المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الى عندو اى نكته يخش

non1o
01-03-2008, 09:15 PM
واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان
وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على
حسابهم

asheri
02-03-2008, 02:21 AM
ههههه جامدة النكتة ياباشا :)

mahmoudlif
02-03-2008, 11:14 AM
ههههههههههههههههههههههه
جمدة اوي
مشكووووووووووووووووووووووور..................
_Claw_

DIDO_DIDO
02-03-2008, 11:43 AM

ahmadNET
02-03-2008, 01:02 PM
ههههههههههههههههه

جامد يا مان والله

non1o
02-03-2008, 09:20 PM
by2ollak marra wa7ed kan mashy 2abel wa7ed sa7bo la2ah za3lan 2allo malak 2allo shebsy fe 7alyaboya kranshy men el beet 2allo leeeZ ya 3am KalbaZ dema3'ak

asheri
04-03-2008, 10:47 AM
ههههههههههههههه جمدة اقل ايه قلبظ دماغك :d

jaguar2060
04-03-2008, 11:02 AM
مره واحد بيقول لصديقه انا جدي كان طويل اوي لدرجة انه مسك السحاب فلما صديقه وجد انه بيهجس عليه قاله مش جدك لما مسك السحاب وجد حاجه طريه قال له اه فقال له هذا كان **** جدي 0000soft boys jony7k

non1o
04-03-2008, 02:49 PM
hahahahhahh 7loa
DeadlY_EGY

non1o
04-03-2008, 07:38 PM
بيقلك مره واحد دخل صيدليه بيقلك للصيدلى هات علبه سجاير قله هنا صيدليه يا باشا قله منا عارف هات عليه سجاير فدخل راجل تانى راح الصيدلى اقله الحق الراجل ده عاوز علبه ساجير قله سيبك منه ده عبيط هتلى بس نص كيلو جبنه

asheri
05-03-2008, 02:35 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :D

Dony
05-03-2008, 03:55 PM
Lol!

non1o
06-03-2008, 08:54 AM
غبي راح عمل سشوار عند الحلاق وقال عندي فرح بعد اسبوع وعايز شعري يفضل حلو كده الحلاق قاله بس ابعد عن الميه -- رجع بعد 3 ايام بيقول للحلاق ...... عطشـــاااااااان

non1o
06-03-2008, 08:55 AM
مره اتنين صعايده ماشيين في الشارع لقو صاروخ امريكي معدي من فوقهم واحد بص للتاني وقالوه :تلاقي الصاروخ ده بمليون جنيه راح التاني بص عليه وقاله :يبخت اللي يوقع علي بيته

non1o
06-03-2008, 08:56 AM
مره واحد راح يصلى فجزمته اتسرقت قام راح و امسك بميكروفون الجامع و قعد و قال اللى مش ح يجيب الجزمه انا حا عمل زى ابويا ما كان بيعمل المهم الحرامى اللى اخد الجزمه قال لا يكون ابوه بيذبح و الا بيقتل المهم راح خاف و حط الجزمه الراجل لقى الجزمه وراح قال ياما انت كريم يارب المهم مشى و الحرامى ماشى جنبه قاله هو ابوك كان بيعمل ايه قاله ابويا كان بيمشى حافى

Dony
06-03-2008, 10:13 AM
hahahaha....tamamoooz ;)

yahiaman
06-03-2008, 11:43 AM
هاهاهاهاهاهاها حاجات جمده والله يعنى الواحد بقالو كتير مضحكش

اجمد ناس هما بيتوع اودين

non1o
07-03-2008, 12:45 PM
شكـــ ـــ ـــ را يا جماعه

asheri
08-03-2008, 04:50 PM
هههههههههههههههه نكت جامدة والله :d

yahiaman
08-03-2008, 06:57 PM
مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة
http://up.x333x.com/uploads/0dd7540885.jpg (http://up.x333x.com)

asheri
10-03-2008, 08:52 PM
اسمعوا دي
واحد بلديتنا.... بيعمل ابحاث علي ضفضعة قالها نطي نطت وقعدت تتشقلب وبعد كده قطع رجلها الاولي ..... وقالها نطي ....نطت عالي وبعدين قطع رجلها التانية وقالها نطي ...نطت شوية وبعد كدا قطع رجلها التالتة وقالها نطي.....نطت حتة صغيرة راح قاطع رجلها الرابعة....وقالها نطي .. منتطيتش... وفي الاخر كتب (ملحوظة) .............................. بعد قطع الرجل الرابعة للضفدعة . ثبت انها فقدت القدرة
علي السمع !!!!!!! :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Dony
10-03-2008, 09:07 PM
hahahahahahaha...gamda wallahy

amr_max
10-03-2008, 09:15 PM
مره صعيدى قلبه واْف نزل يزاْه

xxxalyxxx
10-03-2008, 09:30 PM
mara s3eedy d5el m7l aghza fa 2al lel ragel low sm7et elvideo deh bekam 2aloh m3lesh mesh benbee3 le sa3yda!!! geh tany wa lebes zay elmasryeen low sm7et elvideo deh bekam 2aloh mesh benbee3 le sa3yda !!!!!!1 tab3en estgreb fa lebsloh 5awaga wa 2aloh ya 5beeby elvideo deh bekam 2aloh yabnel kalb ya s3eedy deh botgaz mesh video :DDD

fatota
11-03-2008, 01:54 PM
احلى تحيه وسلام للمعلم lordofdeath and snitch

ArabiaN
11-03-2008, 02:12 PM
مشكووورررررر

asheri
12-03-2008, 01:19 AM
ههههههههههههه جمدة :d

ahmed_memo
12-03-2008, 01:29 AM
hahahahah ya man ana 3awez 2ahot sora zae al nas dee momken rad be sor3aa

ahmed_memo
12-03-2008, 01:35 AM
homa beto3 odien mash gamden 2awe ya3ne fe babel silver al regala kolohom had mwafa2ne fe al ra2ee ya gma3a we 3ala fekra 2ale hatet al nokat de ragel gamed 2aweeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dony
12-03-2008, 05:26 PM
احلى تحيه وسلام للمعلم lordofdeath and snitch

rabbena ye5alleek ya 3am fire ^^

non1o
13-03-2008, 07:18 PM
مره واحد صعيدى دخل على اخوه وهو نايم وقطع راسه وتن يضحك وقال هيتافجئ لما يصحا ميلقهاش

asheri
13-03-2008, 10:19 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه ه ههههههههههههههههههههه بيعملوا مفجاة :d والله انتا جامد يا مان والنكت بتعتك جامدة

Dony
14-03-2008, 03:55 PM
hahahahahhahaahahah!!!..ur da best xD

sowrd_master
14-03-2008, 04:02 PM
مره واحد صعيدى دخل على اخوه وهو نايم وقطع راسه وتن يضحك وقال هيتافجئ لما يصحا ميلقهاش

lolz ما هو كده الشعب المصرى ابن نكتة

DR\Walid AbaZa
14-03-2008, 04:26 PM
شكرا يارجالة علي النكت الحلوة دى

non1o
15-03-2008, 11:30 AM
واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط

non1o
15-03-2008, 11:31 AM
مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

non1o
15-03-2008, 11:32 AM
واحد مسطول بيسال صاحبه المسطول ايه اسماء اخوتك الشباب؟ قاله:كلهم محسن الا ادهم اسمه تامر

non1o
15-03-2008, 11:33 AM
مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟

non1o
15-03-2008, 11:34 AM
واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية
• مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين

• ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

• هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه

• زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

• تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

• سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

• واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ....

• اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

• محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

• واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

• واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

• واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور

• بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

• واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر

• ,احد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله: سيبه يستاهل

• اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

asheri
15-03-2008, 10:15 PM
والله انتا جامد :d

fatota
16-03-2008, 02:12 PM
والله انتو تنسو الواحد مشكلو فى الشغل

Dony
16-03-2008, 05:17 PM
Nice! :)

fatota
16-03-2008, 05:31 PM
مره واحداشترى كتكوت وراح البيت وسابو و دخل نام ولما صحى لقى الشقه مألوبه و الكتكوت واقف فوق الثلاجه
فا شك فى الكتكوت وراح حطو فى قفص حديد وراح الشغل ولما رجع لقى القفص متفترك والشقه مألوب عليها وطيها فخد الكتكوت وراح للراجل الى اشتراه منه والو يا عم الكتكوت ده مدغدغلى الشقه فألو عايز تخليه محترم وديه الصحرا وسيبه 10 ايام فراح وداه الصحرا وسابو ومشى ولما رجع بعد العشره ايام بص شاف الكتكوت نايم على لاارض و باصص للسما ففرح وراح اول ها خلاص هديد ام الكتكوت بصصلو وى اول اعد يا رحمك انا عامل كمين للصقر................................وشكرا

asheri
17-03-2008, 02:41 AM
هههههههههههههه جمدة :d

non1o
18-03-2008, 09:13 AM
طاب ما هو نيس فين التقييم

non1o
18-03-2008, 09:15 AM
طاب فين التقييم

asheri
18-03-2008, 09:17 AM
تم اضافة التقييم ولا تزعل نفسك

asheri
18-03-2008, 09:18 AM
بس ياريت ماتحرمناش من انكت الجامدة دي

fatota
19-03-2008, 03:44 PM
اه والله ومنغير ماتزعل انت واد نكته

non1o
19-03-2008, 04:00 PM
صعيدي اخد شهادة الدكتوراة قال لمراته والله ما خبرشي ليه الناس بيضحكوا عالصعايدة؟ اديني جبت الدكتوراة فقالت له مراته : دق عالخشب لا تصيبك عين قام دق عالخشب قالت : مين عالباب؟ قالها خليكي هنه حشوف مين

non1o
19-03-2008, 04:01 PM
بلدياتنا نجح في إنتخابات مجلس الشعب، في اول جلسة قاعد جنب واحد أفندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ي***ج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا

---------------------------------------

واحد مسطول ماشي في الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقه للإيجار راح قعد يخبط على العمود لغاية مجاله مسطول تاني قاله بتعمل ايه هنا قاله اصلي لقيت مكتوب شقه للإيجار قعدت اخبط ومحدش فتح لي قاله غريبه مع ان الجماعه منورين النور فوق

مرة اثنين عندهم كلاب صيد صاحب ال*** الاول أول ما يضرب طلقة من البندقية يجرى ال*** ويروح يجيب الفريسة
والثانى أول ما يضرب الطلقة ***ه يكّش فنصحة صاحبة انه يروح أفراح في الارياف، فال*** هيتعود على صوت البندقية راح الارياف وفضل يحضر فى افراح لمدة 6 شهور
وبعدين رجع يصطاد، راح ضارب طلقة من البندقية راح ال*** وقف على رجله وقعد يزغرط

non1o
19-03-2008, 04:03 PM
مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك ...

Dony
19-03-2008, 08:00 PM
hahahaha

non1o
19-03-2008, 09:06 PM
:D

asheri
20-03-2008, 06:24 AM
هههههههههههههههههه جامد موت والله يا مان

mahmoudlif
20-03-2008, 02:30 PM
lol

mahmoudlif
20-03-2008, 02:31 PM
nice ya man

fatota
20-03-2008, 05:27 PM
الله عليك يا معلم

non1o
23-03-2008, 12:08 PM
مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

non1o
23-03-2008, 12:08 PM
واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

non1o
23-03-2008, 12:09 PM
اثنين محششين راحوا يعزوا فواحد منهم قال لثاني عزيت قال لا عالفحم

non1o
23-03-2008, 12:10 PM
في اثنين محششين مرو على التفتيش قال السواق لخويه لاتقول شي وتفضحنا خلك ساكت..يوم وصلو التفتيش قال الضابط بطاقاتكم ..قام السواق وحط ايده في جيبه قال خويه والله العضيم ماتدفع شليم

non1o
23-03-2008, 12:13 PM
مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح..قاله لا حول الله يا رب..ماتت ازاى الست دى

قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس... قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى
قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى
قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا
قاله لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس
قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه... قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه
قاله بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى... قاله امال انت بتقول ماتت ازاى
قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب

non1o
23-03-2008, 12:14 PM
مره واحد غلبان راح يشترى ب جنيه لحمه فرد عليه الجزار مفيش بجنيه لحمه لح عليه فاعطاه
قطعه معجبتش الراجل الجزار قاله متجي تشيترينى احسن قاله انا مش جاى اشترى عجل

non1o
23-03-2008, 12:16 PM
مرة واحد خد زوجتة حديقة الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين

non1o
23-03-2008, 12:16 PM
وله يهمكو يا غليين يا بتوع اودين

fatota
23-03-2008, 02:36 PM
والله انت معلم

asheri
25-03-2008, 07:39 AM
جامد والله العظيم :D

elhoda5
25-03-2008, 07:44 AM
good ya man ,and thnx very much

fatota
25-03-2008, 08:31 AM
استاذ

gedoooo
25-03-2008, 12:12 PM
واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان
وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على
حسابهم DeadlY_EGY

م

gedoooo
25-03-2008, 12:15 PM
انا الديشة دية نكت م

asheri
25-03-2008, 12:50 PM
ههههههههههههه هوا ده بيقول ايه

ikhk (http://wl1.gindis.com/arabic/modules.php?name=WLAccount&file=visitor&op=game&userid=MTQxMTg5)

non1o
25-03-2008, 01:34 PM
مرة واحد اتخانق مع ابوة فسبلة البيت ومشى ابوة قالة رايح فين مردش علية وقام
> موقف تاكسى وركب السواق قالة على فين قالة ازا كان مقلتش لابويا هقلك انتا
>
> مره واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى مزيعه بتقوله لو سمحت فين القمر قالها اهوه
> قالتلو مبروك كسبت عشرين جنيه قالها فى واحد تانى هناك اهوه
>
> مره واحد صعيدى أتخنق من مراته ولع فى نفسه وحضنها
>
> واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس قالها طيب بيفطر إيه
> قالتله ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين
> أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشيه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك
> خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه
>
> مرة واحد غبى مش عايز يروح المدرسة ابوه قاله ليه مش عايز تروح المدرسة اصل يا
> بابا المدرس بيقولى انا غبى ومبفهمش قالوا طيب انا هروح معاك المدرسة وهشوف
> المدرس المهم ان ابو الواد راح المدرسة قال للمدرس انت ليه بتقول على ابنى غبى
> ومبيفهمش المدرس قال انا هثبتلك ان ابنك غبى راح المدرس قال للواد روح شوفنى فى
> مكتب الناظر وتعالى راح الواد وجيه قال مش موجود فى مكتب الناظر راح ابو الواد
> قال ملقتهوش فى مكتب الناظر طيب انزل شوفو فى الحوش
>
> بلدياتنا سافر امريكا واصحابه نصحوه ياخد معاه 3 زلع مش علشان الاكل الامريكانى
> مش حلال بس نبهوه يسمى قبل ما ياكل احسن الشيطان ياكل معاه.اول شهر اكل اول
> زلعة بس نسى يسمى، تانى شهر برضه نسى يسمى، ثالث شهر طلع له الشيطان قال
> له:"ابوس ايدك سمى، صدرى اتحرق!"
>
> مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سوال ما هي عدد ارجل المعزه؟ كلهم قعد بقي
> يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم
> بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش
> اطلع المعزه
>
> واحد صعيدي نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
> افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت
>
> مرة واحد سعودي لقى مصباح علاء الدين دعكه طلعله الجني قاله شبيك لبيك تطلب
> ايه: قاله: طلعلي كل المصريين من السعوديه فالجني قاله: ليه بس يا عم احنا
> عملنالك حاجه
>
> واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور
>
> واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص
> القرود ياكلهم
> ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه
> بعد تلات أيام
> ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت
> مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين
>
>
> بلدياتنا و امريكى و يابانى عرضوهم على جهاز كشف الكذب
> اليابانى: إحنا بنفكر نعمل انسان آلى و نستغنى عن البشر ، راح الجهاز صقر..
> الامريكى: احنا بنفكر نطلع المريخ و نعمل مستوطنات عليه، راح الجهاز صفر..
> بلدياتنا: إحنا (بنفكر) ولسه مكملش ،،،،،،،،،،راح الجهاز صفر

non1o
25-03-2008, 05:04 PM
انا عملت اكونت جديد وعاوز مساعده يا بشر هتسعدونى ولا...............

