ازاى ارجعو ومعاية بيانات الاكونت كلها بتاعت الاكونت يا ريت اعرف ازاى لحد انا تعبت اوى عقبال ما طلعطها دى 94 Bow ماكس حرام يعنى اضيع الاكونت دى ومشحون علية حوار 3000 سلك واسف عشان طولت عليك بس عاوز الرد على طول
مادام السيكريت مش معاك يبقى تغيير الباسوورد مفيش منه لازمة ........... بس حاول تغير الباسورد والميل الضامن وتعمل verification وربنا يكفينا شر الهاكرز

ياجدعان لتانى مرة بطلب

بعد ازنكو عايز شرح مهمه كابتن ايفى

لو سمحتوو
هو كان فيه موضوع في القسم التعليمي عن شرح المهمة دي وكان محطوط في الفهرس لا أنا لاقي الموضوع ولا لاقي الفهرس الظاهر أنه اتلعب في القسم أثناء غيابي...... أنا كنت ناوي أديك لينك الموضوع بس اكتشفت انه مش موجود.

يا جماعة سوال يمكن اتسال قبل كدة بس عاوز اجابة واضحة والنبى عاوز اعرف لو انا اشتريت اكونت اعرف منين هو مهيبر str or int ازاى لو سمحتو لو فى حسبة او اى حاجة حد يقولى وانا مستنى الردود يا رجالة
مش عارف الإجابة أنا آسف.

ممكن اعرف اليونكيو فاضلو اد اية وينزل ؟ ازاااااااااى
اليونيك بينزل تقريباً كل 3 ساعات أو أكتر من كدة بشوية صغيرين أو أقل بشوية صغيرين.
.....خلص الكلام.....

Card_Man
01-02-2010, 01:49 PM

بص يا جميل شيل كل اللبس و السلاح اللي على الشخصية و بعدين لو الشخصية المفروض انها str يبقى تعد نقط ال int و لازم تكون عدد نقط ال int يساوي لفل الشخصية بس نقص منه واحد و زود 20 و العكس لو الشخصية المفروض انها int ....... تحياتي

مادام السيكريت مش معاك يبقى تغيير الباسوورد مفيش منه لازمة ........... بس حاول تغير الباسورد والميل الضامن وتعمل verification وربنا يكفينا شر الهاكرز

هو كان فيه موضوع في القسم التعليمي عن شرح المهمة دي وكان محطوط في الفهرس لا أنا لاقي الموضوع ولا لاقي الفهرس الظاهر أنه اتلعب في القسم أثناء غيابي...... أنا كنت ناوي أديك لينك الموضوع بس اكتشفت انه مش موجود.

مش عارف الإجابة أنا آسف.

اليونيك بينزل تقريباً كل 3 ساعات أو أكتر من كدة بشوية صغيرين أو أقل بشوية صغيرين.
.....خلص الكلام.....

ربنا يخليك يا جميل على اجاباتك و شرفت الموضوع و بالنيابة عن blader باشكرك .......... تحياتي