asheri
27-03-2008, 08:03 AM
ههههههههههههه جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

non1o
27-03-2008, 08:57 AM
we allhy al 3zem thx lek begad ya
mage_thunder
thx begad we anta zoooooooooooooooooooooooooooooo2

non1o
29-03-2008, 10:05 PM
واحد صعيدي وقع في حفره
جم يخرجوه حدفوله حبل
طلع مشنوق
ههههههههه

مرة جماعه صعايدة حبوا يلعبوا على الطريق السريع اللى العربيه تخبطه مرتين يطلع برة

بيقولك مرة واحد صعيدي بيهزر مع مراته رماها من الدور العاشر
شوية ولقاها طلعتله وقالتله والله ما نا لاعبه معاك تاني

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم

صعيدي واقف مع دوده في الشمس ليه؟؟؟؟الطبيب قال له اعد في الشمس دقائق معدوده

مجموعة صعايدة عملوا عصابه و قرروا يسرقوا بنك
زعيم العصابه : محمدين يدخل البنك و يستخبى فى دورة المياه لحد ما البنك يقفل .. و بعدين يشيل الجريليه بتاعت التكييف
بعد كده نخش كلنا من فتحة التكييف و نكسر الخزنه و ناخد الفلوس
لما نطلع من البنك حنلاقى الحارس نروح جتلينه و نهرب بالفلوس .. فاهمين يا رجاله
العصابه : فاهمين يا رييس
المهم جت ساعة الصفر و فعلا راح محمدين البنك و استخبى فى دورة المياه
و فتح لهم .. و دخلوا .. و فتحوا الخزنه .. و لما خرجوا من البنك ملاقوش الحارس .. فضلوا يستنوه ساعة .. ساعتين لكن الحارس ماجاش
رئيس العصابه : مافيش فايدة يا رجالة يلا نرجع الفلوس الخزنه الخطة فشلت

صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف .
الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه

non1o
29-03-2008, 10:11 PM
150
جنيه
قعد يقسمهم
قال
50
جنيه للبانجو
50
جنيه للاكل
50
جنيه للسكن
الباب خبط قال مين
قال افتح بوليس
راح مقطع ال50 جنيه بتاعت البانجو

~*~*~*~*~*

واحدة جوزها صعيدي قالتله قولى كلمة حلوة
قالها بسبوسة
قالت لة كلمة تهزنى
قال لها مرجيحة
قالت لة يا راجل كلمة احس بيها انى مراتك
راح قال لها انتى طالق
!!!!!!!!!!!!!!!

non1o
29-03-2008, 10:11 PM
واحد صعيدي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الد***"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الد***." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول
طالعين رحله .. انا طالع شغل

احد صعيدي حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيديه ورجليه افتكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

صعيدى سافر السعودية فبعت لامه كيلو شيكولاتة بعد يومين كلمته قالتله :الصابون اللى انت
باعته بي*** الهدوم

زهقت الصعايدة من ان الناس تستهزأ بيهم فراحوا تلاته منهم للريس و اشتكوله قالهم طيب أنا هأسألكم كام سؤال كده لو عرفتم الحل هاسجن اللي يضحك عليكم بعد كده قالوله ماشي قالهم : في غزوة بدر مين انتصر ؟ قام واحد منهم قايل المسلمين طبعا يا ريس فقله مانت حلو اهه طيب مين بقى اللى كسب في مطش الأهلي و الزمالك؟ قام صاحبنا التاني قايل الأهلي يا ريس فراح الريس قاله حلو جدا انا ها................ فراح صاحبنا الثالث مقاطعه و قال: أفهم من كدة يا ريس أن الكفار و الزمالك هيلعبوا على التالت و الرابع؟!!!!!!!

asheri
30-03-2008, 03:11 PM
جامدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد كيكككككككككككككككككك

non1o
31-03-2008, 08:42 AM
مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله : ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين؟ قاله: اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين انو احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله.. بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه؟ قاله: اصل انا بطلت سجاير

بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح جوزها رادد عليها : لازم عضت لسانها بالغلط

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر

واحدة بتقول لجوزها بعد ما نجح فى الانتخابات هاتلى هدية غسالة بقى عشان انت مش حتبقى فاضى

سواق تاكسى دخل ينام مراتة قفلت علية الباب ندهلها وقالها افتحى الباب واقفلية تانى

واحد حب يعمل فهلوى قال انا هاصطاد بالموسيقى راح الغابة اول يوم وقعد يعزف يعزف جت النمور جنه ونامت راح ماسكها وحطها فى الاقفاص تانى يوم عمل نفس الحكاية واصطاد غزلان ثالث يوم شاف اسد قال لازم اصطادة النهاردة راح قعد يعزف يعزف والاسد راح هاجم عليه المهم الاسد اكل صاحبنا دة فكان فيه اتنين نسانيس على الشجرة واحد قال للثانى مش قلت لك هايقع من الاسد الاطرش

عرسان في ليلة صباحيتهم إندق الباب عليهم قامت العروس زعلانة ومتنكدة أوي وتقول للعريس : أوم أفتح الباب ولا كمان ما تعرفش

لية الصعيدي الصغير أذكي من الصعيدي الكبير .؟ لأنة مابقالوش كتير صعيدي

أية هو المكتوب علي قاع زجاجة المياه الغازيه في الصعيد...؟؟؟؟ مكتوب : الفتح من الناحية الأخري

مره واحد بلديتنا طوبه جت في صدره بص وراه

واحد بلدياتنا عمل 2 إيميل، واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كوم للصيف

واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللى شافها،، دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة.. قعد ثلاث ايام لحد ما وصل الأرض
أمه سألته: طيب مات ؟؟
ابوه رد عليها: ثلاث أيام لا يأكل ولا يشرب .. أكيد يموت

بلدياتنا مبيعرفشى يعوم وقع فى البحر مات محروق

مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان

واحد بلديتنا كبر دماغه معرفش يخرجها من التيشرت

مرة واحد نذر لو ابنه نجح في الثانوية هيدبح خروف فبيسألوه عالنتيجة قالوهم الخروف نجح

مرة واحد بلديات نام بالمقلوب صحى رجلو معمصة

مرة واحد اسمه محمدين خبط فى عمود نور ، كل محمد راح فى سكه

مرة واحد صعيدى أتجوز واحدة عندها الأيدز ، جبلها البلهارسيا

مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع شاف واحد صاحبة على الناصية التانية فبيقوله حاسب العمود يا رمضنننننننننننننن

مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع شاف واحد صاحبة على الناصية التانية فبيقوله حاسب الحفرة يا رمضاااااااااااااا ا اا ان

! مرة واحد احول جة يعيط ، رجّع

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات انجبوا طفل متساوى الساقين

واحد مسطول رجع مع صاحبه البيت الفجر . مراته بصت من البلكونة: بقينا الفجر و لسه جاى , اطلع يا منيل". قال لها : اطلع فين ؟؟؟ انزلى شوفى جوزك مين فينا

عربية كحيانة صاحبها سابها قدام بيت مهجور...ليه؟؟ عاوزها تبقى عربية شبح

مرة واحد حاتط راسة فى بلاعة , صاحبه بيقول له بتعمل اية , فرد عليه : بفكر بعمق

مره واحد بلديات أخد 8986 قفا علي سهوه

مرة دكتور بيطرى بيقول لمراته حبيبتى انا بهيم فى حبك قالتله وانا مرفسلكش طلب ابدا

ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة
الأول : أنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية
الثاني : وأنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية و الجنوبية
الثالث : و مين قالكم إني رح أبيع

مره واحد عداه العيب اخد الي بعده

واحد خلقه ضاق اداه لأخوه الصغير

واحد سباك سايب رسالة على التليفون يقول اترك اسمك وعنوانك بعد سماع صوت السيفون

مرره في أمريكي و فرنسي و صيني حبو يجربوا صدى أصواتهم عند شلالات نياجرا........الأمريكي قال: هلوووووو ,الصدى قال: هلوووووووو الفرنسي قال :بونجووووور ,الصدى قال: بونجوور ووو ووور.. الصيني قال شنج لونج هنج.. الصدى قال: هـــــــــــــــاه بتئول اِيه؟

طلب مدرس من تلميذغني جدا ان يكتب موضوع تعبير عن عيلة فقيرة فقال التلميذ : كان في عيلة فقيرة الأب فقير و الأم فقيرة و الأولاد فقراء و الشغال فقير و السواق فقير و البستاني فقير كلهم فقراء

سأل أستاذ تلميذه: ما اسم الحيوان الذي يصحييك بصوته كل صباح؟ أجاب: بابا

واحدفاتح محل سمك ابنة مات فقال كان لسة صاحى وبيلعب

مره عشرة بلديتنا ماشيين ورا بعض وقعوا في حفرة واحدة

مرة واحد بلدياتنا نزل في محطة الرمل رجلة غرزت

واحد بلدياتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

واحد بلدياتنا بنى جامع لقى الناس بتجيه كتير قـلـبه مـطـعـم

مرة قمبلة وقعت علي قهوة عملت بننننننننننننننننننننننننننننن

واحد خواف قوى خطيبته بتقوله نفسى أموت وسط أحضانك ...قالها روحى موتى وسك أهلك أنا مش ناقص مشاكل

واحد اتجوز واحدة اسمهانعمة باسها وش و دهر

مره واحد بيقول لصحبه انامراتى زى الملاك قاله يا بختك انا مراتى لسه عايشه

غبي أذانية محروقة قالولوا : ليش اذنك محروقة؟؟
قال: كنت اكوي قميصي ورن التليفون ورديت بالمكوى
قالوا : والثانية ليه محروقة؟؟
قال: الحمار أتصل مره ثانية

مره واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها

مره اثنين بلدياتنا راحوا امريكا فلقوا أتوبيس بدورين فقال الاول للثانى .. نركب فوق يا ولد فقال له الثانى يا غبى فوق ما فيش سواق

مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو

دبانة وقعت فى ازازة وسكى طلعت تقول اوعى النسر

مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق

Game over مهندس كمبيوتر مات............ كتبوا على قبره

سالوا سائق: مين المطرب المفضل عندك ؟؟؟ قال : مايكل داتسون

واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ولد مش فاضلهم

مرة واحد دكتور احول فى مستشفى.. اجاله مريض احول.. قال الدكتور الاحول: "متخشوش على بالاثنين!".. قالو المريض الاحول:" انا مش جاى الك جاى للدكتور اللى جنبك

واحد جاب دش كبير اوي و حطة علي سطح البيت عندة,خاف علية لحد يسرقة فنزل الشارع وقال للناس محدش يطلع السطح علشان جاب *** كبير قوي فوق.و بعدين اتنين اخدهم القضول قواحد قال للتاني تعرف تطلع؟قالوا اة اعرف...طلع و لما نزل كان خايف فصحبة قالة شوفت ال***؟قالو لا بس شقت الطبق اللي بياكل قية

مرة مدرس رياضيات خلف ولدين و استنتج التالت

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها براحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كده احنا بعدنا أوى

واحدة اتجوزت واحد شخصيته مهزوزة ... ركبت له أريل

اتنين سكرانين ماشيين في صحراء قاحلة ... قال الأول للتاني
تسمح لي بكلمة على انفراد

واحد بيقول لخطيبته: أنا مش غني ولا عندى مرسيدس ويخت زى محمود ، لكن أنا بحبك من كل قلبى. قالتله: وانا كمان بحبك بس احكيلى أكتر عن محمود

اثنين بلديتنا قاعدين بيمصوا قصب لما حبو يقوموا ملقيوش الشوم بتاعهم

قهوجى خلف ولد من غير وش

في واحد وشو مليان حبوب...... فتح إجزخانة

واحد بلديتنا اتعزم على حفلة تنكرية بعت اخوه

عشرة بلدياتنا أخذوا شقة و كل اسبوع يطردو واحد ليه ؟ يقلدو ستار أكاديمي!!

مرة ممثل كبير جاله دور برد , رفضه

مرة مذيعة عملت عملية في ظهرها...شالولها فقرة ..و حطوا برنامج

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

همبورجر وبيبسى و بطاطس بيجروا فى الشارع لية؟ عشان وجبات سريعة

واحده بلدياتنا قالت لجوزها قولى كلمه حلوه ، قال لها بسبوسه
قالت له يا اخى قولى كلمه تهزنى ، قال لها مرجيحه
قالت له قولى كلمه احس فيها انى مراتك
قال لها انتى طالق

واحد بلدياتنا جوز بنته ... تاني يوم لاقاها قاتله العريس
قال لها عملتي كده ليه يابتي
قالت له :الشرف غالي قوي يا بوي

مرة واحد بلدياتنا واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس
قام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه
قام بلدياتنا قال له: طلبت رقم قامت طلعتلي ست عمالة تقول
(الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)

واحد بلدياتنا دخل بار، فجلس بجوار جيمس بوند، فقال له: عايزين نتعرف، اسمك
الكريم إيه؟
قال له: (بوند, جيمس بوند)..أند يو؟
رد عليه بلدياتنا و قال له: (دان, حمدان)

مرة دكتور اسنان اشترى عود قصب لقاه مسوس حشاه

جماعة صعايدة بينضفوا الحيطة بالمية... الكهرباء مسكت في واحد منهم قعدوا يشدوه و يضربوه عشان يبعد عن الحيطة.. وفي الاخر ودوه المستشفى وكانت نتيجة تقرير الطب الشرعى: سبب الوفاة.. ضرب أفضى الى موووووووت

كان فيه خمسة صعايدة سموا نفسهم الشجعان التلاتة

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل , وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

مرة واحد قتل ابوة وأمة وخالة وبعدين قطع رجلة . فسألوة لية ؟ قال : عشان رجلى ما تجيش في القضية

حكم كوره أعد على قهوه ...طلب واحد صفر

مرة واحد بيشتكي من الديدان اللي ف بطنه... داخ عند كل الدكاترة... محدش عرف يعالجه... اخر حاجة قالوله فيه شيخ بيشفي من كل الامراض... راحله واشتكي له حالته... قال له... مشكلتك بسيطة جدا... تروح عند محل بيبيع بطيخ... وتشتري بطيخة حمرة وكبيرة... تقطع راسها وتقعد عليها... بيقوم رئيس الديدان بينزل ويلحس منها شوية... ف هيلاقيها حلوة... هيقول للديدان... شباب انزلوا... قام رايح صاحبنا واشتري اكبر بطيخة حمرا وقعد عليها... نزل رئيس الديدان ولحس منها شوية ولقاها حلوة... قال لهم... شباب طلعوها

واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة

واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر

مرة واحد وقف تاكسي و قاله : فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ايوه فاضي.. قاله: طيب تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية!!

مره واحد ابنه طلع من الأوائل عمل ايه ؟؟؟؟ شفروه

التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

واحد رمى يمين الطلاق على مراته ما جاش فيها

مدرس رياضيات تزوج وحدة صايعة خلفوا ولد شبه منحرف

asheri
31-03-2008, 04:49 PM
والله شديد يا مان ونكتك جمدة جدا جداجدا

non1o
01-04-2008, 03:17 PM
مرة واحد كان عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يقوم الكتكوت ياكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد 3 أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

non1o
01-04-2008, 03:18 PM
شرطي صعيدي في الخدمة لقى قرد في الشارع وداه للضابط المسؤول عنه وقاله : يا باشا انا لقيت قرد أوديه على فين ؟
قال الضابط : على حديقة الحيوانات
غاب الشرطي الصعيدي ساعتين ورجع هو والقرد ، الضابط بيسأله ايه الي رجعك ؟
قاله يا باشا وديته على حديقة الحيوانات ، تحب أخده دلوقتي أفسحه في الملاهي؟

non1o
01-04-2008, 03:18 PM
مرة واحد اطرش وقف سواق تاكسي اطرش برده وقاله مصر الجديدة ؟
رد السواق وقال لا والله انا رايح مصر الجديدة
رد الراجل وقال معلش انا كنت فاكراك رايح مصر الجديدة

واحدة ست جالها وجع الولادة اتصلت بامها جت أمها اتصلت بالدكتور ، الدكتور دخل يولّدها جاب العيل ومسكه من رجليه وضربه صرخ الطفل فاطمئن الدكتور ، وبص لقي عيل تاني مسكه من رجليه وضربه فصرخ الطفل فاطمئن الدكتور ، بعد كده الدكتور غسل ايده ومشي .. الست قالت لامها انا حاسه بحاجة بتتحرك! كشفت الأم لقيت عيل بيبص وبيقول هو الراجل الغِتِت اللي بيضرب العيال مشي ولا لسه

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة اخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له اتفضل إنت الأول .

مرة مدير شركة مارلبورو قابل مدير شركة كليوباترا فقاله أنا مرة لقيت في السجارة بتاعتكم خشبة ! إنتم بتستوردوا التبغ منين؟ فرد عليه مدير شركة كليوباترا : يعني إيه تبغ .

مرة واحد بلديتنا راح يشترى قفل فالبيّاع جابلوا قفل كبير فقاله بلديتنا يا بووووى !!

قاك جايبلوا قفل صغير فقال بلديتنا يا خوووووى

مره دكتور عظام مشى بليل الكلاب طلعت تجرى وراه

واحد صاحب مزرعة فراخ محمل العربية فراخ و سايق وقفته لجنة و
سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها قمح" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفرخ قمح و البلد مش لاقية تاكل؟؟".

و هو مكمل وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها زبالة" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفراخ زبالة و تسمم الناس؟".

الراجل مكمل ع الطريق وقفته لجنة، الظابط سأل له "محمل إيه؟" قال له فراخ، قال له "بتأكلها إيه؟" قال له "و الله يا باشا، أنا بادي لكل فرخة مصروف وهي تجيب الأكل اللي عايزاه"

يقولك فيه حرامي دخل بيت عشان يسرق
وهو يفتش في البيت طلعت عليه صاحبه البيت وكانت تخينه اوي ومسكته ورمته على الارض وقعدت عليه
وراحت تنادي ولدها: محمد انده ابوك من على القهوه
الحرامي قاله بسرعه يامحمد وحياة والدك بسرعة

مره دكتور مجانين دخل على العيانين بتوعوا العنبر لقاهم معلقين واحد مكان النجفه بيلفوا حوليه وبيغنوا النور جه النور جه ولقى مجنون قاعد ساكت لوحده فقله الدكتور انت مش فرحان زييهم بالنور ليه قاله يادكتور طيب دوول مجانين حد يعمل كده برده قاله كويس يعني انت عاقل قاله طبعا قاله طيب ليه مش خليتهم ينزلوه رد عليه المجنون كده برده يا دكتور يعني ننزله ونقعد في الضالمه

ثلاثة مجانين طالعين فوق الشجرة ، جالهم الطبيب النفساني وقالهم انزلوا من فوق الشجرة
نزلوا اثنين وبقا واحد قاله انته ياللي فوق مانزلتش ليه ؟
صحبابه المجانين قال لو : سيبوا ، ده ليسة ماستواش

ابو العربي راح ع القهوة
قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
واحدرد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد ايه
من الأميل

asheri
02-04-2008, 09:17 PM
انتا جامد والله العظيم يا باشا

non1o
04-04-2008, 11:28 AM
طفل بيقول لباباه انت وعدتنى لما انجح هاتتدينى جنيه ,باباه قاله جنيه!انا قلت نص جنيه؟ انا مجبتش سيره ربع جنيه ؟ما فيش غير 15 قرش ؟خد بريزه اهى

non1o
04-04-2008, 11:31 AM
مرة واحدصعيدى مسافرهووابنه وشال ابنه فى الشوال معاه فى الطيارةفالمضيفة بتساله ايه دة قال دى بطاطا الواد مديده وقال هات حتة يابابا

non1o
04-04-2008, 11:32 AM
صعيدي كان في جنازة مراته ويضحك ...

* سألوه ليه تضحك ؟؟؟ قال

* أول مره في حياتي اعرف مراتي رايحة فين!!!!!!!!!!!!!!!!

seal_of_sword
09-04-2008, 11:32 PM
hahahhahahahahahahahhahaahahahahaha nokat gamdah fa7t ana ha2oloko wa7da ................................... leh el 2ota bet3ady el sahre3 ? >>>>>>>> 3ashan teb2a 2ota me3adeya ........ tab leh el 2ota bet5arbsh >>>>>>>>>>> 3ashan teksab

fatota
10-04-2008, 09:53 AM
كفاااااااااايه مش عارف اقول ايه الكلام خلص

non1o
10-04-2008, 10:00 PM
واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك

asheri
12-04-2008, 09:38 PM
جامددددددددددددددددد موووووووووووووووووووووووت

fatota
13-04-2008, 09:03 PM
ابوس ايدك ارحمنى انا بعد على الموضوع ده بس و مش عارف العب سيلك بفضل اشوف النكت وى بس

non1o
14-04-2008, 08:01 PM
مرة ابلة قالت للتلاميد كل واحد يرسملى رسمة على الصبورة قام ولد رسم نقطة قالتلا الابلة شن هدة قاللها فيل جاى من بعيد

non1o
14-04-2008, 08:04 PM
عروسة فاقت باول الصبحية على دق الجرس فقالت لجوزا حبيبي قوم فتاح الباب ولا هي كمان مابتعرف تفتحا

non1o
14-04-2008, 08:04 PM
تلميذ سأل استاذه ... قلوه استاذ الضو بيتاكل .... رد الاستاذ اكيد لا ... ليش عم تسأل ... رد التلميذ ... غريبة لآنوه كل يوم بابا بيقول لماما اطفي الضو لطعميكي ياه

--------------------------------------------------------------------------------

في واحد طويل قال لواحد أصير فيك تضربني كف بدون ما تعلي آم ألو الأصير فيك تلحس ***** بدون ما توطي

--------------------------------------------------------------------------------

حكم على نكتة بالإعدام ….ليش؟؟لأنها موتت واحد من الضحك

ذهب القرد منفعلا الى الاسد و ساله :الست انت كبير الغابة؟ فاجاب الاسد: بلى ماذا حدث ؟ .. فقال القرد : النمر يلطمنى على وجهى كلما رانى و يسالنى لماذا لا ترتدى القبعة؟ لماذ يلطمنى ثم اى قبعة تلك التى يتحتم على ان ارتديها؟ …فاجاب الاسد : اترك لى هذا الموضوع … وعندما التقى الاسد والنمر ساله ما هو موضوع القبعة تلك؟ ..فاجاب النمر: مجرد سبب لكى الطمه
فقال الاسد : ابحث عن سبب وجيه مثلا اطلب منه احضار تفاحة فاذا احضرها صفراء اصفعه وقل له لماذا لم تاتى بها حمراء؟ واذا احضرها حمراء اصفعه و قل له لماذا لم تاتى بها صفراء؟ ... فاجاب النمر : فكرة جيدة .. وفى اليوم التالى طلب النمر من القرد احضار تفاحة فنظر له القرد و ساله : اتريدها حمراء ام صفراء؟ ... عندئذ تمتم النمر وقال: حمراء ام صفراء؟ ... ثم لطم القرد وقاله : لماذا لا ترتدى القبعة؟

سمع أحدهم وهو يقود سيارته في أحد الأرياف امرأة تقول له بصوت عال : حمار .. ففتح نافذته وصرخ بوجهها : بقرة .. ولكنه اصطدم بحمار فعلاً

قروي ولده مريض ووصوه بدواء معين راح لصيدلية و نسى اسم الدواء .. و قال للصيدلي ابغى دواء للولد .. قاله الدكتور وش اسمه .. قال : دحيم

هندي سكن في حي راقي في لندن في الدور العاشر و نزل تحت العمارة عند السوبرماركت و سأل البريطاني صاحب البقالة : عندك اكل كلاب ؟ رد البريطاني باحتقار : انت عندك *** .. ما اصدق ؟ فصعد الهندي العشرة ادوار على رجله لأن المصعد معطل و نزل ال*** … فشافه البريطاني و عطاه الاكل … في اليوم الثاني نزل الهندي و سأل البريطاني صاحب البقالة : عندك اكل قطط ؟ رد البريطاني باحتقار : انت عندك قط .. ما اصدق ؟ فصعد الهندي العشرة ادوار على رجله لأن المصعد معطل و نزل القط … فشافه البريطاني و عطاه الاكل … ثالث يوم نزل الهندي و معه صندوق و قال لبريطاني بسرعة بسرعة تعال .. حط ايدك داخل الصندوق .. فوضع البريطاني يده في الصندوق و صرخ : ايه الخرى ده … فرد الهندي : عاوز مناديل حمام

في زهراني محشش ركب ليموزين و قاله و ديني كوكب ثاني … الليموزين قطه في البر … و شاف واحد يزحف على بطنه و يصرخ : انا ميت من الشمس .. فرد عليه : معاك عطية الزهراني من كوكب الارض

سكارى اختلفوا على انها شمس و لا قمر …. احتكموا عند محشش و قالوا له : هذي شمس و لا قمر … فقال : اسمحوا لي مني من اهل هالديرة

مجموعة نمل يلعبون مباراة ومعهم صرصور ليه؟؟؟؟؟لاعب أجنبي

ماهو وجة الشبة بين الخطوط السعودية (في رمضان)والقبر؟؟كلهم ماتدخلهم الا بطلعة الروح

الزوج: عزيزتي .. اعتقد ان ابني حصل على هذا العقل الكبير مني ؟ الزوجة: و انا اعتقد ذلك لان عقلي ما زال في رأسي

فيه لاعب نزل للملعب بالبطانيه .. ليييييش ؟علشان يغطي خانته

قال الجار لجارته العجوز : دجاجتك لن تبيض بعد اليوم !!العجوز : لماذا ؟الجار : لأني دهستها بالسيارة

كان في عجوز و شايب يبغون يتذكروا ايام الخطوبة و تواعدوابالحديقة اللي كانوا يتواعدون فيها زمان ويوم جا الموعد قعد الشايب ينتظرها عشر ساعات و ما جت و يوم شافها باليوم الثاني قالها ليه ما جيتي بالموعد؟؟ قالت ياويلي امي ما خلتني

فيه عجوز راحت تخطب لولدها ،، سألتها أم البنت : عسى الولد ما يدخن ؟ قالت العجوز : لا .. الحمد لله .. ولدي ما يدخن … إلا إذا صار سكران … بس

asheri
15-04-2008, 09:07 AM
انتا جامدددددد وبس

fatota
15-04-2008, 01:24 PM
100%

prince_H
15-04-2008, 02:33 PM
ههههههههههههههههههههههههههه

حلوة بتاعت العروسه دى جامده بصراحه

fatota
16-04-2008, 02:24 PM
استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااذ

Dony
16-04-2008, 08:03 PM
wallahy mesh 3aref 2a2ol eh ba3d keda ha3mel (:D) we 5alas mesh la2y 7aga 2a2olha :D

fatota
16-04-2008, 10:28 PM
انا شكلى من كتر الضحك هعيط

seal_of_sword
17-04-2008, 12:08 AM
lol! nice fa7t

fatota
17-04-2008, 09:19 AM
تاخد كام وى تسكت

mahmoudlif
17-04-2008, 03:44 PM
bad

non1o
17-04-2008, 07:02 PM
وانت مالك باد وله مش باد
يبنى ابعد عنى احسلك
مش هسيبك وربنا

fatota
17-04-2008, 08:41 PM
هههههههههههه

asheri
25-04-2008, 08:22 AM
فين نوكتك الجمدة ياعم انا مستنيك بفارغ الصبر :D

asheri
25-04-2008, 08:24 AM
اذا كان الكلام من فضة
ف السكوت من ذهب

fatota
25-04-2008, 01:44 PM
يا سلام على الحمكه

ashrafelsaed
25-04-2008, 02:09 PM
واحد صعيدى فتح محل دهب عمل الافتتاح اول يوم ببلاش

ashrafelsaed
25-04-2008, 02:10 PM
دكتور عيون نزل من بيتو لاا الاشاره حمرا ادلها اطره ههههههههههه

ashrafelsaed
25-04-2008, 02:17 PM
مره واحد صعيدى اشتغل فى ورشه نجاره فا مسمار وقع من ايدو فقل اى الموسمار اتلع اتلع احسلك ياعم اتلع فزهق منو فرما المسامير وقلهو هاتووووووووووووووووووووووه

fatota
25-04-2008, 03:23 PM
مره فار وقف على قمه عليه وقال كل القطط على جذمتى فا بص وراه لقى قط اسود فقال ال ابو سمره حبيبى:(

fatota
26-04-2008, 05:56 PM
جه الاسد وعمل اجتماع وعزم كل الغابه معادا الفار فا الفار ادايق وام رايح عندهم وخبط الباب وقال فى واحد هيطلع عين امه انهردا ومشى وبعد شويه رجع وخبط الباب وقال فى واحد هيطلع عين امه انهردا ومشى فا الاسد اتخنق فا رجع الفار وخبط الباب وقال فى واحد هيطلع عين امه انهردا ومشى فا الاسد قام يموته فا النمر قالو هدى نفسك لو رجع تانى موتو فا رجع الفار وخبط الباب وقال فى واحد هيطلع عين امه انهردا فا ام الاسد مسكه ونازل فيه ضرب فا قال الفار مش انا قلت فى واحد هيطلع عين امه انهردا

ashrafelsaed
26-04-2008, 11:06 PM
ههههههههههههه جمدا دى يا مان

fatota
28-04-2008, 09:36 AM
مكن اعرف ليه الموضوع ده مبقاش متثبت

non1o
29-04-2008, 06:14 PM
الأول عندنا دجاجة تبيض بيضة بدون قشرة ! هل تعرف لماذا ؟؟؟

الثاني : لأنها تستعمل شامبو ضد القشرة

الأب : أذكر لي ثلاث حيوانات تعطينا الحليب ؟

الابن : ثلاث بقرات

بعد أن انتهى المدرس من الشرح سأل تلاميذه : اللي عنده سؤال يرفع يده .

ففوجيء المدرس بطالب يرفع يديه الاثنتين . فسأله المدرس عن السبب . فقال التلميذ :

عندي سؤالين يا أستاذ !!

أنجبت الأم طفلاً صغيراً ، فنظر الأخ الأكبر إلى فم أخيه المولود ، ثم قال لأمه :

ما ما .. لقد ضحكوا عليك وأعطوك طفلاً دون أسنان !!!

الابن : هل تعلم يا أبي أنني الوحيد الذي أجاب على سؤال المعلم اليوم !

الاب : وما هو السؤال ؟

الابن : من الذي لم يكتب الواجب !!!

قال الأب للمدرس : ليش ضربت ولدي ؟

قال المدرس : لأنه مشاغب .

قال الأب : إذا شاغب .. إضرب اللي بجنبه تراه يخاف ويسكت وما يكرر الشغب !!!

فيه طفل في الروضة ما في أشطن ولا أسفه منه في حصة من الحصص

المدرسة تشرح وفي أثناء الشرح رفع يده يسأ ل سؤال ، ردت عليه المدرسة نعم قال يا أبله البنت الي في الثانوية تحمل وتجيب أولاد ، صاحت فيه المدرسة أنت ما تستحي أنت ... المهم ردت عليه بـ نعم

رفع يده مره ثانية يا أبله طيب الى في المتوسطة قالت له بعد ما هزئته وخاصمته قالت نعم

مره ثالثه طيب الى في الابتدائية نفس الشئ قالت له يمكن ايوه وامكن لا

قال طيب الى في الروضه قالت له لا

دق البنت الى جالسه جنبه وقالها ... ما اقولك لا تخافي

في واحد أمو ادتو لسواق تكسي علشان يوصلو لمحل وقالت للسواق حق التاكسي لا تتكلم مع هدا الولد علشانو قليل أدب مرة قلها طيب

والسواق ماشي في الطريق قال الولد ياريت أبويا عصفور وأمي عصفورة علشان يجيبو عصفور صغير

بعدين قال يا ريت أبويا غزال وأمي غزالة علشان يجيبو غزال صغير....

وأستمر على هذا الحال الى أن غضب السواق وقالو لو أبوك وأمك وصخين ايش يجيبو

قال : يجيبو سواق تاكسي !!!

في مره طفل تركوه عند جدته لان امه تشتغل , بعدين راح الطفل يبكي يريد امه ترضعه المهم بعد يومين مرض الطفل مرض شديد حتى كان يموت يوم فحصوه قال الطبيب ترا ابنكم شارب حليب منتهي الصلاحيه !!!!!

طلعت جدته مرضعته !!!

قالت الأم لطفلها : ضع الشيء الذي تخاف عليه في الصندوق وأقفل عليه .

فقام الطفل بوضع المفتاح في الصندوق و أقفل عليه !!!

فيه واحد اتصل على بيت صاحبه ورد ولده الصغير اللي عمره سبع سنوات قال الو بشويش قال الو بابا فيه قال وطي صوتك ايوه فيه قال هاته قال لا مشغول قال طيب ماما فيه قال الولد وطي صوتك ايوه فيه قال هاتها قاللالالا مشغوله قال طيب فيه احد ثاني قال ايوه قال مين قال الشرطة قال هات اي واحد منهم قال وطي صوتك مشغولين قال كل ذولي مشغولين في ايه قال الولد يدوروني أنا !!!

طلب المدرس من احد تلاميذة ان يرسم اكبر حيوان على السبورة فقام احد التلاميذ برسم نقطة صغيرة ، فسألة المدرس : ماهذا !؟ فأجاب الطالب : هذا فيل جاي من بعيد !!!

ولد شيطان .. ولعين .. دائماً يروح لبياع الشاورما ومعاه اربعة ريال ويسأله بكم الشاورما ؟ فيقول له: ريالين . فيرمي له الولد كل ريالين في جهة ويقول له : جيب اثنين شاورما!

دائماً على هالحال .. في يوم غلط الولد وجاب خمسه ريال .. فرح بياع الشاورما .. فسواله اثنين بسرعة ورماله الريال الباقي في الشارع .. طالع فيه الشيطان الصغير .. وطلع ريال من جيبه ورماه في الجهة الثانية وقال له :

لو سمحت جيب واحد ثالث !!!!!

فيه طالب أحول (( الله لا يبلانا )) يبي ينحاش ( يهرب ) من المدرسة .... دخل غرفة المدير !!!!!

سأل المعلم التلميذ الأول : اذكر لي طائر يبدأ بحرف ( ن ) .. قال التلميذ : نسر .

قال المعلم : أحسنت .. ماذا يعمل أبيك ؟ قال : طبيب . فسأل الثاني : اذكر لي طائر يبدأ بحرف ( ح ) .. قال التلميذ الآخر : حمامة . قال المعلم : أحسنت .. ماذا يعمل أبيك ؟ قال : مهندس . فسأل الثالث : اذكر لي طائر يبدأ بحرف ( ت ) . فقال التلميذ : تمساح ! فقال المعلم بغضب : لا يا غبي .. ماذا يعمل أبيك ؟ قال : بالمخابرات !!

فقال له المعلم : يا ابني .. انه يطير لكنه لا يرتفع !!!!!!!

الأم : لازم تأخذ ابنك العفريت لحديقة الحيوانات .

الأب : لا ... إذا كانوا يبونه .. يجون هم ويأخذونه بأنفسهم !!!

كان فيه ولد كل يوم يروح عند محل الكيك ويقول للطباخ : عندكم كيكة طماطم ؟

ويقوله الطباخ : " لا " .. في الأخير طفش منه الطباخ وقال خليني أعمله كيكة طماطم وارتاح منه !

ولمن جاء الولد وسأله نفس السؤال .. قال له الطباخ : " نعم .. عندنا كيكة طماطم "

رد عليه الولد وقال :" يععععععع .. الله يقرفك .. كيف لكم نفس تاكلونها ؟ " !!

فيه واحد غبي قال له ولده : يبه جب لي مدرس خصوصي !

قال الأب : إذا نجحت !!!

قال الأب لابنه بغضب : عندما كان نابليون في سنك كان الأول على فصله !

فرد عليه الإبن : وعندما كان نابليون في سنك .. كان إمبراطور فرنسا !!!

fatota
29-04-2008, 09:25 PM
استاذ من يومك

ashrafelsaed
30-04-2008, 08:42 PM
lol

asheri
02-05-2008, 08:28 AM
جامد مووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

fatota
02-05-2008, 02:12 PM
معلم

ragaey
02-05-2008, 04:37 PM
wts 2 account Wizard fe server odin
lvl 63 Wizard clric
lvl 51 Wizard clric
mobile:0164869504
yahoo:[email protected]

non1o
03-05-2008, 08:46 AM
كان في جماعة طفايلة محتارين ليش اخترعوا أهل المدينة السيفون فقرروا يسافر واحد منهم ليستكشف ..... بعد مدة رجع لعندهون فسألوه عرفت ليش بيستعملوه فقال هي شغلة بتشدها يابتلحق تشرب يا ما بتلحق.

ذهب ثلاثة صعايدة إلى الرئيس وقالو له نريد أن تخرج مرسوم بأن يتوقف أخراج النكت علينا فرد عليهم الرئيس وقال :سوف أسألكم سؤالين إذا أجبتم عنها سوف أصدر المرسوم
السؤال الأول :من ربح في غزوة أحد ؟ فقالوا:الكفار ..... فقال :أحسنتم
السؤال الثاني:من ربح في كأس العالم سورية ام البرازيل ؟ فقالوا البرازيل ......فقال أحسنتم
أذهبوا وأنا سوف أكتب القرار............ وبعد أن ذهبوا رجع أحدهم مسرعا
فقال:هل أفهم منك أن الدوري النهائي بين الكفار والبرازيل

نذل وصى أولاده وهو فى الانعاش يصيروا أنذل منه .......
قطعوا عنه جهازالتنفس!!

فيه نذل قال لاولادة كل واحد يسوي نذاله ويجي بكره يقلي شو سوا ........
اليوم الثاني أجاه الاول قال الابو شو سويت ؟ قال قطعت صلاة واحد ..... فراح أعطاه علبة عصير ...
وأجى الثاني قال شو سويت؟ قال وقعّت عجوز ........... قراح أعطاه علبة عصير ...
الثالث قال شو سويت؟ قال حطيت سم في العصير لاخواني ......

نذل فتح مدرسة للأيتام عمل أول يوم تجمع أولياء الامور ......

في حرامي ندل دخل بيت يسرقه ما وجد فيه شي:ماحب اخينا يطلع فاضي اتصل مكالمه دوليه وترك التليفون مفتوح ......

مره واحد اصلع سحب سحبه قام طلعله مشط

مذيع سأل نذل شو امنيتك في الحياة قال انك تموت

مرة واحد شاف بنت عم تمشي بالطريق ولابسة اسود باسود .. قلها لك دخيل هل الاسود اللي متل قنينة الكولا .. الفتاة بصقت عليه وقالت : بس ولك .. الشب : و لي بتفوري كمان ..

الشرطي بحكي للطفيلي:يلا فوت على الحبس يا طفيلي حكا الطفيلي: كيف عرفت اني طفيلي حكالو الشرطي: الي بدو يزور مصاري بزور دينار أو خمسه أو عشره مش بيجي يزورلي سته.

مرة واحد طفيلي دخل الحمام وشاف المساحة وقال:
يا لطيف كل هي ماكينة حلاقة

في واحد محشش بسأل محشش ثاني .....احزر شو طابخين عل الغداء اليوم وألك نص المحشيات .....
قالوه أكيد كبسة .....

مرة واحد طفيلي مثل دور رأفت الهجان
فقبض عليه الموساد الاسرائيلي من اول حلقة

مرة إخترع الأمريكان روبوت ذكي جدا بحيث لا يصعب عليه سؤال فمرة دخل صعيدي وسأل الروبوت سؤال وعندما خرج لقوا الروبوت منفجر ..... قاموا لحقوا الصعيدي وسألوه:شو سألته؟؟ قال أبو بريص قبل ما يجي ابنه بريص شو كان اسمه؟؟

واحد بدوي ضرب مرتة ليش ......لانها ربحت اقامة بل الفندق مع شخصين

عراقي وسوري وطفيلي دخلو على كوفي شوب سألتهم الجرسونة: شو بتطلبو؟ قال العراقي: أريد برتقال يا برتقالة. قال السوري: أريد فراولة يا فراولة. فقال الطفيلي: بدي حليب يا بقرة!!!

مرة واحد طفيلي اسمه حمد (مع احتراماتنا للطفايلة) قال بدي أسافر على سوريا قام أخو سعد قاله لا ما تسافر حمد ما لا رد على أخوه وهرب فلحقه سعد وقاله عاود يا حمد وحمد يرد عليه ما ودي وهيك تاوصلو الحدود السورية وأول ما حط حمد رجله بسوريا ناداه سعد وقاله عاود يا حمد رد عليه سعد: مافيني...

نذل قالوا له حط سهم عشان نعرف قبلة الصلاة ، حطها على المروحة وشغلها.....

محشش بدهن في سقف بيتهم .. حكوله : حط تحتك جريدة .. قال : لا لا عادي هيك أطول ...!

غبي قال لأبوه السارس ملا البلد ، رد عليه : ليش ماقلت؟ كان أخذنا وكالته!

مدرس يسأل طالب سعوي شنو بتصير إذا كبرت؟ قال: ما فيها كلام ..... شايب!!

في مرة واحد سوري جاي سياحة على البلد ..وهو يمشي صارت الدنيا تشتي ...و راح تخبى تحت بلكونة .. لهو طلعلو الزلمة و قلو :ليش متخبي ؟ فقلو السوري : عشان الدنيا شتا. فقلو : ما هو الشتا نعمة الله حدا بتخبا من نعمة الله؟لهو طلع....بعد يومين راح الزلمة على سوريا لهي صارت تشتي فتخبى تحت بلكونة السوري ..فطلعلو وقالو على الحساب الشتا نعمة الله ؟ فقلو ما هو عشان الشتا نعمة الله حرام ندعس عليها...................................

عجوز راحت للمستشفى مع ابنها ... كشف عليها الطبيب وقال : امك تعاني من الوحدة ... ولازم تزوجها واحد عمره خمسين ... وهم طالعين قالتله امه : شفت وشلون يا ابني ؟؟ لكن الله يعينك ... وان كانك مالقيت واحد عمره خمسين ... شفلك اثنين من ابو خمسة وعشرين ...!

ام اربع واربعين تزوج ام اربع واربعين قضو الليلة في نزع الاحذية.....

بخيل بنى بيت دهن نصفه والنصف الآخر كتب فيه نفس اللون.....

واحد بخيل وجعو راسه قام ربط حبة بندول بخيط وبلعها ولما طاب راسو سحبها .....

مره بخيل زوج ابنه قاله تراها الك ولاخوانك

مرة واح طفيلي بخيل كتير لما مات لقو بجنبه رسالة كاتب فيها انا متحمم لا تغسلوني ......

مرة واحد بخيل بخيل مات ابنه صيح عليه بعين وحدة

وحده بخيل نجح ابنه راح اشتراله فطبل (كره) ..... وقالوا اذا نجحت السنه الجايه بنفخها الك

بخيل حلم أنه يوزع فلوس قام من النوم مفزوع ..... حلف أنه ماينام مرة ثانية ....

مرة ختيار بخيل قرر أخيرا انوا يعزم ختيارته ..... فأختار أرخص مطعم وراح هو واياها عليه فقعدوا وطلب الختيار من القرصون نص سندويشة وانه يقسم النص لقسمين ويحط كل قسم بصحن, فجاب القرصون الصحنين وحطهم وراح وبلش الحجي يوكل فرجع القرصون وشاف الحجة ما بتوكل فبسألها ليش يا حجة ما توكلي مالك؟؟؟
فحكتلوا لا ما في شي بس بستنى بالحجي حتى يخلص عشان أوخذ طقم الاسنان منه...

مرة بقرة انتحرت ليش؟
انقهرت وقالت خلي حليب النيدو ينفعكوا.....

صوص بيرقص في الشارع
شافه ديك وقال له: ما عندك اهل يربوك
قال الصوص: لا تفقيس ماكينات

fatota
03-05-2008, 10:38 AM
جامد طحن

mahmoudlif
06-05-2008, 09:36 AM
Back

fatota
06-05-2008, 12:29 PM
V V V Good

non1o
11-05-2008, 05:29 PM
xD

fatota
16-05-2008, 04:10 PM
xD

والله وحشنى اوى

ashrafelsaed
17-05-2008, 09:39 PM
مره شركت سياحه عملت اعلان طلب رجل للعمل لديه 3 لغات فواحد شاف الاعلان وراحلهم فالمدير

شافه وقاله انت بتتكلم المانى قاله لا طيب بتتكلم انجليزى قاله لا طيب بتتكلم ايطالى قاله لا قاله امال جى هنا تعمل ايه قاله انا جاى بس اقولكم متعملوش حسابى فى الوظيفه ديه

ashrafelsaed
17-05-2008, 09:44 PM
مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

non1o
18-05-2008, 10:16 AM
هههههههههههههه

alluneed
20-05-2008, 09:11 AM
وربنا انا مت من الضحك انا قاعد مش على بعضى xD

واحـــــ ــــد بلديــــ ــــاتنا إشتــــــ ــــرى بطيخــــ ــــه ,,, بيفتحهــــ ــــا طلعلــــ ــــه منهــــ ــــا عفريــــ ــــت ,, فســــ ــــأله شبيــــ ــــك لبيــــ ــــك عبــــ ــــدك بيــــ ــــن ايديــــ ــــك تطلــــ ــــب إيــــ ــــه ؟!!
قالــــ ــــه :- عــــ ــــايز شقــــ ــــه .
راح العفريــــ ــــت رد عليــــ ــــه :- يعنــــ ــــى يــــ ــــا روح أمــــ ــــك لــــ ــــو أنــــ ــــا عنــــ ــــدى شقــــ ــــه هعيــــ ــــش جــــ ــــوه بطيخــــ ــــه !!!! xD lol

alluneed
20-05-2008, 09:12 AM
مــــ ــــره واحــــ ــــد بيشــــ ــــق بطيخــــ ــــه لقــــ ــــاهــــ ــــا قرعــــ ــــه
قالــــ ــــها :- حلقتــــ ــــى إمتــــ ــــى :p

alluneed
20-05-2008, 09:16 AM
مــــ ــــره واحــــ ــــد خنيــــ ــــق كل شويــــ ــــه يروح يخنــــ ــــق صــــ ــــاحب الدكــــ ــــان يقــــ ــــوله عندك جبنه يقولــــ ــــوا أه يقــــ ــــلوا هات بجنيــــ ــــه لنشن
يروحلــــ ــــه تانــــ ــــى :- عنــــ ــــدك مخلل ؟ يقــــ ــــوله أه يقولــــ ــــه طيب هات زاتــــ ــــون

فصــــ ــــاحب الدكــــ ــــان زهــــ ــــق منــــ ــــه راح لبــــ ــــوه بيقلــــ ــــوا ابنك بيخنقــــ ــــنى كــــ ــــل شويــــ ــــه يســــ ــــأل علــــ ــــى حاجــــ ــــه ويــــ ــــاخد حــــ ــــاجه تانيــــ ــــه

قالــــ ــــه يا عــــ ــــم اضربــــ ــــه عندك خرزانــــ ــــه ؟

قالــــ ــــه أه

قالــــ ــــه اضربوا بالخرطوم :d

fatota
20-05-2008, 11:08 PM
هجبلوكو شويه ع سل

fatota
20-05-2008, 11:09 PM
واحد متعود لما يبغى زوجته يطلع الغرفة ويقول لها تعالي وراي وجيبي الالة الكاتبة ( علشان مايفهموا الاولاد ) ...يوم جاي من الشغل وفي باله يسوي مع زوجته ... دخل البيت وقال لزوجته انا طالع الغرفة تعالي وجيبي الالة الكاتبة وبسرعة ... الزوجة مسكينة انشغلة مع الاولاد وتأخرت ..... لما خلصت راحت لزوجها لقته مريح على السرير ...وقال لها خلاص ...... اليوم كتبت بيدي

---------------------------------------------------------

واحد اتهموه بالذكاء ............. طلع براءه

--------------------------------------------------------

fatota
20-05-2008, 11:10 PM
قروي طلب من بنته تجيبله اشرطة فيديو … لما رجعت البنت ودقت الباب … سأل ابوها منو بالباب قالت انا بنتك قال شو جبتي لنا معاك .. قالت له : العار ..(قصدها فيلم العار ) قال : ادفنوها

fatota
20-05-2008, 11:10 PM
واحد منسم حلق صلعة بالموس وحط راسه في سطل موية يبي يشوف من وين التنسيم

واحد راح يبي يشتري تذاكر، قال الموظف: تبي ذهاب وإياب والا ذهاب فقط؟

قال ذهاب واياب ...وهوطالع ..يضحك ويقول لعبت عليهم ابي اروح ولا انيب راجع

------------------------------------------------------

fatota
20-05-2008, 11:11 PM
لبناني سكن جنب قروي ... جاء القروي له وقال: أقول ياجارنا ترى فنجال قهوتك عندنا.... قال اللبناني: إيوه.. إيوه يمكن واحد من البزورة رماه عليكم وإلا حاجة

واحد محشش ......يطالع في واحد فوق عينه حبة خال..... ويقول له : بالله عليك هذي عين والا غين ؟

fatota
20-05-2008, 11:11 PM
واحد قروي .. ركب مع تكسي، ركب زوجته قدام علشان السواق ما يناظرها بالمراية

عجوز في محو الأمية.... سألتها المدرسة: أعطينا جملة فيها إدغام بغنة ؟ قالت: عمن يعميك

واحد قصير...... اهله مايخلونه يدخن في البيت ؟؟؟ يخافون يحرق الفرشة

fatota
20-05-2008, 11:12 PM
لاعب منحوس سجل هدف ، لما عادوه بالحركة البطيئه ، طلعت الكوره كورنر

-------------------------------------------------------

عجوز نبت لها ثالول في راس خشمها ...... فرحت ؟ تحسبه حبة شباب

واحد كسول ....جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه .....قال له الحلاق ...شعر ولا دقن ...قال الكسول دقن ...قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر

fatota
20-05-2008, 11:12 PM
شباب يدرسون في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ..... واحد منهم جلف قال : انا اعلمه .... راح للي مات ابوه ..... وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ..... قال الجلف : افلقني ان شفته مرة ثاني

قروي مع زوجته يوم تزوجوا راحوا يقضون شهر العسل ، وهو جالس معها على البحر لقاها سرحانة ، قال لها : وشفيك سرحانة عني ؟ قالت : اتخيل لو ان البحر مرق وش يكفيه من لحم !! ؟؟ قال : لاوانتي الصادقة ، قولي من وين يبي يجيبون خبز علشان يغطون ؟

fatota
20-05-2008, 11:13 PM
اثنين راجعين بالسيارة من السفر وقفوا عند محطة بنزين نزل السواق عند البقالة وراح الثاني لدورة المياه اشترى السواق حبتين ببسي وركب السيارة ومشى ..... ثاني يوم ...اتصل عليه أهل خوية ... قالوا له : وين فلان ما رجع معك ؟ قال : وانا اقول الببسي الثاني منهو له

قروي راح للطبيب... بعد ما كشف عليه قال له: لازم تحلل الدم والبول...... قال القروي : إيه..... الله يحللهم ويبيحهم

أحول...... سجل في الجيش ...... حطوه في قسم القصف العشوائي

fatota
اثنين ساكنين في خيمة وراقدين على ظهورهم بالليل ناظر الأول للسما وقال للثاني وش تشوف ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال هذا وش يدل علية ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في هالكون . قال الأول هذا يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

قروي قال له ولده : يبه رخصتي انتهت .... قال : اكيد من كثر دورانك في الشوارع

قروي رايح يعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: وات إز ذس ؟ ... قال القروي: ذس إز ... تش ... أح

fatota
فيه اثنين لونهم اسود تضاربو.....طلعت ريحة كفرات

واحد متعود لما يبغى زوجته يطلع الغرفة ويقول لها تعالي وراي وجيبي الالة الكاتبة ( علشان مايفهموا الاولاد ) ...يوم جاي من الشغل وفي باله يسوي مع زوجته ... دخل البيت وقال لزوجته انا طالع الغرفة تعالي وجيبي الالة الكاتبة وبسرعة ... الزوجة مسكينة انشغلة مع الاولاد وتأخرت ..... لما خلصت راحت لزوجها لقته مريح على السرير ...وقال لها خلاص ...... اليوم كتبت بيدي

fatota
20-05-2008, 11:14 PM
واحد عنده بيتين ... واحد ساكن فيه والثاني احتياط ... تعرفون ليش !!؟ ... علشان اذا احد قال له يخرب بيتك ......... يروح يسكن في البيت الثاني
واحــد حـــب ...... طــحــنــوه
صاحب محل دخلت عنده وحده حلوه .... وكل شوي تقول له : بكم هذا حجي ... بكم هذا حجي .... اخيرا طفش منها قال : شوفي انا ماحجيت لكني اخذت عمرة .. علشان كذا تـقـدرين تـقــولي .... ياعــمــري
فيه قرية وفيها حفـرة .... كل يوم يطيح فيها قروي ..... واحد يلحقون عليه ... والثاني يموت ... فاجتمع القرويون علشان يبحثون عن حل ... واخيرا اتفقوا على انهم يتخذون حل عاجل من احد ثلاثة حلول ... يشترون سيارة اسعاف ويحطونها جنب الحفرة ... او يبنون مشتشفى جنب الحفرة ... او يدفنون الحفرة ويحفرون بدلا منها وحدة جنب المستشفى
ولد يسأل ابوه .... هل الحب اعمى ؟؟؟ رد عليه ابوه .. وقال : شوف امك وانت تعرف
فيه قروي ينام جنب الدرج ... ليش ؟؟؟ علشان اذا طلعت روحه ... يطلع يجيبها
فيه قروي لما ينام يحط الساعة في الدولاب ويقفل عليها ... ليش ؟؟ يخاف تلدغه عقاربها
عجوز راحت للمستشفى مع ولدها ... كشف عليها الطبيب وقال : امك تعاني من الوحدة ... ولازم تزوجها واحد عمره خمسين ... وهم طالعين تقوله امه : شفت وشلون ياوليدي ؟؟ لكن الله يعينك ... وان كانك مالقيت واحد عمره خمسين ... شفلك اثنين من ابو خمسة وعشرين

fatota
ديك مزكم ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جامع دجاجه مثلجه
علبة مرندا تصيح في الشارع .... ليش ؟؟؟؟ واحد فتحها وشرد
واحد جاء الى جده لقيه يطلع في الروح .... لحقه بسكين

fatota
فيه اثنين راحو مع بعض ....... جاء بعض وخلاهم لحالهم
-----------------------------------------------------
فيه واحد راح للشيخ يفسر له حلم وقال : انا حلمت اني لابس بدلة لونها بني فاتح وجالس في مكان فيه عشب قال الشيخ : تفسير الحلم ..... انك ثور الله في برسيمه
في محامي رفع قضية .... طاحت عليه
طالب سأل الاستاذ ... هل القمر له رجول ؟ ..قال الاستاذ ( لا ) .. من قال لك هذا قال الطالب : أسمع والدي في أخر الليل يقول : أرفع رجلك ياقمـــر
عجوز طاحت ..... قالت : احسن
فيه واحد راح لراس الشارع ...... لقاه اصلع
فيه واحد احول راح يستقبل ابوه في المطار ...... حب الشنطة وشال ابوه
----------------------------------------------
فيه واحد جا ولده من امريكا وسأله ياولدي وش اغرب شي شفته هناك قال الولد : شفت مكينه يدخلون البقره من هنا تطلع سجق من هناك .....قال الأب : هذي عارفينها من زمان ... بس اللي ماتعرفه اللي تدخل فيها السجق من هنا يطلع ثور مثلك من هناك
واحد يحب يشرب القهوه في الحمام ليش ....... يحب يشربها على الريحه
----------------------------------------------
فيه واحد محشش كان يسوق السيارة وقف عند نقطة تفتيش قال له العسكري : لو سمحت اوراق السيارة ...... قال المحشش : أي حشيش اللي تتكلم عنه

fatota
20-05-2008, 11:15 PM
فيه اثنين ركبوا سيارة ........ واحد ساق ......... واحد فخذ
اثنين دخلوا الملعب ....... واحد شاة ......... واحد عنز
واحد دخل الملعب معه ملعقه......... ليش ؟؟ يبي يحرك اللعب
فيه كابتن طيارة قالوا له وقع ......... قال ماانتهى الدوام
فيه واحد تطاقت حرمته مع الشغاله ........ حط كل وحده في بيت
نملة تزوج أم أربع و أربعين ما توفق معها ....ليش ؟؟.... ما عرف اي رجل يرفعها
واحد جا له ولد و صار عمره خمس سنين و ما يتكلم ...... في يوم الولد تكلم .... و قال : خالو....ثاني يوم ..... مات خالو .... بعد اسبوع .... قال : اخوي ...... ثاني يوم ..... مات اخوه ....... و بعد اسبوع قال : بابا ..... الاب كتب وصيته على اساس انه بيموت ثاني يوم ....... مات جارهم

fatota
20-05-2008, 11:15 PM
في واحد نام متأخر ........ فاته الحلم
ميكانيكي أشترى سرير ....... نام تحته
واحد حلم انه معزوم .... و قاعد ياكل في العزيمة .... يوم قام من النوم ....... واذا هو ماكل نص المخدة
فيه خروف راكب بحوض السيارة ويرفس ... ليش ...؟ يبي يركب بالغمارة قدام
لماذا اليهود يخافون من ليلة الدخلة ؟؟..... لأنه يكون أولها .......حماس .... واخرها فتح

fatota
20-05-2008, 11:16 PM
نكته اخذت حكم سجن مؤبد ..ليه؟..علشانها موتت واحد من الضحك
اثنين في السجن محكوم عليهم اعدام ... واحد منهم حسود جدا .. في يوم الاعدام يسألوا الاول عن امنيته الاخيرة .. قال : اشوف امي . سألوا الحسود عن امنيته الاخيرة .. قال : صاحبي مايشوف امه
مرة..حمار و هدهد..إتفقوا إنهم يسافروا با لطيارة...وهم في الطيارة يقوم الهدهد يكبس على زر جات المظيفة..قالت له شو بدك...قال لها الهدهد أدلع..وسواها الهدهد مره ثانية وثالثة بنفس الحركة...الحمار عمل مثل الهدهد..إشتكت المظيفةا لى الكابتن قالت فية إثنين بيعاكسوني قال لها ..إ فتحي الشباك وإرميهم...لما رمتهم المظيفة..الهدهد يقو ل للحمار بتعرف تطيرقال الحمار لا ...قال الهدهد لما إنك ما تعرف تطير تدلع ليش
أثنين محششين..واحد قال الأربعاء يوافق 15؟..الثاني قال لوضغطنا عليه يوافق كم
عربجي ضرب خكري جدا . قام الخكري فزّع 100 خكري وراحوا لم بيت العربجي و طقو عليه الباب و يوم طلع عليهم قال الخكري شايف اخوياي كلهم يكرهونك
فية ثلاثة من الجنسية الاسيوية في الخليج يبو يكتبوا ذكريات على جدار :كتبوا ذكريات ثلاثة نفر
فى اربع عجايز ركبو مع سواق تكسي يبو يروحو لمدينة ثانية ركبو مع السواق وبعد كل 10 كيلو يوقفوا السواق وينزلو يشخوا(يتبولو) وقبل المدينة ب 30 ك سالوالسواق كم باقي على المدينة رد عليهم وقال:في باقي ثلاثة شخ
ثلاثة أخوان نا يمين في غرفة ومشغلين المروحة علي رقم خمسة...دخل أبوهم بالعصا وقال يا كلاب ثلاثة والمروحة على خمسة
هندي نسي يزيت راسة خبط
فيه أسد أكل عجوز أعجب بطعمها لماذا؟لانها تــقـــرمــــش
واحد طلع ولده من الاوائل,,,, شفره (سوا له تشفير )مثل القنوات الفضائية
مدرس لغة عربية طاح ولده رفعه بالضمه

Eminem
21-05-2008, 03:33 PM
lol shkra 3la al mwdoo3 al gaamed dah w alf shkr 3la al nokt

fatota
23-05-2008, 02:03 PM
العغو انتظرو المزيد

fatota
23-05-2008, 02:15 PM
مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط

واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

مهندس زراعى ظبطوه بيبرسم مع الأرانب

مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
مره واحد بلدياتنا دخل خلاط الأسمنت طلع منه قال والله منش داخل الملاهي تاني

fatota
23-05-2008, 02:15 PM
مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر

واحد بلديتنا خلع العمة فقد الذاكرة

أبو العربى قابل الوله أينو وقاله مش تباركلى أناهجوز البت سعاد قاله ياراجل ديه متنفعكش قاله ليه قاله ديه بورسعيد كلهامشيت معاها قاله يا راجل هى يعنى بورسعيد كلها أد أيه!!!!
واحد حب يصطاد ارنب - قلد صوت الجزر

fatota
23-05-2008, 02:16 PM
واحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت فراح الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد عية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

fatota
23-05-2008, 02:16 PM
مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

واحد مسطول كل ما يجي يشنقوه ، الحبل ينقطع نظر للسجان وهو متغاظ وقال له احنا جايين ننشنق ولا جايين نلعب

مرة اتنين مساطيل قاعدين فالاول بيقول للتاني هو النهاردة السبت ولا الاحد قام التاني قائل له لا الاتنين ....قام الاول قاله.... جايين مع بعض

fatota
23-05-2008, 02:17 PM
واحد مسطول بيسال صاحبه المسطول ايه اسماء اخوتك الشباب؟ قاله:كلهم محسن الا ادهم اسمه تامر

مره واحد بيحشش بيقول لصحبه امبارح جيت اسحب نفس قالوا لى ملكش رصيد

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشةاوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوء بكرة وانتي

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخد اد ايه فرد عليه الاستعلامات وقاله ثانيه قاله السكران طب شكرا

fatota
مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان جرى وراة فعدت عربية بسرعة فرمت القط.. والفار اغم علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هو انا كل ما اسكر اعملى مصيبة)

مرة واحد مسطول وقف تاكسي كان سواقه برده مسطول قاله تاخد كام وتوديني فين قاله هات اللي تجيبه وانزل هنا

واحد مسطول راح مطعم وقال لصاحب المطعم سندوتش طعمية من غير سلطة.. صاحب المطعم كمان مسطول قال له من غير سلطة ايه؟ قال له : من غير سلطة قوطة - صاحب المطعم : ماعنديش سلطة قوطة اعمله من غير سلطة طحينة؟؟؟

مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار - 100 مصروف بيت -200 حشيش وفجاة وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوة بوليس فراح مقطع ال200 جنية حشيش

fatota
جماعه صعايده وجماعه فلاحين قاعدين بيحششوا البوليس كبس الفلاحين جريوا والصعايده استخبوا فى البوكس

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟

مرة واحد مسطول جه يخرج من العربية لقى الدنيا بتمطر راح خارج من الباب التانى

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى .

fatota
23-05-2008, 02:18 PM
نملة ماشية على حرف كوب عصير فراولة فقالت : ياه اخيرا شفت البحر الاحمر

. واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية
• مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين

• ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

• هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه

• زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

• مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

• تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

fatota
• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

• سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

• واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ....

• اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

• محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

• واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

fatota
واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

• واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور

• بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

• واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر

• ,احد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله: سيبه يستاهل

• اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

fatota
ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

• بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

• بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ي***ج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا !!

• واحد قال لأبنه: نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل،... رد الواد على أبوه : نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

• واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

مره واحد راح يشترى بكته بانجو بعشرة جنيه الحكومه طبت على المكان الى هوة فيه راح رامى العشره جنيه

مرة واحد مسطول أحول |، جه يعيط قام ريل

واحد رخم نزل الشارع وقف قدام عمود ... قالوه عديني

fatota
23-05-2008, 02:19 PM
ظبطو ابلديات بيشمو اسمنت ابيض

مره واحد مسطول ماشي مع حبيبته في نص الليل فاشفت ابوها فقالت يالهوي بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكي

مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقل ابنة قوم افتح لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح لامك

كان فية واحد مسطول بيدق في عمود النور المضيئة للشارع فجاء مسطول اخر وقال لة اية محدش فتحلك الباب ثم نظر الى الأعلى وقال لة (اى للمسطول الأول)دق بقوة الظاهر انهم ساكنين فوق السطوح

اتنين مساطيل اتخانقوا الحشيش يخلى الواحد يشوف التانى اتنين ولا تلاتة راحوا للمعلم يسالوة قالهم دة حسب الصنف وانتوا بأة جايين انتوا السبعة تسالونى

مره واحد راح للسوبر ماركت قله عندك معلبات رد عليه ايوه قله طاب ادينى علبة كبريت

fatota
23-05-2008, 02:19 PM
واحد مسطول دخل محل فول وصاحب المحل كان مسطول فالزبون بيقوله لوسمحت سندوتش فول من غير سلطه قاله صاحب المحل من غير سلطة قوطه ولا طحينه قاله من غير سلطة قوطه قاله صاحب المحل مفيش سلطة قوطه اعملهولك من غير سلطة طحينه

محشش نائم جت امه تصحيه في الصباح قالت قوم يا ولدي الشمس طلعت قال دخليها وقفلي الباب

OLD_NMS
02-06-2008, 12:47 AM
والله انا ندمان اني مدخلتش الموضوع ده من زماااااااان
بصراحه الكل حط شويه نكت اصلي
الحق يتقال النكته بتاعت البطيخه انا من كتر الضحك
عنيا دمعت
والف شكر للجميع ويا ريت المزيد

fatota
09-06-2008, 03:19 PM
انتظرونا نحن نقدم الافضل A0+non1o

OLD_NMS
09-06-2008, 06:01 PM
ايه انتظرونا دي
انتم هتعملوا بطوله فيلم يتري من انتاجد السبكي ؟

_moon_
09-06-2008, 06:17 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على الموضوع

asheri
14-10-2008, 05:49 AM
الموضوع داه نام لييييييييييييييه في النكت يا ناس من الواضح ان النكت خلصت

Eric BliZzarD
16-10-2008, 07:54 PM
النكت جمدا الواحد كان نفسو يدخك من زمان

ملك الاحسيس
22-10-2008, 04:28 PM
goooooooooooooooooooooooooooooooooood thxxxxxxxxx :D:D:D

karam_love2008
23-10-2008, 12:19 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
thx ya basha 3al alnokt

asheri
24-10-2008, 08:23 AM
^^ بنقول فين النكت مش تدخل وتقول شكرا !!

fatota
24-10-2008, 07:51 PM
بس كده خد دول يا عم ولا تزعل

fatota
24-10-2008, 07:54 PM
1- اصطحب أحمقان وبينما هما يمشيان في الطريق يوما قال أحدهما للآخر تعال
نتمنى . فقال الأول أتمنى ان يكون لي قطيع من الغنم عدده 1000 وقال الآخر
اتمنى أن يكون لي قطيع من الذئاب عدده 1000 ليأكل أغنامك ، فغضب الأول
وشتمه ثم تضاربا ، مر جحا وسألهما فحكيا له قصتهما وكان جحا يحمل قدرين
مملوءين بالعسل فأنزل القدرين وكبهما على الأرض وقال لهما اراق الله دمي مثل
هذا العسل إن لم تكونا أحمقين
-----------------------------------------
2- في بحار أمي (جاهل ) وبيطلع نزهة بالسواح وفي مرة من المرات ركب معه
سائح متكبر ويقول للسائح هل تعرف شيئا عن العلوم ويرد البحار لا ، فيقول له
نصف عمرك ضائع وتكرر هذا عدة مرات وفجأة غرقت المركب فقال البحار
للسائح هل تعرف السباحة فأجاب السائح بلا فقال البحار كل عمرك ضائع

3- بخيل واقف فى البلكونة... ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا ... قاله:
يا ابن ال*** بابه واحده كفاية.

4- قال بخيل لأبنائه : من ينجح منكم سأريه سيارة الأيس كريم.
5- امراه بخيله قالت لولدها يامحمد روح اشتري ثلاثه رغيف واحد لي وواحد
لوالدك وواحد ليك وبعد ما راح الولد لشراء الرغيف طلعت الام من البلكونه
وقالت يامحمد رجع الرغيف الثالث ابوك مات.
6- بخيل يوم مات لقوا وصيته ( انا متسبح لا تغسلوني )

7- بخيل اخذ ولده الى السوبر ماركت، اخذ الولد بسكوت وشوكلاته قال يابابا
احبه قال الاب بوسه ورجعه.
8-كان أحد البخلاء على فراش الموت واخذ يسأل عن أبناءه، أين محمد ؟ قال
محمد: نعم يا أبي... وأين محمود ؟ رد محمود باكيا، انا هنا يا ابي... الأب: ما
هذا انتم الاثنان هنا، اذا من يقف في المصنع ؟!
9--بخيل اتزوج بخيلة جابوا بنت سموها حصالة.

10-اشترى رجل بخيل ثلاث برتقالات، قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها، قطع
الثانية فوجدها متعفنة فرماها، فأطفأ النور وقطع الثالثة وأكلها.

11-قال الطبيب للبخيل: خذ من هذا الدواء أربع ملاعق كل يوم. فرد البخيل: لكن
يا دكتور لا يوجد عندي إلا ملعقتين فقط! فما العمل ؟

12- البخيل: حظي سيئ!! الصديق: ولماذا ؟ البخيل: لأن الصيدلية التي بجوارنا
أعلنت عن تخفيضات وليس فينا أحد مريض.
13- تراهن بخيلان على من يبقى تحت الماء أكثر من الآخر يدعوه للعشاء...
فلم يخرج أحد منهما حتى الآن.
14- مرة بخيل طب في حفرة فتجمع عليه الناس علشان يساعدوه... المهم انه
في الاخير ما كان راضي انه يطلع فجاهم واحد و سألهم عن هذا الشخص البخيل،
قالوله احنا قاعدين نقوله اعطنا يدك اعطنا يدك وهو رافض. قال بسيطه... خذ
ايدي... فطلع البخيل.
15- انزلقت سيارة تاكسي على منحدر شديد فصاح السائق برعب: لا أستطيع
ايقاف السيارة فرد الراكب البخيل: أوقف العداد بسرعة.
16- أعطت إمراءة بخيله ابنها ريالاً وقالت له: أذهب واشتري خبزاً... لكن يا ويلك
اذا ضاع الريال منك. و في الطريق للمخبز شاهد الولد سياره تصدم أبوه... فذهب
مسرعاً إلى أمه البخيله وقال لها: امي امي .. الحقي .. أبي صدمته سياره!!
فقالت: اوووه .. بسيطه .. ظننت أن الريال قد ضاع منك.

------------------------------------------
17-اجتمع ثلاثة من البخلاء وقرروا التبرع بجزء من مالهم بعدما كثر كلام
الناس عليهم. قال البخيل الأول: سأرسم دائرة على الأرض وأرمي المال في
السماء فالمال الذي يسقط بداخلها لي والمال الذي يسقط خارجها للفقراء!! قال
الثاني: أما أنا فسأرسم خطاً على الأرض وأرمي المال في السماء فالمال الذي
على يمين الخط لي والمال الذي على شمال الخط للفقراء!! فقال الثالث ( وكان
أشدهم بخلاً): أما أنا فسأرمي المال في السماء فالمال الذي يسقط على الأرض لي
والمال الذي يبقى في السماء فللفقراء
18- في مرة واحد نذل راح عا المقابر وحط شريط الحياة حلوة

19- في عجوزه راحت الغابه شافها الاسد قالتلو لا تاكلني ؟قالها لا تخافي ما اكل
نواشف

20- واحداخذ الدواء قبل ميعاده ليش؟؟؟ علشان يفاجئ الجراثيم

21- فيه شى اسود يمشى على الجدار ويقول : ميووو...ايش يكون؟؟؟ غراب
بيستهبل

22- فيه نقطة زرقا على الحيطةايه هي ؟؟؟ نملة لابسة جينز

23- واحد نذل اختلف مع ابوه طلع من البيت وكتب عليه هنا مقر طالبان

24- بخيل بنى مـسـجـد شـاف الناس اللي بيدخلوه كثير قـلـب
الـمـسـجـد مـطـعـم

25- اسد و*** اتفقوا ان كل واحد يضرب الثاني علي قفاه بدأ ال*** وضرب
الاسد ولما جاء الدور علي الاسد ال*** جري والاسد بيجري وراءه الاسد سال قرد
بيقرا الجريده مشفتش *** جري من هنا رد القرد وقال ال*** الي ضرب الاسد
علي قفاه غضب الاسد و قال الله يخرب بيوتهم هي لحقت تنزل في الجرايد.

26- مرة واحد قروي لقى الفانوس السحري دعك الفانوس العفريت جاله
تسلخات

27- مجانين حط لهم الدكتور أغنيه ... قامو يرقصون الا واحد !! قال له
الدكتوور ليه ما ترقص قال اصل انا العروسة

28- فيـــــــه شايــــــب مسوي عملية تجميل قام الصبح يبكي
ليش ؟؟؟؟؟؟ لانــــــــه تاخر على الروضــــــــــــه

29- بخيل اشترى نصف كيلو تفاح عض التفاحة الاولى لقاها مسوسة والثانية
كذلك طفا الكهرباء واكل التالتة

30- مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى
طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه
بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه
يصغرها 10 سنين جلها الحصبه ماتت

fatota
- مرة ديك بقول لفرخة تتجوزيني عرفي قلتلة ده بابا يدبحني
32- مهندس كمبيوتر، حلل دمه، طلعت فصيلته hp
33- *** شوارع مر من جنب مخفر شرطة شاف *** بوليسي قال آخ لو كملت
تعليمي

34- مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك
حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله
خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي
35- واحد بتاع فيديو جيم مات كتب علي قبره جيم أوفر
36- مرة واحدة ست بتقول لجارتها الحقيني يا أم محمد بعت جوزي يجيبلي
ملوخية راح مخبوط بأتوبيس ... يالهوي وعملتي إية .. عملت بامية وامري لله

37- واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة
38- في مجموعة بخلاء مشوا على الكورنيش لقيوا لوحة مكتوب عليها منطقة
قروش قاموا كلهم نطوا في البحر
39-خبيث دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل
الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج
ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم
الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال
له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم
على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الخبيث قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول لو سمحت.
40- طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت
السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و
لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك 22- 12

41- واحد قال لخطيبته أنتي لبن أنتي قشطة أنتي حليب أو أقلك ؟ أنتي البقرة
كلها
42-غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه .... دخل يسأل
هي ضد الماية ؟؟

43- اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب
44- واحد رخم قرصه ثعبان قعد يضحك يضحك الثعبان قاله مالك بتضحك ليه
دانا قرصتك قاله اصلي أنا عندي الايدز . 24-12
45- كان أحد البخلاء متضايقاً وحزيناً ، فسأله زميله : ما بك ؟
فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من أسنان مشطي .وأنا أريد تسريح شعري .
الزميل : ألا يمكنك استخدام المشط دون هذه السنة ؟
البخيل : لا ... لأنها كانت السنة الأخيرة !!!
46- مرة كان في أرنب مريض وراسه يوجعه فقالت السلحفاة له انا راح اجيب
لك بندول وبالفعل طلعت. ومر الوقت والارنب مريض ساعة ساعتين ثلاث خلص
اليوم وفي اليوم الثاني صحا الارنب من النوم والسلحفاة لسة ما رجعت فطلع
يتحرى وشافها توهها على بعد 100 متر فصرخ عليها وقال انا الغلطان اللي
اعتمد على مثلك فردت السلحفاة" احترم نفسك ولا ماني رايحة 5-1-2004
47- مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام
عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين ووما كنش بيرد عليهم فالما خلص
الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع
المعزة هههههههه
48- جماعة صعايدة بيلعبوا كهرباء على الطريق السريع اللى تخبطه عربية
يطلع برة
49- مرة تلاتة صعايده راحوا محطه القطار لقوا القطر ماشى اتنين منهم طلعوا
يجروا ورا القطر و التالت واقف يضحك عليهم .
الناس ساءلوه بتضحك ليه قالهم اصل انا اللى مسافر والاتنين التانين جايين
يودعونى
50-صعيدى راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاة خلع عصاية
الفتيس
سالة لية خلعتها
قلة شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك علشان متتعبش
51- مرة اثنين ساكنين فى ناطحات سحاب لكن المصعد كان معطل فطلعوا على
رجليهم فوصلوا الى الدور 99 فقال واحد للاخر عندى خبرين الاول حلو والثانى
وحش الحلو ان احنا وصلنا الى الدور 99 والوحش ان العمارة مش بتاعتنا
____
52- صعيدي عندو أرق مش قادر ينام صحبو قالو عد لغاية 500 بدأ يعد ولمن
نعس راح غسل وشة وجا يكمل للـــ 500

- تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه
54- واحد بلدياتنا كان قائد فى الجيش و قدامه أربع صفوف عساكر ....واحد
من العساكر عطس..القائد سأل أول صف مين اللى عطس محدش رد فتح عليهم
النار قتلهم كلهم
و بعدين سأل الصف التانى مين اللى عطس محدش رد ..راح فاتح النار عليهم
....و إدور على الصف التالت قام واحد خاف و قاله انا اللى عطست ياباشا...قاله
القائد يرحمكم الله
55- سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
56- مرة واحد مسطول آل لواحد مسطول تاني يلا نسرق العمارة دي فرد التاني
:نوديها بعيد الأول علشان محدش يوشفنا وبعدين ألعوا هدومهم وحطوها وراهم
وأعدوا يزؤواوبعدين جه حرامي وسرق هدومهم فواحد بص وراه ملآش الهدوم
فأل للتاني كفاية كده إحنا بعدنا أوي
57- مرة واحد ظريف عاش في الدور.واحد أظرف منه عاش في الدور اللي فوقه
مرة واحد ظريف عاش في الدور.واحد أظرف منه عاش في الدور اللي فوقه

58- مره واحد فتح التلاجه شاف الجيلي بيرتعش قال له متخافش حشرب ميه

59- مرة صعيدى راح يكشف على ابنة الدكتور
غاب نصف ساعة و رجع قال لة البقية فى حياتك رجع الولد لابوة لآلآلآ يا با ه انا
ممتش
قال له اتنيل على عينك هتفهم احسن من الدكتور
60- مرة واحد عداه العيب خد اللي بعده.

fatota
- مرة واحد دماغه لفت قابلها من الشارع التاني.

62- واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و ضهر.

63- مدير مدرسة عمل فرح وزع على المعازيم أرقام جلوس.

64- واحد شحات راح لواحد عجلاتي قال له أعطيني مما أعطاك الله، قال له
العجلاتي خد لك لفة.
65- مدرس جغرافيا جاب لمراته هدية سلسلة جبال. 31-12
66- واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.
67- مرة اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا قدام نشرة الأخبار في التليفزيون
فنشرة الأخبار طولت، راح الأول قال للثاني: هيه ليه نشرة الأخبار طولت النهاردة
كدة؟ رد عليه الثاني و قال: معلش أصل شكلها كدة النهاردة آخر حلقة.
اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.
68- مرة سواق تاكسي قابل واحد مسطول قال له تاخد كام و توديني فين؟؟
السواق رد عليه و قاله: هات اللي تجيبه و انزل هنا. 12-2-2005
69- مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي
خلتني أستحمى مرتين.

70- مرة سواق تاكسي داس بنزين موته. 3-1-2004
71- مرة سواق تاكسي داس فرامل فعصه.

72- واحد بلدياتنا عاوز يفسح عروسته في شهر العسل، فسحها في منحل.
73-مرة واحد تعب من المشى طلع يجرى
74- تلاتة بيحششوا حصل كبسة عليهم اتنين هربوا والتالت استخبى في البوكس
75-واحد بلديتنا راح امريكا لقى كل الشباب لابسين تشيرت مكتوب علية سفن
اب كوكاكولا - بيبسي
راح كتب على الجلابية عصير قصب
76-دكتور عيون قاعد مع خطيبته في حديقه الاسماك معاه ورده قالها شايفه
الورده دي يا حبيبتي قالت له ايوه فرجع ايده لورا شويه وقالها طب وكده
77- في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه
من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف
التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: اعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا
78- واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على
أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة
التاني قاله أنا غلب حماري
الأول قاله: الدولة هي قطر ولما تحط نقطة حتصير قطز
التاني قاله هو قطز عالم ذرة؟؟؟؟؟
فرد عليه الأول يعني هي قطر دولة أوروبية؟؟؟؟ 17-1--26-2-2005

79- مرة واحد متجوز عنده دولاب قافلة 20 سنة والمفتاح معاه هوه بس,
مراته هتجنن وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح.
مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه وبيضتين.
لما رجع سالته ايه حكاية البيضتين قالها بصراحه كنت كل ماخونك أحط بيض في
الدولاب الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس مش مهم وسالته طب
والعشرين الف جنيه
قالها كنت كل ماجمع كرتونه ابيعها
80- واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة
81- مرة حلاق و ابنة بيتفرجوا على متش كورة فقال المذيع :وشطها بمشط
رجلة و جت فى المقص فقال ابن الحلاق : بابا دول بيلعبوا فى العدة
82- مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر
83- زوجه خوافه قوى كل يوم وهيه نايمة جنب جوزها تقولهاالحق يا عبده أنا سامعه صوت فى حرامى فى البيت جوزها تعب قوى مش عارف ينام وكل يوم على كده
قام قلها ياستى ماتخافيش الحرامى لما بيروح يسرق ما بيعملش صوت تانى يوم
صحته من النوم الحق يا عبده أنا مش سامعه صوت فى حرامى فى البيت
84- مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو
85- كمسري أبوة مات ماشى في الجنازة يقول يا حضرات الجنازة فاضية آدام
86- واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها
87- مرة واحدة ست ماشية في جنازة جوزها عمالة تنوح عليه اتنين كانوا ماشيين في الجنازة واحد بيقول للتاني تراهني إن الستات دول ما يصدقوا ازواجهم تموت و ينسوهم قالوا ازاي ام راح ماشي وراها و عمال يقول اه يا حلو يا مسمسم لو الواحد يعرف عنوانك بس ما كانش يسيبك راحت الست ماشية في الجنازة تنوح و تقول اه يا جوزي يا اللي كنت مستتني و مجوزني في شقة برحة في 3 شارع
النسيان الدور الثالث شقة 5 اه يا جوزززززززززززززززززي
88- في واحد دلوع اوي, دخلوه اهله الجيش , سأله القائد : تعمل ايه لو قابلت العدو
... قال : ارمي السلاح في وشه و اقولوا اكرهك اكرهك اكرهك
89- تلاته عمالين بيحششوا فى مزرعه فراخ طب عليهم البوليس استخبوا فى تلات شوله جه الظابط شاط الشوال الاول برجله قام الحشاش الاول عمل نفسه بط و قعد يكاكى راح الظابط سابه و راح عالشوال التانى و شاطه قام الحشاش اللى
جوه قعد يدن و يقلد صوت الديك الظابط سابه و راح عالشوال التالت برضه شاطه
برجله الحشاش التالت متكلمشى..شاطه تانى بس بالجامد برضه متكلمش قعد
الظابط يخبط فيه طلعله الحشاش يقوله بطاطس بطاطس انت مبتفهمش
90- واحدة فافى راحت لمصنع من مصانع تعبئة الالبان وشافتهم وهم بيحلبوا البقر
فسالتهم طب والبقر الفاضي بتعملوا فيه ايه.

fatota
24-10-2008, 07:55 PM
- مرة واحد نزل محطة الرمل رجله غرزت
92- شرطي مرور خلف واد بيتكلم بالاشارة

مرة واحد راح الجهاديه طلع من الجهة التانيه
93- مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟ رد عليه وقال له : درة يا بيه..... فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف........ وراح عمله غرامة 1000 جنيه.... راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له بأكلهم علف يا بيه فقال له المفتش انت ايه يا أخي انت ما بتفهمش دي بتاكل درة وعمل له
غرامه 1000 جنيه وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني وقال له
المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل
كتكوت جنيه وهو ياكل اللي هو عايزه
94- واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه
فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....
طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة
فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام

95- واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه !؟
,,,,,, الراجل : اسمه اشرف
96- بخــيل وقع فى حفرة ، فتجمع عليه الناس علشان يساعدوه ... المهم انه في الآخر ما كانش راضي يطلع ، فجاهم واحد و سألهم ايه اللى بيحصل ؟ قالوله احنا
قاعدين نقوله هات ايدك هات يدك وهو رافض، قال بسيطه ، راح عند البخيل وقال
له خذ ايدي ................فطلع البخيل
97- كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك
للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه
أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و
قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب،
عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك
طويلة ليه
98- فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة
دى؟ قالت دى صورتى و انا صغيرة
99- مرة واحد حب... كلته الفراخ
100- مرة اتنين ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه
طوبة وطلع يجرىىىىىى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال
له مش بتجري ليه؟ قال له واجري ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

fatota
24-10-2008, 07:56 PM
اشطه

asheri
28-10-2008, 02:47 AM
Gamed walahey gamed yabney

fatota
02-11-2008, 10:04 PM
just if you want more just say morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrre

mohamed_yousri_2
04-11-2008, 02:14 AM
marra wa7ed etnean talata :) hahahaaaaaaaaaaaa

MIDOSOFT2009
04-11-2008, 03:46 PM
ههههههههههههههههه loooooooooooool

RJIRAYA
07-11-2008, 11:40 PM
[QUOTE=fatota;161585]مره واحداشترى كتكوت وراح البيت وسابو و دخل نام ولما صحى لقى الشقه مألوبه و الكتكوت واقف فوق الثلاجه
فا شك فى الكتكوت وراح حطو فى قفص حديد وراح الشغل ولما رجع لقى القفص متفترك والشقه مألوب عليها وطيها فخد الكتكوت وراح للراجل الى اشتراه منه والو يا عم الكتكوت ده مدغدغلى الشقه فألو عايز تخليه محترم وديه الصحرا وسيبه 10 ايام فراح وداه الصحرا وسابو ومشى ولما رجع بعد العشره ايام بص شاف الكتكوت نايم على لاارض و باصص للسما ففرح وراح اول ها خلاص هديد ام الكتكوت بصصلو وى اول اعد يا رحمك انا عامل كمين للصقر................................وشكرا[/QUO

@Fl@shZero@
08-11-2008, 11:50 AM
[quote=fatota;161585]مره واحداشترى كتكوت وراح البيت وسابو و دخل نام ولما صحى لقى الشقه مألوبه و الكتكوت واقف فوق الثلاجه
فا شك فى الكتكوت وراح حطو فى قفص حديد وراح الشغل ولما رجع لقى القفص متفترك والشقه مألوب عليها وطيها فخد الكتكوت وراح للراجل الى اشتراه منه والو يا عم الكتكوت ده مدغدغلى الشقه فألو عايز تخليه محترم وديه الصحرا وسيبه 10 ايام فراح وداه الصحرا وسابو ومشى ولما رجع بعد العشره ايام بص شاف الكتكوت نايم على لاارض و باصص للسما ففرح وراح اول ها خلاص هديد ام الكتكوت بصصلو وى اول اعد يا رحمك انا عامل كمين للصقر................................وشكرا[/quo

هههههههههه اقسم بالله نكتة زى العسل تسلم يا باشا

@Fl@shZero@
08-11-2008, 11:57 AM
- مرة واحد دماغه لفت قابلها من الشارع التاني.

62- واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و ضهر.

63- مدير مدرسة عمل فرح وزع على المعازيم أرقام جلوس.

64- واحد شحات راح لواحد عجلاتي قال له أعطيني مما أعطاك الله، قال له
العجلاتي خد لك لفة.
65- مدرس جغرافيا جاب لمراته هدية سلسلة جبال. 31-12
66- واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.
67- مرة اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا قدام نشرة الأخبار في التليفزيون
فنشرة الأخبار طولت، راح الأول قال للثاني: هيه ليه نشرة الأخبار طولت النهاردة
كدة؟ رد عليه الثاني و قال: معلش أصل شكلها كدة النهاردة آخر حلقة.
اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.
68- مرة سواق تاكسي قابل واحد مسطول قال له تاخد كام و توديني فين؟؟
السواق رد عليه و قاله: هات اللي تجيبه و انزل هنا. 12-2-2005
69- مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي
خلتني أستحمى مرتين.

70- مرة سواق تاكسي داس بنزين موته. 3-1-2004
71- مرة سواق تاكسي داس فرامل فعصه.

72- واحد بلدياتنا عاوز يفسح عروسته في شهر العسل، فسحها في منحل.
73-مرة واحد تعب من المشى طلع يجرى
74- تلاتة بيحششوا حصل كبسة عليهم اتنين هربوا والتالت استخبى في البوكس
75-واحد بلديتنا راح امريكا لقى كل الشباب لابسين تشيرت مكتوب علية سفن
اب كوكاكولا - بيبسي
راح كتب على الجلابية عصير قصب
76-دكتور عيون قاعد مع خطيبته في حديقه الاسماك معاه ورده قالها شايفه
الورده دي يا حبيبتي قالت له ايوه فرجع ايده لورا شويه وقالها طب وكده
77- في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه
من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف
التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: اعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا
78- واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على
أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة
التاني قاله أنا غلب حماري
الأول قاله: الدولة هي قطر ولما تحط نقطة حتصير قطز
التاني قاله هو قطز عالم ذرة؟؟؟؟؟
فرد عليه الأول يعني هي قطر دولة أوروبية؟؟؟؟ 17-1--26-2-2005

79- مرة واحد متجوز عنده دولاب قافلة 20 سنة والمفتاح معاه هوه بس,
مراته هتجنن وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح.
مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه وبيضتين.
لما رجع سالته ايه حكاية البيضتين قالها بصراحه كنت كل ماخونك أحط بيض في
الدولاب الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس مش مهم وسالته طب
والعشرين الف جنيه
قالها كنت كل ماجمع كرتونه ابيعها
80- واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة
81- مرة حلاق و ابنة بيتفرجوا على متش كورة فقال المذيع :وشطها بمشط
رجلة و جت فى المقص فقال ابن الحلاق : بابا دول بيلعبوا فى العدة
82- مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر
83- زوجه خوافه قوى كل يوم وهيه نايمة جنب جوزها تقولهاالحق يا عبده أنا سامعه صوت فى حرامى فى البيت جوزها تعب قوى مش عارف ينام وكل يوم على كده
قام قلها ياستى ماتخافيش الحرامى لما بيروح يسرق ما بيعملش صوت تانى يوم
صحته من النوم الحق يا عبده أنا مش سامعه صوت فى حرامى فى البيت
84- مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو
85- كمسري أبوة مات ماشى في الجنازة يقول يا حضرات الجنازة فاضية آدام
86- واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها
87- مرة واحدة ست ماشية في جنازة جوزها عمالة تنوح عليه اتنين كانوا ماشيين في الجنازة واحد بيقول للتاني تراهني إن الستات دول ما يصدقوا ازواجهم تموت و ينسوهم قالوا ازاي ام راح ماشي وراها و عمال يقول اه يا حلو يا مسمسم لو الواحد يعرف عنوانك بس ما كانش يسيبك راحت الست ماشية في الجنازة تنوح و تقول اه يا جوزي يا اللي كنت مستتني و مجوزني في شقة برحة في 3 شارع
النسيان الدور الثالث شقة 5 اه يا جوزززززززززززززززززي
88- في واحد دلوع اوي, دخلوه اهله الجيش , سأله القائد : تعمل ايه لو قابلت العدو
... قال : ارمي السلاح في وشه و اقولوا اكرهك اكرهك اكرهك
89- تلاته عمالين بيحششوا فى مزرعه فراخ طب عليهم البوليس استخبوا فى تلات شوله جه الظابط شاط الشوال الاول برجله قام الحشاش الاول عمل نفسه بط و قعد يكاكى راح الظابط سابه و راح عالشوال التانى و شاطه قام الحشاش اللى
جوه قعد يدن و يقلد صوت الديك الظابط سابه و راح عالشوال التالت برضه شاطه
برجله الحشاش التالت متكلمشى..شاطه تانى بس بالجامد برضه متكلمش قعد
الظابط يخبط فيه طلعله الحشاش يقوله بطاطس بطاطس انت مبتفهمش
90- واحدة فافى راحت لمصنع من مصانع تعبئة الالبان وشافتهم وهم بيحلبوا البقر
فسالتهم طب والبقر الفاضي بتعملوا فيه ايه.

- مرة ديك بقول لفرخة تتجوزيني عرفي قلتلة ده بابا يدبحني
32- مهندس كمبيوتر، حلل دمه، طلعت فصيلته hp
33- *** شوارع مر من جنب مخفر شرطة شاف *** بوليسي قال آخ لو كملت
تعليمي

34- مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك
حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله
خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي
35- واحد بتاع فيديو جيم مات كتب علي قبره جيم أوفر
36- مرة واحدة ست بتقول لجارتها الحقيني يا أم محمد بعت جوزي يجيبلي
ملوخية راح مخبوط بأتوبيس ... يالهوي وعملتي إية .. عملت بامية وامري لله

37- واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة
38- في مجموعة بخلاء مشوا على الكورنيش لقيوا لوحة مكتوب عليها منطقة
قروش قاموا كلهم نطوا في البحر
39-خبيث دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل
الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج
ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم
الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال
له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم
على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الخبيث قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول لو سمحت.
40- طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت
السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و
لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك 22- 12

41- واحد قال لخطيبته أنتي لبن أنتي قشطة أنتي حليب أو أقلك ؟ أنتي البقرة
كلها
42-غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه .... دخل يسأل
هي ضد الماية ؟؟

43- اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب
44- واحد رخم قرصه ثعبان قعد يضحك يضحك الثعبان قاله مالك بتضحك ليه
دانا قرصتك قاله اصلي أنا عندي الايدز . 24-12
45- كان أحد البخلاء متضايقاً وحزيناً ، فسأله زميله : ما بك ؟
فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من أسنان مشطي .وأنا أريد تسريح شعري .
الزميل : ألا يمكنك استخدام المشط دون هذه السنة ؟
البخيل : لا ... لأنها كانت السنة الأخيرة !!!
46- مرة كان في أرنب مريض وراسه يوجعه فقالت السلحفاة له انا راح اجيب
لك بندول وبالفعل طلعت. ومر الوقت والارنب مريض ساعة ساعتين ثلاث خلص
اليوم وفي اليوم الثاني صحا الارنب من النوم والسلحفاة لسة ما رجعت فطلع
يتحرى وشافها توهها على بعد 100 متر فصرخ عليها وقال انا الغلطان اللي
اعتمد على مثلك فردت السلحفاة" احترم نفسك ولا ماني رايحة 5-1-2004
47- مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام
عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين ووما كنش بيرد عليهم فالما خلص
الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع
المعزة هههههههه
48- جماعة صعايدة بيلعبوا كهرباء على الطريق السريع اللى تخبطه عربية
يطلع برة
49- مرة تلاتة صعايده راحوا محطه القطار لقوا القطر ماشى اتنين منهم طلعوا
يجروا ورا القطر و التالت واقف يضحك عليهم .
الناس ساءلوه بتضحك ليه قالهم اصل انا اللى مسافر والاتنين التانين جايين
يودعونى
50-صعيدى راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاة خلع عصاية
الفتيس
سالة لية خلعتها
قلة شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك علشان متتعبش
51- مرة اثنين ساكنين فى ناطحات سحاب لكن المصعد كان معطل فطلعوا على
رجليهم فوصلوا الى الدور 99 فقال واحد للاخر عندى خبرين الاول حلو والثانى
وحش الحلو ان احنا وصلنا الى الدور 99 والوحش ان العمارة مش بتاعتنا
____
52- صعيدي عندو أرق مش قادر ينام صحبو قالو عد لغاية 500 بدأ يعد ولمن
نعس راح غسل وشة وجا يكمل للـــ 500

- تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه
54- واحد بلدياتنا كان قائد فى الجيش و قدامه أربع صفوف عساكر ....واحد
من العساكر عطس..القائد سأل أول صف مين اللى عطس محدش رد فتح عليهم
النار قتلهم كلهم
و بعدين سأل الصف التانى مين اللى عطس محدش رد ..راح فاتح النار عليهم
....و إدور على الصف التالت قام واحد خاف و قاله انا اللى عطست ياباشا...قاله
القائد يرحمكم الله
55- سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
56- مرة واحد مسطول آل لواحد مسطول تاني يلا نسرق العمارة دي فرد التاني
:نوديها بعيد الأول علشان محدش يوشفنا وبعدين ألعوا هدومهم وحطوها وراهم
وأعدوا يزؤواوبعدين جه حرامي وسرق هدومهم فواحد بص وراه ملآش الهدوم
فأل للتاني كفاية كده إحنا بعدنا أوي
57- مرة واحد ظريف عاش في الدور.واحد أظرف منه عاش في الدور اللي فوقه

58- مره واحد فتح التلاجه شاف الجيلي بيرتعش قال له متخافش حشرب ميه

59- مرة صعيدى راح يكشف على ابنة الدكتور
غاب نصف ساعة و رجع قال لة البقية فى حياتك رجع الولد لابوة لآلآلآ يا با ه انا
ممتش
قال له اتنيل على عينك هتفهم احسن من الدكتور
60- مرة واحد عداه العيب خد اللي بعده.

1- اصطحب أحمقان وبينما هما يمشيان في الطريق يوما قال أحدهما للآخر تعال
نتمنى . فقال الأول أتمنى ان يكون لي قطيع من الغنم عدده 1000 وقال الآخر
اتمنى أن يكون لي قطيع من الذئاب عدده 1000 ليأكل أغنامك ، فغضب الأول
وشتمه ثم تضاربا ، مر جحا وسألهما فحكيا له قصتهما وكان جحا يحمل قدرين
مملوءين بالعسل فأنزل القدرين وكبهما على الأرض وقال لهما اراق الله دمي مثل
هذا العسل إن لم تكونا أحمقين
2- في بحار أمي (جاهل ) وبيطلع نزهة بالسواح وفي مرة من المرات ركب معه
سائح متكبر ويقول للسائح هل تعرف شيئا عن العلوم ويرد البحار لا ، فيقول له
نصف عمرك ضائع وتكرر هذا عدة مرات وفجأة غرقت المركب فقال البحار
للسائح هل تعرف السباحة فأجاب السائح بلا فقال البحار كل عمرك ضائع

3- بخيل واقف فى البلكونة... ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا ... قاله:
يا ابن ال*** بابه واحده كفاية.

4- قال بخيل لأبنائه : من ينجح منكم سأريه سيارة الأيس كريم.
5- امراه بخيله قالت لولدها يامحمد روح اشتري ثلاثه رغيف واحد لي وواحد
لوالدك وواحد ليك وبعد ما راح الولد لشراء الرغيف طلعت الام من البلكونه
وقالت يامحمد رجع الرغيف الثالث ابوك مات.
6- بخيل يوم مات لقوا وصيته ( انا متسبح لا تغسلوني )

7- بخيل اخذ ولده الى السوبر ماركت، اخذ الولد بسكوت وشوكلاته قال يابابا
احبه قال الاب بوسه ورجعه.
8-كان أحد البخلاء على فراش الموت واخذ يسأل عن أبناءه، أين محمد ؟ قال
محمد: نعم يا أبي... وأين محمود ؟ رد محمود باكيا، انا هنا يا ابي... الأب: ما
هذا انتم الاثنان هنا، اذا من يقف في المصنع ؟!
9--بخيل اتزوج بخيلة جابوا بنت سموها حصالة.

10-اشترى رجل بخيل ثلاث برتقالات، قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها، قطع
الثانية فوجدها متعفنة فرماها، فأطفأ النور وقطع الثالثة وأكلها.

11-قال الطبيب للبخيل: خذ من هذا الدواء أربع ملاعق كل يوم. فرد البخيل: لكن
يا دكتور لا يوجد عندي إلا ملعقتين فقط! فما العمل ؟

12- البخيل: حظي سيئ!! الصديق: ولماذا ؟ البخيل: لأن الصيدلية التي بجوارنا
أعلنت عن تخفيضات وليس فينا أحد مريض.
13- تراهن بخيلان على من يبقى تحت الماء أكثر من الآخر يدعوه للعشاء...
فلم يخرج أحد منهما حتى الآن.
14- مرة بخيل طب في حفرة فتجمع عليه الناس علشان يساعدوه... المهم انه
في الاخير ما كان راضي انه يطلع فجاهم واحد و سألهم عن هذا الشخص البخيل،
قالوله احنا قاعدين نقوله اعطنا يدك اعطنا يدك وهو رافض. قال بسيطه... خذ
ايدي... فطلع البخيل.
15- انزلقت سيارة تاكسي على منحدر شديد فصاح السائق برعب: لا أستطيع
ايقاف السيارة فرد الراكب البخيل: أوقف العداد بسرعة.
16- أعطت إمراءة بخيله ابنها ريالاً وقالت له: أذهب واشتري خبزاً... لكن يا ويلك
اذا ضاع الريال منك. و في الطريق للمخبز شاهد الولد سياره تصدم أبوه... فذهب
مسرعاً إلى أمه البخيله وقال لها: امي امي .. الحقي .. أبي صدمته سياره!!
فقالت: اوووه .. بسيطه .. ظننت أن الريال قد ضاع منك.

------------------------------------------
17-اجتمع ثلاثة من البخلاء وقرروا التبرع بجزء من مالهم بعدما كثر كلام
الناس عليهم. قال البخيل الأول: سأرسم دائرة على الأرض وأرمي المال في
السماء فالمال الذي يسقط بداخلها لي والمال الذي يسقط خارجها للفقراء!! قال
الثاني: أما أنا فسأرسم خطاً على الأرض وأرمي المال في السماء فالمال الذي
على يمين الخط لي والمال الذي على شمال الخط للفقراء!! فقال الثالث ( وكان
أشدهم بخلاً): أما أنا فسأرمي المال في السماء فالمال الذي يسقط على الأرض لي
والمال الذي يبقى في السماء فللفقراء
18- في مرة واحد نذل راح عا المقابر وحط شريط الحياة حلوة

19- في عجوزه راحت الغابه شافها الاسد قالتلو لا تاكلني ؟قالها لا تخافي ما اكل
نواشف

20- واحداخذ الدواء قبل ميعاده ليش؟؟؟ علشان يفاجئ الجراثيم

21- فيه شى اسود يمشى على الجدار ويقول : ميووو...ايش يكون؟؟؟ غراب
بيستهبل

22- فيه نقطة زرقا على الحيطةايه هي ؟؟؟ نملة لابسة جينز

23- واحد نذل اختلف مع ابوه طلع من البيت وكتب عليه هنا مقر طالبان

24- بخيل بنى مـسـجـد شـاف الناس اللي بيدخلوه كثير قـلـب
الـمـسـجـد مـطـعـم

25- اسد و*** اتفقوا ان كل واحد يضرب الثاني علي قفاه بدأ ال*** وضرب
الاسد ولما جاء الدور علي الاسد ال*** جري والاسد بيجري وراءه الاسد سال قرد
بيقرا الجريده مشفتش *** جري من هنا رد القرد وقال ال*** الي ضرب الاسد
علي قفاه غضب الاسد و قال الله يخرب بيوتهم هي لحقت تنزل في الجرايد.

26- مرة واحد قروي لقى الفانوس السحري دعك الفانوس العفريت جاله
تسلخات

27- مجانين حط لهم الدكتور أغنيه ... قامو يرقصون الا واحد !! قال له
الدكتوور ليه ما ترقص قال اصل انا العروسة

28- فيـــــــه شايــــــب مسوي عملية تجميل قام الصبح يبكي
ليش ؟؟؟؟؟؟ لانــــــــه تاخر على الروضــــــــــــه

29- بخيل اشترى نصف كيلو تفاح عض التفاحة الاولى لقاها مسوسة والثانية
كذلك طفا الكهرباء واكل التالتة

30- مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى
طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه
بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه
يصغرها 10 سنين جلها الحصبه ماتت

- مرة واحد نزل محطة الرمل رجله غرزت
92- شرطي مرور خلف واد بيتكلم بالاشارة

مرة واحد راح الجهاديه طلع من الجهة التانيه
93- مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟ رد عليه وقال له : درة يا بيه..... فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف........ وراح عمله غرامة 1000 جنيه.... راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له بأكلهم علف يا بيه فقال له المفتش انت ايه يا أخي انت ما بتفهمش دي بتاكل درة وعمل له
غرامه 1000 جنيه وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني وقال له
المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل
كتكوت جنيه وهو ياكل اللي هو عايزه
94- واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه
فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....
طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة
فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام

95- واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه !؟
,,,,,, الراجل : اسمه اشرف
96- بخــيل وقع فى حفرة ، فتجمع عليه الناس علشان يساعدوه ... المهم انه في الآخر ما كانش راضي يطلع ، فجاهم واحد و سألهم ايه اللى بيحصل ؟ قالوله احنا
قاعدين نقوله هات ايدك هات يدك وهو رافض، قال بسيطه ، راح عند البخيل وقال
له خذ ايدي ................فطلع البخيل
97- كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك
للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه
أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و
قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب،
عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك
طويلة ليه
98- فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة
دى؟ قالت دى صورتى و انا صغيرة
99- مرة واحد حب... كلته الفراخ
100- مرة اتنين ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه
طوبة وطلع يجرىىىىىى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال
له مش بتجري ليه؟ قال له واجري ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

ايه ده يا عم فتفوتة انتى بتنتقم مننا بنكتك بس حلوة تسلم ايدك